quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef sacha het volgende:
ik heb wel een schaal voor MM, een echte vintage van wade regicor london
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
moet even een foto bij voor MM...ik vind hem érg leuk trouwens
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef sacha het volgende:
verzamelt iemand nog iets hier?
ik ben mijn winkel aan het opruimen
quote:
van wie niet, van God?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag niks meer verzamelen. Heb vandaag met pijn in mijn hart een paar vintage Christian Dior sandaaltjes bij een kringloop laten staan. Ik kon er niet eens op staan, dus om ze dan voor de heb op een plankje uit te stallen...
Wat dan wel naast die schaal voor MM?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef sacha het volgende:
Roy Lichtenstein, Armani beeldjes, klapkarren en een trampokooi heb ik niet in mijn winkel
ja duhquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dan wel naast die schaal voor MM?
postzegels van Irian Jaya?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh![]()
ik heb hier een rariteiten kabinet, als jij iets spaart, roep je maar
Ik alleen nog maar Armani beeldjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh![]()
ik heb hier een rariteiten kabinet, als jij iets spaart, roep je maar
Zie je dat ik wist dat je Roy mooi vindt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Roy Lichtenstein heb je zeker niet?
Ik heb al zijn schilderijen nageschilderd, gejat zeg maarquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je dat ik wist dat je Roy mooi vindt.
pffffffffffff dat verzuipt zowat in de Jusquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb mijn hap op, en de afwas is ook alweer gedaan. applaus voor mezelf, jullie doen het toch niet.
oh ja, ergens heb ik ook nog een postzegelverzameling. Maar waar? Ik denk misschien nog bij mijn vader op zolder. Of hij is kwijt.quote:
Zit er allang in ... Afwas doe ik morgen....quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou ik heb mijn hap op, en de afwas is ook alweer gedaan. applaus voor mezelf, jullie doen het toch niet.
Kan die pet niet in de OP?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
moet even een foto bij voor MM...ik vind hem érg leuk trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Boerenkool met appelmoes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik lekker joh, anders is het me veuls te droog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffffff dat verzuipt zowat in de Jus
Die staat in je post.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ja waar dan? doe effe een linkje dan, want dat heb ik gemist...
die zijn mooi, net als die van MP. Had zoiets nog nooit gezien. Ik zou wel meer Arcopalservies willen verzamelen, maar dan durf ik het weer niet te gebruiken, dus dan is het overbodige kastvulling.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
Ik heb deze...
[ afbeelding ]
als iemand nog iets heeft staan dan hoor ik het wel
Ik ben een culinaire barbaar maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik ben een echte kleuter.
ik griezel er ook van, maar ik griezel sowieso van jus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben een culinaire barbaar maar dit slaat alles.
Die jus is nog wel ok maar appelmoes erbij?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik griezel er ook van, maar ik griezel sowieso van jus.
Ik ben toch een griezel dus dat past wel bij me.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik griezel er ook van, maar ik griezel sowieso van jus.
hij denkt dat de schaal een pet is ( neem ik aan)quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet volgen hoorzal wel aan mij liggen..
ik moest effe googelen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn mooi, net als die van MP. Had zoiets nog nooit gezien. Ik zou wel meer Arcopalservies willen verzamelen, maar dan durf ik het weer niet te gebruiken, dus dan is het overbodige kastvulling.
Je zet die schaal op je hoofd en wat heb je dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet volgen hoorzal wel aan mij liggen..
oh... man zeg dat gewoon schaal jezusquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zet die schaal op je hoofd en wat heb je dan?
die oranje met bruin heb ik, zonder schotel. Arcopal Lotus is mijn favoriete motiefje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe googelen hoormaar die komen me bekend voor, volgens mij heeft
mijn oudste zus daar nog zooi van![]()
[ afbeelding ]
of iets wat er op lijkt... die gooit nooit iets weg en bewaard alles, ik zal eens voor je vragen
Te lang in de zon gereden vanmiddag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... man zeg dat gewoon schaal jezus
Daar heb ik dus een hekel aan.quote:overbodige kastvulling.
Ik zal voor je vragenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die oranje met bruin heb ik, zonder schotel. Arcopal Lotus is mijn favoriete motiefje.
nah... het staat in de OP in elk geval... zo goed dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te lang in de zon gereden vanmiddag.
En waarvoor... Ah OK Sas heeft het in de opruimingquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... het staat in de OP in elk geval... zo goed dan?
da's lief. Ik heb ook eerste keus qua adoptie van wat retrospul als de schoonouders van mijn zusje ooit gaan opruimen, waaronder een oranje fonduestel van Brabantia.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal voor je vragenhet is in elk geval iets dat er op lijkt, maar ik weet niet meer of het hetzelfde is...
Die heb ik hier ook.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
waaronder een oranje fonduestel van Brabantia.
Ik heb pas nog een oranje mixer weggegeven aan een zus voor haar dochter die op kamersquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's lief. Ik heb ook eerste keus qua adoptie van wat retrospul als de schoonouders van mijn zusje ooit gaan opruimen, waaronder een oranje fonduestel van Brabantia.
Voor decoratie in de woonkamer of functioneel? Vraag ik me nu hardop af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's lief. Ik heb ook eerste keus qua adoptie van wat retrospul als de schoonouders van mijn zusje ooit gaan opruimen, waaronder een oranje fonduestel van Brabantia.
Vooral onbruikbaar. Staat al 30 jaar ongebruikt in een kelderkast.quote:
voor kaasfondue, maar ook voor op de plank met meer Brabantiaquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor decoratie in de woonkamer of functioneel? Vraag ik me nu hardop af.
ah.. ja dan slijt het ook nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral onbruikbaar. Staat al 30 jaar ongebruikt in een kelderkast.
Kaasfondue is toch beter in porcelein, dacht ik, want die gesmolten kaas kleeft als een gek als ie opgedroogd is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor kaasfondue, maar ook voor op de plank met meer Brabantia
Dan zat er niet genoeg wijn in.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kaasfondue is toch beter in porcelein, dacht ik, want die gesmolten kaas kleeft als een gek als ie opgedroogd is.
je zal 'm toch maar per ongeluk van de plank stotenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
400 euro
[ afbeelding ]
ik heb 50 euro per stuk betaald voor die van mij
maak me nou niet de zenuwequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zal 'm toch maar per ongeluk van de plank stoten
Als ik geld toekrijg misschienquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
400 euro
[ afbeelding ]
doe eens een foto erbij... ik blijf googelen met jouquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik verzamel ook nog W-germany vazen en bloempotten. Heb nu 1 vloervaas, 3 grote en 2 kleine vazen en 1 kleine bloempot
die van mij zijn trouwens mooier, ik vind deze ook niet zó ... beetje flets... zelf voor 50 euro zouquote:
Da's 49 Euro teveel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
400 euro
[ afbeelding ]
Spaart jouw vrouw nuets dan ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's 49 Euro teveel.
Wat een kitsch.
Die heb ik ook helemaal niet, ik heb er maar 2 deze ...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's 49 Euro teveel.
Wat een kitsch.
Oude tijdschriften van vóór Ed Nypelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
Hier kan men aanvragen...
[..]
[..]
[..]
[..]
Staat daar erg handig, zo voor een deur...quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Oude tijdschriften van vóór Ed Nypels
kopijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zet die schaal op je hoofd en wat heb je dan?
Joop den Uylquote:
Heeft ze.... zeker wetenquote:
De natuurlijke doodquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef golfer het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden mijn verzameling vrouwen aanmerkelijk uitgedund.
mijn tante heeft met haar verhuizing ook veel vintage spul weggegooid. Jammer is dat, maar ach, zo blijft er wat te zoeken in kringloopwinkels en op rommelmarkten. Ik ga er namelijk niet de hoofdprijs voor betalenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Heeft ze.... zeker wetenmaar ik weet niet waar dat ding gebleven is, want toen ze een nieuw
huis kochten, hebben e alles nieuw gekocht en haar zoon heeft haar huis gekocht en daar staat
het meeste, dus ik denk dat ie bij mijn neef staat als hij hem niet weggeflikkerd heeft intussen
hebben ze een overeenkomst aan de buitenkant?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal inzit?
ik zou bijna zeggen dat je eens op het grof vuil moet letten wat soms bij die containers staatquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn tante heeft met haar verhuizing ook veel vintage spul weggegooid. Jammer is dat, maar ach, zo blijft er wat te zoeken in kringloopwinkels en op rommelmarkten. Ik ga er namelijk niet de hoofdprijs voor betalen
vragenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Coke?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vaak stukken geplastificeerd spaanplaat-fineer die zijn goed te gebruiken om kastjes van te maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat je eens op het grof vuil moet letten wat soms bij die containers staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |