abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149867329
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Nog meer naar het zuiden?
Deze beide rood omcirkelde plekken liggen zo ong. op de streep.
Die van Ootje ligt er - een endje- boven.
Nee, de 2e die ootje postte, deze:

https://www.here.com/dire(...),-82.42379,19,normal

Is een goeie mogelijkheid. Het zicht moet naar het Zuidwesten zijn.

Ik had het iets meer hogerop, maar dat scheelt iets van 100 m.

[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 20-02-2015 20:13:47 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149868626
Sorry ik zie t niet. Welke bedoel je?
Ik zie namelijk geen huis die schuin staat tov het hostel
[/quote]
Je staat in het taalcentrum SatL, je gaat links en dan weer de eerste links (Av 3a Oeste) in, derde weg links (Cale C), vierde huis aan de linkerkant.
Hemelsbreed dus 100-150 meter onder de taalschool SatL

[ Bericht 57% gewijzigd door ootjekatootje op 20-02-2015 20:43:57 ]
pi_149869213
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Alvast op Google Earth gekeken (helemaal in kaart brengen op HERE zou mooi zijn, die kaartbeelden heb ik nog niet) en het lijkt me bar onmogelijk om vanaf de paddocks de Pata de Macho trail te bereiken. Dan moet je al die hoge bergen van de CD over:

Zie dat ook niet voor me meteen.
Eerder juist de andere kant op, zo'n rondje...waar zit je dan? Stel gevlucht, omgedraaid met doel
een hoge berg voor tel. bereik.
pi_149869987
Ik keek zojuist even naar de video van AFK, rond 8:10 staan ze op de Mirador. Ze kijken de kant van de foto's op (dus zoals de fotograaf). De vader zegt dat ze van de rechterkant komen en draait vervolgens naar links om het pad te laten zien waar ze naar beneden gaan, (richting de q1 dus).

Maar dan komen ze dus via het NW de Mirador op en dalen af naar het ZO om bij de foto's van de q1 te komen. :?

Daarnaast waar "staan" die meiden op? Hans komt met zijn camera niet boven de boomtoppen uit, terwijl K&L helemaal geen bomen voor hun neus hebben...
Mata, bij het zien van de video dacht ik dat jij gelijk hebt met de locatie, bij de foto's ga ik voor mijn tweede locatie. Tja :?

Op de foto's valt het zonlicht op die foto van Lisanne van rechts, maar had dan toch recht in haar gezicht moeten schijnen?

[ Bericht 1% gewijzigd door ootjekatootje op 20-02-2015 21:32:37 ]
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:29:25 #280
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149870425
Over de twee huisjes met rode daken uit het filmpje: Ik vind die lokatie toch echt heel veel op onderstaande lijken met de 2 berg-uitlopers er achter en de driesprong van riviertjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nieuwschierig op 20-02-2015 21:44:24 ]
Wie dit leest is gek
pi_149870749
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef RapaNui het volgende:
Het zou me niet verbazen als dit nou de quebrada Alejandro zou zijn! Maar waar ligt-ie?
Weet niet waarom zo moeilijk is die quebrada te vinden.
Quebrada La Mata vond ik meteen: :s) http://www.getamap.net/maps/panama/veraguas/_lamata_quebrada/
pi_149870918
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, de 2e die ootje postte, deze:

https://www.here.com/dire(...),-82.42379,19,normal

Is een goeie mogelijkheid. Het zicht moet naar het Zuidwesten zijn.

Ik had het iets meer hogerop, maar dat scheelt iets van 100 m.

[ afbeelding ]
Hè :-) ik zag je zo vanaf de linker locatie in 1 streep door naar jouw huisjes lopen.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149871036
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over de twee huisjes met rode daken uit het filmpje: Ik vind die lokatie toch echt heel veel op onderstaande lijken met de 2 berg-uitlopers er achter en de driesprong van riviertjes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is volgens mij hier al algeheel aangenomen dat het dezelfde huisjes zijn
pi_149871138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:47 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het is volgens mij hier al algeheel aangenomen dat het dezelfde huisjes zijn
Door sommigen ja. Toni heeft andere huisjes in gedachten. Ik zie die huisjes van Edwin sowieso nergens.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149871255
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sowieso moet de expeditie daar een balletje in het water gooien en dan bij de kabelbruggen of verder weer opvissen.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 21:54:01 #286
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149871275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Sowieso moet de expeditie daar een balletje in het water gooien en dan bij de kabelbruggen of verder weer opvissen.
Haha goed idee :P
Wie dit leest is gek
pi_149871435
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 19:46 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Waar ong. zou je op de Pianista die verkeerde afslag moeten nemen?
En hoe weet Domnivoor dat? Wie of wat is de bron voor deze info?
pi_149871714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef RapaNui het volgende:
Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef StaceySinger het volgende:
waar is dit ?

Coming across jungle waterfall in Panama
Lost waterfalls Bajo Mono
pi_149872250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En hoe weet Domnivoor dat? Wie of wat is de bron voor deze info?
Weet ik niet.
Misschien zoekroutekaart?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149875778
Is het ook bekend of Kris en Lisanne toen zij op zaterdag 29 maart aankwamen uit Bocas in Boquete of zij die zaterdagavond (stapavond) uit zijn gegaan in Bajo Boquete?

(En Ootje ik denk niet dat het de hostel is. Wie helpt??!)
pi_149875821
quote:
Ik heb ergens die waterval gezien, met andere amerikanen erbij. Die gingen niet zover naar het randje. Het is bij een serie van watervallen, mogelijk de Lost waterfalls.
pi_149875834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef jackie12 het volgende:
Is het ook bekend of Kris en Lisanne toen zij op zaterdag 29 maart aankwamen uit Bocas in Boquete of zij die zaterdagavond (stapavond) uit zijn gegaan in Bajo Boquete?
Nee, weten we niet.

Ook: is er veel te doen in Boquete? Voornamelijk al oudere (VSAmerikaanse) buitenlanders daar?
zijn Kris en Lisanne wel zulke stappers, volgens mij niet.

pi_149875894
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die wil ik nog op de kaart plotten, weet jij daar meer van? De Pata de Macho zelf (2156 m) staat er wel op. De rivier ligt te ver naar het oosten.
De toegang staat op de koffiekaart, voorbij de tree trek, waar de overgang over de CD is aangegeven. Ik denk dat dat pad uitkomt op het rode pad van de Sinaproc zoekkaart en dus ook bij hut 13.
pi_149875934
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, weten we niet.

Ook: is er veel te doen in Boquete? Voornamelijk al oudere (VSAmerikaanse) buitenlanders daar?
Ik weet niet beter of ze zijn de 31e aangekomen. De tijd weet ik niet.
pi_149875946
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

De toegang staat op de koffiekaart, voorbij de tree trek, waar de overgang over de CD is aangegeven. Ik denk dat dat pad uitkomt op het rode pad van de Sinaproc zoekkaart en dus ook bij hut 13.
Goed mogelijk.

Zou mooi zijn die route (ook) op de kaart geplot te hebben, ik weet niet of er kaarten of meer bronnen van zijn?

Het lijkt er trouwens niet op dat Kris en Lisanne die Pata de Macho-trail terug naar Boquete hebben gelopen; al hun vreemde vondsten wijzen op een noordelijke richting.

pi_149875974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Ik weet niet beter of ze zijn de 31e aangekomen. De tijd weet ik niet.
Nee, zaterdag de 29e, vanuit Bocas met de bus.

Maandag de 31e begonnen ze hun vrijwilligerswerk. Dachten ze.

pi_149876018
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt er trouwens niet op dat Kris en Lisanne die Pata de Macho-trail terug naar Boquete hebben gelopen; al hun vreemde vondsten wijzen op een noordelijke richting.
De rio Pata de Macho kan het meegenomen hebben.
pi_149876114
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De rio Pata de Macho kan het meegenomen hebben.
Dat kan, maar de kans dat:
- het spijkerbroekje dan precies bij de 2e kabelbrug "aanspoelt", lijkt me heel klein
- die vele kilometers (10-12) die de Changuinola de rugzak dán meegenomen heeft, lijkt me niet stroken met de intacte inhoud

pi_149876168
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, weten we niet.

Als ik kijk naar de foto's van Henry en veel van zijn vrienden zijn er best leuke uitgaansmogelijkheden in Boquete.
Ook zijn er natuurlijk 2 taalscholen met enn X aantal leerlingen die jong zijn en op zaterdagavond iets leuks willen doen.
pi_149876223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de foto's van Henry en veel van zijn vrienden zijn er best leuke uitgaansmogelijkheden in Boquete.
Ook zijn er natuurlijk 2 taalscholen met enn X aantal leerlingen die jong zijn en op zaterdagavond iets leuks willen doen.
Ja, is waar. Dat moeten we tijdens de FOK!peditie dan natuurlijk wel checken allemaal. :7

Toch lijken Kris en Lisanne me geen (heftige) stappers, meer een beetje rustig kaarten en koken enzo.

Maar als ze uitgeweest waren, kunnen ze wel mensen hebben leren kennen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')