quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef sacha het volgende:
ik heb wel een schaal voor MM, een echte vintage van wade regicor london
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
moet even een foto bij voor MM...ik vind hem érg leuk trouwens
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef sacha het volgende:
verzamelt iemand nog iets hier?
ik ben mijn winkel aan het opruimen
quote:
van wie niet, van God?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mag niks meer verzamelen. Heb vandaag met pijn in mijn hart een paar vintage Christian Dior sandaaltjes bij een kringloop laten staan. Ik kon er niet eens op staan, dus om ze dan voor de heb op een plankje uit te stallen...
Wat dan wel naast die schaal voor MM?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef sacha het volgende:
Roy Lichtenstein, Armani beeldjes, klapkarren en een trampokooi heb ik niet in mijn winkel
ja duhquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dan wel naast die schaal voor MM?
postzegels van Irian Jaya?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh![]()
ik heb hier een rariteiten kabinet, als jij iets spaart, roep je maar
Ik alleen nog maar Armani beeldjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh![]()
ik heb hier een rariteiten kabinet, als jij iets spaart, roep je maar
Zie je dat ik wist dat je Roy mooi vindt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Roy Lichtenstein heb je zeker niet?
Ik heb al zijn schilderijen nageschilderd, gejat zeg maarquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je dat ik wist dat je Roy mooi vindt.
pffffffffffff dat verzuipt zowat in de Jusquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik heb mijn hap op, en de afwas is ook alweer gedaan. applaus voor mezelf, jullie doen het toch niet.
oh ja, ergens heb ik ook nog een postzegelverzameling. Maar waar? Ik denk misschien nog bij mijn vader op zolder. Of hij is kwijt.quote:
Zit er allang in ... Afwas doe ik morgen....quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou ik heb mijn hap op, en de afwas is ook alweer gedaan. applaus voor mezelf, jullie doen het toch niet.
Kan die pet niet in de OP?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
moet even een foto bij voor MM...ik vind hem érg leuk trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Boerenkool met appelmoes?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik lekker joh, anders is het me veuls te droog.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffffff dat verzuipt zowat in de Jus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |