Daar kon je natuurlijk op wachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ik word zo moe van de volgende berichtgeving;
De monstertruck chauffeur heeft vorig jaar mensen dood gereden. Mede omdat zijn evenement niet aan alle veiligheidseisen voldeed.
Meneer kreeg van de gemeente ONTERECHT een vergunning voor zijn evenement.
Dus wat gaan we doen; als monstertruck chauffeur de gemeente aansprakelijk stellen![]()
![]()
niet als je jupiler drinktquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanavond 30 bier drinken, de weg op, 2 fietsers doodrijden en vervolgens Heineken aansprakelijk stellen.
Profit.
/sarcasme
Ik zou dan de fietsenmaker ook aansprakelijk stellen. Die zorgde er voor dat de 2 fietsers voor jouw auto konden komen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga vanavond 30 bier drinken, de weg op, 2 fietsers doodrijden en vervolgens Heineken aansprakelijk stellen.
Profit.
/sarcasme
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef robdriessen het volgende:
40k posts aangetikt. Mijn virtuele e-penis is weer een beetje gegroeid.
Damn it feels good to be a gangstaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef robdriessen het volgende:
40k posts aangetikt. Mijn virtuele e-penis is weer een beetje gegroeid.
quote:
En niet meer gewend om te drinken hè?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:21 schreef ToT het volgende:
Hahaha ja jij weet wel te feesten, dus geen wonder dat je nog moe bent!
Prima!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!
Zojuist een koptelefoonversterker verkocht met nog wat bijbehorende meuk, en een ernstig leuke 2e handse binnengekregen.
Weer een enorme verbetering in geluid. Binnenkort nog wat meuk verkopen. Misschien mijn DVD's ook aangezien ik die toch niet meer kijk.
Hmm heb je ook weer gelijk in. Mja ach voorlopig staan ze niet in de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dvd's leveren echt geen drol op.
Vind het vaak zonde om ze voor een euro of minder per stuk weg te doen.
Duur!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil een andere koptelefoon voor op het werk
deze
Is ook noise reduction en zo, en die zijn altijd duurderquote:
Nope, maar lees op veel plekken dat wat muziekgenot betreft hij beter is dan de bosequote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hield toch niet echt van een stevige bas he?
Ah dan lijkt het me sowieso wel een verbetering idd, maar Beats staat wel bekend om een flink aangesterkte bas.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nope, maar lees op veel plekken dat wat muziekgenot betreft hij beter is dan de bose
Dit is de studio versie, en volgens de sites geluid zoals de muzikanten het tijdens de opnames ook horen. Dus (ik wil nog wel gaan luisteren hoor) neem aan dat hij meer detail heeft dan de bose.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dan lijkt het me sowieso wel een verbetering idd, maar Beats staat wel bekend om een flink aangesterkte bas.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is de studio versie, en volgens de sites geluid zoals de muzikanten het tijdens de opnames ook horen. Dus (ik wil nog wel gaan luisteren hoor) neem aan dat hij meer detail heeft dan de bose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |