Hey Der_Mannquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
even dit topic teruggelezen, in slaap gevallen, gelukkig ben ik weer wakker.
Ik ga zo slapen hoor Hermann.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
even dit topic teruggelezen, in slaap gevallen, gelukkig ben ik weer wakker.
Hey vrindjequote:
Stuur mij morgen ff een link als je room open gaat broquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
MMG jankt er ook nog geregeld over, daar is het een reactie op denk ik.
Driekwart van die mensen post ook gewoon als "jullie" er ook zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha, misschien moet je eens niet zo selectief lezen want je zegt niks wanneer je oude SC gebruikende vriendjes dezelfde soort shit uitkramen.
prez weet.
Ja, omdat ze het leuk vinden als de users er zijn waar ze het goed mee kunnen vinden. Dat vind jij ook, dat vind ik ook, dat vindt iedereen. So what dat het topic niet vol komt? Wist niet dat dat een meetinstrument was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Verder is het gewoon grappig dat sommigen zo blij werden dat al hun oude vriendjes bij elkaar zaten en dat ook kenbaar maakten (al deed hoink wel vervelend om mee te praten) om vervolgens nog geen topic vol te krijgen. Meer doelde ik eigenlijk echt niet op.
Conclusie: biologisch voer is voor downies.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
Maar kom op, het was toch slappe hap over dat biologisch eten?
Ik kan het eigenlijk met helemaal niemand goed vinden hoor, dus dat vind ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Driekwart van die mensen post ook gewoon als "jullie" er ook zijn.
[..]
Ja, omdat ze het leuk vinden als de users er zijn waar ze het goed mee kunnen vinden. Dat vind jij ook, dat vind ik ook, dat vind iedereen. So what dat het topic niet vol komt? Wist niet dat dat een meetinstrument was.
Zo achteraf erover doorgaan is zo jammer weer. Zij zijn weg, jullie zijn er nog, maak het leuk dan.
biologisch eten, politiek en een dildo in Veers mosselquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
Maar kom op, het was toch slappe hap over dat biologisch eten?
Nou, ze zijn er allebei, heb jij even geluk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk met helemaal niemand goed vinden hoor, dus dat vind ik niet.
Ja Hermann is wel tof en deadprez doe ik normaal tegen omdat iedereen op hem geilt.
Ettoooooo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrienden!
Nou ja, degenen die nog over zijn dan.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
deadprez doe ik normaal tegen omdat iedereen op hem geilt.
terechte mededelingquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo maar even een mededeling: Wat is Brabant toch prachtig.
Heb jij ooit wel eens een burnout gehad?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou, ze zijn er allebei, heb jij even geluk.
mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo maar even een mededeling: Wat is Brabant toch prachtig.
JAWELMAN TOPIC MOET VOL OOK AL IS HET ALLEEN MAAR MET DE GROOTSTE KUTBAGGER HAHA HAXBALL JA HAHA LEKKER ADHD ELKE BRAINFART POSTENMAAKTRNIETUITOF HET ERGENS OVERGAAAAAAT1!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Driekwart van die mensen post ook gewoon als "jullie" er ook zijn.
[..]
Ja, omdat ze het leuk vinden als de users er zijn waar ze het goed mee kunnen vinden. Dat vind jij ook, dat vind ik ook, dat vindt iedereen. So what dat het topic niet vol komt? Wist niet dat dat een meetinstrument was.
Zo achteraf erover doorgaan is zo jammer weer. Zij zijn weg, jullie zijn er nog, maak het leuk dan.
wat jij doet interesseert mij niet hermannquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stiekem ook maar nooit gedurfd te zeggen
Ik denk dat ik maar een een staatslot koop morgen, kan niet mis gaan zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er allebei, heb jij even geluk.
Nee, jij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een burnout gehad?
hey modusquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
JAWELMAN TOPIC MOET VOL OOK AL IS HET ALLEEN MAAR MET DE GROOTSTE KUTBAGGER HAHA HAXBALL JA HAHA LEKKER ADHD ELKE BRAINFART POSTENMAAKTRNIETUITOF HET ERGENS OVERGAAAAAAT1!!4 TOPICS PER DAG
5
10!!!
Ironisch deze post van deze user.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
JAWELMAN TOPIC MOET VOL OOK AL IS HET ALLEEN MAAR MET DE GROOTSTE KUTBAGGER HAHA HAXBALL JA HAHA LEKKER ADHD ELKE BRAINFART POSTENMAAKTRNIETUITOF HET ERGENS OVERGAAAAAAT1!!4 TOPICS PER DAG
5
10!!!
:squote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat jij doet interesseert mij niet hermann
Of kut plaatjes en nietszeggende emoticons.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Zou ook paar krasloten kopen, spreid je kansen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een een staatslot koop morgen, kan niet mis gaan zo.
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook paar krasloten kopen, spreid je kansen.
Modus pls, jij bent ook een mongool, doe niet zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Gewoon stiekem doen met een bot voorwerp.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.
Gvdquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus pls, jij bent ook een mongool, doe niet zo.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Weer een held van velen naar de tering.quote:Vanilla Ice is gearresteerd en aangeklaagd voor woninginbraak en diefstal. Dat meldt TMZ.
Vanilla Ice, die in werkelijkheid Robert Van Winkle heet, zou onder meer meubels, zwembadapparatuur en fietsen hebben gestolen uit een verlaten woning, die in de executieverkoop gaat. De rechtmatige eigenaar ontdekte dat Vanilla Ice de spullen had gepikt en deed aangifte. De politie doorzocht hierop het huis van Van Winkle en vond de gestolen spullen terug.
De Ice Ice Baby-ster is momenteel zijn huis in Lantana aan het renoveren en dacht dat het een goed idee zou zijn om wat spullen bij zijn overbuurman weg te halen. Volgens de politie heeft de actie te maken met het nieuwe realityprogramma van Van Winkle: The Vanilla Ice Project.
wie heeft gezegd dat er rellen waren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Ver teruggelezen om de rellen te vinden, geen echte rellen kunnen vinden.
Het enige wat mij is bijgebleven zijn Veer's verhalen over hoe ze zichzelf betast e.d.
'held'quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een held van velen naar de tering.
Wil je daar over klagen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Het enige wat mij is bijgebleven zijn Veer's verhalen over hoe ze zichzelf betast e.d.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |