Dat jouw punt weer dikke onzin is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn verslagen van skeletten die "helemaal intact" na maanden in de jungle niet ver van dit gebied gevonden zijn, wat is je punt?
Ik neem aan dat onze vrienden de weg in hun eigen achtertuin erg goed kennen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:23 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De loop zou kunnen via de overgang over de CD Pata de Macho. Moet je wel de weg weten!
Het zou me niet verbazen als dit nou de quebrada Alejandro zou zijn! Maar waar ligt-ie?quote:
Punta Robalo kan ik wel vinden. Dat is hemelsbreed 30 km, over land zeker 50% meer; ~45 km.quote:
Welnee, maar jij blijft roepen dat het onzin is. Zonder enig argument.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat jouw punt weer dikke onzin is.
Ja, die wil ik nog op de kaart plotten, weet jij daar meer van? De Pata de Macho zelf (2156 m) staat er wel op. De rivier ligt te ver naar het oosten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:23 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
De loop zou kunnen via de overgang over de CD Pata de Macho. Moet je wel de weg weten!
Dat heeft E ook gefilmd. Ik zal het even opzoeken.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"nog geen miniprocentje twijfel".
Dat is of de 1e of de 2e quebrada. Gezien de grootte zou ik zeggen 2e, maar welke is de 1e quebrada dan, die hebben ze niet gefilmd.quote:
Hebben we deze plek al eens gezien met 3 mannen die daar bovenop zaten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als dit nou de quebrada Alejandro zou zijn! Maar waar ligt-ie?
Mooi dat pad dat naast de quebrada de stroom volgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is of de 1e of de 2e quebrada. Gezien de grootte zou ik zeggen 2e, maar welke is de 1e quebrada dan, die hebben ze niet gefilmd.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mooi dat pad dat naast de quebrada de stroom volgt. Prachtig!
Lijkt net of je zenuwachtig wordt. " No no no, no path!"quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Je ziet hierboven de 2 quebrada's. Je ziet het pad doorlopen?
Ik, zenuwachtig??quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:14 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Lijkt net of je zenuwachtig wordt. " No no no, no path!"
Deze? http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmzu5v&s=8#.VOduXuaG8VSquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:49 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Hebben we deze plek al eens gezien met 3 mannen die daar bovenop zaten?
quote:Op maandag 3 november 2014 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat is Cerro Horqueta. Als je op de Pianista een verkeerde afslag neemt kom je daar uit.
Ja dat is dezelfde plek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:28 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Deze? http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vmzu5v&s=8#.VOduXuaG8VS
Rond de eerste quebrada bedoel je? Of de nachtfoto's?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:29 schreef schuschuho het volgende:
Mooi zoekwerk maar wat willen jullie hiermee bereiken? Die huisjes bezoeken? Ik denk dat er al vele jullie zijn voor gegaan. En als er wat was gevonden we het allang gehoord zouden hebben. Ik zou rond de plek van de laatst gemaakte foto van K&L gaan zoeken. Zo ver ik weet heeft nog niemand dat uit gebreid gedaan. (ook niet van de andere forums)
Ik denk het niet, dit is al aan de Caribische zijde. De bergpieken liggen verder naar het zuiden. Die donkergroene stip is de Mirador zoals ik hem had, maar idd goed idd om die open plek te zien te vinden. Moet wel verder naar het zuiden zijn dan die plek die jij vond; vrij dichtbij de 1e quebrada;quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.here.com/discover?map=8.83881,-82.42286,18,satellite
Deze open plek in het bos net boven de CD, qua vorm en grootte lijkt mij dit de Mirador, in ieder geval de plek waar de meiden de foto's hebben genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |