Echt waar, die regel kende ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Oi! Dat kan niet he?
Muis mocht het nieuwe deel openen!
Diegene met de LaPo opent het nieuwe deelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Echt waar, die regel kende ik niet.
Volgende keer zal ik me gedragen.
Nou ja, de TT maakt in dit geval veel goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diegene met de LaPo opent het nieuwe deel
Ik heb in ieder geval de OP heel gelatenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diegene met de LaPo opent het nieuwe deel
Er werd toch ook al een ONZ meet georganiseerd door F*quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
ONZ / [ONZ MEET MAART] RIJSWIJK.- 8 MAART![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de OP heel gelaten
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de OP heel gelaten
wel weer extra leuk om het persoonlijk af te leverenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig wel, anders had je appeltaart moeten bakken voor Fogel
Die regel ken ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig wel, anders had je appeltaart moeten bakken voor Fogel
Al die ongeschreven huisregels mochten niet meer in de OP, want we hebben al teveel regelsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die regel ken ik ook niet.
Ik ben ook niet zo goed met regels...
en koudquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel weer extra leuk om het persoonlijk af te leveren
Zijn er nog meer regels die ik kan breken dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al die ongeschreven huisregels mochten niet meer in de OP, want we hebben al teveel regels
Die leer je vanzelf wel als je ze breektquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zijn er nog meer regels die ik kan breken dan?
Kijk eens goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er werd toch ook al een ONZ meet georganiseerd door F*
Ik mis de clou weerquote:
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zijn er nog meer regels die ik kan breken dan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die leer je vanzelf wel als je ze breekt
Altijd, en een tweede ook nog wel, na de 3e keer moet je appeltaart bakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
maar dan krijg ik toch wel een eerste waarschuwing?
Al die haat Imams komen die dag toch naar Rijswijk? Zie ook poster in de OP.quote:
maar ik heb nog een halve appeltaart overquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Altijd, en een tweede ook nog wel, na de 3e keer moet je appeltaart bakken
Ow, die link had ik niet gelegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al die haat Imams komen die dag toch naar Rijswijk? Zie ook poster in de OP.
Overheid heeft inmiddels drie visums ingetrokken begrijp ik.
Lees de vraag nog eens goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ff snel een kwisje tussen door:
1. Wat was de hoofdstad van West-Berlijn?
a. Berlijn
b. Hannover
c. Bonn
Ik weet wel welke vraag ik gesteld heb hoorquote:
de hofdstad van West Berlijn???quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wel welke vraag ik gesteld heb hoor
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de hofdstad van West Berlijn???
Ik wil Berlijn niet meer zienquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Symphonic het volgende:
echt toch ikan Berlijn echt niet zien zonder dit nummer
Ik ben er sinds '86 niet meer geweest. Ik ben bang dat het onherkenbaar veranderd is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel
Ik vind he echt een heerlijke stad
Het is een hele mooie mix tussen oud en nieuwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er sinds '86 niet meer geweest. Ik ben bang dat het onherkenbaar veranderd is.
Ik hoor van veel mensen dat er weinig over is van het oude Oost- en West-Berlijn. En gelijk hebben ze (de Berlijners) het hoort ook een levende stad te zijn die die nare tweedeling hoort te vergeten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een hele mooie mix tussen oud en nieuw
en de geschiedenis is echt overal aanwezig
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
ToT is trouwens wel stil sinds hij officieel kaal is
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
ToT is trouwens wel stil sinds hij officieel kaal is
Ik hoop wel dat de Gedächtniskirche nog ooit eens tevoorschijn komtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor van veel mensen dat er weinig over is van het oude Oost- en West-Berlijn. En gelijk hebben ze (de Berlijners) het hoort ook een levende stad te zijn die die nare tweedeling hoort te vergeten.
Je pruik en toupet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff wat spul online aan het verkopen. Moest ff wat foto's maken enzo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff wat spul online aan het verkopen. Moest ff wat foto's maken enzo.
Godverquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je pruik en toupet?![]()
Die kunnen nu wel weg, aangezien je geheim bekend is
Ja goddomme, blijven we bezig?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je pruik en toupet?![]()
Die kunnen nu wel weg, aangezien je geheim bekend is
Uh, je gaat mij nu toch niet vertellen dat ze die nu aan het renoveren zijn, toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de Gedächtniskirche nog ooit eens tevoorschijn komt
Je kan ook gewoon ONZ / [ONZ-FB] Zaterdagavond poppers snuiven in de GYM om een nieuwe TT vragenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goddomme, blijven we bezig?
Snel dit topic volspammen en een TT maken die met de RADIO te maken heeft, gaarne!
die was volledig ingepakt en dus onzichtbaar...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, je gaat mij nu toch niet vertellen dat ze die nu aan het renoveren zijn, toch?
Ah joh, troost je… Een kale knar is een teken van mannelijkheidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goddomme, blijven we bezig?
Snel dit topic volspammen en een TT maken die met de RADIO te maken heeft, gaarne!
Whehehe neuh, zo kinderachtig ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ONZ / [ONZ-FB] Zaterdagavond poppers snuiven in de GYM om een nieuwe TT vragen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, troost je… Een kale knar is een teken van mannelijkheid
doe je goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef ToT het volgende:
Ja ik verkoop mijn oude DAC en koptelefoonversterker omdat ik nu gewoon beter spul heb.
damn dan ben ik wel heen manlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, troost je… Een kale knar is een teken van mannelijkheid
Reden te meer voor mij om nog even niet terug te gaan naar Berlijn. Juist de Gedachniskirche en de Brandenburger Tor (en Check Point Charlie) zijn voor mij zo in mijn geheugen gegrift, als een 'dat mag je niet vergeten'quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die was volledig ingepakt en dus onzichtbaar...
restauratie inderdaad
Ik kan ¤170 ervoor vangen. Is helaas echt VEEL minder dan wat het me gekost heeft, maar ja: je kunt moeilijk importrechten doorverrekenen in de 2e hands prijs.quote:
* Spezza19 zit er een beetje tusseninquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn dan ben ik wel heen manlijk![]()
Damn wist niet dat jij een haarstukje droegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die laatste twee zijn prima intactquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reden te meer voor mij om nog even niet terug te gaan naar Berlijn. Juist de Gedachniskirche en de Brandenburger Tor (en Check Point Charlie) zijn voor mij zo in mijn geheugen gegrift, als een 'dat mag je niet vergeten'
Ik heb mijn eigen caviaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Damn wist niet dat jij een haarstukje droeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Al klaar?
Zal ik er nog wat in gooien?
Primaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Al klaar?
Graagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef Spezza19 het volgende:
Al klaar?
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt Muis voor de heerlijke muziek en het verrassende thema
Graag spontaan weer gedraaidquote:
DJ Vinyl!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben elke keer verbaast me elke keer als de tijd om is![]()
Bedankt voor draaien![]()
Wie nu?
Graagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben elke keer verbaast me elke keer als de tijd om is![]()
Bedankt voor draaien![]()
Wie nu?
* Spezza19 is snelquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was Spezz in het rooster aan het frummelen
Kwam er van de week achter dat in het Duran nummer So Misled ook een heerlijke bas zitquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Morgenavond 20:00 - 21:00 DJ Muis met:
[ afbeelding ]
En aansluitend 21:00 - 23:00 DJ Symphonic
[ afbeelding ]
Ahhhquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Frummelen ook gewoonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Frummelen ook gewoon
Dan heb je wat nodig hoor… Beetje als clowns in een 2CV zeg maar
Jazeker, maar die opname is gewoon zacht…quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
Maar Spezz? Weet u het volumeknopje te vinden?
Ook met deze is het volume een stuk zachter als net bij Muis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jazeker, maar die opname is gewoon zacht…
De meters van Mixxx slaan af en toe in het rood bij dit nummer… Dus misschien iets in Frosty?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met deze is het volume een stuk zachter als net bij Muis.
Ik heb het volume hier maar wat harder gezet, maar als Gup er doorheen komt knallen, ga ik gezeik met de buren krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meters van Mixxx slaan af en toe in het rood bij dit nummer… Dus misschien iets in Frosty?
Zal na dit nummer even uit- en inloggen… Soms helpt dat…quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met deze is het volume een stuk zachter als net bij Muis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meters van Mixxx slaan af en toe in het rood bij dit nummer… Dus misschien iets in Frosty?
Nope.. Maar heb wel het volume een tikje hoger gegooid in de instellingen.quote:
Donavan - The Universal Soldier?quote:
Aretha of Ben E.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Donavan - The Universal Soldier?
Heb je ook onder het theetafeltje gekeken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel Atlantis en Sunshine Superman
Ja, heb ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Donavan - The Universal Soldier?
Al die stofnesten ookquote:
Het lijkt Hennis welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Nou goftedomme, moet die kerel wel terug mailen zeg!Heb ik hem allerlei foto's toegestuurd, antwoordt hij niet!
als ik straks gesetteld ben ga ik mijn dozen cd's ook weer uitpakkenquote:
Heb je wat op het oog?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik straks gesetteld ben ga ik mijn dozen cd's ook weer uitpakken
Ja ik moet tegenwoordig ook altijd niezen als ik weer eens CD's pakquote:
Bij mij liggen ze in een vitrine kast… Antiek enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ik moet tegenwoordig ook altijd niezen als ik weer eens CD's pak
Quiet as a mouse?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi.... deze ....... Muis........ Stil ..........is
Oei, mijn bakkelieten Schellak 16 & 78 toeren liggen gewoon in een doos in de boxquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze in een vitrine kast… Antiek enzo
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ben moe, dus ga![]()
![]()
Spezz, bedankt voor de tunes
Truste Muis!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ook dit nummerquote:
Ik denk dat ik deze nu voor de 3e keer hoor ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook dit nummer
Staat hoogstwaarschijnlijk op mijn begrafenis liedjes lijstje
Ergste is nog, dit nummer is zo prachtig, dat ik geeneens weet wat ik hierna zou moeten draaienquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze nu voor de 3e keer hoor ofzo
Vienna?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ergste is nog, dit nummer is zo prachtig, dat ik geeneens weet wat ik hierna zou moeten draaien
In korte tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Derde keer pas?Dan moet ik hem vaker draaien
Sowieso, staan paar prachtige Vangelis nummers op deze verzamelaar…
Albedo 0.39
Hierna een nummertje van Jon solo… had wel in Muis d'r show gepast ook qua tekstquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In korte tijd
IK ben gek op Jon & Vangelis
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?quote:
Nee, die andere; Cat Stevensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?
quote:
Heerlijk nummer dit… Doet me altijd aan zomervakanties denken omdat we dit nummer op een cassettebandje hadden in de autoquote:
Jah ik weet dat het Leonard Cohen is, daarom post ik hem ook hier; Paxcon heeft hem beglitterd!quote:
Zijn album White Ladderquote:
Ik dacht hem al te herkennen ja, maar ik wist het niet zeker.quote:
Zal hierna even So Misled draaien van Duran Duran… zit een heerlijk basje inquote:
Wat zit er vast?quote:
Truste ToT!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga nu toch ook maar er vandoor.
Hee Spezz; thx voor de tunes weer, man!Laterz, luitjes!
2/3 sjoelen?quote:
Op welke dag valt dat?quote:
Zwart*quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Dan maar pics van jouw mooie bruine lokken.
Maandag, om de week doormidden te breken natuurlijk.quote:
Maybequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maandag, om de week doormidden te breken natuurlijk.
Bedankt voor het deel van de show wat ik nog meekreegquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar de tijd wel
En topic is uitgestorven
Graag gedaan!quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt voor het deel van de show wat ik nog meekreeg
Truste!
Gewoon de tent sluiten daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 07:43 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Whehehe ik moest nu serieus mijn ziekenlijst uitbreiden, het past er niet meer op
Ik ben besmetquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben besmet![]()
Mijn werkdag beginnen met Lamme Frans - Wakker met een biertje
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben besmet![]()
Mijn werkdag beginnen met Lamme Frans - Wakker met een biertje
Een collega van me vroeg gisteren bijna huilend wat hij nu in godsnaam hoorde op Radio 49 afgelopen zaterdagavondquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een collega van me vroeg gisteren bijna huilend wat hij nu in godsnaam hoorde op Radio 49 afgelopen zaterdagavond![]()
Ga een collega maar eens uitleggen wie Vout is![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:18 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb radio49 nog niet durven aan te zetten op mijn werk.
Je weet maar nooit wat er voorbij komt.
quote:
quote:
Hij is een beetje traag vandaagquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:22 schreef robdriessen het volgende:
Attentie, meneer Zaagmans. Meneer Zaagmans naar de receptie, alstublief!
95% is volstrekt veilig. Met af en toe even wakker schrikken met System of a Downquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:18 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb radio49 nog niet durven aan te zetten op mijn werk.
Je weet maar nooit wat er voorbij komt.
Ach Downies kom je overal tegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
95% is volstrekt veilig. Met af en toe even wakker schrikken met System of a Down
Ik moet ook echt een betere show maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een collega van me vroeg gisteren bijna huilend wat hij nu in godsnaam hoorde op Radio 49 afgelopen zaterdagavond![]()
Ga een collega maar eens uitleggen wie Vout is![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moet ook echt een betere show maken.
Ik ben facking happy nu.
ben hopelijk niet lang meer single en anders was leuke avond
Nicequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik moet ook echt een betere show maken.
Ik ben facking happy nu.
ben hopelijk niet lang meer single en anders was leuke avond
Maar misschien wel een relatie aan overgehouden dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:53 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe heb ik carnaval leuk kunnen vinden.
Gisteren niet eens gedrinkt.
(1 bier en 1 wijn)
keertje "moeite" doen loontquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar misschien wel een relatie aan overgehouden dus.
Daar kon je natuurlijk op wachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ik word zo moe van de volgende berichtgeving;
De monstertruck chauffeur heeft vorig jaar mensen dood gereden. Mede omdat zijn evenement niet aan alle veiligheidseisen voldeed.
Meneer kreeg van de gemeente ONTERECHT een vergunning voor zijn evenement.
Dus wat gaan we doen; als monstertruck chauffeur de gemeente aansprakelijk stellen![]()
![]()
niet als je jupiler drinktquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanavond 30 bier drinken, de weg op, 2 fietsers doodrijden en vervolgens Heineken aansprakelijk stellen.
Profit.
/sarcasme
Ik zou dan de fietsenmaker ook aansprakelijk stellen. Die zorgde er voor dat de 2 fietsers voor jouw auto konden komen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanavond 30 bier drinken, de weg op, 2 fietsers doodrijden en vervolgens Heineken aansprakelijk stellen.
Profit.
/sarcasme
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef robdriessen het volgende:
40k posts aangetikt. Mijn virtuele e-penis is weer een beetje gegroeid.
Damn it feels good to be a gangstaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef robdriessen het volgende:
40k posts aangetikt. Mijn virtuele e-penis is weer een beetje gegroeid.
quote:
En niet meer gewend om te drinken hè?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef ToT het volgende:
Hahaha ja jij weet wel te feesten, dus geen wonder dat je nog moe bent!
Prima!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!
Zojuist een koptelefoonversterker verkocht met nog wat bijbehorende meuk, en een ernstig leuke 2e handse binnengekregen.
Weer een enorme verbetering in geluid. Binnenkort nog wat meuk verkopen. Misschien mijn DVD's ook aangezien ik die toch niet meer kijk.
Hmm heb je ook weer gelijk in. Mja ach voorlopig staan ze niet in de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dvd's leveren echt geen drol op.
Vind het vaak zonde om ze voor een euro of minder per stuk weg te doen.
Duur!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil een andere koptelefoon voor op het werk
deze
Is ook noise reduction en zo, en die zijn altijd duurderquote:
Nope, maar lees op veel plekken dat wat muziekgenot betreft hij beter is dan de bosequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hield toch niet echt van een stevige bas he?
Ah dan lijkt het me sowieso wel een verbetering idd, maar Beats staat wel bekend om een flink aangesterkte bas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nope, maar lees op veel plekken dat wat muziekgenot betreft hij beter is dan de bose
Dit is de studio versie, en volgens de sites geluid zoals de muzikanten het tijdens de opnames ook horen. Dus (ik wil nog wel gaan luisteren hoor) neem aan dat hij meer detail heeft dan de bose.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dan lijkt het me sowieso wel een verbetering idd, maar Beats staat wel bekend om een flink aangesterkte bas.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de studio versie, en volgens de sites geluid zoals de muzikanten het tijdens de opnames ook horen. Dus (ik wil nog wel gaan luisteren hoor) neem aan dat hij meer detail heeft dan de bose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |