SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Maar diep van binnen lach ik.
Ik listte Gosens voor een bedrag van 8.1K. Dacht: Even hoog inzetten. Wat een idiotenquote:
dacht ik ook ja, meteen weg (Alisic)quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik listte Gosens voor een bedrag van 8.1K. Dacht: Even hoog inzetten. Wat een idioten
Een 58 rated keeper van Dord. Instant verkochtquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dacht ik ook ja, meteen weg (Alisic)
Die Gosens kan je mooi linken aan Koln
Heb 14 spelers van dordrecht kan ik mooi winst op maken.quote:
Alsof je elke keer een topic maakt als ik aan mijn legend pull. OF VIND JE MAVER SOMS LIEFER DAN MIJ!?!? NOU?!? NOU!!!?!?!??quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef RijstbaI het volgende:
Geen Feliciteer hier maver met zijn legend pull als TT
Rijst is rijst,quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Jorwol het volgende:
Wie is nou de eckte eckte Rijst? Ben het spoor bijster![]()
snel zijn, voor de bubble barstquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb 14 spelers van dordrecht kan ik mooi winst op maken.
Te laagquote:
Allemaal geupgradequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef TBakkert het volgende:
waarom zijn die Dordt spelers zo duur dan?
9k laagste bin atm, valt me tegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:43 schreef RijstbaI het volgende:
Hoe veel is Ujah waard?
Systeemupdate
Wat een idioot wereldje is dit tochquote:
En waar je toch geen tegenstanders gaat vinden lijkt me?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat een idioot wereldje is dit toch2 Spelers van Dord, 2 van Koln en 1 Mexicaan verkocht. Kan ik bijna 3 van die Chinese packs van kopen. En dat om een toernooi te kunnen spelen waar je 1 pack kunt winnen
Wormgoor 9,900 verkocht.quote:
ja leuk, zo verkopen we allemaal onze Dordrecht spelers nuquote:
Potje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Zoekfunctie is zo verneukt he. Ene keer pagina's vol resultaten, andere keer niks, dan weer 2 ofzo. Zo kom je wel aan DSL dealtjes
Ben net aan het koken. Na de CL anders?quote:
Weet nog niet zeker of ik de ps dan nog aan gooi, we keep contactquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben net aan het koken. Na de CL anders?
Bubbeltje is aan het barsten nu.
Het is de moeite ook niet, http://wefut.com/en/player/6972 deze verkoopt niet voor 8.5kquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een loeisnelle silver RM van Koln, maar geen zin om op de console te gaan
laagste bin is 10kquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb een loeisnelle silver RM van Koln, maar geen zin om op de console te gaan
In dat geval zit ik nog lekkerder op het benkske, dankquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het is de moeite ook niet, http://wefut.com/en/player/6972 deze verkoopt niet voor 8.5k
het is wel duidelijk wat het thema isquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:58 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar gemaaktsuch hybrid.. i know.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Gaan mooie duels worden met Yayaquote:
Dit jaar slaat de markt nergens meer op, maar ik deed dit al sinds FUT 12 en voor dit jaar was het nog echt met die intentiequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Grappig dat DSL het destijds bracht als "ik list ze gewoon voor wat ik denk dat ze ooit waard gaan worden". Dat is allang niet meer mijn intentie iig
Die had een shitload aan IF's toen hij nog bij PSG (?) speeldequote:
Maver had daar ook al over gepost in het EA forum.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef DutchSL het volgende:
Vast een repost, maar wat is dezeGuarin opeens +3 pace i.p.v. de standaard +1 pace.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wat het thema isHet thema is eigenlijk dat de blanken in het as van dit team staan en daarmee dus een belangrijkere taak hebben. Ik noem dit team dan ook "Quinsy ker van jou".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |