Nou nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was geen meisje maar een jongetje
En daar moet Wham! nu voor boeten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou nee...
Ze was 80 kilo te zwaar, zat achter me aan en geilde op Wham...
Nou echt... Joy
Nee die versie vind ik net wat over the top en het doet me te veel aan Coldplay denken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Deze is wel fijn
en wel grappig dat ik Mad World dan weer beter vind in de versie van Gary Jules
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daar moet Wham! nu voor boeten?![]()
Das niet eerlijk… Laat daar dan hamburgers of McDonald's voor opdraaien
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die versie vind ik net wat over the top en het doet me te veel aan Coldplay denken.
Als Coldplay niet had bestaan, had ik die misschien meer kunnen waarderen.
Als je zoveel overgewicht hebt krijg je ook pukkeltjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar ik krijg er echt pukeltjes van
Net als Phil Collins... maar die heeft gewoon een grafstem
NIet haten op ome Phil!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen maar ik krijg er echt pukeltjes van
Net als Phil Collins... maar die heeft gewoon een grafstem
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je zoveel overgewicht hebt krijg je ook pukkeltjes
Ik kan echt niet tegen die stemquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NIet haten op ome Phil!
Vorige week docu gezien over Genesis… toch best interessante muziek
Ik vind Genesis en Phil best goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NIet haten op ome Phil!
Vorige week docu gezien over Genesis… toch best interessante muziek
Dat heb ik nu met UB40quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die stem
Don't know why....
Nou, gecondoleerd… Dan is het over met jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Een collega zei vandaag dat ik een buikje begin te krijgen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zou kunnen gaan trainen ofzo....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, gecondoleerd… Dan is het over met je
Misschien omdat ie veel van die slijmerige nummers gemaakt heeft…quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die stem
Don't know why....
Kijk eens in de spiegel. Begin je ook al inhammetjes in je haargrens te krijgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef 44rdbei het volgende:
Maar jij 'haat' Queenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik vind zowel Phil Collins als UB40 erg fijn!
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel. Begin je ook al inhammetjes in je haargrens te krijgen?
Gewoon sit upsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zou kunnen gaan trainen ofzo....
Ik vind dat But Seriously album wel echt te walgelijk voor woorden!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien omdat ie veel van die slijmerige nummers gemaakt heeft…
Genesis kon mij weinig boeien, maar door zo'n docu ga je toch anders naar die muziek kijken…
ah zo heeft iedereen zijn eigen pukkelpopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind Genesis en Phil best goed
[..]
Dat heb ik nu met UB40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |