SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Voorbehandeld is, als het goed is, het reinigen en egaliseren. Je moet dus nog wel grondverf gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Wat betekent het als mdf is voorbehandeld, moet ik dan nog grondverf gebruiken?
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Wat betekent het als mdf is voorbehandeld, moet ik dan nog grondverf gebruiken?
I knowquote:
Ja etentje met die vriend van m'n maquote:
Daar zit al grondverf op geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:26 schreef Crack_ het volgende:
En wat betekent MDF gegrond? En dan dus het stukje 'gegrond'
Ik kan niet vinden wat het is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zit al grondverf op geloof ik.
Er zit dan al primer op. En primer is grondverf.quote:
Yes, heb 't nu ook. Jippiedepippie scheelt weer 'n tientjequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit dan al primer op. En primer is grondverf.
Je kunt dus direct de kleur schilderen die je wilt.
Feestquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, heb 't nu ook. Jippiedepippie scheelt weer 'n tientje.
Radiatorombouw vervenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest
Wat ga je er mee doen?
Hmmmquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb zin om weer zelf pizza te maken vanavond.
Was best leuk
is toch konkoveel suikerquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
Krekje ik heb een vraagje voor je
Hier staat steeds vaker dat Appelsientje in de kast, mer allemaal fruitmix'en shit. Toen hadden we daar discussie over met m'n pa die beweerde dat dat gezonde sappen en niet veel suikers bevat. Terwijl ik altijd dacht dat dat alsnog vet chemisch ismaar zo goed zijn die sappen niet toch?
Ja dubbel fris enzo wel jaquote:
Jij gaat tegenwoordig ook vaak naar bios hequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, klaar met werken. Eten koken en kingsman vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |