Dit is wel de vreemde eend in de bijt zegquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens een polletje: I&O Research
[ afbeelding ]
Het lijkt mij de meest geloofwaardige. In ieder geval meer dan de SP+PVV=40%-peilingen van Maurice.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is wel de vreemde eend in de bijt zeg
Uiteindelijk weten we toch niet wat de juiste was want dan wordt er weer geroepen: ja maar die van het CDA kwamen massaal op en SP en PVV bleven thuis!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het lijkt mij de meest geloofwaardige. In ieder geval meer dan de SP+PVV=40%-peilingen van Maurice.
Je kunt er inderdaad vanuit gaan dat het nooit aan Maurice heeft gelegen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Uiteindelijk weten we toch niet wat de juiste was want dan wordt er weer geroepen: ja maar die van het CDA kwamen massaal op en SP en PVV bleven thuis!
PVDA op bijna 14% hahahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:13 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens een polletje: I&O Research
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk altijd zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:55 schreef UpsideDown het volgende:
Er wordt wel weinig regionaal gestemd zo te zien, veel minder dan bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Je zou zeggen dat men in bepaalde provincies *kuch* Groningen *kuch* massaal lokaal gaat.quote:
Dat lijkt me ook de spannendste provincie qua verkiezingen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat men in bepaalde provincies *kuch* Groningen *kuch* massaal lokaal gaat.
Nee, omdat de PvdA ineens op 3 staat en bijna 2... maar goed de ikweetniet-groep is weg ineens.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij niet mega-spectaculair is?
Mind you, met slechts 10,8%. Het hele veld is simpelweg enorm afgekalfd. Ik zie dat in mijn omgeving wel terug eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, omdat de PvdA ineens op 3 staat en bijna 2... maar goed de ikweetniet-groep is weg ineens.
Nee, ik zie het verkeerd... de ikweetniet-groep is naar rato verdeeld.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mind you, met slechts 10,8%. Het hele veld is simpelweg enorm afgekalfd. Ik zie dat in mijn omgeving wel terug eerlijk gezegd.
Dan nog, de politieke chaos is groot genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het verkeerd... de ikweetniet-groep is naar rato verdeeld.
Ik zie veel mensen ook twijfelen.
pvv is midden overigensquote:Op zondag 15 maart 2015 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk alleen de rechtse partij PVV als keuze...
http://www.telegraaf.nl/b(...)reedt_Kieswet__.htmlquote:Kampen overtreedt Kieswet
KAMPEN -
Door de kandidatenlijsten voor de verkiezingen van woensdag niet huis-aan-huis te verspreiden, overtreedt de gemeente Kampen de Kieswet. Dat stelde de Kiesraad dinsdag.
Onder meer via Twitter vroegen inwoners en raadsleden zich af of de gemeente Kampen nog kandidatenlijsten gaat verspreiden. De gemeente heeft de lijsten niet apart verstuurd, maar laten opnemen in een huis-aan-huiskrant. Inwoners met een nee-neesticker op de brievenbus ontvangen deze krant echter niet. „Verspreiding via een huis-aan-huiskrant is onvoldoende, omdat je weet dat je in de praktijk niet iedereen bereikt”, aldus een woordvoerder van de Kiesraad.
Consequenties heeft het handelen van de gemeente niet, zegt de raad. „Het is pas ernstig als mensen hun stempas niet hebben.”
Met apart bezorgen is ook niet zeker dat je iedereen bereikt, overigens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:02 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)reedt_Kieswet__.html
Prognose EP? Heb ik gemist dat we ook nog voor Europa moeten stemmen?quote:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prognose EP? Heb ik gemist dat we ook nog voor Europa moeten stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |