O dan zet ik ook Reus, Gundogan en Hummels te koop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
Ook mijn dort spelerts maar te koop gezet
Er is wel over nagedachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:08 schreef Zhano het volgende:
Iets met het chinese nieuwe 'jaar van het schaap/geit'. (Check al die logo's)
Dat laatste geldt voor mij ook hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit jaar slaat de markt nergens meer op, maar ik deed dit al sinds FUT 12 en voor dit jaar was het nog echt met die intentie![]()
Ik kocht een IF en als ik hem niet zelf zou gebruiken zette ik hem op de markt voor meer dan hij op dat moment waard is, omdat je toen er wel van uit kon gaan dat IF´s zouden stijgen na een paar weken. Waar anderen dan vaak voor de laagste BIN kozen om zo snel mogelijk winst te pakken.
Ik kan die paar weken wel wachten en soms werden ze dan al eerder gekocht terwijl de prijs (nog) niet gestegen was. Of soms ook niet en daalden de prijzen juist (SIF Jesus Navas in FUT 12 complex of IF Parolo vorig jaar)
Heb overigens al maanden geleden gezegd dat het beter POTS deals genoemd kunnen worden, jij doet het veel meer dan ik (nu helemaal, zonder webapp kan ik sowieso niks verkopen)
Gisteren 0, vandaag 0quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gisteren 620K winst. Vandaag met pijn en moeite 200K. Dat is ongeveer 70% verlies t.o.v. gisteren
Die heb ik meegeteld in de winstquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren 0, vandaag 0
(minus Dordt spelers)
Mooi zoquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef renevandieren het volgende:
Als Guarin zo verder zakt dan komt hij na het weekend onder de 30k
Dat gaat ook het investeringsdoel van deze week worden, zo veel mogelijk Auriers en Schurrles verkopen voor 170K, en Guarins inslaan voor 30K of minder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:18 schreef renevandieren het volgende:
Als Guarin zo verder zakt dan komt hij na het weekend onder de 30k
quote:
Dat is zeker wel mooi maar ik wil graag vanavond met hem spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat gaat ook het investeringsdoel van deze week worden, zo veel mogelijk Auriers en Schurrles verkopen voor 170K, en Guarins inslaan voor 30K of minder.
Dan heb ik vandaag meer dan jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Gisteren 620K winst. Vandaag met pijn en moeite 200K. Dat is ongeveer 70% verlies t.o.v. gisteren
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef RijstbaI het volgende:
Uiteraard verloren, MOTM was Courtois (die achter Boateng en Benatia stond) met 13 saves
Gelijk duidelijk waarom ik bijna geen fut meer speel
Bah. Maar, ik had wel van de verkochte Schurrle en Diego Alves weer een nieuwe gekocht, en dat van de winst afgehaald. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb ik vandaag meer dan jij
3 deals, goed voor 550k
Dat heb ik er dus ook al afgehaald. Moet alleen nog een nieuwe MOTM Coutinho, SIF Clichy en IF Oscar kopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Bah. Maar, ik had wel van de verkochte Schurrle en Diego Alves weer een nieuwe gekocht, en dat van de winst afgehaald. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Dan ben jij de winnaar van de DSL cup van woensdag 18 februariquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik er dus ook al afgehaald. Moet alleen nog een nieuwe MOTM Coutinho, SIF Clichy en IF Oscar kopen.
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan ben jij de winnaar van de DSL cup van woensdag 18 februari
als jij vliegticket betaaltquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]Kom je even hierheen met je console?
Ik vind ze eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:43 schreef King.Vegeta het volgende:
Dat roze van Real is echt om van te kotsen.
Toch wel dieptriest als je zelfs thuis alleen speelt om de schade te beperken. Dat zo'n kutclubje in de poulefase dat doet oke, maar een Bundesliga club in de 1/8 finalequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Schalke gaat duidelijk for park the bus
nou doe x7.5 en dan heb je ongeveer de waarde welquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt fucking veel Dordrechtspelers trouwens.
jij hebt ook altijd pech..quote:
Waarom zijn die ineens zo veel waard.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt fucking veel Dordrechtspelers trouwens.
Nieuwe Cup. De reward zelf kopen kost minder dan 1 spelerquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zijn die ineens zo veel waard.
Hup choupo hunt en boateng
optelsom gele kaart. Scheids vergat alleen dat hij de overtredingen van Schalke niet bij die ene van Real op moet tellenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen geel mogen geven na 9 min?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |