quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillies? Ribery is ook echt goed hoor dit jaar.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5* skills, links met Bayern of Franse spelers.
Heb dit jaar nog tegen niemand gespeeld die 5* optimaal benut. Hooguit om een penalty te krijgenquote:
Zeer nicequote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Op twee na, goals uit Februari.
nice man, kazooie 2.0. Welke divisie speel je? Of doe je cups.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Je hoeft het nog niet optimaal te benutten om toch voor een 5* skiller te kiezen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb dit jaar nog tegen niemand gespeeld die 5* optimaal benut. Hooguit om een penalty te krijgen
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef el-blanchito het volgende:
Lindje, tof hoor
Vooral die intro dat je ff je aanvallers showt vind ik echt tof
quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Hendig sjieke cumpilation hoor Lindgren.
Thanksquote:
Er zit een deel divisie 2 bij, maar het meeste is de gold cup.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:15 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
nice man, kazooie 2.0. Welke divisie speel je? Of doe je cups.
DS2.0?quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:29 schreef Henrys het volgende:
Durf niet met mijn nieuwe team te spelen omdat ik bang ben dat ik zo kwaad word dat ik niet meer kan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hele mooie penalty jaquote:
Prima team toch? Ben alleen zelf geen fan van Navas, maar daar zit je met een Aguero hybrid al snel aan vast (in deze formatie)quote:
Nice. Vooral die eerste met James vind ik erg fijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Lief zijn. Is veel werk.
Heb nog niet met Navas gespeeld maar slechter dan Willian kan ie vast niet zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team toch? Ben alleen zelf geen fan van Navas, maar daar zit je met een Aguero hybrid al snel aan vast (in deze formatie)
Lijkt me voor Navas sowieso wel een goede instelling ja. Met Hazard cut inside is juist wel fijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb nog niet met Navas gespeeld maar slechter dan Willian kan ie vast niet zijn.
Ik ga morgen maar eens proberen de wingers op stay wide te zetten, want met cut inside lopen ze alleen maar in de weg..
1080p en dan op groot scherm gaat het nog wel. Blijft jammer ja. Kan er niet zoveel aan veranderen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Vooral die eerste met James vind ik erg fijn
Wel jammer van die beeldkwaliteit. Blijft weinig van HD over
Nee, ik weet het. Tenzij je zelf een hoop gaat investeren ofzo, maar dat zou ik ook niet snel doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1080p en dan op groot scherm gaat het nog wel. Blijft jammer ja. Kan er niet zoveel aan veranderen.
Gaat echt nergens over..Alleen door Messi en dat karige pack aanbod van 15k packs die je iedere week ziet? Snap er echt weinig van. Snap wel dat het niet lekker stijgt zolang die webapp niet terugkomt, maar dit is wel extreem. Terwijl de PS4 coins echt niet meer zo duur zijn (7,73 per miljoen)quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch wel weer een behoorlijke crash.
Tegen rijst de computer kan iedereen scorenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat Choupo begon met 4 goals uit 8 potjes. Toen was ik nog om en om met hem en Lewa aan het spelen om te kijken wie beter/fijner was. Die tandem met KdB erbij werkt ook zo lekker
Ga nu op LW toch even Reus proberen. Schurrle echt te lui vaak en dan wordt hij amper in het spel betrokken door die WR (denk ik). Verder is hij echt goed, maarja..
Wel apart ja. Messi en Ronaldo zijn in tijden niet meer zo goedkoop geweest (4 miljoen en 5.2) en ook veel silvers crashen ineens heel snel. Morgenochtend kunnen de prijzen echter weer hoger zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over..Alleen door Messi en dat karige pack aanbod van 15k packs die je iedere week ziet? Snap er echt weinig van. Snap wel dat het niet lekker stijgt zolang die webapp niet terugkomt, maar dit is wel extreem. Terwijl de PS4 coins echt niet meer zo duur zijn (7,73 per miljoen)
rest psvquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand toevallig een leuk teampje met Depay en Willems in de aanbieding? Heb er zo'n 80k voor.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand toevallig een leuk teampje met Depay en Willems in de aanbieding? Heb er zo'n 80k voor.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks. Dacht eerst dat dit veel te duur was, maar Sturridge is nog maar 3k.quote:
Yes, heb ook een teampje met Nani, Sjaakszoon en Quaresma.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar James zit al in je andere team
En je had al iets met Jackson gemaakt nav mijn post he?
Had nog een edit gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks. Dacht eerst dat dit veel te duur was, maar Sturridge is nog maar 3k.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes, heb ook een teampje met Nani, Sjaakszoon en Quaresma.
3x 5* en 4x 4* ga je moeilijk overtreffen jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Had nog een edit gedaan![]()
Zelf vind ik Lacazette - IF Gourcuff ook prima als CAM-ST (of je zet er 5* brazilianen neer)
[ afbeelding ]
Een echt lindgron team
Met Shaqiri RW heb je geen 9 chem op choupo toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choupo is wel aan het zakken. Onder 100k nu en als het even meezit wel voor 80k te vinden. De rest is samen misschien 10k ofzo. Dit is een kopie van mijn team, maar dan andere linkerflank met die 2 Nederlanders. En Shaqiri heb ik dan RW + IF versies.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Choupo is wel aan het zakken. Onder 100k nu en als het even meezit wel voor 80k te vinden. De rest is samen misschien 10k ofzo. Dit is een kopie van mijn team, maar dan andere linkerflank met die 2 Nederlanders. En Shaqiri heb ik dan RW + IF versies.
Thanks voor de inspiratie, ik ga even kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Had nog een edit gedaan![]()
Zelf vind ik Lacazette - IF Gourcuff ook prima als CAM-ST (of je zet er 5* brazilianen neer)
[ afbeelding ]
Een echt lindgron team
Ik ben niet per se fan van zoveel mogelijk skillers in een team hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3x 5* en 4x 4* ga je moeilijk overtreffen ja
Nee, maar dat is ook niet mijn suggestie. Ik zeg alleen dat ik dit heb zonder de Nederlanders en zonder Sam. Mijne is full Bundesligaquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Met Shaqiri RW heb je geen 9 chem op choupo toch?
Scuzi, bedtijdquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet mijn suggestie. Ik zeg alleen dat ik dit heb zonder de Nederlanders en zonder Sam. Mijne is full Bundesliga
Ja kan ik me voorstellen. Leuke goals voor de montage maken is leuk, maar potjes winnen ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Thanks voor de inspiratie, ik ga even kijken.
[..]
Ik ben niet per se fan van zoveel mogelijk skillers in een team hoor.Heb liever balans dan een extra 4* skiller.
Ik denk het niet. Emre Can ook echt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het ultieme skill squad, is het mogelijk er meer in 1 team te krijgen?
4* skills cbquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Emre Can ook echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |