shitlistquote:
omg kk grappig ahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
niet zo mad doen allemaal, het is gewoon een zeer terechte ban.
nee want dat ben jij ook niet kk kindquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet grappig bedoeld, josti
heb ik wel tijd om eindelijk eens wat series te kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
Misschien kunnen we Hermann ruilen voor TARDIS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een idioten zijn het ook met carnaval![]()
![]()
VOORquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want dat ben jij ook niet kk kind
zou 1.623.000 euro en wat kleingeld meegevenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
doen het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een idioten zijn het ook met carnaval
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
omg kk grappig weerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Godverdomme het is ook nooit goed hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
Wilders: geklungel van amateurs van kabinet
ik ben wel benieuwd hoe hij zijn eigen optreden in het gedoogkabinet zou omschrijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme het is ook nooit goed hè.
#viesmadquote:
houdt een betoog dat niet elke scheldreactie betekent dat iemand mad isquote:
owowooooowww inb4 barney.gifquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
houdt een betoog dat niet elke scheldreactie betekent dat iemand mad is
iemand scheld
is mad
deadprez in een notendop
ik heb serieus een tr gemaakt van die postquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is fylax toch voor de tr's
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb serieus een tr gemaakt van die post
hij zou er alleen maar van opknappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee iemand kanker toewensen is lekker normaal.quote:
bedankt, ik zit hier zo te trillen van het verdriet dat ik die TR knop maar niet te pakken krijgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mag je vinden, ik ben er tenminste zo eerlijk over dat ik dat heb gedaan, ik vind het echt niet kunnenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef Gridlok het volgende:
" Haha laat ze elkaar maar uitmoorden. "
[ afbeelding ]
Huh wie is dit dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan eerst nog onder een ander kloontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtMan man man, je bent een grotere grap dan die act van Herman.
make-up doet al wonderenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zou er alleen maar van opknappen
als ik voor elke doodsverwensing een tr maak was ik miljardairquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee iemand kanker toewensen is lekker normaal.
Oh srsquote:
de meeste ''doodsverwensingen'' zijn fatoe, hier kon je zien dat het echt diep bij 'm zatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
als ik voor elke doodsverwensing een tr maak was ik miljardair
wooowquote:
kistgrap?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wel lachen om de kistgrap over fylax en hierom janken
joh dat zeg ik toch, slimpiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draag je sowieso al bitchboy
Weet ik veel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh srsEn hij denkt dat ik TR heb gedaan? Zoals de waard is
je leeft in je eigen wereld..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de meeste ''doodsverwensingen'' zijn fatoe, hier kon je zien dat het echt diep bij 'm zat
Echt hé, walgelijk volk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Matip het volgende:
Jullie zijn echt allemaal kk hypocriet.
hetzalallemaalwel zegt waar het op staat en jullie gaan allemaal kk mad doen
joh, jij ook. iedereen op deze aarde. wat is dezequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je leeft in je eigen wereld..
Zeg wil je mij er even buiten laten jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Matip het volgende:
Jullie zijn echt allemaal kk hypocriet.
hetzalallemaalwel zegt waar het op staat en jullie gaan allemaal kk mad doen
Ja, en dan nog TR's maken ook..quote:
Hey Veer ;$quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg wil je mij er even buiten laten ja
omg, diep, filosoof, omg hermann begrijpt de wereldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
joh, jij ook. iedereen op deze aarde. wat is deze
Ja even over m'n bol aaien nuquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey Veer ;$
heb het niet over jou hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg, diep, filosoof, omg hermann begrijpt de wereld
kk mbo'er
best koud buiten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg wil je mij er even buiten laten ja
barney.gifquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kk mbo'er
hehehquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kk mbo'er
als je écht mad bent is het ook niet leuk om te reagerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kk mbo'er
Ga naar je BF ofzo ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja even over m'n bol aaien nu
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja even over m'n bol aaien nu
[..]
Haiiiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
best koud buiten hoor
oh en hoi Veer
de tegenstrijdigheid is echt nauwelijks waarneembaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je écht mad bent is het ook niet leuk om te reageren
ik laat je maar even afkoelen
Vind ik ook niet echt grappig eigenlijk.quote:
iemand vertelde me dat jij echt extreem dik was. ik snap je kwieke-vogeltjes-ui dus niet helemaalquote:
Echt hé, zou beter een walvis ofzo kunnen pakken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iemand vertelde me dat jij echt extreem dik was. ik snap je kwieke-vogeltjes-ui dus niet helemaal
mja als whc dan wel lekker meedoet en nu jankt kan ik hem niet serieus nemen. Niet dat ik dat ooit deedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt grappig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |