• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Ajax gaat best aardig..quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting bij PEC. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
En Erik is bezig met een Windmill streak of wat
PecH Ollequote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een aanfluiting bij PEC. Totaal geen drive/pit, tikkie breed en terug. Lijkt Ajax wel. Spelen alsof ze 1-0 voor staan. Pas bij 41 minuten spelen de eerste actie naar voren. Dan roep je het terecht over je af. Man, man, man, man...![]()
En dan meteen een rode kaart pakken. Terwijl het onnodig was, maarja beetje uit de tent lokken en hoppa. Zwols kwartiertje met tien man kwam wel op gang. Aanfluiting van jewelste dat ze van de 90min maar 20min echt goed benut hebben. Drie punten zijn gewoon weggegeven.
Hoelang waren jullie vrienden?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:00 schreef Etsu het volgende:
And she's gone.
Ze vroeg wel om geld terug voor huur van 16 februari t/m 28 februari omdat ze er niet woontIk ben niet akkoord gegaan omdat huurcontract zegt dat ze een maand opzegtermijn heeft en eigenlijk tot 13 maart moet betalen, maar ik ben de moeilijkste niet en heb d'r laten gaan. Is ze er niet mee eens omdat ik de huur ook wilde opzeggen.
Jammer dan.Nu dikke chillings op de bank zetten.
Bijna 3 jaar. Maar we hebben al tegen elkaar gezegd dat de vriendschap niet over is, maar de komende tijd even rust van elkaar en dan zien we wel weer.quote:
Het kwam ter sprake dat ze ging verhuizen omdat het persoonlijk is en niets met mij te maken heeft.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zodra je tegen elkaar moet zeggen dat de vriendschap niet over is, is de vriendschap al lang over.
Ach ja.. Tis gewoon stom dat PEC niet van de fouten van Feyenoord en AZ heeft kunnen profiteren. In plaats daarvan gaan ze zelf in de fout. Dat heb ik te vaak gezien. Kunnen ze bij uitstek hun positie versterken, spelen ze lamlendig. En wakker worden doen ze dan pas 10min voor tijd. Nota bene met 10 man beter spelen dan met 11 is tekenend.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:04 schreef underground1009 het volgende:
[..]
PecH OlleJe ziet weer wie de baas is in Zwolle, ook al was de keer hiervoor helemaal in '82
En je huis volstouwen met spulletjes.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Wil ook voorlopig ook geen nieuwe huurder. Even focussen op het halen van m'n bachelor, dan zie ik wel weer.
Vandaag een nieuw t-shirt gekocht. Het is een begin.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
En je huis volstouwen met spulletjes.
Mij ook niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
Wil ook voorlopig ook geen nieuwe huurder. Even focussen op het halen van m'n bachelor, dan zie ik wel weer.
Denk dat die verloren is gegaan in het dm-geweld.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vandaag een nieuw t-shirt gekocht. Het is een begin.
Hoe zou jij die kamer inrichten als je een kamer vrij had?
Had je nog mijn nieuwe DM gezien?
Alleen als je een lekker/leuk vriend(je) hebt die af en toe langskomt, mag het zeer zeker.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:45 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon dat het mag.
vast wel een leuke hunk te vinden die in natura wil betalen...quote:Op zondag 15 februari 2015 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen als je een lekker/leuk vriend(je) hebt die af en toe langskomt, mag het zeer zeker.
Nee hoor Ets.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie stil de laatste tijd.
Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo.
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie stil de laatste tijd.
Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo.
Godver, wat was dat slecht. Echt onthutsend dat je de zogenaamde aartsvijand zo met je laat dollen in eigen stadion. Bah bah bah.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef underground1009 het volgende:
Môgge
Niemand trouwens opgevallen dat we van #890 naar #906 zijn gegaan?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:11 schreef underground1009 het volgende:
Môgge
Niemand trouwens opgevallen dat we van #890 naar #906 zijn gegaan?
Wat een beestquote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Floor heeft lekker door de zwanenstront liggen rollen. Wat een feest.
Ze weten dondersgoed wat het baasje niet fijn vindt. Bazenhondquote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Floor heeft lekker door de zwanenstront liggen rollen. Wat een feest.
er zijn lucratievere uitkeringen hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Henrys het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat ik een uitkering heb. Heb gewoon 0 uur aan werkcollege deze week en hoorcolleges zijn niet aan mij besteed. Misschien ook maar gewoon op fulltime banen soliciteren
Ga nou bij een vereniging of iets vrijwilligs met studenten. Je mist zo een heel aspect van het studeren: mensen leren kennen. Geniet van de tijd dat je niet verplicht moet werken. Die fase komt later wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:35 schreef Henrys het volgende:
Ik heb soms echt het idee dat ik een uitkering heb. Heb gewoon 0 uur aan werkcollege deze week en hoorcolleges zijn niet aan mij besteed. Misschien ook maar gewoon op fulltime banen soliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |