quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Everybody wants to rule the world - Tears For Fears
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Symphonic het volgende:
en toch ook wel in di tema:
Gary Jules - Mad Wrld
Uiteraard stond die ook al klaarquote:
Maakt hem niet minder mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard stond die ook al klaar
Ik mis de diepte in het geluidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maakt hem niet minder mooi
Heerlijk nummer, en de achtergrond zang is van niemand anders dan George Michael trouwens
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! videoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis de diepte in het geluid
Ik wist dat de achtergrondzang van George Michael was, en die was toen nog niet uit de kast gekomen meen ik
Ik snap nu wel waardoor ik Andrew de leukste van de twee vondquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! video
da's voor mij een jeugdtraumaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit dat mensen dat nooit merkte aan George Michael… Ik bedoel, kijk elke willekeurige WHAM! video
Oh voor mij niet…quote:
Ik heb serieus een paar op naam gesigneerde foto's (op a4 formaat) van Wham hierquote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb serieus een paar op naam gesigneerde foto's (op a4 formaat) van Wham hier
In '83 en '84 waren zequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh voor mij niet…
Wham! Bam! I am, a man!!
* Spezza19 draait The Final nog regelmatig![]()
iets met overbuurmeis"je"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh voor mij niet…
Wham! Bam! I am, a man!!
* Spezza19 draait The Final nog regelmatig![]()
Vriendin van mijn oudste zus deed de PR voor Wham in die tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Dat is eigenlijk best wel tof!
Ach, er zijn wel meer artiesten die qua persoonlijkheid niet geweldig zijn. Ik beoordeel artiesten eigenlijk alleen om hun muziek en dingen die daar mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In '83 en '84 waren zedaarna kreeg George kapsones
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel meer artiesten die qua persoonlijkheid niet geweldig zijn. Ik beoordeel artiesten eigenlijk alleen om hun muziek en dingen die daar mee te maken hebben.
Anders kan je aardig wat artiesten wel in de prullenbak gooien
Ja, nu weet je natuurlijk wel dat wij het verhaal hier achter willen horen…quote:
Het was geen meisje maar een jongetjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, nu weet je natuurlijk wel dat wij het verhaal hier achter willen horen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |