Klopt ja, alleen een constatering.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie het heerlijk vond toch? Niet veel mis met Grueter wmb
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik word inmiddels zo moe van Doumbia als tegenstander zo if you can't beat them, join them.
Ik kom hem overal tegen laatst zelfs in de supermarktquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.
Lijkt me wel iemand die voorkruipt bij de kassaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kom hem overal tegen laatst zelfs in de supermarkt
Nou ik krijg hem en zijn vriendjes nog steeds en hij gebruikt mijn spelers als van die oranje slalom pionnen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb na die transfer pas 2 keer tegen hem gespeeld..valt mee. Kwam Doumbia pre patch sowieso veel meer tegen dan nu.
Vliegensvlug, je hebt het niet eens door. Al afgerekend en allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die voorkruipt bij de kassa
Ik heb echt vaker problemen met een Diego Costa die met zijn kracht niet te stoppen is dan bijvoorbeeld Ibarbo of Doumbia. Die pace hoertjes kan je vaak heel makkelijk verdedigen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FUT op de PCquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef DannyDeko het volgende:
Fifa3-0 winnen waarop de tegenstander ragequit, maar ik krijg natuurlijk een loss en DNF..
Echt niet normaal hoe vaak dat nog gebeurt.
Snoeks is echt verschrikkelijk ja. Met z'n gekke metaforen en woordspelingen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja, alleen een constatering.
Sowieso beter dan die Snoeks. Dramatisch weer gisteren..zoals altijd.
Nieuwe aankoop in januari. Braziliaans talentje.quote:
Ohw, die heb ik gemist. Zit niet in Wefutquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieuwe aankoop in januari. Braziliaans talentje.
Ibarbo soms ook wel..dan loopt hij als een blind paard tegen je aan en krijgt hij hem toch mee door zijn lompe lijf.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Ik heb echt vaker problemen met een Diego Costa die met zijn kracht niet te stoppen is dan bijvoorbeeld Ibarbo of Doumbia. Die pace hoertjes kan je vaak heel makkelijk verdedigen.
Nee, want de Braziliaanse competitie zit niet in het spel..quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohw, die heb ik gemist. Zit niet in Wefut
Wist niet dat die uit de Braziliaanse competitie kwam.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want de Braziliaanse competitie zit niet in het spel..
Ik bedoelde het ook niet bijdehand hoor. Maar dat is de reden dat hij er niet in zit gewoonquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat die uit de Braziliaanse competitie kwam.
Haha oke. Zag je de actie van choupo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet bijdehand hoor. Maar dat is de reden dat hij er niet in zit gewoon
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :pquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef DannyDeko het volgende:
Fifa3-0 winnen waarop de tegenstander ragequit, maar ik krijg natuurlijk een loss en DNF..
Echt niet normaal hoe vaak dat nog gebeurt.
Hoe dan? Door nooit een marge van 2 of 3 goals te nemen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :p
ja, speel momenteel door mn reset in divisie 8, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe dan? Door nooit een marge van 2 of 3 goals te nemen?
Dus dan expres gaan falen vanaf 2-0? Leukquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ja, speel momenteel door mn reset in divisie 8, dus dat is niet zo moeilijk. Kom alleen maar tegen 80 chem teams met random bronze en silvers of tegen hele dure teams, die gasten kunnen er 9/10 keer helemaal niks van.
Jij speelt ook op PC toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
ik heb dat dus ook sinds een dag of 2.. daarvoor nooit gehad. Zorg er nu gewoon voor dat ze niet meer ragequitten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |