Nee, de 2e die ootje postte, deze:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:55 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nog meer naar het zuiden?
Deze beide rood omcirkelde plekken liggen zo ong. op de streep.
Die van Ootje ligt er - een endje- boven.
Zie dat ook niet voor me meteen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Alvast op Google Earth gekeken (helemaal in kaart brengen op HERE zou mooi zijn, die kaartbeelden heb ik nog niet) en het lijkt me bar onmogelijk om vanaf de paddocks de Pata de Macho trail te bereiken. Dan moet je al die hoge bergen van de CD over:
Weet niet waarom zo moeilijk is die quebrada te vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef RapaNui het volgende:
Het zou me niet verbazen als dit nou de quebrada Alejandro zou zijn! Maar waar ligt-ie?
Hè :-) ik zag je zo vanaf de linker locatie in 1 streep door naar jouw huisjes lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, de 2e die ootje postte, deze:
https://www.here.com/dire(...),-82.42379,19,normal
Is een goeie mogelijkheid. Het zicht moet naar het Zuidwesten zijn.
Ik had het iets meer hogerop, maar dat scheelt iets van 100 m.
[ afbeelding ]
Het is volgens mij hier al algeheel aangenomen dat het dezelfde huisjes zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over de twee huisjes met rode daken uit het filmpje: Ik vind die lokatie toch echt heel veel op onderstaande lijken met de 2 berg-uitlopers er achter en de driesprong van riviertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door sommigen ja. Toni heeft andere huisjes in gedachten. Ik zie die huisjes van Edwin sowieso nergens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Het is volgens mij hier al algeheel aangenomen dat het dezelfde huisjes zijn
Sowieso moet de expeditie daar een balletje in het water gooien en dan bij de kabelbruggen of verder weer opvissen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over de twee huisjes met rode daken uit het filmpje: Ik vind die lokatie toch echt heel veel op onderstaande lijken met de 2 berg-uitlopers er achter en de driesprong van riviertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha goed ideequote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:53 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Sowieso moet de expeditie daar een balletje in het water gooien en dan bij de kabelbruggen of verder weer opvissen.
En hoe weet Domnivoor dat? Wie of wat is de bron voor deze info?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:46 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Waar ong. zou je op de Pianista die verkeerde afslag moeten nemen?
Lost waterfalls Bajo Monoquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef RapaNui het volgende:
Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef StaceySinger het volgende:
waar is dit ?
Coming across jungle waterfall in Panama
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:57 schreef 11en30 het volgende:
[..]
En hoe weet Domnivoor dat? Wie of wat is de bron voor deze info?
Ik heb ergens die waterval gezien, met andere amerikanen erbij. Die gingen niet zover naar het randje. Het is bij een serie van watervallen, mogelijk de Lost waterfalls.quote:
Nee, weten we niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef jackie12 het volgende:
Is het ook bekend of Kris en Lisanne toen zij op zaterdag 29 maart aankwamen uit Bocas in Boquete of zij die zaterdagavond (stapavond) uit zijn gegaan in Bajo Boquete?
De toegang staat op de koffiekaart, voorbij de tree trek, waar de overgang over de CD is aangegeven. Ik denk dat dat pad uitkomt op het rode pad van de Sinaproc zoekkaart en dus ook bij hut 13.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog op de kaart plotten, weet jij daar meer van? De Pata de Macho zelf (2156 m) staat er wel op. De rivier ligt te ver naar het oosten.
Ik weet niet beter of ze zijn de 31e aangekomen. De tijd weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, weten we niet.
Ook: is er veel te doen in Boquete? Voornamelijk al oudere (VSAmerikaanse) buitenlanders daar?
zijn Kris en Lisanne wel zulke stappers, volgens mij niet.
Goed mogelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:12 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De toegang staat op de koffiekaart, voorbij de tree trek, waar de overgang over de CD is aangegeven. Ik denk dat dat pad uitkomt op het rode pad van de Sinaproc zoekkaart en dus ook bij hut 13.
Nee, zaterdag de 29e, vanuit Bocas met de bus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter of ze zijn de 31e aangekomen. De tijd weet ik niet.
De rio Pata de Macho kan het meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt er trouwens niet op dat Kris en Lisanne die Pata de Macho-trail terug naar Boquete hebben gelopen; al hun vreemde vondsten wijzen op een noordelijke richting.
Dat kan, maar de kans dat:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:15 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De rio Pata de Macho kan het meegenomen hebben.
Als ik kijk naar de foto's van Henry en veel van zijn vrienden zijn er best leuke uitgaansmogelijkheden in Boquete.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, weten we niet.
Ook: is er veel te doen in Boquete? Voornamelijk al oudere (VSAmerikaanse) buitenlanders daar?
zijn Kris en Lisanne wel zulke stappers, volgens mij niet.
Ja, is waar. Dat moeten we tijdens de FOK!peditie dan natuurlijk wel checken allemaal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de foto's van Henry en veel van zijn vrienden zijn er best leuke uitgaansmogelijkheden in Boquete.
Ook zijn er natuurlijk 2 taalscholen met enn X aantal leerlingen die jong zijn en op zaterdagavond iets leuks willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |