quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:19 schreef ToT het volgende:
Iets van een spook dat om middernacht verschijnt, met een vriezende adem? Ice queen? Symph's schoonmoeder?
quote:
Hé Rocky Bilbaoquote:
Noopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef ToT het volgende:
Burning heart --> Jezus --> bekende sprookjesfiguren?
Toch 100% in mijn themaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Burning hart, nee nu wordt het duidelijk
Ohhh zijn dit nummers die allemaal in films zijn gebruikt?quote:
Noopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhh zijn dit nummers die allemaal in films zijn gebruikt?
Rocky was ook in de kou aan het joggen met een wasemende adem.
Dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef ToT het volgende:
Spezz:
Iron Maiden – 2 minutes to midnight
John Farnham – You’re the voice
Scorpions – Wind of change
Kate Bush – Breathing
Survivor – Burning heart
Raad het thema!
quote:
Dat kan je doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:26 schreef ToT het volgende:
's Avond een stukje joggen na een avondje Radio49?
Referenties naar Disney sprookjes? Sprookjes van Grimm?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef ToT het volgende:
Spezz:
Iron Maiden – 2 minutes to midnight
John Farnham – You’re the voice
Scorpions – Wind of change
Kate Bush – Breathing
Survivor – Burning heart
Raad het thema!
Het wordt steeds makkelijker om te raden hoor (denk ik)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer er echt wat van te maken, maar the quarter ain't fallin'
Noop, en Noopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Referenties naar Disney sprookjes? Sprookjes van Grimm?
ja echtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het wordt steeds makkelijker om te raden hoor (denk ik)
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef ToT het volgende:
Burning heart --> heartburn --> brandend maagzuur.
Osbourne --> drank
Drank dat goed voor de maag is --> Jägermeister? Moet je ijs- en ijskoud drinken!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef ToT het volgende:
Burning heart --> heartburn --> brandend maagzuur.
Osbourne --> drank
Drank dat goed voor de maag is --> Jägermeister? Moet je ijs- en ijskoud drinken!
Dat had je welquote:
quote:
Bah, nee, veel te koudquote:
Welke liedjes zijn er bij gekomen?quote:
Iron Maiden – 2 minutes to midnightquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke liedjes zijn er bij gekomen?
* Spezza19 kijkt voetbal
Als je het denkt, doe dan nog maar ff in dm of zoquote:
Te laat!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het denkt, doe dan nog maar ff in dm of zo
Not even closequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag een verdwaasde collega...
Die dacht zaterdag eens: leuk nar Radio49 luisteren
Je raadt al waar hij midden in viel
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag een verdwaasde collega...
Die dacht zaterdag eens: leuk nar Radio49 luisteren
Je raadt al waar hij midden in viel
XTC - Generals and Majorsquote:
KOUDquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef DieselTank het volgende:
Het gaat over drums
of
2de stemmen ofzo?
quote:
Proestquote:
quote:
Dit leek mij een cover... ten minste het begin... het forever young of dat iron maidenquote:
Of Doe Maar - De Bomquote:
dit is gewoon van Alphavillequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dit leek mij een cover... ten minste het begin... het forever young of dat iron maiden
achja boeie
Netjes hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doen we gewoon even, tijdens het voetbal kijken...
Kwartje viel bij XTC... Zat al over oorlog na te denken door een aantal nummers en met die erbij was het gelijk duidelijk en natuurlijk Koud thema...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes hoor
Als men naar de tekst luisterde dan werd het wel steeds duidelijker koude oorlogachtig in de tekst. Sex Pistols zelfs over de Berlijnse muur
ik zat echt een heel andere richting op te denken, vandaar dat ik ook in de richting van trvolutie op zatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes hoor
Als men naar de tekst luisterde dan werd het wel steeds duidelijker koude oorlogachtig in de tekst. Sex Pistols zelfs over de Berlijnse muur
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
"The Red Army Choir" al langs geweest
Dat gebeurde in 1991quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat echt een heel andere richting op te denken, vandaar dat ik ook in de richting van trvolutie op zat
quote:
dan had ik het inderdaad gewetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]deze had of voor nog meer verwarring gezorgd, of het thema was denk ik hierdoor geraden.
Ik blijf nog steeds verbaasd over mijzelf dat ik de dubbel CD van Chess al eind '80s had (want goede muziek) en pas einde '90s de musical zag en besefte waar het over gingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had ik het inderdaad geweten
Door jou wist ik dat dit daarover gaat
Die stond al klaar en is alleen wat omhoog geschovenquote:
Elton John - Nikitaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
En verzoekjes over het thema "Koude Oorlog" zijn welkom
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Symphonic het volgende:
en natuurlijk: Berlin - Take my breath away
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Everybody wants to rule the world - Tears For Fears
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
en toch ook wel in di tema:
Gary Jules - Mad Wrld
Uiteraard stond die ook al klaarquote:
Maakt hem niet minder mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard stond die ook al klaar
Ik mis de diepte in het geluidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maakt hem niet minder mooi
Heerlijk nummer, en de achtergrond zang is van niemand anders dan George Michael trouwens
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! videoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis de diepte in het geluid
Ik wist dat de achtergrondzang van George Michael was, en die was toen nog niet uit de kast gekomen meen ik
Ik snap nu wel waardoor ik Andrew de leukste van de twee vondquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! video
da's voor mij een jeugdtraumaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! video
Oh voor mij niet…quote:
Ik heb serieus een paar op naam gesigneerde foto's (op a4 formaat) van Wham hierquote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb serieus een paar op naam gesigneerde foto's (op a4 formaat) van Wham hier
In '83 en '84 waren zequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh voor mij niet…
Wham! Bam! I am, a man!!
* Spezza19 draait The Final nog regelmatig![]()
iets met overbuurmeis"je"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh voor mij niet…
Wham! Bam! I am, a man!!
* Spezza19 draait The Final nog regelmatig![]()
Vriendin van mijn oudste zus deed de PR voor Wham in die tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Dat is eigenlijk best wel tof!
Ach, er zijn wel meer artiesten die qua persoonlijkheid niet geweldig zijn. Ik beoordeel artiesten eigenlijk alleen om hun muziek en dingen die daar mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In '83 en '84 waren zedaarna kreeg George kapsones
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel meer artiesten die qua persoonlijkheid niet geweldig zijn. Ik beoordeel artiesten eigenlijk alleen om hun muziek en dingen die daar mee te maken hebben.
Anders kan je aardig wat artiesten wel in de prullenbak gooien
Ja, nu weet je natuurlijk wel dat wij het verhaal hier achter willen horen…quote:
Het was geen meisje maar een jongetjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, nu weet je natuurlijk wel dat wij het verhaal hier achter willen horen…
Nou nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was geen meisje maar een jongetje
En daar moet Wham! nu voor boeten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nee...
Ze was 80 kilo te zwaar, zat achter me aan en geilde op Wham...
Nou echt... Joy
Nee die versie vind ik net wat over the top en het doet me te veel aan Coldplay denken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Deze is wel fijn
en wel grappig dat ik Mad World dan weer beter vind in de versie van Gary Jules
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daar moet Wham! nu voor boeten?![]()
Das niet eerlijk… Laat daar dan hamburgers of McDonald's voor opdraaien
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die versie vind ik net wat over the top en het doet me te veel aan Coldplay denken.
Als Coldplay niet had bestaan, had ik die misschien meer kunnen waarderen.
Als je zoveel overgewicht hebt krijg je ook pukkeltjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar ik krijg er echt pukeltjes van
Net als Phil Collins... maar die heeft gewoon een grafstem
NIet haten op ome Phil!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar ik krijg er echt pukeltjes van
Net als Phil Collins... maar die heeft gewoon een grafstem
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je zoveel overgewicht hebt krijg je ook pukkeltjes
Ik kan echt niet tegen die stemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NIet haten op ome Phil!
Vorige week docu gezien over Genesis… toch best interessante muziek
Ik vind Genesis en Phil best goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NIet haten op ome Phil!
Vorige week docu gezien over Genesis… toch best interessante muziek
Dat heb ik nu met UB40quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die stem
Don't know why....
Nou, gecondoleerd… Dan is het over met jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Een collega zei vandaag dat ik een buikje begin te krijgen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou kunnen gaan trainen ofzo....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, gecondoleerd… Dan is het over met je
Misschien omdat ie veel van die slijmerige nummers gemaakt heeft…quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die stem
Don't know why....
Kijk eens in de spiegel. Begin je ook al inhammetjes in je haargrens te krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Maar jij 'haat' Queenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik vind zowel Phil Collins als UB40 erg fijn!
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel. Begin je ook al inhammetjes in je haargrens te krijgen?
Gewoon sit upsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zou kunnen gaan trainen ofzo....
Ik vind dat But Seriously album wel echt te walgelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien omdat ie veel van die slijmerige nummers gemaakt heeft…
Genesis kon mij weinig boeien, maar door zo'n docu ga je toch anders naar die muziek kijken…
ah zo heeft iedereen zijn eigen pukkelpopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind Genesis en Phil best goed
[..]
Dat heb ik nu met UB40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |