Het is os..met 1 s.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik kan mij niet vinden in de omschrijving van een oss.
Het zou niet aardig zijn jou een dictatoriale fascist te noemen, dat doe ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon precies wat ik ben.
[ afbeelding ]
Extra knopjes,.
Heb ik ook. Ook met een groen knopje vinkje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon precies wat ik ben.
[ afbeelding ]
Extra knopjes,.
Waarom heeft specu een groen vinkje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ook met een groen knopje vinkje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ook met een groen knopje vinkje.
[ afbeelding ]
Omdat het een topgozer is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom heeft specu een groen vinkje?
Ah, nou jullie hebben bij mij geen groene vinkjes hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, nou jullie hebben bij mij geen groene vinkjes hoor.
Zegt weer genoeg, Uccie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, nou jullie hebben bij mij geen groene vinkjes hoor.
Je kan er helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
Oh dat is weer zo'n tagjesding. Nou laat maar dan.
Welnee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
Is met een abo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
Oh...dat heb ik ook niet. Zo voel ik mij het beste, tag- en abo-loos.quote:
Komt omdat ik tegenwoordig vroeg thuis ben, houd ik tijd over.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:14 schreef Tem het volgende:
Beetje recalcitrant vandaag. Is het weer die tijd van de maand, Uccster?
Ach..ik heb genoeg dat jij niet hebtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
hahah uccie heeft geen tagje wij lekker wel
tieten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach..ik heb genoeg dat jij niet hebt.
quote:
Jij bent wel een brutale blaag he?quote:
nee, zulke grove zaken heb ik niet.quote:
Niet liegen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, zulke grove zaken heb ik niet.
Wat heb jij dan wel daar benee?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, zulke grove zaken heb ik niet.
Met je schede.quote:
Ik vind schede wat minder denigrerend klinken.quote:
Ik neem het mee in beraad, hier wordt nog op teruggekomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Fylax het volgende:
Hierbij bied ik mijn excuses aan aan uccie.
Droge taart?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem het mee in beraad, hier wordt nog op teruggekomen.
Van de week was mijn rem stroef. Toen moest ik jou denken. Mijn remblokken en remschijven zijn 5 jaar niet vervangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
NU.nl komt met uitgekauwde FOK! grapjes
[ afbeelding ]
Ik voel herenliefde.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van de week was mijn rem stroef. Toen moest ik jou denken. Mijn remblokken en remschijven zijn 5 jaar niet vervangen.
Vreemd. Het lichtgrijze onder de U hoort gelijk te zijn met de achtergrondkleur van het vakje waar de UI in staat (240, 240, 240). Bij jou lijkt die achtergrondkleur wit te zijn.quote:
eigenaardigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Het lichtgrijze onder de U hoort gelijk te zijn met de achtergrondkleur van het vakje waar de UI in staat (240, 240, 240). Bij jou lijkt die achtergrondkleur wit te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
eigenaardigIk weet het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik na m'n Bachelor nog een 1-jarige Master achteraan zal plakken.
Waarom twijfel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:40 schreef Peunage het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik na m'n Bachelor nog een 1-jarige Master achteraan zal plakken.
En wie boeit dit allemaal precies?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat geen zin in nog een jaar. En pre-master van een half jaar waarschijnlijk.
Niet tegen een boom aangereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van de week was mijn rem stroef. Toen moest ik jou denken. Mijn remblokken en remschijven zijn 5 jaar niet vervangen.
Doe eens even alsof je tactvol bent. Eerst Fylax wegjagen, nu weer deze botheid...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wie boeit dit allemaal precies?
Hoezo geen zin?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anderhalf jaar vliegt zo voorbij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja te laat. Nu stond ik voor lul.
LTVDK heeft graag dat je voor zijn lul staat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja te laat. Nu stond ik voor lul.
Moet dat hier....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SorryIk maak het vannacht wel goed oke?
Oh, dacht dat ik in het DM venster typtequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens even alsof je tactvol bent. Eerst Fylax wegjagen, nu weer deze botheid...
Jah tijd, studeren, blahquote:
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Anderhalf jaar vliegt zo voorbij.
JAI? JAI KOMEN HIER ZO TEKEN MIJ PRATEN? WAHAHAU,quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wie boeit dit allemaal precies?
jeetje aansteller.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah tijd, studeren, blah
[..]
Dat is ook waar.
Wollah, wats met jou vriend?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAI? JAI KOMEN HIER ZO TEKEN MIJ PRATEN? WAHAHAU,
Krakaka.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
JAI? JAI KOMEN HIER ZO TEKEN MIJ PRATEN? WAHAHAU,
Kifesh?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
HMMM.... HAHA. IK MAAK JOUW KOENT KAPOET!
Nee, liever niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
HMMM.... HAHA. IK MAAK JOUW KOENT KAPOET!
quote:
Die is altijd wel in voor nieuwe muziek jaquote:
Wonder Yearsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het even samenvatten in een gifje.
[ afbeelding ]
Jij staat straks ook zo bij de garagequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh.
Ik denk dat mijn voorbanden ook meteen gaan.
Hij gaat voor het eerst na 5 jaar gekeurd worden, dus de kans is groot jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij staat straks ook zo bij de garage
[ afbeelding ]
Die auto heeft ook al 5 jaar beurt gehad dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij gaat voor het eerst na 5 jaar gekeurd worden, dus de kans is groot ja![]()
Maar daar heb ik gewoon spaarpotjes voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die auto heeft ook al 5 jaar beurt gehad dan?1keer na 2 jaar. Maar niets echt vervangen of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olie en andere vloeistoffen ook niet aangevuld?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
1keer na 2 jaar. Maar niets echt vervangen of zo.
Ja tuurlijk welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Olie en andere vloeistoffen ook niet aangevuld?
Gahaha mijn scooter is al vaker geweest :pquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij gaat voor het eerst na 5 jaar gekeurd worden, dus de kans is groot ja![]()
Maar daar heb ik gewoon spaarpotjes voor
Het is een haarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef anonymoussie het volgende:
Jij geeft hem ieder jaar een beurt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een haarEn ja natuurlijk, ik wil wel lekker kunnen blijven rijden
.
Voor mij was het nu de laatste keer van de 2 jaarlijkse APK interval volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]!!
Ik reed trouwens ook lekker hoortot van de week
en toevallig had ik die reminder voor de APK al gehad, dus dat komt dan goed uit
Geef jij haar ook ieder jaar een beurt?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha mijn scooter is al vaker geweest :p
Helaas wel. Gaat super vaak wat kapot....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geef jij haar ook ieder jaar een beurt?
Volgens mij krijg ik de 2 jaarlijkse hierna.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij was het nu de laatste keer van de 2 jaarlijkse APK interval volgens mij
Wel meerdere keren per jaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geef jij haar ook ieder jaar een beurt?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Helaas wel. Gaat super vaak wat kapot....
Ja maar auto is te duur joh:pquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je categorie B?
Ik heb alleen B, kreeg destijds niet eens AM er gratis bij zoals tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel je categorie B?
Heb jij nog zo'n papieren rijbewijs?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen B, kreeg destijds niet eens AM er gratis bij zoals tegenwoordig
Als een eckte baasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb jij nog zo'n papieren rijbewijs?
Volgend jaar volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Wanneer moet je het gaan vernieuwen?
Ik zou em het liefste houden als nostalgiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je het inleveren hè.
Ik zou het gewoon meteen gaan vernieuwen.
Nope!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou em het liefste houden als nostalgie. Maar dat mag volgens mij niet
Dat maakt het wel een stukje prijziger jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nope!
Of je moet gaan frauderen. Dan moet je het als vermist opgeven en extra vermissingskosten betalen.
Ja, doen ze nog steeds bij reisdocumenten. Alleen niet bij rijbewijzen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een stukje prijziger ja. Weet wel dat ze vroeger bij die grote geplastificeerde ID kaarten er een paar grote gaten in perforeerde.
Klopt. Ik heb mijn oude paspoort nog met gaten erin geprikt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, doen ze nog steeds bij reisdocumenten. Alleen niet bij rijbewijzen.
Hufters dat het zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, doen ze nog steeds bij reisdocumenten. Alleen niet bij rijbewijzen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn oude gaten geprikt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hufters dat het zijn. Op mijn rijbewijs staat tenminste nog een foto van mij als 18 jarig knaapje
Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb mijn oude paspoort nog met gaten erin geprikt.
Viespeukquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
18 mag gewoon, doe maar even posten.
Wat is die gare UI van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
Nu moet iemand dit topic komen redden.
U riep?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
Nu moet iemand dit topic komen redden.
Zie je dat niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is die gare UI van jou eigenlijk?
Ik doe het maar gewoon niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
18 mag gewoon, doe maar even posten.
De Macarena natuurlijkquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hij postte wel eerder, maar dat zag ik niet toen ik ging posten.
Gewoon, een fit persoon.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, anders ging ik het niet vragen.
En als jou toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net zo fit als je ex-vriendin?
Ik zou die man een strepsil aanbieden, zo te horen heeft hij last van zijn keel.quote:
Gahahahaha!:Pquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou die man een strepsil aanbieden, zo te horen heeft hij last van zijn keel.
Nee, heb d'r even in bed gelegd.quote:
Uccie is wel groter dan 1.60, en volgens mij is de TS daar een kloon om zo veel mogelijk hete DM's uit te lokken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
Topic voor Uccie: GC / Klein meisje, lange jas?
Ja denk het wel, maar ze eet toch niet zoveel als ze slaapt.quote:
quote:
Dit vind Mani wel leuk:quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta je dan met je roze zadel.
Ik ben precies 1.60.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is wel groter dan 1.60, en volgens mij is de TS daar een kloon om zo veel mogelijk hete DM's uit te lokken.
nee man maar destijds vond ik het zonde om in te leveren. Ligt nu natuurlijk gewoon in een la te verstoffen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kijk je dan iedere dag ff naar de stempels?
Ik wist het wel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:46 schreef Karina het volgende:
[..]
nee man maar destijds vond ik het zonde om in te leveren. Ligt nu natuurlijk gewoon in een la te verstoffen.
Niet eens iets echt bijzonders, Amerika, Malediven, geen wereldreis.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wist het wel.![]()
Wat voor stempels heb jij dan? Heb je een wereldreis gemaakt of zo?
Is toch wel een beetje bijzonder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens iets echt bijzonders, Amerika, Malediven, geen wereldreis.
Miami en ook een keer naar New York. Maar dat is al jaaaaren geleden. Toen in in New York was stond het WTC er nog, zo lang geleden dus.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje bijzonder.
Waar van de usa ben je geweest?
Floridaquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Miami en ook een keer naar New York. Maar dat is al jaaaaren geleden. Toen in in New York was stond het WTC er nog, zo lang geleden dus.
Ik heb mijn babypaspoort nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wist het wel.![]()
Wat voor stempels heb jij dan? Heb je een wereldreis gemaakt of zo?
quote:
Waarom zou je in vredesnaam naar New York gaan tijdens de drooglegging? Zelfs geen pakken wijn meer.quote:
Werk ze!quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
nieuwe baan is leuk. Maar ik was even onderweg. Nu ga ik weer aan de slag.
Met je jurk en je killerheels.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder schoenen ja, zo kan ik het ook.
Wat zit jij nou tof te doen over mijn elfletterige kostuum?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met je jurk en je killerheels.
Killerheels is idd elfletterigquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou tof te doen over mijn elfletterige kostuum?
Doe dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder schoenen ja, zo kan ik het ook.
ik zat net nog in de tram en vandaag eet ik restjes van gisteren, dus ik hoefde alleen een ei te bakken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal zo even een pic sturen.
Moet jij trouwens niet koken?
Doe het zelf joh, uccie heeft de hele dag gewerkt #emancipatiequote:
Klopt, ik eet die dingen max. 1 keer per week, vaak nog minderquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:28 schreef Uccie het volgende:
Mensen <30 kopen bijna geen aardappelen
Ik eet onwijs veel piepers.
Ik heb toch al gekookt joh,quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe het zelf joh, uccie heeft de hele dag gewerkt #emancipatie
Ik denk 3 of 4x per week, soms wel 6.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, ik eet die dingen max. 1 keer per week, vaak nog minder.
Daarom ben je moddervet natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, ik eet die dingen max. 1 keer per week, vaak nog minder.
Ja, al die rijst en noodles komen flink aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ben je moddervet natuurlijk.
AGV?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb toch al gekookt joh,.
Een aardappel is een aardappel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Vallen gebakken aardappelen daar ook onder?
Oh dan eet ik ook wel regelmatig aardappelen. Maar ik koop dan zo'n kant en klaar zakje, echte aardappelen koop ik alleen voor puree of stamppot ofzo.quote:
Die in een zakje zijn nepaardappelen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan eet ik ook wel regelmatig aardappelen. Maar ik koop dan zo'n kant en klaar zakje, echte aardappelen koop ik alleen voor puree of stamppot ofzo.
Misschien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die in een zakje zijn nepaardappelen?
Ja ik ken een heleboel mensen die gewoon regelmatig AGV eten dus ik herkende het helemaal niet zo. En die zijn ver onder de 30.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dan eet ik ook wel regelmatig aardappelen. Maar ik koop dan zo'n kant en klaar zakje, echte aardappelen koop ik alleen voor puree of stamppot ofzo.
Zal uccie leuk vinden, dat je vinken opeet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Aardappelen, sperziebonen, slavinken.
Voor sla, blinde en runder heeft hij ontheffing.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal uccie leuk vinden, dat je vinken opeet.
Ja, is een complot van de Big Pharma en Monsanto.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die in een zakje zijn nepaardappelen?
Ja ik ook. Is ook gewoon makkelijk, en voedzaamquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ken een heleboel mensen die gewoon regelmatig AGV eten dus ik herkende het helemaal niet zo. En die zijn ver onder de 30.
Elflettering had deze fantastische grap ook kunnen maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal uccie leuk vinden, dat je vinken opeet.
Gelukkig was ik hem voorquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering had deze fantastische grap ook kunnen maken.
Ken ook mensen die helemaal in de war raken van 3 pannen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Is ook gewoon makkelijk, en voedzaam
Ja en ik houd erg van groente en dan combineert het gewoon makkelijk. Zal wel luiheid zijn, maar goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Is ook gewoon makkelijk, en voedzaam
Ziet er goed uit...ik zou biefreepjes toevoegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga vanavond dit maken![]()
Ik eet vandaag: Wokmie met zoetzure omelet #Appie http://www.ah.nl/r/940606
Met welke groente combineert je vaak? Ik ben juist altijd lui wat betreft groente.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en ik houd erg van groente en dan combineert het gewoon makkelijk. Zal wel luiheid zijn, maar goed.
Haha. Waaghals maakt er wat kip bij denk ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit...ik zou biefreepjes toevoegen
Sperziebonen, snijbonen, witlof, spinazie, andijvie, paksoi, courgette, wortelen, mais.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met welke groente combineert je vaak? Ik ben juist altijd lui wat betreft groente.
Gewoon een blik meenemen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met welke groente combineert je vaak? Ik ben juist altijd lui wat betreft groente.
Dat doe ik ook wel regelmatig, met gebakken tomaat en gehakt ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Van het weekend trouwens ook al aardappelen op, een tortilla gemaakt (een Spaanse, niet zo'n slap flapje).
Die Spaanse zijn altijd zo nat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Van het weekend trouwens ook al aardappelen op, een tortilla gemaakt (een Spaanse, niet zo'n slap flapje).
Blikquote:
Koop je het vers? Veel daarvan heb ik al lang niet meer gegeten, goede inspiratie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sperziebonen, snijbonen, witlof, spinazie, andijvie, paksoi, courgette, wortelen, mais.
Sperziebonen uit de diepvries is superhandig ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BlikAls je toch lui wilt zijn koop dan gewoon diepvries.
Lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik had gewoon zo'n voorgesneden groentemix gepakt met paprika, ui, kool etc.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel regelmatig, met gebakken tomaat en gehakt ofzo.
Niks mis met een beetje nat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Spaanse zijn altijd zo nat.
Ja ik koop 95% van mijn groente vers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Koop je het vers? Veel daarvan heb ik al lang niet meer gegeten, goede inspiratie.
Die zijn geweldig jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sperziebonen uit de diepvries is superhandig ja.
Ja en veel lekkerder dan die slappe, zoute flupjes uit blik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sperziebonen uit de diepvries is superhandig ja.
Groente uit blikquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja en veel lekkerder dan die slappe, zoute flupjes uit blik.
Ziet er goed uit..ik ga het niet maken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond ga ik gewoon mijn eigen recept maken, variatie op de Hollansche potCUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Spaanse zijn altijd zo nat.
quote:
Die appelmoes mag wel blijven...en hooguit kidneyboontjes.quote:
Is dat jouw verzameling?quote:
En de rooie kool met appels.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die appelmoes mag wel blijven...en hooguit kidneyboontjes.
Alleen de bruine boontjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die appelmoes mag wel blijven...en hooguit kidneyboontjes.
Nou, tuinbonen uit de diepvries zijn wel weer prima.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
En de rooie kool met appels.
Tuinbonen zijn smerig, zal LTKDV wel weer lekker vinden.
Ben meer van de sperziebonen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
En de rooie kool met appels.
Tuinbonen zijn smerig, zal LTKDV wel weer lekker vinden.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:58 schreef anonymoussie het volgende:
Sowieso, doperwtjes in een potje.
Je bent zelf een tuinbonen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, tuinbonen uit de diepvries zijn wel weer prima.
Ahh, wat een schattig koosnaampje heb je voor d'rquote:
Zo ben ik gewoon.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ahh, wat een schattig koosnaampje heb je voor d'r.
namen en rugnummers!!quote:
Is dit voor knoop in je zakdoek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond ga ik gewoon mijn eigen recept maken, variatie op de Hollansche potCUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Ja, vraag anders even aan je begeleider of je het een keer mag makenquote:
Jij woont zeker alleen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vraag anders even aan je begeleider of je het een keer mag maken.
Klopt, snap alleen niet wat daar relevant aan is.quote:
Je bent nu bijna net zo pittig als Marianne.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal geen toestemming geven, zit vlees in.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit diepvries aardappel of wortel tegen gekomen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:46 schreef Tem het volgende:
Is geen koken hè, beetje diepvriesgroenten en een rookworst opwarmen.
Staat toch godverdomme spinazie a la crème (blokjes) in.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit diepvries aardappel of wortel tegen gekomen?
Vraag mij nog steeds af wat die creme is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat toch godverdomme spinazie a la crème (blokjes) in.
Dat zit er puur in voor de kleurquote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Pureer vervolgens de aardappels samen met de spinazie, door a la crème te gebruiken hel je in principe geen melk en boter meer nodig. Je kunt ook gewone gehakte spinazie gebruiken en aanvullen met boter en melk.
Wat sws niet lekker is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar ik haal tegenwoordig alleen maar verse spinazie, want dan kan ik het de vogels ook geven. Dus dan raak je gewend. Rode kool uit de diepvries is nog wel te doen.quote:
Mogelijk niet wat je denkt wat het is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af wat die creme is.
Uit een rookworst kun je lekker jus trekken jaquote:
Dus moet je de dag ervoor suddervlees makenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uit een rookworst kun je lekker jus trekken ja.
Ik denk meestal niet zo ver van te voren na over wat ik ga etenquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus moet je de dag ervoor suddervlees maken
Deze quote had van Speculaas kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik merk hetquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet zo ver van te voren na over wat ik ga eten
Kutgerecht dus. Had je net zo goed niet kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zuur ruikt het niet eigenlijk.quote:
Komt goed uit, Fatima ook niet met haar zwembanden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet zo ver van te voren na over wat ik ga eten
Ben nu aan het trainen voor mijn bikini lichaamquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit, Fatima ook niet met haar zwembanden.
Met wat, de 20 meter snel tv kijken?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben nu aan het trainen voor mijn bikini lichaam
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met wat, de 20 meter snel tv kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |