ja die had beloofd dat het niet zou gebeuren, maar één of andere zeikerd deed het toch....quote:
Wat denk je waarom ik niet naar meetings ga FANN.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
als ik daar niet op kan vertrouwen ga ik ook niet, dat zei ik al...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik niet naar meetings ga FANN.
Heb toch helemaal geen zin in dat soort faluwekul....
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
Ze zitten je maar te stangen joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik daar niet op kan vertrouwen ga ik ook niet, dat zei ik al...
Ma Inge en zoon Paul (ex-collega) ken ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Annie en Nico en hun zoon was een 'beroemdheid'.
Ik ken hen persoonlijk, kwam vaak in het café...
[ afbeelding ]
ah, dan was het een andere meet, maar er was wel heisa, dat weet ik nog wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.
nah... ik weet het nietquote:
Dat zijn de opvolgers, Annie heeft het aan hen verkocht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ma Inge en zoon Paul (ex-collega) ken ik
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat we die hele meet maar beter kunnen vergeten als er nu al een hoop gedoe is over foto's.
Klopt. Heb ze idd nooit aan derden doorgestuurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat was niet van de meet waar ik was, daar zijn wel foto's genomen, maar die zijn netjes via pm verstuurd.
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...
ik sta altijd raar op foto's en meestal ontwijk ik camera'squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man als ik de enige ben die zo denkt kom ik gewoon niet, maar dan kunnen jullie wel gaan...
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...
Jij je eisen, ik mijn eisen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,
sorry
Sta je er raar op? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik sta altijd raar op foto's en meestal ontwijk ik camera's
het is helemaal niet nodig om foto's te makenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dat is flauw, als jullie foto's willen maken moeten jullie dat doen, maar ik wl dat gewoon niet,
sorry
Dan val ik ook gauw af of Sas moet over komen waaienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik ook niet...
Dat was natuurlijk ook de afspraak.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Heb ze idd nooit aan derden doorgestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |