SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Voorbehandeld is, als het goed is, het reinigen en egaliseren. Je moet dus nog wel grondverf gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Wat betekent het als mdf is voorbehandeld, moet ik dan nog grondverf gebruiken?
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Wat betekent het als mdf is voorbehandeld, moet ik dan nog grondverf gebruiken?
I knowquote:
Ja etentje met die vriend van m'n maquote:
Daar zit al grondverf op geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:26 schreef Crack_ het volgende:
En wat betekent MDF gegrond? En dan dus het stukje 'gegrond'
Ik kan niet vinden wat het is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zit al grondverf op geloof ik.
Er zit dan al primer op. En primer is grondverf.quote:
Yes, heb 't nu ook. Jippiedepippie scheelt weer 'n tientjequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit dan al primer op. En primer is grondverf.
Je kunt dus direct de kleur schilderen die je wilt.
Feestquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, heb 't nu ook. Jippiedepippie scheelt weer 'n tientje.
Radiatorombouw vervenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest
Wat ga je er mee doen?
Hmmmquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb zin om weer zelf pizza te maken vanavond.
Was best leuk
is toch konkoveel suikerquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Krekje ik heb een vraagje voor je
Hier staat steeds vaker dat Appelsientje in de kast, mer allemaal fruitmix'en shit. Toen hadden we daar discussie over met m'n pa die beweerde dat dat gezonde sappen en niet veel suikers bevat. Terwijl ik altijd dacht dat dat alsnog vet chemisch ismaar zo goed zijn die sappen niet toch?
Ja dubbel fris enzo wel jaquote:
Jij gaat tegenwoordig ook vaak naar bios hequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, klaar met werken. Eten koken en kingsman vanavond
Ik ken 't niet dus ik weet het nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Krekje ik heb een vraagje voor je
Hier staat steeds vaker dat Appelsientje in de kast, mer allemaal fruitmix'en shit. Toen hadden we daar discussie over met m'n pa die beweerde dat dat gezonde sappen en niet veel suikers bevat. Terwijl ik altijd dacht dat dat alsnog vet chemisch ismaar zo goed zijn die sappen niet toch?
Hoeveel moet je nu nog doen in je huisje?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken 't niet dus ik weet het niet. Is het meer vruchtensap of meer taksi-achtig? Taksi-achtig is niet zo goed namelijk.
Edit: oh multifruit, nee dat is wel oké. Het telt zelfs als één keer fruit op een dag.. (even bij zeggen, je mag één keer fruit drinken per dag
)
1/3 van de kozijnen, gordijnen ophangen, plinten in de gang, radiatorombouw neerzetten, hoekje maken voor mn kabels (plankjes zagen en verven etc) en dat waren de grote dingen wel. Dan nog 10000000000000000000 miljoen dingen ophangen en opruimen en alles plekje geven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nu nog doen in je huisje?
Klusmeet op een zaterdag, ben je zo klaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1/3 van de kozijnen, gordijnen ophangen, plinten in de gang, radiatorombouw neerzetten, hoekje maken voor mn kabels (plankjes zagen en verven etc) en dat waren de grote dingen wel. Dan nog 10000000000000000000 miljoen dingen ophangen en opruimen en alles plekje geven.
Klussen hahaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klusmeet op een zaterdag, ben je zo klaar
Hehehe. Zelfs jij kan plinten leggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klussen hahaik kan een muurtje verven maar dan houdt het ook wel op met mijn 2 linkerhanden
De tijd om samen te klussen is voorbij, de dingen zijn te klaar daarvoor. Nouja, met zn tweeën is perfectiequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klusmeet op een zaterdag, ben je zo klaar
Oké.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De tijd om samen te klussen is voorbij, de dingen zijn te klaar daarvoor. Nouja, met zn tweeën is perfectie
Ties02 en ik willen graag meer pics!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo verliefd op mn kittieieieie. Is zo gezellig, knuffelen en volgt echt overrrrrrrrrrrrrrrrral
. Als ik nú opsta dan staat hij nú ook op
![]()
![]()
Uh okequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties02 en ik willen graag meer pik!
Deze al gezien?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties02 en ik willen graag meer pics!
Pics van jou en Ties02quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties02 en ik willen graag meer pics!
Leuke kadquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow neequote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De katten vinden het heerlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op mijn kamer zou ook perfect een kat passen.
Alleen is het een beetje zielig als ik dan niet thuis ben (en dat ik op vier hoog woon)
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar FOK!kers op FB, dat is chanant.
Behalve naar Mortaxx die is erg knap.
Mijn enige reden voor een raskat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen is het een beetje zielig als ik dan niet thuis ben (en dat ik op vier hoog woon)
Toto een ban?quote:
Aaaaaaahquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kat zit ook regelmatig alleen op mijn kamer, boeit haar weinig. Gaat ze gewoon als een prinsesje de hele dag slapenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel mooi. Maar zoals jij over mijn muziekje zei: ik zou het nooit zelf aanzettenquote:
Hm, ik ben ook wel eens een weekend weg, lijkt me toch niet heel handig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kat zit ook regelmatig alleen op mijn kamer, boeit haar weinig. Gaat ze gewoon als een prinsesje de hele dag slapen
Heel weekend is wel lang jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, ik ben ook wel eens een weekend weg, lijkt me toch niet heel handig.
Katten kunnen wel weekend alleen zijn hoor. Als je er geen gewoonte vsn maaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, ik ben ook wel eens een weekend weg, lijkt me toch niet heel handig.
Niet in een kamertje.. Moeten ze wel een grotere ruimte hebben waar ze dat weekend rondlopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten kunnen wel weekend alleen zijn hoor. Als je er geen gewoonte vsn maakt
Ja dat is wel zo ja. Ik pas altijd op als m'n moeders katten weekend alleen zijn. Merk je toch wel dat ze het fijn vindenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet in een kamertje.. Moeten ze wel een grotere ruimte hebben waar ze dat weekend rondlopen.
Ja dar kansloze KLB slowchat gedoequote:
Ja, dat heb ik ook meegekregen. Maar ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dar kansloze KLB slowchat gedoeFylax schijnt een snitchje te zijn
Alsof dat waar isquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik schaam me wel een beetje als ik dat Hoeveel spaargeld heb jij-topic lees
Nja zullen vast wat 20-ers zijn met 10-20k spaargeld.quote:
Van die mensen die tot hun 29e thuis wonen, alleen geld uitgeven aan gamesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja zullen vast wat 20-ers zijn met 10-20k spaargeld.
Aan de andere kant. Die zullen vast nooit op vakantie gaan enzo, daar ben ik ook totaa niet jaloers op verder
Klopt, zitten echt vreselijke figuren. Kan je nog beter ONZ hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:51 schreef Amarantha het volgende:
KLB SC is wel een beetje een zeik SC zeg. Mijn god
Dat gezeik op Fylax begint inmiddels wel een beetje triest te worden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, zitten echt vreselijke figuren. Kan je nog beter ONZ hebben
Jij bent dan ook wel een verstandig iemandquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond dat ik anders ook wel echt veel spaargeld had voor een student.
40 euroquote:
Zijn allemaal zo autistisch als de pest in die sc verderquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat gezeik op Fylax begint inmiddels wel een beetje triest te worden.
Ik praat Fylax nu ook niet goed maar topics lang met zn allen over hem zitten zeiken is best wel triest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn allemaal zo autistisch als de pest in die sc verder
Maar hij is een kontenlikker natuurlijk. Dat vind iedereen irritant
Dat heb je toch echt zelf veroorzaakt. En je blijft expres doorgaan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
Ik snap de haat wel, maar zolang erover doorgaan.
Kap dan ook mer je profileren als modquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
Ik snap de haat wel, maar zolang erover doorgaan.
Ik heb inderdaad gevraagd om deze haat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb je toch echt zelf veroorzaakt. En je blijft expres doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |