Zal na dit nummer even uit- en inloggen… Soms helpt dat…quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook met deze is het volume een stuk zachter als net bij Muis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De meters van Mixxx slaan af en toe in het rood bij dit nummer… Dus misschien iets in Frosty?
Nope.. Maar heb wel het volume een tikje hoger gegooid in de instellingen.quote:
Donavan - The Universal Soldier?quote:
Aretha of Ben E.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Donavan - The Universal Soldier?
Heb je ook onder het theetafeltje gekeken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel Atlantis en Sunshine Superman
Ja, heb ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Donavan - The Universal Soldier?
Al die stofnesten ookquote:
Het lijkt Hennis welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Nou goftedomme, moet die kerel wel terug mailen zeg!Heb ik hem allerlei foto's toegestuurd, antwoordt hij niet!
als ik straks gesetteld ben ga ik mijn dozen cd's ook weer uitpakkenquote:
Heb je wat op het oog?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik straks gesetteld ben ga ik mijn dozen cd's ook weer uitpakken
Ja ik moet tegenwoordig ook altijd niezen als ik weer eens CD's pakquote:
Bij mij liggen ze in een vitrine kast… Antiek enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ik moet tegenwoordig ook altijd niezen als ik weer eens CD's pak
Quiet as a mouse?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi.... deze ....... Muis........ Stil ..........is
Oei, mijn bakkelieten Schellak 16 & 78 toeren liggen gewoon in een doos in de boxquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze in een vitrine kast… Antiek enzo
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ben moe, dus ga![]()
![]()
Spezz, bedankt voor de tunes
Truste Muis!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ook dit nummerquote:
Ik denk dat ik deze nu voor de 3e keer hoor ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook dit nummer
Staat hoogstwaarschijnlijk op mijn begrafenis liedjes lijstje
Ergste is nog, dit nummer is zo prachtig, dat ik geeneens weet wat ik hierna zou moeten draaienquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze nu voor de 3e keer hoor ofzo
Vienna?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ergste is nog, dit nummer is zo prachtig, dat ik geeneens weet wat ik hierna zou moeten draaien
In korte tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Derde keer pas?Dan moet ik hem vaker draaien
Sowieso, staan paar prachtige Vangelis nummers op deze verzamelaar…
Albedo 0.39
Hierna een nummertje van Jon solo… had wel in Muis d'r show gepast ook qua tekstquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In korte tijd
IK ben gek op Jon & Vangelis
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?quote:
Nee, die andere; Cat Stevensquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lamme Youssouf - En dan word ik wakker met een biertje in mijn hand?
quote:
Heerlijk nummer dit… Doet me altijd aan zomervakanties denken omdat we dit nummer op een cassettebandje hadden in de autoquote:
Jah ik weet dat het Leonard Cohen is, daarom post ik hem ook hier; Paxcon heeft hem beglitterd!quote:
Zijn album White Ladderquote:
Ik dacht hem al te herkennen ja, maar ik wist het niet zeker.quote:
Zal hierna even So Misled draaien van Duran Duran… zit een heerlijk basje inquote:
Wat zit er vast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |