• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 februari 2015 12:27 schreef Joosie200 het volgende:
Korte samenvatting en essentie van de TT aub
quote:De feiten
Het bedrijf Windmill heeft een vergunning om elk jaar een hoeveelheid afvalstoffen in de Nieuwe Waterweg te lozen. De staat, eigenaar van de Nieuwe Waterweg, zag in de Wet verontreiniging oppervlaktewateren de mogelijkheid om lozingen alleen nog toe te staan indien de lozer, tegen betaling van een jaarlijks bedrag, een privaatrechtelijke vergunning heeft. De staat vordert derhalve dat Windmill stopt met lozen totdat hij een privaatrechtelijke vergunning heeft gekregen.
Rechtsvraag
Mag de staat indien zij publiekrechtelijk bevoegd is om bepaalde belangen te behartigen, deze belangen ook behartigen door gebruik te maken van haar privaatrechtelijke bevoegdheden?
Overweging
De rechtbank en het hof wezen de vordering beide af. De HR overwoog dat voor de beantwoording van de rechtsvraag, gekeken dient te worden of:
1. De publiekrechtelijke regeling in de mogelijkheid -in casu de mogelijkheid om een vergoeding te vragen- voorziet.
2. Gebruik van de privaatrechtelijke bevoegdheden de publiekrechtelijke regeling op onaanvaardbare wijze zou doorkruisen. Dit wordt beoordeeld aan de hand van:
• de inhoud en strekking van de publiekrechtelijk regeling
• de wijze waarop en de mate waarin de burgers door de publiekrechtelijke regeling worden beschermd
• of de overheid met de publiekrechtelijke regeling hetzelfde resultaat kan bereiken
Indien men aan de hand van deze punten tot de conclusie komt dat gebruik van de privaatrechtelijke bevoegdheden de publiekrechtelijke regeling op onaanvaardbare wijze zou doorkruisen, mogen de privaatrechtelijke bevoegdheden niet worden gebruikt.
Na deze overweging kwam de HR tot de conclusie dat de staat in casu geen gebruik van haar privaatrechtelijke bevoegdheden mag maken, omdat de publiekrechtelijke regeling in de mogelijkheid, om een vergoeding te vragen, voorziet. Gebruik van de privaatrechtelijke bevoegdheden zou derhalve de publiekrechtelijke regeling op onaanvaardbare wijze doorkruisen.
Rechtsregel
De vraag of de overheid, indien zij publiekrechtelijk bevoegd is om bepaalde belangen te behartigen, deze belangen ook mag behartigen door gebruik te maken van haar privaatrechtelijke bevoegdheden dient te worden beantwoord aan de hand van de twee punten die de HR heeft geformuleerd. 1. Voorziet de publiekrechtelijke regeling in de mogelijkheid? 2. Zou gebruik van de privaatrechtelijke bevoegdheden de publiekrechtelijke regeling op onaanvaardbare wijze doorkruisen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Verloedering van het topic is het, dat je als jurist niet eens een arrest kunt noemenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De traditie om de TT kort in essentie uit te leggen mag niet verdwijnen hé
zwiepende tak !quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verloedering van het topic is het, dat je als jurist niet eens een arrest kunt noemen
Zeg, er klopt geen fuck van mijn studieplan in SIS. Weet jij of ik daar achteraan moet? Al mijn cijfers staan wel gewoon in mijn studieresultaten maar in het studieplan mist het hele eerste jaar, een deel van het tweede jaar en dat ik twee keer het derde jaar doe heeft al helemaal een administratieve puinhoop opgeleverd.quote:
Volgens mij klopt dat ook al niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst 'wordt het hem beiden niet' zeggen
vergeef me
het wordt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat ook al niet.
bij de onderwijsbalie kunnen ze dat rechtzettenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeg, er klopt geen fuck van mijn studieplan in SIS. Weet jij of ik daar achteraan moet? Al mijn cijfers staan wel gewoon in mijn studieresultaten maar in het studieplan mist het hele eerste jaar, een deel van het tweede jaar en dat ik twee keer het derde jaar doe heeft al helemaal een administratieve puinhoop opgeleverd.
Met andere woorden, heeft dat studieplan enige waarde of is het alleen voor mij bedoeld?
Daar heb ik het al een keer genoemd, maar toen zeiden ze dat het vanzelf goed kwam en dat ik anders voor elk vak dat niet klopte een correctieverzoek kon doen. Maar het gaat om iets van dertig vakken, dus daar heb ik niet al te veel zin in als het niet nodig is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
bij de onderwijsbalie kunnen ze dat rechtzetten
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ooooh maar dat doe ik wel vaker fout
3 Internationaal belastingrecht (zit in de nakijkmachine)quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef Valid het volgende:
[..]
Nog 27 en dan had je afgestudeerd kunnen zijn.
Ik bedoelde eigenlijk incl. master.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
3 Internationaal belastingrecht (zit in de nakijkmachine)
12 erfrecht (volg ik nu)
6 IB-DGA (volg ik nu)
6 Bacheloressay (volgend blok)
Dan klaar
Oh. Op naar dequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk incl. master.
klopt ja. Al heb ik de mazel dat ik maar tot 192 hoef.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dezelfde tijd toch? Al heb jij er wel hbo bij gedaan natuurlijk.
Vanwaar die 12 punten extra?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
klopt ja. Al heb ik de mazel dat ik maar tot 192 hoef.
Hou toch op man, eitje daar. Autorijden in het centrum van Amsterdam, veel succes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:
Autorijden in het centrum van Groningen is een groot drama trouwens.
Probeer de fietsers hier maar te ontwijken die niet opletten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hou toch op man, eitje daar. Autorijden in het centrum van Amsterdam, veel succes.
Tevens: niet minimaal 300 punten hebben
In Amsterdam heb je nog die debiele toeristen er bij die nog nooit op een fiets hebben gezeten en tijdens het rijden allerlei andere dingen aan het doen zijn zoals fotograferen, de route zoeken op een kaart of zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer de fietsers hier maar te ontwijken die niet opletten.
Ik heb vanaf mijn 18e een auto gehad. In de laatste jaren van m'n studie had ik m'n auto bij mij om de hoek (vismarkt) in het centrum geparkeerd, inclusief vergunning. Ik weet hoe het verkeer daar is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer de fietsers hier maar te ontwijken die niet opletten.
Lekker met de BMW door Grunn skeuren zekerquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 18e een auto gehad. In de laatste jaren van m'n studie had ik m'n auto bij mij om de hoek (vismarkt) in het centrum geparkeerd, inclusief vergunning. Ik weet hoe het verkeer daar is.
Zeker! Met meerderequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker met de BMW door Grunn skeuren zeker
Ja, das pas echt waanzin. Studenten op de fiets kan je nog op anticiperen, daarvan weet je dat ze lak hebben aan verkeerslichten, haaientanden en wat niet meer. Maar toeristen op de fiets zijn toch een stuk meer onberekenbaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je nog die debiele toeristen er bij die nog nooit op een fiets hebben gezeten en tijdens het rijden allerlei andere dingen aan het doen zijn zoals fotograferen, de route zoeken op een kaart of zelfmoord plegen.
Mahar alias de Sjonnie (ontbreekt nog enkel een bijpassende Anitaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zeker! Met meerdere
Ook toen m'n oude E30 een gat in z'n uitlaat had.
Inderdaad, kom er ook weer keer op keer achterquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Tchock het volgende:
Mahar is zo veel cooler dan alle andere users in dit topic inclusief ikzelf
daarom lekker met de motor langs de grachten raggenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:
Autorijden in het centrum van Groningen is een groot drama trouwens.
Ikquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef Tchock het volgende:
Wie speelde hier ook alweer gitaar? Pax? Ties?
Mahar dacht ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een jaar of tien les gehadquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:29 schreef Tchock het volgende:
Dank, dank.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, kom er ook weer keer op keer achter
Lijkt me dat die tab niet kloptquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun jij dit akkoord spelen?Wat een kutding.
[ afbeelding ]
Zou me niet eens verbazen. Die had toen hij dertien was vast een bandje waarvan hij de drummer, gitarist, zanger en juridisch adviseur was.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Die had toen hij dertien was vast een bandje waarvan hij de drummer, gitarist, zanger en juridisch adviseur was.
Dit lijkt me best wel onmogelijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen, vanaf m'n 13e was ik pro gamerquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Die had toen hij dertien was vast een bandje waarvan hij de drummer, gitarist, zanger en juridisch adviseur was.
Profiteurquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook juridisch? Dan heb je binnenkort misschien even nodig
als je wilt tenminste
Wowquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij krijgt er dan uiteraard iets voor terug))))
http://jguitar.com/chordsearch/D5%2FCquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, gewoon middelbare school-Frans12. Juridisch Frans is weer een ander verhaal. Maar ach, als ik de Code Civil en de Constitution kan lezen voor de uni, ach dan moet ik ook wel een Franse juridische tekst kunnen begrijpenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook juridisch? Dan heb je binnenkort misschien even nodig
als je wilt tenminste
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij krijgt er dan uiteraard iets voor terug))))
Die tweede zou in mijn nummer het handigst zijn maar die is ook kut om te spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://jguitar.com/chordsearch/D5%2FC
1998 belde, ze willen hun smileys terug.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je mag daar een barré leggen hequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die tweede zou in mijn nummer het handigst zijn maar die is ook kut om te spelenThanks in elk geval.
Kutninjaquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag daar een barré leggen he
Geen idee hoe lastig hij dan in de praktijk nog is, heb hier geen gitaar
Ik en Crack gebruiken nog steeds in gesprekken naar elkaar " :: ", want dat was de sneltoets vroeger voor een emoticon die extreem nuttig was maar nu nergens meer in zit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat een drama, toen die eruit ging..
Hé dat is best een chill idee die ga ik spelen.quote:
geen dankquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé dat is best een chill idee die ga ik spelen.
Paxcon vindt dit een mooi nummerquote:
Ja welke emoticon danquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik en Crack gebruiken nog steeds in gesprekken naar elkaar " :: ", want dat was de sneltoets vroeger voor een emoticon die extreem nuttig was maar nu nergens meer in zit.
Ja leg eens uit dan, desnoods teken hem in paintquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja die kan ik dus niet laten zien.
Een klein glimlachje en met het hoofd schuin, alsof hij net iets heel erg bijdehands had gezegd. Beter kan ik het niet omschrijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja leg eens uit dan, desnoods teken hem in paint
ik ben nu erg benieuwd namelijk
Aww cutequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een klein glimlachje en met het hoofd schuin, alsof hij net iets heel erg bijdehands had gezegd. Beter kan ik het niet omschrijven.
Nou valt wel meequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon vindt dit een mooi nummer
Ik niet
kufferaars*quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou valt wel mee
Sowieso enkel in de uitvoering van Cohen, niet al die coveraars
oh ik zat aan iets veel kinderachtiger te denkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een klein glimlachje en met het hoofd schuin, alsof hij net iets heel erg bijdehands had gezegd. Beter kan ik het niet omschrijven.
Crack heeft wel een mooie kat zegquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast; als je aan Jeff Buckley zit word ik boos.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou valt wel mee
Sowieso enkel in de uitvoering van Cohen, niet al die coveraars
Waarom zeg je nou niet poesquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Crack heeft wel een mooie kat zeg
Bazenbeest hè?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Crack heeft wel een mooie kat zeg
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bazenbeest hè?Enige punt is dat hij afgelopen dagen steeds mijn kussen steelt... Terwijl ik slaap.
Je zegt roo-din, niet rodèn. De kat bedoel ik, de schilder wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:55 schreef Ties02 het volgende:
Grappig, heb ooit een spreekbeurt over Rodin gehouden
Nou zou me niks verbazen bij Tchockquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik mag hopen dat jullie het niet op z'n Frans uitspreken
Het is niet mijn kat, het is Crack's kat. Zij heeft ook de naam uitgezocht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou zou me niks verbazen bij Tchock
Maar wat van Crack is is van jou en vice versa toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet mijn kat, het is Crack's kat. Zij heeft ook de naam uitgezocht.
is crack je bottombitch of je chimi?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet mijn kat, het is Crack's kat. Zij heeft ook de naam uitgezocht.
Ja we moeten wel aan de kinderen denken natuurlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar wat van Crack is is van jou en vice versa toch? [ afbeelding ]
Fijn dat je me voor onderontwikkelde mongool aanzietquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit van de term hofstad gehoord buiten dat proces?
Hier draai ik mijn hand niet voor omquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Te makkelijke grap om te maken.
Dat dit kan in dit topic!quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit van de term hofstad gehoord buiten dat proces?
Ja ik ga ook wat zinnigs doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga trouwens de Pitlo induiken toedels
Als je zulke makkelijke grappen maakt vraag je er om. Meestal is je niveau tien keer hoger.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fijn dat je me voor onderontwikkelde mongool aanziet
Ligt totaal buiten mijn vakgebied.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:15 schreef Yreal het volgende:
Niemand die nog wat te zeggen heeft over normaal vermogensbeheer?
Als je op woensdag nog moet vragen hoe iemands weekeinde was heb je wel erg weinig gespreksstof. En nu aan het werk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
. Net op mijn donder gehad dat er hier gewerkt moet worden en alleen over het werk gesproken mag worden...
Gewoon af en toe een gesprek je over hoe iemands weekend was. Ik ben de enige jurist hier momenteel, gewoon 8 uur mijn bek dichthouden dus?
ik vroeg degene naast me even mee te kijken met waar ik mee bezig was...quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je op woensdag nog moet vragen hoe iemands weekeinde was heb je wel erg weinig gespreksstof. En nu aan het werk.
Lekkere gunfactor heb jij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
. Net op mijn donder gehad dat er hier gewerkt moet worden en alleen over het werk gesproken mag worden...
Gewoon af en toe een gesprek je over hoe iemands weekend was. Ik ben de enige jurist hier momenteel, gewoon 8 uur mijn bek dichthouden dus?
Buitenbeeldquote:
slecht. Nog altijd een beetje geërgerd hoe alles vanmiddag liep.quote:
Piemelmeisjesquote:
Klinkt als een gezellige toko.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
Was best aardig vertoeven. Rest van de kamer zat ook ze te kijken van.. "whutquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige toko.
Maar je zat een keer te praten over iets niet zakelijks en kreeg meteen op je donder? Zou voor mij wel een probleem zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was best aardig vertoeven. Rest van de kamer zat ook ze te kijken van.. "whut" dus dat is iets...
er staat daar continue RTL Z aan op mute, dus ik merkte dan nog wel eens op "goh, v&d gered" of "mmm, denken jullie dat de grieken het redden?". Schijnt nogal kwaad bloed te hebben gezet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar je zat een keer te praten over iets niet zakelijks en kreeg meteen op je donder? Zou voor mij wel een probleem zijn.
Waar werk je precies? En dan hoef ik geen naam, maar wat voor soort bedrijf? Een advocatenkantoor oid?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
er staat daar continue RTL Z aan op mute, dus ik merkte dan nog wel eens op "goh, v&d gered" of "mmm, denken jullie dat de grieken het redden?". Schijnt nogal kwaad bloed te hebben gezet.
Ik zal ongetwijfeld erg vervelend zijn, maar zeg dan gewoon even " Y, je lult teveel en houdt andere van hun werk. Dat vind ik maar niks, chop chop, arbeiden".quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:02 schreef eriksd het volgende:
Misschien krijgen we maar een deel van het verhaal.
Een tranendal zou het worden. Ik dwaal standaard af.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar je zat een keer te praten over iets niet zakelijks en kreeg meteen op je donder? Zou voor mij wel een probleem zijn.
Tenzij ik natuurlijk een zinnig rapport weet te schrijven, waardoor hij nou eindelijk verder komt...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:10 schreef eriksd het volgende:
Nouja, dat wordt dus een slechte beoordeling.
Je moet niet het onmogelijke vragen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tenzij ik natuurlijk een zinnig rapport weet te schrijven, waardoor hij nou eindelijk verder komt...
Ergens heb ik het idee dat dit het opzetje voor de volgende tragedie wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tenzij ik natuurlijk een zinnig rapport weet te schrijven, waardoor hij nou eindelijk verder komt...
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet niet het onmogelijke vragen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet niet het onmogelijke vragen.
Vast beter dan zijn eigen getrut...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat dit het opzetje voor de volgende tragedie wordt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Houdt de gemoederen bezig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet echt. Zijn zoon is inmiddels de officiële bestuurder van het bedrijf, dus als hij die dan invloed laat uitoefenen op mijn begeleider zou dat wel heel triest zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:40 schreef eriksd het volgende:
Is die vent nog van invloed op het afronden van je stage voor je hbo Yreal?
Ja topshowquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:50 schreef eriksd het volgende:
Ties, jij keek toch ook naar die Battlefield documentaires?
Ik kan me toch niet onttrekken aan het idee dat er meer aan de hand moet zijn als iemand zo agressief reageert op iets onbenulligs.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet echt. Zijn zoon is inmiddels de officiële bestuurder van het bedrijf, dus als hij die dan invloed laat uitoefenen op mijn begeleider zou dat wel heel triest zijn.
GC / [GRTD #5325] Pillenleefquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja topshowmaar weer eens opnieuw kijken keertje
Ohja die heb ik gezien, van die wollige beestenquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben trouwens inderdaad goed met katten maar dat is ook niet zo heel vreemd want tot ik op kamers ging had ik nog nooit in een huis zonder kat gewoond.
En daarvoor ook steeds katten. Eentje was super oudquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja die heb ik gezien, van die wollige beesten
Wat bedoel je met volwassen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En daarvoor ook steeds katten. Eentje was super oudDie was al volwassen toen ik geboren werd en overleed toen ik 16 was of zo.
Waarom nu niet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
Ja dat is wel heel oud ja
Jammer dat m'n moeder geen kat meer wil. Over een paar jaar zelf dan maar.
Ah ja is wel kleinquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag niet en zou ook een beetje zielig zijn op 13m2
mijn vriendin wil ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mag niet en zou ook een beetje zielig zijn op 13m2
Je hebt een mannelijke vriendin? Is er ook iets wat jij wel op de normale manier doet?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
mijn vriendin wil ookdwazigheid in zijn studentenhoek
kwaliteitstypo. Daar moest zo'n staan. Mijn vriendin heeft best een mooie kamer, dat was mijn bezwaar niet...quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt een mannelijke vriendin? Is er ook iets wat jij wel op de normale manier doet?
Wat een leven...quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik was om 06:30 op kantoor.
Ben je aan het schildklieren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:28 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, mijn schildklier blijkt te werken, dus ik stel me wat betreft alle klachten blijkbaar aan. Daarnaast gaat er nog een onderzoek komen of er niet preventief weer moet worden geopereerd. Fijn...
Het einde waarvan? Van je drukke dag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:31 schreef Etsu het volgende:
Drukke dag vandaag. Het einde is in zicht.
Het einde der tijden. De Etsocalyps is aanstaande.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:51 schreef Valid het volgende:
[..]
Het einde waarvan? Van je drukke dag?
Klinkt niet als iets om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het einde der tijden. De Etsocalyps is aanstaande.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets om naar uit te kijken.
Vervelend Y. Wat is de overweging van de artsen om alsnog te opereren?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:29 schreef Yreal het volgende:
Maar ik baal hier wel weer heel hard van. Als ze dan zouden heropereren is het risico op complicaties wel veel groter. Bovendien ben je dan de afgifte van calcium in je bloed ook kwijt, dus krijg je lekkere zwakke botten. En extra risico op al dan niet permanent beschadigen van de stembanden
er waren al meer plekjes waargenomen. Als dan nog een erfelijke aanlag blijkt zouden ze kunnen overwegen om preventief al te opereren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vervelend Y. Wat is de overweging van de artsen om alsnog te opereren?
Begrepen. Ze willen voorkomen dat je in een later stadium alsnog kwaadaardige cellen ontwikkelt. Veel sterkte vent.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
er waren al meer plekjes waargenomen. Als dan nog een erfelijke aanlag blijkt zouden ze kunnen overwegen om preventief al te opereren.
Yep. Met risico dat ik dus straks niet meer kan praten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Begrepen. Ze willen voorkomen dat je in een later stadium alsnog kwaadaardige cellen ontwikkelt. Veel sterkte vent.
Je weet toch waar ik bestuur van ben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:51 schreef Valid het volgende:
[..]
Het einde waarvan? Van je drukke dag?
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:09 schreef Ties02 het volgende:
Ets hoe zit het met tentameninschrijving als je de 1e kans niet gemaakt hebt, gaat dat automatisch?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij als mannetje van de centjes hebt nog nooit met excel gewerkt?
Oh ok.quote:
Dat klopt, maar hoef je alleen wat getalletjes in te voeren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik ken genoeg mensen bij verenigingen die de boekhouding/jaarrekening altijd in Excel doen maargoed het was maar een vraag.
Ja, ik loop een beetje marginaal te zeiken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo!
Laatste 3 pagina's doorgelezen maar ik heb geen flikker gemist ofwel? Beetje doorgemodder en gepijpzeik van Yreal.. komt er nog een keer weer wat inhoudelijks langs of niet?
Nee, we wachten in spanning op jou, oh kwaliteitsuser, om dit topic weer wat inhoud in te blazenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo!
Laatste 3 pagina's doorgelezen maar ik heb geen flikker gemist ofwel? Beetje doorgemodder en gepijpzeik van Yreal.. komt er nog een keer weer wat inhoudelijks langs of niet?
Meh, dan kijk ik over een weekje wel weer denk ik.. heb ik nou geen zin in.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, we wachten in spanning op jou, oh kwaliteitsuser, om dit topic weer wat inhoud in te blazen
Lurk zequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh, dan kijk ik over een weekje wel weer denk ik.. heb ik nou geen zin in.
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje sneu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
Beetje doorgemodder en gepijpzeik van Yreal..
Ik ga niet een hele week lurkenquote:
wieso?quote:
Bijna iedereen hier die jou kan missen als kiespijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
Hallo!
Wat bedoel je met dat over Y?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga niet een hele week lurken
sws lurken, wat is er dan mis met je? Ik ga lekker andere dingen doen en als ik een keer een loos momentje heb loer ik wel even in dit topic.
[..]
wieso?
Ik denk dat pijpzeiken daar de lading wel dekt. In many ways.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Yreal het volgende:
Gorden nu op de plek van verlinde bij boulevaard. Dit is toch wel maximaal relnichten
In welk opzicht niet is eerder de vraagquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk dat pijpzeiken daar de lading wel dekt. In many ways.
Wat liefquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier die jou kan missen als kiespijn.
Over dat ie op z'n donder krijgt en alles. Hij is gewoon een lapzwans.quote:
Zijn allemaal antisemietenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:11 schreef Valid het volgende:
Wel sneu voor Aboutaleb. Moet ie in het Witte Huis uitleggen dat Rome gesloopt wordt door supporters uit zijn eigen stad in plaats van door IS-strijders.
Droevige zooi inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Valid het volgende:
Man, wat een figuren, die rellende supporters van Feyenoord in Rome.
Ik vind die boetes wel mooiquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Valid het volgende:
Hersenloze idioten. Wel mooie straffenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:05 schreef Valid het volgende:
Ging om de Spaanse Trappen toch? Dat is nog eens een klinker kopen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind die boetes wel mooi.
Beetje disproportioneel, maar toch.
Zo kennen we je weerquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er liggen Legia mogelijkheden.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er liggen Legia mogelijkheden.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ging om de Spaanse Trappen toch? Dat is nog eens een klinker kopen.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Boterbartje vindt dit pijpzeiken
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met 10 euro casino bonus 185 euro cashen
Dit was online, krijg af en toe gratis 10 euro bij een paar casino's, moet je dan 50 keer rondspelen voordat je het op kan nemen, lukt bijna nooit. Nu welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker hoor.Ben zelf nooit verder gekomen dan quitte draaien en toch een leuk avondje uit hebben. Vaste prik als ik jarig ben, met vrienden het casino in met een try-out pakketje van 35 euro. Je hoopt toch stiekem achter een fruitslotautomaat te gaan zitten die op dat moment de jackpot uitspuugt
Oh zo, ja kan ook. Vind het online maar saai, is niet gezellig. Ouwehoeren met biertje in de hand terwijl je met vrienden aan dezelfde blackjacktafel of roulette tafel zit heeft wel wat. Maar het volk wat daar wel niet rondloopt en bij de kassa's me toch een partij doorheen jagen in ruil voor nieuwe chips.. Alleen dat al maakt het vermakelijk, beetje aapjes kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dit was online, krijg af en toe gratis 10 euro bij een paar casino's, moet je dan 50 keer rondspelen voordat je het op kan nemen, lukt bijna nooit. Nu wel.
Beetje laf feestje als je nu al thuis bent, ga dat overschot eens opmaken danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
Nou, na 13 uur bezig zijn eindelijk thuis.
Nu snel slapen.
Geslaagd festival in ieder gevalVeel leuke reacties gekregen en aardig veel meer winst dan de afgelopen jaren. Ben er tevreden mee.
Mwoah. Eind is toch echt 01:00, daarna trekken we niet echt nog mensen aan (dan zou je duurdere acts e.d. moeten neerzetten en dat is vaak niet haalbaar (misschien wel volgend jaar dankzij mij als pennyquote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje laf feestje als je nu al thuis bent, ga dat overschot eens opmaken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blush Sex - http://www.blush.nu/nl/home kwam optreden
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:47 schreef Etsu het volgende:
We zijn als bestuur ook naar twee acts geweest. Dit was mijn 1ste act (helemaal mijn wereldje(
))
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blush Sex - http://www.blush.nu/nl/home kwam optreden![]()
Geen referral hier.
Achja. Die mensen moeten ook hun brood verdienen.quote:
We zijn als bestuur ook naar twee acts geweest. Dit was mijn 1ste act (helemaal mijn wereldje(
))
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blush Sex - http://www.blush.nu/nl/home kwam optreden![]()
))
:
da fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blush Sex - http://www.blush.nu/nl/home kwam optreden![]()
))
:
Geilen plaatjes. Getypt met mijn linkerhand. Gr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blush Sex - http://www.blush.nu/nl/home kwam optreden
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achja. Die mensen moeten ook hun brood verdienen.
Wel leuk om te zien verder.
Ik vind dit zo niet bij jou passen spot!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 09:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geilen plaatjes. Getypt met mijn linkerhand. Gr.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/ondernem(...)ren-in-geldnood.html
Moet ik nuof
(ala straalt slecht af op de sector of juist goed dat de rotte appels uit de boom vallen)
Tja. Aktes verkopen is natuurlijk veel minder lucratief als iedereen google heeft en een template van een splitsingsakte kan downloaden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.nu.nl/ondernem(...)ren-in-geldnood.html
Moet ik nuof
(ala straalt slecht af op de sector of juist goed dat de rotte appels uit de boom vallen)
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Tja. Aktes verkopen is natuurlijk veel minder lucratief als iedereen google heeft en een template van een splitsingsakte kan downloaden.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:11 schreef Tchock het volgende:
Wow, de tering. Valid 1 - 0 Notarissen wereldwijd
Iedereen naar de Aktion.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Tja. Aktes verkopen is natuurlijk veel minder lucratief als iedereen google heeft en een template van een splitsingsakte kan downloaden.
Hai Etsquote:
quote:
Morgen heel hard aan het werk voor afsluitend onderzoeksproject.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe staat het met de studie Ets?
Bestuursjaar is ook wat waard, moet je maar denken. Tentamens duren nog wel even, toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen heel hard aan het werk voor afsluitend onderzoeksproject.Afgelopen weken m'n studie verwaarloosd door bestuursjaar, maar dat is vandaag voorbij.
Heb woensdag een deadline en het schijnt moeilijk te zijn, dus komende 4,5 dagen even aan de slag.
Verder FAR (fiscale aspecten registergoederen (omzet/overdrachtsbelasting/IB/samenloop)), laatste college geskipt door dat bestuurswerk en verder vind ik het maar een kutvak.
Al een kat genomen, of kinderplannen?
Jep, duurt wel ff idd. Maar voor dat project moet ik iedere week een opdracht inleveren. En daarnaast heb ik nog een essay + presentatie na de tentamens (quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bestuursjaar is ook wat waard, moet je maar denken. Tentamens duren nog wel even, toch?
Ja, de kat is de voorbereiding op kinderen zegt men. De grotere auto komt al binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |