#viesmadquote:
houdt een betoog dat niet elke scheldreactie betekent dat iemand mad isquote:
owowooooowww inb4 barney.gifquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"noem je mij een hond, dan ben jij mijn teef"
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
houdt een betoog dat niet elke scheldreactie betekent dat iemand mad is
iemand scheld
is mad
deadprez in een notendop
ik heb serieus een tr gemaakt van die postquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is fylax toch voor de tr's
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb serieus een tr gemaakt van die post
hij zou er alleen maar van opknappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee iemand kanker toewensen is lekker normaal.quote:
bedankt, ik zit hier zo te trillen van het verdriet dat ik die TR knop maar niet te pakken krijgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mag je vinden, ik ben er tenminste zo eerlijk over dat ik dat heb gedaan, ik vind het echt niet kunnenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef Gridlok het volgende:
" Haha laat ze elkaar maar uitmoorden. "
[ afbeelding ]
Huh wie is dit dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan eerst nog onder een ander kloontje stampvoetend huilen dat je echt nooit meer terugkomtMan man man, je bent een grotere grap dan die act van Herman.
make-up doet al wonderenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zou er alleen maar van opknappen
als ik voor elke doodsverwensing een tr maak was ik miljardairquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee iemand kanker toewensen is lekker normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |