Op full chem ga je er niet meer in krijgen dan dit lijkt me. Of je moet iets in 3412 ofzo proberen. Maar dan lukt het nog niet denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het ultieme skill squad, is het mogelijk er meer in 1 team te krijgen?
oja die UP is natuurlijk een spitsquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Kan van de Choup ook gewoon de NIF pakken natuurlijk.Dacht dat dat een winger was.
Iets met vanden Borre RB.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:35 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het ultieme skill squad, is het mogelijk er meer in 1 team te krijgen?
Had het nog niet door.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja die UP is natuurlijk een spits
daar had je meer op kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Toch een ruime 50k op dit rijtje gepakt.
[ afbeelding ]
Morriequote:Op donderdag 19 februari 2015 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Kek filmpje Liend
Die bubbel met Dordt spelers is toch nu wel voorbij?
De prijzen op Futfocus laten anders weer discardniveau zien hoor...quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Morrie![]()
denk het niet hoor heb er nog heel wat verkocht vannacht. Denk dat die cup me 200k opgebracht heeft
Dat lijkt me wel, met die Chinese packs nog het hele weekend lang. Zou mooi zijn als Gotze maandag of dinsdag rond de 7-8 ton zit.quote:Op donderdag 19 februari 2015 07:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Mogguh. Die TOTW Muller en Gotze zijn nog best wel duur. Zullen hopelijk nog 2 a 300k zakken.
dan had ik misschien geluk vannachtquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De prijzen op Futfocus laten anders weer discardniveau zien hoor...
Of Futfocus klopt niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan had ik misschien geluk vannacht
staat er wel bij hoe lang geleden het is. Heel veel heeft nog oude prijzenquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of Futfocus klopt niet.
Aurier is weer terug bij af, en Schurrle onder de 50Kquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
staat er wel bij hoe lang geleden het is. Heel veel heeft nog oude prijzen
MOTM Toure ook 7 ton loss op. Ik stop met Investeren denk ik
Dat soort dingen moet je positief bekijken. Als je nu een DSL-deal hebt, maak je alleen nog maar meer winstquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:09 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Aurier is weer terug bij af, en Schurrle onder de 50K
Zo is dat, het domste wat je nu kan doen is meegaan in de paniek en alles verkopen. Juist weer herinvesteren op dit soort momentenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je positief bekijken. Als je nu een DSL-deal hebt, maak je alleen nog maar meer winst
Dat is inderdaad het domste wat je kan doen. Ik vraag me alleen af of het echte dieptepunt is bereikt, dus ik hou mijn 2 mil aan cash nog even bij de hand, ipv al flink te investeren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zo is dat, het domste wat je nu kan doen is meegaan in de paniek en alles verkopen. Juist weer herinvesteren op dit soort momenten
De reden: auto buyers.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom het trading gedeelte van de webapp dicht is ?
Kan niet echt een reden vinden ergens....
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?quote:
Het is EA. Al zouden ze zeggen het duurt nog een week, dan is dat nog geen garantie dat t ook echt maar een week duurt..quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?
Ergens ook na te kijken hoe lang dat gaat duren ?
1. Dat zou je denken. Maar het blijft EA.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:21 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ze zijn dus een een fix tegen auto buyers aan het implementeren ?
Ergens ook na te kijken hoe lang dat gaat duren ?
Hmm.... das jammer....quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is EA. Al zouden ze zeggen het duurt nog een week, dan is dat nog geen garantie dat t ook echt maar een week duurt..
Vind het wel vreemd dat Gotze nu 300k duurder is terwijl Muller veel beter is afgezien van de H/Hquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, met die Chinese packs nog het hele weekend lang. Zou mooi zijn als Gotze maandag of dinsdag rond de 7-8 ton zit.
Tip: dat soort dingen kun je het best bij de release van FUT doen (en dus je eerste potjes van profiteren); dan is 1k per match nog relatief veel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmm.... das jammer....
Niet dat ik veel heb om te traden, maar wil mn team upgraden
Heb wel exact 15.000 coins gespaard, dus dan maar ff een pakketje kopen en vanavond weer wat wedstrijden spelen
Heb net een wedstrijdbonus van 1000 coins extra per wedstrijd unlocked
Kan ook aan de cardweight liggen. En persoonlijk vind ik 4* skills echt wel een stuk fijner.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Vind het wel vreemd dat Gotze nu 300k duurder is terwijl Muller veel beter is afgezien van de H/H
Heb pas fifa gekocht deze januariquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tip: dat soort dingen kun je het best bij de release van FUT doen (en dus je eerste potjes van profiteren); dan is 1k per match nog relatief veel.
In dat geval is de tip: koop fifa bij de releasequote:Op donderdag 19 februari 2015 09:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb pas fifa gekocht deze januari
Dat zal bij de volgende ook echt wel het geval zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is de tip: koop fifa bij de release
ik blijf ook veilig op mijn 4.5 die er aan cash zijn zitten. Of guarin moet naar discard gaan :pquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het domste wat je kan doen. Ik vraag me alleen af of het echte dieptepunt is bereikt, dus ik hou mijn 2 mil aan cash nog even bij de hand, ipv al flink te investeren.
Je behoudt je punten bij een nieuwe editie van fifa. In FIFA16 zul je dus al direct een aantal zaken kunnen unlocken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat zal bij de volgende ook echt wel het geval zijn
Maar dan nog moet je eerst een bepaald level halen om die bonus te kunnen unlocken, level 20 in dit geval
Das waarquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je behoudt je punten bij een nieuwe editie van fifa. In FIFA16 zul je dus al direct een aantal zaken kunnen unlocken.
Toch hoeveel packs moet je wel niet openen voordat je een dordt spelert krijgquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze packs openen kan nu wel weer leuk zijn, gisteren had ik van Deelen in een pack en die verkocht voor 10k. En een snelle spits van Derby County die 3.7k waard was.
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch hoeveel packs moet je wel niet openen voordat je een dordt spelert krijg![]()
En TT maar zeggen dat ik gek was dat ik al die bronze spelers bewaarde in het begin van deze FIFAkon het beter meteen maar discarden
![]()
#achterafjegelijkhalenlekkermakkelijk
schapenkoppen niet te stoppenquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?
Zijn er minder van gok ik zomaarquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt niet veel.. of een speler van 1 van die andere 3 clubs. Maar waarom zijn die spelers van Dordrecht dan zoveel duurder dan van die andere 3 clubs?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das waar
De afgelopen jaren (t/m FIFA 13) heb ik de games pas rond april gekocht
Voor fifa 16 wordt dat anders
Geen, heb nog een potje met m'n andere team gespeeld. Maak later wel wat.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Welk team is het gisteren uiteindelijk geworden?![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen, heb nog een potje met m'n andere team gespeeld. Maak later wel wat.
Sowieso packs openen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:08 schreef Dopekoe het volgende:
Dat 15k pack was ook niet echt de moeite waard
Meest waardevol was een RM > RF kaart
toch trapz ik er iedere keer weer inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |