Ik denk dat ik maar een een staatslot koop morgen, kan niet mis gaan zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er allebei, heb jij even geluk.
Nee, jij?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een burnout gehad?
hey modusquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
JAWELMAN TOPIC MOET VOL OOK AL IS HET ALLEEN MAAR MET DE GROOTSTE KUTBAGGER HAHA HAXBALL JA HAHA LEKKER ADHD ELKE BRAINFART POSTENMAAKTRNIETUITOF HET ERGENS OVERGAAAAAAT1!!4 TOPICS PER DAG
5
10!!!
Ironisch deze post van deze user.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
JAWELMAN TOPIC MOET VOL OOK AL IS HET ALLEEN MAAR MET DE GROOTSTE KUTBAGGER HAHA HAXBALL JA HAHA LEKKER ADHD ELKE BRAINFART POSTENMAAKTRNIETUITOF HET ERGENS OVERGAAAAAAT1!!4 TOPICS PER DAG
5
10!!!
:squote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat jij doet interesseert mij niet hermann
Of kut plaatjes en nietszeggende emoticons.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Zou ook paar krasloten kopen, spreid je kansen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een een staatslot koop morgen, kan niet mis gaan zo.
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook paar krasloten kopen, spreid je kansen.
Modus pls, jij bent ook een mongool, doe niet zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Gewoon stiekem doen met een bot voorwerp.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.
Gvdquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag van m'n psycholoog niet meer krassen.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus pls, jij bent ook een mongool, doe niet zo.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
5
10!!!
Weer een held van velen naar de tering.quote:Vanilla Ice is gearresteerd en aangeklaagd voor woninginbraak en diefstal. Dat meldt TMZ.
Vanilla Ice, die in werkelijkheid Robert Van Winkle heet, zou onder meer meubels, zwembadapparatuur en fietsen hebben gestolen uit een verlaten woning, die in de executieverkoop gaat. De rechtmatige eigenaar ontdekte dat Vanilla Ice de spullen had gepikt en deed aangifte. De politie doorzocht hierop het huis van Van Winkle en vond de gestolen spullen terug.
De Ice Ice Baby-ster is momenteel zijn huis in Lantana aan het renoveren en dacht dat het een goed idee zou zijn om wat spullen bij zijn overbuurman weg te halen. Volgens de politie heeft de actie te maken met het nieuwe realityprogramma van Van Winkle: The Vanilla Ice Project.
wie heeft gezegd dat er rellen waren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Ver teruggelezen om de rellen te vinden, geen echte rellen kunnen vinden.
Het enige wat mij is bijgebleven zijn Veer's verhalen over hoe ze zichzelf betast e.d.
'held'quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weer een held van velen naar de tering.
Wil je daar over klagen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Het enige wat mij is bijgebleven zijn Veer's verhalen over hoe ze zichzelf betast e.d.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |