• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Ajax gaat best aardig..quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting bij PEC. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
En Erik is bezig met een Windmill streak of wat
PecH Ollequote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting bij PEC. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
Hoelang waren jullie vrienden?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
And she's gone.
Ze vroeg wel om geld terug voor huur van 16 februari t/m 28 februari omdat ze er niet woontIk ben niet akkoord gegaan omdat huurcontract zegt dat ze een maand opzegtermijn heeft en eigenlijk tot 13 maart moet betalen, maar ik ben de moeilijkste niet en heb d'r laten gaan. Is ze er niet mee eens omdat ik de huur ook wilde opzeggen.
Jammer dan.Nu dikke chillings op de bank zetten.
Bijna 3 jaar. Maar we hebben al tegen elkaar gezegd dat de vriendschap niet over is, maar de komende tijd even rust van elkaar en dan zien we wel weer.quote:
Het kwam ter sprake dat ze ging verhuizen omdat het persoonlijk is en niets met mij te maken heeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zodra je tegen elkaar moet zeggen dat de vriendschap niet over is, is de vriendschap al lang over.
Ach ja.. Tis gewoon stom dat PEC niet van de fouten van Feyenoord en AZ heeft kunnen profiteren. In plaats daarvan gaan ze zelf in de fout. Dat heb ik te vaak gezien. Kunnen ze bij uitstek hun positie versterken, spelen ze lamlendig. En wakker worden doen ze dan pas 10min voor tijd. Nota bene met 10 man beter spelen dan met 11 is tekenend.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef underground1009 het volgende:
[..]
PecH OlleJe ziet weer wie de baas is in Zwolle, ook al was de keer hiervoor helemaal in '82
En je huis volstouwen met spulletjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Wil ook voorlopig ook geen nieuwe huurder. Even focussen op het halen van m'n bachelor, dan zie ik wel weer.
Vandaag een nieuw t-shirt gekocht. Het is een begin.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
En je huis volstouwen met spulletjes.
Mij ook niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Wil ook voorlopig ook geen nieuwe huurder. Even focussen op het halen van m'n bachelor, dan zie ik wel weer.
Denk dat die verloren is gegaan in het dm-geweld.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaag een nieuw t-shirt gekocht. Het is een begin.
Hoe zou jij die kamer inrichten als je een kamer vrij had?
Had je nog mijn nieuwe DM gezien?
Alleen als je een lekker/leuk vriend(je) hebt die af en toe langskomt, mag het zeer zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat het mag.
vast wel een leuke hunk te vinden die in natura wil betalen...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker/leuk vriend(je) hebt die af en toe langskomt, mag het zeer zeker.
Nee hoor Ets.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie stil de laatste tijd.
Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie stil de laatste tijd.
Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo.
Godver, wat was dat slecht. Echt onthutsend dat je de zogenaamde aartsvijand zo met je laat dollen in eigen stadion. Bah bah bah.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef underground1009 het volgende:
Môgge
Niemand trouwens opgevallen dat we van #890 naar #906 zijn gegaan?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef underground1009 het volgende:
Môgge
Niemand trouwens opgevallen dat we van #890 naar #906 zijn gegaan?
Wat een beestquote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Floor heeft lekker door de zwanenstront liggen rollen. Wat een feest.
Ze weten dondersgoed wat het baasje niet fijn vindt. Bazenhondquote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Floor heeft lekker door de zwanenstront liggen rollen. Wat een feest.
er zijn lucratievere uitkeringen hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Henrys het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat ik een uitkering heb. Heb gewoon 0 uur aan werkcollege deze week en hoorcolleges zijn niet aan mij besteed. Misschien ook maar gewoon op fulltime banen soliciteren
Ga nou bij een vereniging of iets vrijwilligs met studenten. Je mist zo een heel aspect van het studeren: mensen leren kennen. Geniet van de tijd dat je niet verplicht moet werken. Die fase komt later wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Henrys het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat ik een uitkering heb. Heb gewoon 0 uur aan werkcollege deze week en hoorcolleges zijn niet aan mij besteed. Misschien ook maar gewoon op fulltime banen soliciteren
Niks mis met een weekje niks doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Henrys het volgende:
Heb niks met verenigingen en heb een hekel aan de meeste van mijn medestudenten, hele blok gaan drinken en feesten en dan bij inzage gaan huilen als ze een onvoldoende hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga nou bij een vereniging of iets vrijwilligs met studenten. Je mist zo een heel aspect van het studeren: mensen leren kennen. Geniet van de tijd dat je niet verplicht moet werken. Die fase komt later wel.
Heb om de week 2 uur aan werkcollege en dat is het, de hele dag in bed in je onderbroek netflix kijken wordt na een tijd ook vervelend. Heb al mijn studiepunten maar toch voelt het of ik ergens een verkeerde afslag heb genomenquote:
Oke. En hoeveel man ken je goed? Aan welke activiteiten neem je deel?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb niks met verenigingen en heb een hekel aan de meeste van mijn medestudenten, hele blok gaan drinken en feesten en dan bij inzage gaan huilen als ze een onvoldoende hebben.
Dat doe je ook, want je ontwikkelt je zo niet. Studiepuntjes zijn niet zaligmakend.quote:[..]
Heb om de week 2 uur aan werkcollege en dat is het, de hele dag in bed in je onderbroek netflix kijken wordt na een tijd ook vervelend. Heb al mijn studiepunten maar toch voelt het of ik ergens een verkeerde afslag heb genomen
Misschien moet je gewoon doen wat je leuk vindt hequote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef Etsu het volgende:
Overigens vraag ik me wel af welke winkel de meest waardevolle als aanvulling op je CV/ervaring is (m.n. voor notarieel recht).
Zit erover te denken om voor de belastingwinkel te gaan, maar lijkt me niet echt superleuk ofzo.
Dat vraag ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon doen wat je leuk vindt he
Dat is bij KJRW ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:44 schreef Ties02 het volgende:
Belastingtelefoon/winkel lijkt me trouwens niet handig als telefoneren niet lukt
Ook (volgens mij bijna alleen maar, wat ik hoor)quote:Op maandag 16 februari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is bij KJRW ook.
Rechtswinkel weet ik niet.
Lastig.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook (volgens mij bijna alleen maar, wat ik hoor)
Klinkt wel goed idd. Weet je alleen of ze ook solli's hebben in september of niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 14:46 schreef Ties02 het volgende:
Juridisch Spreekuur komen ze langs bij zo'n wijkcentrum volgens mij dus misschien is dat wat
Toevallig wel jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt wel goed idd. Weet je alleen of ze ook solli's hebben in september of niet?
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
TostiWorld is echt goddelijk lekker trouwens.Is het best waard.
Van Boven is veel beter qua tosti's IMOquote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet dat liggen?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Accursius het volgende:
[..]
Van Boven is veel beter qua tosti's IMO
Boven xDquote:Op maandag 16 februari 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet dat liggen?
Ja hé, is wel een leuk eettentjequote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Café Hooghoudt aan de Grote Markt. Die tosti's daar zijn echt mega grootquote:Op maandag 16 februari 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet dat liggen?
Staat genoteerd. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoekquote:Op maandag 16 februari 2015 17:32 schreef Accursius het volgende:
[..]
Café Hooghoudt aan de Grote Markt. Die tosti's daar zijn echt mega grootleven
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Tijd voor een vergelijkend warenonderzoek
wel harde krukjesquote:Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja hé, is wel een leuk eettentje
Maar eens kijken danquote:Op maandag 16 februari 2015 17:32 schreef Accursius het volgende:
[..]
Café Hooghoudt aan de Grote Markt. Die tosti's daar zijn echt mega grootleven
Die bankjes lijken wel alsof ze zo uit de Heymanszaal komenquote:
Standaard natuurlijk, ham/kaas en ketchup, de klassieker. Nu moet ik naar Tostiworld, heb zin in tosti'squote:Op maandag 16 februari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens kijken danStandaard tosti's of verschillende soorten tosti's?
HoLoquote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef Ties02 het volgende:
Wow Hogan Lovells zit gewoon in hartje Amsterdam
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:38 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd of de Russen Griekenland te hulp gaan schieten.
quote:
Hoezo niet? Lekker stoken en die Grieken zouden het prachtig vinden.quote:
Niks mis mee? Is een kantoor dat gewoon meedraait met de top van de (internationale) advocatuurquote:Op maandag 16 februari 2015 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wil werken daar, lekker aan de gracht wonen
niks mis mee
Dat ontkent hij toch ook helemaal niet? Is gewoon zo'n suffe VI kreet.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Niks mis mee? Is een kantoor dat gewoon meedraait met de top van de (internationale) advocatuur
Niks mis mee is een VI uitdrukkingquote:Op maandag 16 februari 2015 21:31 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Niks mis mee? Is een kantoor dat gewoon meedraait met de top van de (internationale) advocatuur
Ja hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Weten jullie zo welke Zuidas kantoren allemaal huisvesting regelen voor studenten uit een gehucht als Groningen?
Zou in de master er graag een stage willen doen maar is een beetje lastig als je niet in Utrecht of A'dam woont..
Ze hebben de standaard ham/kaas dingen. Maar ook met zalm en dat soort fratsen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar eens kijken danStandaard tosti's of verschillende soorten tosti's?
Doen andere kantoren in de randstad dat ook? ( Tchock ? )quote:Op maandag 16 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Weten jullie zo welke Zuidas kantoren allemaal huisvesting regelen voor studenten uit een gehucht als Groningen?
Zou in de master er graag een stage willen doen maar is een beetje lastig als je niet in Utrecht of A'dam woont..
In ieder geval Houthoff en Stibbe. Loyens volgens mij ook, evenals Baker. Brauw weet ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:50 schreef Ties02 het volgende:
quote:Het wegsturen van kandidate Mary in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw heeft niet geleid tot grote schommelingen op de Europese beurzen. De AEX-index opende daags na Boer zoekt Vrouw nog wel 0,2% lager, maar maakte dat verlies al snel weer goed. Ook in Londen, Parijs en Frankfurt werden geen noemenswaardige uitschieters genoteerd.
Presentatrice Yvon Jaspers constateert dat beleggers niet in paniek zijn geraakt door de keuze van boer Geert: “Het lijkt erop dat de meeste speculanten meer hebben gekeken naar het positieve nieuws dat Ada en Hetty wel mogen blijven. Het glas is blijkbaar halfvol.”
Voor opening bestond de vrees dat de beurzen maandag hard onderuit zouden gaan na de exit van Mary. Jaspers verwijst naar 30 januari van dit jaar: “Toen zag je nog eens goed hoeveel impact een televisieprogramma kan hebben op het sentiment van beleggers. De beurs in Amsterdam reageerde die dag best heftig op een item in het NOS Journaal, waarin een rekenfout van 178 miljoen dollar in de kwartaalcijfers van Shell centraal stond.”
Jaspers laat weten voorlopig even niet te handelen op de Amsterdamse beurs in verband met haar voorkennis over de komende afleveringen van Boer zoekt Vrouw.
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoi!
Dit gifje maakt me vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoi!
[ afbeelding ]
Nog veel in de trein gezeten?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoi!
[ afbeelding ]
Nee. eigenlijk niet. Ik heb maar 4 contacturen in de week, 2 op woensdag en 2 op vrijdag, dus voor de rest hoef ik niet naar Utrecht in principequote:
Ik ben weer lekker aan het motorrijden. Was wel hoerig koud vanavond...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee. eigenlijk niet. Ik heb maar 4 contacturen in de week, 2 op woensdag en 2 op vrijdag, dus voor de rest hoef ik niet naar Utrecht in principe![]()
Jij wel?
Dat wil ik wel geloven jaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker aan het motorrijden. Was wel hoerig koud vanavond...
Nog altijd mijn handvatverwarming niet geregeld...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven jaMotorrijden overigens
Dat zou ik ook nog wel willen leren.
Maar niet als het zo hoerig koud is.
Vorige week was ik op 1 avond thuis, voor de rest was ik weg. En deze week ben ik ook weinig thuis.quote:
vanwaar al dat avontuur?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week was ik op 1 avond thuis, voor de rest was ik weg. En deze week ben ik ook weinig thuis.
daar was je toch al mee gestopt?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ken je datgeen wat ik doe als bestuursjaar? Dat dus.
Zozo daar noem je er watquote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
In ieder geval Houthoff en Stibbe. Loyens volgens mij ook, evenals Baker. Brauw weet ik niet.
Ik blijf me altijd weer verbazen over wat jij allemaal doetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:53 schreef Yreal het volgende:
Aaah... Ik breng af en toe wat kinderen in de buurt hier naar school. Had er eentje schildklierkanker opgevangen in een gesprek van haar ouders. Heb ik net haar zusje zitten vertellen wat dat is...Goedemorgen...
Zeker vanwege het feit dat jij niks doetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd weer verbazen over wat jij allemaal doet
leuk man. Ze waren nu helemaal wild van een paarden mmorpgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet studeren in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vandaar dat onze Y een reallifesoap moet krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga zo weer eens buurten bij mijn bankmatties in rotterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vandaar dat onze Y een reallifesoap moet krijgen.
Wow harde sneer ineens :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeker vanwege het feit dat jij niks doet
Momenteel sta ik te wachten tot die paupercomputers in de UB zijn opgestart zodat ik kan printenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat doe jij voor spannende dingen dan paxgod?
Das ook niet heel spannend nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Momenteel sta ik te wachten tot die paupercomputers in de UB zijn opgestart zodat ik kan printen
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Ik verwacht over vijf minuten iets naar de printer te kunnen versturen
Weet ik, maar dan kun je je sheets niet op 6 per pagina zettenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
[ afbeelding ]
Graag gedaan.
Kom je dan bij mijn team voor de carbage run?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Ik verwacht over vijf minuten iets naar de printer te kunnen versturen
Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom je dan bij mijn team voor de carbage run?
Brommer race van Emmen naar Oslo. Eens zien of ik nog wat geld voor het goede doel kan ophalen.quote:
Dus Misidjan is niet de enige die op de brommer is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Brommer race van Emmen naar Oslo. Eens zien of ik nog wat geld voor het goede doel kan ophalen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dus Misidjan is niet de enige die op de brommer is.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan kun je je sheets niet op 6 per pagina zetten
he?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dus Misidjan is niet de enige die op de brommer is.
Oh bah brommers/scooters/motorenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Brommer race van Emmen naar Oslo. Eens zien of ik nog wat geld voor het goede doel kan ophalen.
Ja maar standaard staat het gewoon op 1 sheet per pagina. En omzetten naar pdf hoeft niet, je kan ook gewoon een .ppt uploaden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Downloaden, omzetten naar PDF-bestand en dan sturen naar die website. Dat is wat ik zou doen.
Uitgescheurd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
M'n lievelingsbroek is kapot![]()
#liefdagboek
Ja, maar als je perse 6 sheets op 1 pagina wil, moet het zo werken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar standaard staat het gewoon op 1 sheets per pagina. En omzetten naar pdf hoeft niet, je kan ook gewoon een .ppt uploaden.
Nee, ik trok m'n broek aan, toen zette ik mn voet halverwege in mn broek zeg maar en ik trok intussen heel hard aan mn broek en toen scheurde ie.quote:
Uitgescheurd dusquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik trok m'n broek aan, toen zette ik mn voet halverwege in mn broek zeg maar en ik trok intussen heel hard aan mn broek en toen scheurde ie.
Koop je een schrift en schrijf je "sheet 1" in de kantlijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat je anders met hele pakken papier zit
Liever laptop. Daarnaast beetje FB'en en FOK!ken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Koop je een schrift en schrijf je "sheet 1" in de kantlijn.
Sheets overpennenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
Ov fiets abbo genomen. Hoef ik niet meer zo'n pleuriseind naar school te lopen...
Vertel, wat is je volgende tweet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:
Zo, net Shell en ING aandelen verkocht met 200 euro winst. Tijd om wat nieuwe kleren te gaan kopen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Vertel, wat is je volgende tweet?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
M'n lievelingsbroek is kapot![]()
#liefdagboek
Wat ties zegt. Jij lief dagboekt er ook een eind op losquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Vertel, wat is je volgende tweet?
Neuh niet voor de hoorcolleges ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij interpreteert het net zo dus stil maarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel hem een normale vraag, maar jij interpreteert het anders.
Nee, ik heb het tegen jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij interpreteert het net zo dus stil maar
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het aan Yreal vroeg?
Nee, niet op die manier. Die bonnen die ik je maanden geleden hebt gestuurd werken nog altijd, ookal vervielen ze in september. En de zelfservice kassa is nu in opkomst...quote:
Ja, die bonnen heb ik allang weggegooid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, niet op die manier. Die bonnen die ik je maanden geleden hebt gestuurd werken nog altijd, ookal vervielen ze in september. En de zelfservice kassa is nu in opkomst...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, die bonnen heb ik allang weggegooid.
Umad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, ga jij nou maar gratis koffie scoren pauper
Ik heb afgelopen weekend ook een tasje bij AH to Go op CS gejat. Was 'vergeten' af te rekenen (het tasje pakte ik nadat ik had betaald) en niemand had het door.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:49 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd wat er gebeurt als ze me betrappen...
[..]
TR gemaaktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook een tasje bij AH to Go op CS gejat. Was 'vergeten' af te rekenen (het tasje pakte ik nadat ik had betaald) en niemand had het door.
Best fraudegevoelig allemaal.
Juridat.bequote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:57 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand een site waar je makkelijk buitenlandse rechtspraak en literatuur kan vinden?
Waarom de Gaullequote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:01 schreef IPA35 het volgende:
Waarom zit iedereen nonstop op een laptop te raggen?! Zo veel papers hoef je niet te schrijven. Tap to click functie van de touchpad hebben ze ook nooit van gehoord...
Die wist wel raad met MacBook hufterinnen moet hun Dopper flesjes.quote:
In PET-flessen zitten weekmakers die kankerverwekkend zijn als ze oplossen in water. Van die standaard flesjes kun je dus beter niet heel vaak hergebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Paxcon het volgende:
Ja die flesjes met zo'n ding bovenop
waarom heeft iedereen
wat is het voordeel tov een normaal flesje?
Ik snap je vraag niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:13 schreef Accursius het volgende:
Wanneer is er sprake van een openbare cessie en wanneer van een stille cessie?Ik snap het verschil wel tussen beide maar wanneer er sprake van is niet.
Wel of geen mededeling aan de debitor cessus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:13 schreef Accursius het volgende:
Wanneer is er sprake van een openbare cessie en wanneer van een stille cessie?Ik snap het verschil wel tussen beide maar wanneer er sprake van is niet.
Ik bedoel hoe je het uit een casus kan halen of het openbare of stille cessie is. Of mag je dat zelf bepalen? Dat lijkt me ook zoietsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal.Openbare cessie is als een crediteur zijn vordering verkoopt met mededeling aan de debiteur. Bij stille cessie is die mededeling niet nodig. Als je dat onderscheid begrijpt weet je toch ook wat het verschil is?
Is hip. Evenals door papa betaalde Apple rommel en het niet rekening houden met anderen die trachten een boek te lezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Paxcon het volgende:
Ja die flesjes met zo'n ding bovenop
waarom heeft iedereen die
wat is het voordeel tov een normaal flesje?
Hmm ja dit is eigenlijk wel zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
Inb4 "Alles is tegenwoordig kankerverwekkend".
Maar PET is gewoon gevaarlijk. Dat is al eeuwen bekend en geen geitenwollensokkenpaniekerij. Als je het één of twee keer gebruikt is er niets aan de hand, maar een PET-flesje tientallen keren hervullen is no bueno.quote:
Wilde bijna zeggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
Inb4 "Alles is tegenwoordig kankerverwekkend".
xDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:18 schreef Ties02 het volgende:
Ademen is ook niet gezond
Althans 100% van de mensen die hebben geademd zijn doodgegaan
Als de mededeling genoemd is is het een openbare cessie, anders niet. Dat lijkt me meestal wel duidelijk. Ze kunnen wel nare vragen stellen waarin bijvoorbeeld de vordering nog niet feitelijk bestaat op het moment van cessie of waarbij ze knoeien met het moment van registreren van de akte of het moment van mededeling.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:15 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe je het uit een casus kan halen of het openbare of stille cessie is. Of mag je dat zelf bepalen? Dat lijkt me ook zoiets
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel of geen mededeling aan de debitor cessus.
De casus in kwestie:quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal.Openbare cessie is als een crediteur zijn vordering verkoopt met mededeling aan de debiteur. Bij stille cessie is die mededeling niet nodig. Als je dat onderscheid begrijpt weet je toch ook wat het verschil is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is: moet C aan B de vordering betalen op 25 mei? Alleen lijkt mij dit toch afhankelijk te zijn van de definitie (openbaar of stil) => immers bij openbare cessie is het een vereiste. Aangezien B het niet wist heeft er nog geen levering plaatsgevonden en dus hoeft hij niet te betalen.
Echter als het een stille cessie is is levering geen vereiste waardoor het wel moet. Lijkt mij?![]()
toch maar vaker een nieuwe gebruiken dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
In PET-flessen zitten weekmakers die kankerverwekkend zijn als ze oplossen in water. Van die standaard flesjes kun je dus beter niet heel vaak hergebruiken.
Doe ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch maar vaker een nieuwe gebruiken dan...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:24 schreef Tchock het volgende:
Per geregistreerde onderhandse akte, dus stille cessie. Dat later mededeling wordt gedaan is niet relevant, want er was al een overdracht (het wordt dus niet ineens een openbare cessie volgens mij). De mededeling is wel van belang voor derdenbescherming, aldus 3:94 lid 3.
Nalgene.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:24 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij zijn er ook helemaal geen normale flesjes te koop zonder gelijk als gare hipster over te komen als ik zo even google
Dit, jemigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken.
Shakebekersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:26 schreef Tchock het volgende:
In werkgroepen zie ik altijd allemaal mensen met van die whey-bekers (weet ik veel hoe dat heet). Met zo'n grote drinkopening en vaak met schudding er in.
Goede post dit, tering
Wie maakt zich waar druk om?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar je je al niet druk om kan maken.
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:27 schreef Etsu het volgende:
Nu ik erover nadenk, bijna iedereen hier heeft plastic flesjes uit een supermarkt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarmee ga ik echt niet rondlopen op de uni.
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Tiesje, ik fietste net langs je straat. Die ene kamer heeft wel hele saaie muren hoor. Ben jij dat?
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
Ey Tiesje, ik fietste net langs je straat. Die ene kamer heeft wel hele saaie muren hoor. Ben jij dat?
Ik wil je muren ook best opvrolijken zoals ik bij Pax' muur heb gedaan. Je hebt m'n nummer.quote:
Nou ik vond het bij Pax niet echt een verbetering dus nee sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je muren ook best opvrolijken zoals ik bij Pax' muur heb gedaan. Je hebt m'n nummer.
Ik zou roze doen als ik jou was.
Nou zegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik vond het bij Pax niet echt een verbetering dus nee sorry
Mag ik een teiltje?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
Op dit moment is de nabespreking van een tentamen waar de resultaten nog niet van bekend zijn. UvA
In be4 Bartjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:04 schreef Tchock het volgende:
Op dit moment is de nabespreking van een tentamen waar de resultaten nog niet van bekend zijn. UvA
Dan is er niks aan de hand nee. Heb wel een keer meegemaakt dat ik onderweg was voor een nabespreking, bij binnenkomst ik mijn cijfer pas te horen kreeg en de her 4 dagen na de nabespreking al ingepland was. Ik dolblij dat ik hem meteen had gehaald, de anderen die moesten herkansen waren not amused.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:20 schreef Tchock het volgende:
Oh, mijn fout. De cijfers waren vanochtend rond 11 gepubliceerd terwijl de nabespreking om 12:00 begon. Dan kan het prima!
Ik heb hem ook gehaald, gelukkig. Tentamen ging ook nog vrij slecht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand nee. Heb wel een keer meegemaakt dat ik onderweg was voor een nabespreking, bij binnenkomst ik mijn cijfer pas te horen kreeg en de her 4 dagen na de nabespreking al ingepland was. Ik dolblij dat ik hem meteen had gehaald, de anderen die moesten herkansen waren not amused.
Dat soort dingen heb ik alleen op hbo meegemaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand nee. Heb wel een keer meegemaakt dat ik onderweg was voor een nabespreking, bij binnenkomst ik mijn cijfer pas te horen kreeg en de her 4 dagen na de nabespreking al ingepland was. Ik dolblij dat ik hem meteen had gehaald, de anderen die moesten herkansen waren not amused.
Laat me raden: inleiding ERB?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaald, gelukkig. Tentamen ging ook nog vrij slecht.
Weber weet altijd zo'n draai te geven aan een casus dat het lijkt dat je rechttoe rechtaan een bepaald arrest kan toepassen terwijl het dan toch net anders ligt.quote:
Hier is een "meid" wel op z'n plaatsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:46 schreef Tchock het volgende:
Ik wil één specifiek nummer horen maar om onduidelijke redenen is 'ie veel zachter dan alle andere muziek op mijn ipod en nu kan ik er niet van genieten.
Wat een first world problem zeg. Maar toch.
Eens.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier is een "meid" wel op z'n plaats
PSG - Chelseaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Helemaal vergeten gek. Welke wedstrijd komt er op
Ik was het ook vergeten tot een zekere user mij het apptequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Helemaal vergeten gek. Welke wedstrijd komt er op
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik was het ook vergeten tot een zekere user mij het appte
Dat is echt een triest figuur.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Maharbal het volgende:
Die Henk bij een dubbeltje op z'n kant![]()
Roddelblad?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Yreal het volgende:
Welk blad is "rb"? Geen idee waar de afkorting voor staat
rechtspraak bestuursrecht?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Yreal het volgende:
Welk blad is "rb"? Geen idee waar de afkorting voor staat
Haha loserrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh das een goede. Ik zat alleen bij de vaktijdschriften te neuzen.
Als ik dat intyp in Google is het bovenste resultaat van het Vakblad Register Belastingadviseurs.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:01 schreef Yreal het volgende:
Gaat om H.J.P. Paantjes, ‘Werken met vastgoed: onderneming of niet?’, RB 2012/5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |