SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Maar diep van binnen lach ik.
Ik listte Gosens voor een bedrag van 8.1K. Dacht: Even hoog inzetten. Wat een idiotenquote:
dacht ik ook ja, meteen weg (Alisic)quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik listte Gosens voor een bedrag van 8.1K. Dacht: Even hoog inzetten. Wat een idioten
Een 58 rated keeper van Dord. Instant verkochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dacht ik ook ja, meteen weg (Alisic)
Die Gosens kan je mooi linken aan Koln
Heb 14 spelers van dordrecht kan ik mooi winst op maken.quote:
Alsof je elke keer een topic maakt als ik aan mijn legend pull. OF VIND JE MAVER SOMS LIEFER DAN MIJ!?!? NOU?!? NOU!!!?!?!??quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef RijstbaI het volgende:
Geen Feliciteer hier maver met zijn legend pull als TT
Rijst is rijst,quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Jorwol het volgende:
Wie is nou de eckte eckte Rijst? Ben het spoor bijster![]()
snel zijn, voor de bubble barstquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb 14 spelers van dordrecht kan ik mooi winst op maken.
Te laagquote:
Allemaal geupgradequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef TBakkert het volgende:
waarom zijn die Dordt spelers zo duur dan?
9k laagste bin atm, valt me tegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef RijstbaI het volgende:
Hoe veel is Ujah waard?
Systeemupdate
Wat een idioot wereldje is dit tochquote:
En waar je toch geen tegenstanders gaat vinden lijkt me?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat een idioot wereldje is dit toch2 Spelers van Dord, 2 van Koln en 1 Mexicaan verkocht. Kan ik bijna 3 van die Chinese packs van kopen. En dat om een toernooi te kunnen spelen waar je 1 pack kunt winnen
Wormgoor 9,900 verkocht.quote:
ja leuk, zo verkopen we allemaal onze Dordrecht spelers nuquote:
Potje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Zoekfunctie is zo verneukt he. Ene keer pagina's vol resultaten, andere keer niks, dan weer 2 ofzo. Zo kom je wel aan DSL dealtjes
Ben net aan het koken. Na de CL anders?quote:
Weet nog niet zeker of ik de ps dan nog aan gooi, we keep contactquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben net aan het koken. Na de CL anders?
Bubbeltje is aan het barsten nu.
Het is de moeite ook niet, http://wefut.com/en/player/6972 deze verkoopt niet voor 8.5kquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een loeisnelle silver RM van Koln, maar geen zin om op de console te gaan
laagste bin is 10kquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een loeisnelle silver RM van Koln, maar geen zin om op de console te gaan
In dat geval zit ik nog lekkerder op het benkske, dankquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is de moeite ook niet, http://wefut.com/en/player/6972 deze verkoopt niet voor 8.5k
het is wel duidelijk wat het thema isquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar gemaaktsuch hybrid.. i know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Gaan mooie duels worden met Yayaquote:
Dit jaar slaat de markt nergens meer op, maar ik deed dit al sinds FUT 12 en voor dit jaar was het nog echt met die intentiequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Grappig dat DSL het destijds bracht als "ik list ze gewoon voor wat ik denk dat ze ooit waard gaan worden". Dat is allang niet meer mijn intentie iig
Die had een shitload aan IF's toen hij nog bij PSG (?) speeldequote:
Maver had daar ook al over gepost in het EA forum.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Vast een repost, maar wat is dezeGuarin opeens +3 pace i.p.v. de standaard +1 pace.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wat het thema isHet thema is eigenlijk dat de blanken in het as van dit team staan en daarmee dus een belangrijkere taak hebben. Ik noem dit team dan ook "Quinsy ker van jou".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dan zet ik ook Reus, Gundogan en Hummels te koop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
Ook mijn dort spelerts maar te koop gezet
Er is wel over nagedachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Zhano het volgende:
Iets met het chinese nieuwe 'jaar van het schaap/geit'. (Check al die logo's)
Dat laatste geldt voor mij ook hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit jaar slaat de markt nergens meer op, maar ik deed dit al sinds FUT 12 en voor dit jaar was het nog echt met die intentie![]()
Ik kocht een IF en als ik hem niet zelf zou gebruiken zette ik hem op de markt voor meer dan hij op dat moment waard is, omdat je toen er wel van uit kon gaan dat IF´s zouden stijgen na een paar weken. Waar anderen dan vaak voor de laagste BIN kozen om zo snel mogelijk winst te pakken.
Ik kan die paar weken wel wachten en soms werden ze dan al eerder gekocht terwijl de prijs (nog) niet gestegen was. Of soms ook niet en daalden de prijzen juist (SIF Jesus Navas in FUT 12 complex of IF Parolo vorig jaar)
Heb overigens al maanden geleden gezegd dat het beter POTS deals genoemd kunnen worden, jij doet het veel meer dan ik (nu helemaal, zonder webapp kan ik sowieso niks verkopen)
Gisteren 0, vandaag 0quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gisteren 620K winst. Vandaag met pijn en moeite 200K. Dat is ongeveer 70% verlies t.o.v. gisteren
Die heb ik meegeteld in de winstquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren 0, vandaag 0
(minus Dordt spelers)
Mooi zoquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef renevandieren het volgende:
Als Guarin zo verder zakt dan komt hij na het weekend onder de 30k
Dat gaat ook het investeringsdoel van deze week worden, zo veel mogelijk Auriers en Schurrles verkopen voor 170K, en Guarins inslaan voor 30K of minder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef renevandieren het volgende:
Als Guarin zo verder zakt dan komt hij na het weekend onder de 30k
quote:
Dat is zeker wel mooi maar ik wil graag vanavond met hem spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat gaat ook het investeringsdoel van deze week worden, zo veel mogelijk Auriers en Schurrles verkopen voor 170K, en Guarins inslaan voor 30K of minder.
Dan heb ik vandaag meer dan jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gisteren 620K winst. Vandaag met pijn en moeite 200K. Dat is ongeveer 70% verlies t.o.v. gisteren
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef RijstbaI het volgende:
Uiteraard verloren, MOTM was Courtois (die achter Boateng en Benatia stond) met 13 saves
Gelijk duidelijk waarom ik bijna geen fut meer speel
Bah. Maar, ik had wel van de verkochte Schurrle en Diego Alves weer een nieuwe gekocht, en dat van de winst afgehaald. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag meer dan jij
3 deals, goed voor 550k
Dat heb ik er dus ook al afgehaald. Moet alleen nog een nieuwe MOTM Coutinho, SIF Clichy en IF Oscar kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bah. Maar, ik had wel van de verkochte Schurrle en Diego Alves weer een nieuwe gekocht, en dat van de winst afgehaald. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dan ben jij de winnaar van de DSL cup van woensdag 18 februariquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik er dus ook al afgehaald. Moet alleen nog een nieuwe MOTM Coutinho, SIF Clichy en IF Oscar kopen.
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan ben jij de winnaar van de DSL cup van woensdag 18 februari
als jij vliegticket betaaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]Kom je even hierheen met je console?
Ik vind ze eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef King.Vegeta het volgende:
Dat roze van Real is echt om van te kotsen.
Toch wel dieptriest als je zelfs thuis alleen speelt om de schade te beperken. Dat zo'n kutclubje in de poulefase dat doet oke, maar een Bundesliga club in de 1/8 finalequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Schalke gaat duidelijk for park the bus
nou doe x7.5 en dan heb je ongeveer de waarde welquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt fucking veel Dordrechtspelers trouwens.
jij hebt ook altijd pech..quote:
Waarom zijn die ineens zo veel waard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt fucking veel Dordrechtspelers trouwens.
Nieuwe Cup. De reward zelf kopen kost minder dan 1 spelerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zijn die ineens zo veel waard.
Hup choupo hunt en boateng
optelsom gele kaart. Scheids vergat alleen dat hij de overtredingen van Schalke niet bij die ene van Real op moet tellenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen geel mogen geven na 9 min?
Emre Can gewoon de club in. Iets boven discard volgens futfocus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
Is Up CAN nog wat waard? of kan hij gewoon de club in.
Gewoon iets fatsoenlijks maken, met Matuidi op CDM ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie het zo doen en dan dus Silva op 8 chem of de verdediging omdraaien en dan met Diekmeijer spelen en Maxwell(![]()
![]()
)?
Ik zou het eerder zo doen dan die backs zo hard downgraden met Diek en Maxwell.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie het zo doen en dan dus Silva op 8 chem of de verdediging omdraaien en dan met Diekmeijer spelen en Maxwell(![]()
![]()
)?
Dat is zelfs nu nog een DSL dealtjequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
toch weer een gratis pakketje met bende
is gewoon met open bid gekomen hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is zelfs nu nog een DSL dealtje
Heb er echt veel van 7 of 8 gezien (Haddad) die echt niet direct verkopen. Dordt spelers zijn al heel veel gezakt..van 9k laagste BIN naar 5 ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is gewoon met open bid gekomen hoorneem aan dat hij het gewoon waard is. dat ik keek was 27K de laagste BIN.
Heb er ook nog een op het TA zie ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er echt veel van 7 of 8 gezien die echt niet direct verkopen. Dordt spelers zijn al heel veel gezakt..van 9k laagste BIN naar 5 ofzo
Sierd op Sport 1quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef King.Vegeta het volgende:
Die commentator bij NPO3 is wel echt triest zeg.
Veel te laat lijkt mequote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb er ook nog een op het TA zie ikvannacht maar even er op zetten
ach alles meer dan 150c is mooi tochquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Een commentator die het heerlijk vindt als het thuispubliek stil is na een tegengoal.
Ja maar mijn voorhouden isquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon iets fatsoenlijks maken, met Matuidi op CDM ofzo
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef RijstbaI het volgende:
Feyenoord plein in Rome drooggelegd en leeg geveegd
Vragen om problemen
Dit komt mij bekend voor van een bepaalde stad...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:17 schreef RijstbaI het volgende:
Feyenoord plein in Rome drooggelegd en leeg geveegd
Vragen om problemen
hoi michael hele mooien voorhouden hoor gr gr timquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ja maar mijn voorhouden is
op CM SIF de Bruyne en op andere CM SIF Muller, LW Reus SP SIF Aubemayang en RW Robben. Dus Matuidi kanniee
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi michael hele mooien voorhouden hoor gr gr tim
Hij zei niet dat ie het heerlijk vond toch? Niet veel mis met Grueter wmbquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Een commentator die het heerlijk vindt als het thuispubliek stil is na een tegengoal.
Ik word inmiddels zo moe van Doumbia als tegenstander zo if you can't beat them, join them.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoi michael hele mooien voorhouden hoor gr gr tim
Klopt ja, alleen een constatering.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie het heerlijk vond toch? Niet veel mis met Grueter wmb
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik word inmiddels zo moe van Doumbia als tegenstander zo if you can't beat them, join them.
Ik kom hem overal tegen laatst zelfs in de supermarktquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.
Lijkt me wel iemand die voorkruipt bij de kassaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kom hem overal tegen laatst zelfs in de supermarkt
Nou ik krijg hem en zijn vriendjes nog steeds en hij gebruikt mijn spelers als van die oranje slalom pionnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.
Vliegensvlug, je hebt het niet eens door. Al afgerekend en allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die voorkruipt bij de kassa
Ik heb echt vaker problemen met een Diego Costa die met zijn kracht niet te stoppen is dan bijvoorbeeld Ibarbo of Doumbia. Die pace hoertjes kan je vaak heel makkelijk verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FUT op de PCquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef DannyDeko het volgende:
Fifa3-0 winnen waarop de tegenstander ragequit, maar ik krijg natuurlijk een loss en DNF..
Echt niet normaal hoe vaak dat nog gebeurt.
Snoeks is echt verschrikkelijk ja. Met z'n gekke metaforen en woordspelingen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, alleen een constatering.
Sowieso beter dan die Snoeks. Dramatisch weer gisteren..zoals altijd.
Nieuwe aankoop in januari. Braziliaans talentje.quote:
Ohw, die heb ik gemist. Zit niet in Wefutquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieuwe aankoop in januari. Braziliaans talentje.
Ibarbo soms ook wel..dan loopt hij als een blind paard tegen je aan en krijgt hij hem toch mee door zijn lompe lijf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Ik heb echt vaker problemen met een Diego Costa die met zijn kracht niet te stoppen is dan bijvoorbeeld Ibarbo of Doumbia. Die pace hoertjes kan je vaak heel makkelijk verdedigen.
Nee, want de Braziliaanse competitie zit niet in het spel..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohw, die heb ik gemist. Zit niet in Wefut
Wist niet dat die uit de Braziliaanse competitie kwam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want de Braziliaanse competitie zit niet in het spel..
Ik bedoelde het ook niet bijdehand hoor. Maar dat is de reden dat hij er niet in zit gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat die uit de Braziliaanse competitie kwam.
Haha oke. Zag je de actie van choupo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet bijdehand hoor. Maar dat is de reden dat hij er niet in zit gewoon
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef DannyDeko het volgende:
Fifa3-0 winnen waarop de tegenstander ragequit, maar ik krijg natuurlijk een loss en DNF..
Echt niet normaal hoe vaak dat nog gebeurt.
Hoe dan? Door nooit een marge van 2 of 3 goals te nemen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :p
ja, speel momenteel door mn reset in divisie 8, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe dan? Door nooit een marge van 2 of 3 goals te nemen?
Dus dan expres gaan falen vanaf 2-0? Leukquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ja, speel momenteel door mn reset in divisie 8, dus dat is niet zo moeilijk. Kom alleen maar tegen 80 chem teams met random bronze en silvers of tegen hele dure teams, die gasten kunnen er 9/10 keer helemaal niks van.
Jij speelt ook op PC toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :p
Hij zat bij VI ook afgelopen weekquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij leeft nog hoor!Toefjes in de studio bij de NOS
Dat allemaal voor de prijs van TOTY Robben? Dit lijkt me wel betere value for money jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:44 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik TOTY Robben verkopen voor dit
Red het net als ik SIF De Gea verkoopquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat allemaal voor de prijs van TOTY Robben? Dit lijkt me wel betere value for money ja
Maar dat ga je niet redden lijkt me![]()
jezusquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Mooie aanvullingen op http://loldutchpeople.nl/
Wilmaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Mooie aanvullingen op http://loldutchpeople.nl/
Ze zijn zwaaaar OP dit jaar. Daarom zet bijna iedereen een mannetje op de lijn. Zelf beweeg ik vaak maar wat met de muur omdat ze altijd de muur gebroken om te richten en dan niet meer weten wat ze moeten doen als het ineens op gevoel moet. En een stapje naar voren zetten met RB is ook wel handig. Moeilijker om eroverheen te schieten en soms moeten ze ook lang wachten terwijl ze al willen schieten omdat de scheids je geel geeft. Alleen door een bug registreren die gele kaarten niet, dus het boeit geen reet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Henrys het volgende:
Hoe verdedig je vrije trappen? Speel vaak tegen mensen die ze nog makkelijker inschieten dan penalties en ik kan er niks tegen doen. Lijkt wel of die muur veel later springt dan ik driehoekje indruk
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Alleen door een bug registreren die gele kaarten niet, dus het boeit geen reet.
Bij mij registreren ze gewoon, waarom heb jij altijd die rare bugsquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn zwaaaar OP dit jaar. Daarom zet bijna iedereen een mannetje op de lijn. Zelf beweeg ik vaak maar wat met de muur omdat ze altijd de muur gebroken om te richten en dan niet meer weten wat ze moeten doen als het ineens op gevoel moet. En een stapje naar voren zetten met RB is ook wel handig. Moeilijker om eroverheen te schieten en soms moeten ze ook lang wachten terwijl ze al willen schieten omdat de scheids je geel geeft. Alleen door een bug registreren die gele kaarten niet, dus het boeit geen reet.
Mannetje op de lijn zetten vind ik zelf maar gay, maar als iemand tegen me probeert te kickoff cheesen of gaat sshen ofzo dan doe ik het gewoon.
Het is soms niet makkelijk om ze goed naast de paal te zetten, maar dan pakt hij de meeste ballen wel hoor. Als hij zacht en vrij laag komt heeft de keeper hem al niet en die kan je dan allemaal opruimen. Soms levert het juist ook wel een goal op omdat ze de keeper hinderen, maar over het algemeen werkt het wel prima. Je kan er ook gebruik van maken door een korte bal te geven..als ze die man op de lijn hebben dan letten ze daar zelden op en kan je vrij schieten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bij mij registreren ze gewoon, waarom heb jij altijd die rare bugs![]()
En op de lijn zetten helpt zelfs vaak niet, er zijn veel mensen die ze echt perfect kunnen inschieten
Bedankt ga het proberen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is soms niet makkelijk om ze goed naast de paal te zetten, maar dan pakt hij de meeste ballen wel hoor. Als hij zacht en vrij laag komt heeft de keeper hem al niet en die kan je dan allemaal opruimen. Soms levert het juist ook wel een goal op omdat ze de keeper hinderen, maar over het algemeen werkt het wel prima. Je kan er ook gebruik van maken door een korte bal te geven..als ze die man op de lijn hebben dan letten ze daar zelden op en kan je vrij schieten.
En ik dacht dat iedereen die bug had..ik heb het wel in ieder geval en zag op EA forum het ook weleens voorbij komen.
Even mijn fapsok klaarleggenquote:
getverderriequote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een echte fapsok kan je rechtop zetten
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een echte fapsok kan je rechtop zetten
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:59 schreef renevandieren het volgende:
SIF Lacazette nog maar 700k en SIF Benzema nog maar 800k
Al een tijdje toch?quote:
quote:
Waarom zou iemand Ribery over Reus gebruikenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Reemi het volgende:
Tegenstander met Ribery - SIF Aubameyang - Robben
Skillies? Ribery is ook echt goed hoor dit jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom zou iemand Ribery over Reus gebruiken
5* skills, links met Bayern of Franse spelers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
5* skillsquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
En ik kan nog niet eens een fatsoenlijke bodyfeint uitvoerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Op twee na, goals uit Februari.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillies? Ribery is ook echt goed hoor dit jaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* skills, links met Bayern of Franse spelers.
Heb dit jaar nog tegen niemand gespeeld die 5* optimaal benut. Hooguit om een penalty te krijgenquote:
Zeer nicequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
nice man, kazooie 2.0. Welke divisie speel je? Of doe je cups.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Je hoeft het nog niet optimaal te benutten om toch voor een 5* skiller te kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb dit jaar nog tegen niemand gespeeld die 5* optimaal benut. Hooguit om een penalty te krijgen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef el-blanchito het volgende:
Lindje, tof hoor
Vooral die intro dat je ff je aanvallers showt vind ik echt tof
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Hendig sjieke cumpilation hoor Lindgren.
Thanksquote:
Er zit een deel divisie 2 bij, maar het meeste is de gold cup.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nice man, kazooie 2.0. Welke divisie speel je? Of doe je cups.
DS2.0?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Henrys het volgende:
Durf niet met mijn nieuwe team te spelen omdat ik bang ben dat ik zo kwaad word dat ik niet meer kan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hele mooie penalty jaquote:
Prima team toch? Ben alleen zelf geen fan van Navas, maar daar zit je met een Aguero hybrid al snel aan vast (in deze formatie)quote:
Nice. Vooral die eerste met James vind ik erg fijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Heb nog niet met Navas gespeeld maar slechter dan Willian kan ie vast niet zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team toch? Ben alleen zelf geen fan van Navas, maar daar zit je met een Aguero hybrid al snel aan vast (in deze formatie)
Lijkt me voor Navas sowieso wel een goede instelling ja. Met Hazard cut inside is juist wel fijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb nog niet met Navas gespeeld maar slechter dan Willian kan ie vast niet zijn.
Ik ga morgen maar eens proberen de wingers op stay wide te zetten, want met cut inside lopen ze alleen maar in de weg..
1080p en dan op groot scherm gaat het nog wel. Blijft jammer ja. Kan er niet zoveel aan veranderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Vooral die eerste met James vind ik erg fijn
Wel jammer van die beeldkwaliteit. Blijft weinig van HD over
Nee, ik weet het. Tenzij je zelf een hoop gaat investeren ofzo, maar dat zou ik ook niet snel doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1080p en dan op groot scherm gaat het nog wel. Blijft jammer ja. Kan er niet zoveel aan veranderen.
Gaat echt nergens over..Alleen door Messi en dat karige pack aanbod van 15k packs die je iedere week ziet? Snap er echt weinig van. Snap wel dat het niet lekker stijgt zolang die webapp niet terugkomt, maar dit is wel extreem. Terwijl de PS4 coins echt niet meer zo duur zijn (7,73 per miljoen)quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch wel weer een behoorlijke crash.
Tegen rijst de computer kan iedereen scorenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat Choupo begon met 4 goals uit 8 potjes. Toen was ik nog om en om met hem en Lewa aan het spelen om te kijken wie beter/fijner was. Die tandem met KdB erbij werkt ook zo lekker
Ga nu op LW toch even Reus proberen. Schurrle echt te lui vaak en dan wordt hij amper in het spel betrokken door die WR (denk ik). Verder is hij echt goed, maarja..
Wel apart ja. Messi en Ronaldo zijn in tijden niet meer zo goedkoop geweest (4 miljoen en 5.2) en ook veel silvers crashen ineens heel snel. Morgenochtend kunnen de prijzen echter weer hoger zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over..Alleen door Messi en dat karige pack aanbod van 15k packs die je iedere week ziet? Snap er echt weinig van. Snap wel dat het niet lekker stijgt zolang die webapp niet terugkomt, maar dit is wel extreem. Terwijl de PS4 coins echt niet meer zo duur zijn (7,73 per miljoen)
rest psvquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand toevallig een leuk teampje met Depay en Willems in de aanbieding? Heb er zo'n 80k voor.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand toevallig een leuk teampje met Depay en Willems in de aanbieding? Heb er zo'n 80k voor.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks. Dacht eerst dat dit veel te duur was, maar Sturridge is nog maar 3k.quote:
Yes, heb ook een teampje met Nani, Sjaakszoon en Quaresma.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar James zit al in je andere team
En je had al iets met Jackson gemaakt nav mijn post he?
Had nog een edit gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Dacht eerst dat dit veel te duur was, maar Sturridge is nog maar 3k.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes, heb ook een teampje met Nani, Sjaakszoon en Quaresma.
3x 5* en 4x 4* ga je moeilijk overtreffen jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Had nog een edit gedaan![]()
Zelf vind ik Lacazette - IF Gourcuff ook prima als CAM-ST (of je zet er 5* brazilianen neer)
[ afbeelding ]
Een echt lindgron team
Met Shaqiri RW heb je geen 9 chem op choupo toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choupo is wel aan het zakken. Onder 100k nu en als het even meezit wel voor 80k te vinden. De rest is samen misschien 10k ofzo. Dit is een kopie van mijn team, maar dan andere linkerflank met die 2 Nederlanders. En Shaqiri heb ik dan RW + IF versies.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choupo is wel aan het zakken. Onder 100k nu en als het even meezit wel voor 80k te vinden. De rest is samen misschien 10k ofzo. Dit is een kopie van mijn team, maar dan andere linkerflank met die 2 Nederlanders. En Shaqiri heb ik dan RW + IF versies.
Thanks voor de inspiratie, ik ga even kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Had nog een edit gedaan![]()
Zelf vind ik Lacazette - IF Gourcuff ook prima als CAM-ST (of je zet er 5* brazilianen neer)
[ afbeelding ]
Een echt lindgron team
Ik ben niet per se fan van zoveel mogelijk skillers in een team hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3x 5* en 4x 4* ga je moeilijk overtreffen ja
Nee, maar dat is ook niet mijn suggestie. Ik zeg alleen dat ik dit heb zonder de Nederlanders en zonder Sam. Mijne is full Bundesligaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Met Shaqiri RW heb je geen 9 chem op choupo toch?
Scuzi, bedtijdquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet mijn suggestie. Ik zeg alleen dat ik dit heb zonder de Nederlanders en zonder Sam. Mijne is full Bundesliga
Ja kan ik me voorstellen. Leuke goals voor de montage maken is leuk, maar potjes winnen ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de inspiratie, ik ga even kijken.
[..]
Ik ben niet per se fan van zoveel mogelijk skillers in een team hoor.Heb liever balans dan een extra 4* skiller.
Ik denk het niet. Emre Can ook echt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het ultieme skill squad, is het mogelijk er meer in 1 team te krijgen?
4* skills cbquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Emre Can ook echt.
Op full chem ga je er niet meer in krijgen dan dit lijkt me. Of je moet iets in 3412 ofzo proberen. Maar dan lukt het nog niet denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het ultieme skill squad, is het mogelijk er meer in 1 team te krijgen?
oja die UP is natuurlijk een spitsquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Kan van de Choup ook gewoon de NIF pakken natuurlijk.Dacht dat dat een winger was.
Iets met vanden Borre RB.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Had het nog niet door.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja die UP is natuurlijk een spits
daar had je meer op kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Toch een ruime 50k op dit rijtje gepakt.
[ afbeelding ]
Morriequote:Op donderdag 19 februari 2015 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Kek filmpje Liend
Die bubbel met Dordt spelers is toch nu wel voorbij?
De prijzen op Futfocus laten anders weer discardniveau zien hoor...quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Morrie![]()
denk het niet hoor heb er nog heel wat verkocht vannacht. Denk dat die cup me 200k opgebracht heeft
Dat lijkt me wel, met die Chinese packs nog het hele weekend lang. Zou mooi zijn als Gotze maandag of dinsdag rond de 7-8 ton zit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Mogguh. Die TOTW Muller en Gotze zijn nog best wel duur. Zullen hopelijk nog 2 a 300k zakken.
dan had ik misschien geluk vannachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De prijzen op Futfocus laten anders weer discardniveau zien hoor...
Of Futfocus klopt niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan had ik misschien geluk vannacht
staat er wel bij hoe lang geleden het is. Heel veel heeft nog oude prijzenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of Futfocus klopt niet.
Aurier is weer terug bij af, en Schurrle onder de 50Kquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staat er wel bij hoe lang geleden het is. Heel veel heeft nog oude prijzen
MOTM Toure ook 7 ton loss op. Ik stop met Investeren denk ik
Dat soort dingen moet je positief bekijken. Als je nu een DSL-deal hebt, maak je alleen nog maar meer winstquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Aurier is weer terug bij af, en Schurrle onder de 50K
Zo is dat, het domste wat je nu kan doen is meegaan in de paniek en alles verkopen. Juist weer herinvesteren op dit soort momentenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je positief bekijken. Als je nu een DSL-deal hebt, maak je alleen nog maar meer winst
Dat is inderdaad het domste wat je kan doen. Ik vraag me alleen af of het echte dieptepunt is bereikt, dus ik hou mijn 2 mil aan cash nog even bij de hand, ipv al flink te investeren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zo is dat, het domste wat je nu kan doen is meegaan in de paniek en alles verkopen. Juist weer herinvesteren op dit soort momenten
De reden: auto buyers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom het trading gedeelte van de webapp dicht is ?
Kan niet echt een reden vinden ergens....
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?quote:
Het is EA. Al zouden ze zeggen het duurt nog een week, dan is dat nog geen garantie dat t ook echt maar een week duurt..quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?
Ergens ook na te kijken hoe lang dat gaat duren ?
1. Dat zou je denken. Maar het blijft EA.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?
Ergens ook na te kijken hoe lang dat gaat duren ?
Hmm.... das jammer....quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is EA. Al zouden ze zeggen het duurt nog een week, dan is dat nog geen garantie dat t ook echt maar een week duurt..
Vind het wel vreemd dat Gotze nu 300k duurder is terwijl Muller veel beter is afgezien van de H/Hquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, met die Chinese packs nog het hele weekend lang. Zou mooi zijn als Gotze maandag of dinsdag rond de 7-8 ton zit.
Tip: dat soort dingen kun je het best bij de release van FUT doen (en dus je eerste potjes van profiteren); dan is 1k per match nog relatief veel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmm.... das jammer....
Niet dat ik veel heb om te traden, maar wil mn team upgraden
Heb wel exact 15.000 coins gespaard, dus dan maar ff een pakketje kopen en vanavond weer wat wedstrijden spelen
Heb net een wedstrijdbonus van 1000 coins extra per wedstrijd unlocked
Kan ook aan de cardweight liggen. En persoonlijk vind ik 4* skills echt wel een stuk fijner.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat Gotze nu 300k duurder is terwijl Muller veel beter is afgezien van de H/H
Heb pas fifa gekocht deze januariquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip: dat soort dingen kun je het best bij de release van FUT doen (en dus je eerste potjes van profiteren); dan is 1k per match nog relatief veel.
In dat geval is de tip: koop fifa bij de releasequote:Op donderdag 19 februari 2015 09:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb pas fifa gekocht deze januari
Dat zal bij de volgende ook echt wel het geval zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is de tip: koop fifa bij de release
ik blijf ook veilig op mijn 4.5 die er aan cash zijn zitten. Of guarin moet naar discard gaan :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het domste wat je kan doen. Ik vraag me alleen af of het echte dieptepunt is bereikt, dus ik hou mijn 2 mil aan cash nog even bij de hand, ipv al flink te investeren.
Je behoudt je punten bij een nieuwe editie van fifa. In FIFA16 zul je dus al direct een aantal zaken kunnen unlocken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat zal bij de volgende ook echt wel het geval zijn
Maar dan nog moet je eerst een bepaald level halen om die bonus te kunnen unlocken, level 20 in dit geval
Das waarquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je behoudt je punten bij een nieuwe editie van fifa. In FIFA16 zul je dus al direct een aantal zaken kunnen unlocken.
Toch hoeveel packs moet je wel niet openen voordat je een dordt spelert krijgquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze packs openen kan nu wel weer leuk zijn, gisteren had ik van Deelen in een pack en die verkocht voor 10k. En een snelle spits van Derby County die 3.7k waard was.
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch hoeveel packs moet je wel niet openen voordat je een dordt spelert krijg![]()
En TT maar zeggen dat ik gek was dat ik al die bronze spelers bewaarde in het begin van deze FIFAkon het beter meteen maar discarden
![]()
#achterafjegelijkhalenlekkermakkelijk
schapenkoppen niet te stoppenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?
Zijn er minder van gok ik zomaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das waar
De afgelopen jaren (t/m FIFA 13) heb ik de games pas rond april gekocht
Voor fifa 16 wordt dat anders
Geen, heb nog een potje met m'n andere team gespeeld. Maak later wel wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Welk team is het gisteren uiteindelijk geworden?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen, heb nog een potje met m'n andere team gespeeld. Maak later wel wat.
Sowieso packs openen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dat 15k pack was ook niet echt de moeite waard
Meest waardevol was een RM > RF kaart
toch trapz ik er iedere keer weer inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |