dit vind ik erg kwetsend hou er eens mee opquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel, vast net zo'n smerig monster als jij
wordt ze nog vriendelijke voor bedanktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die je baarde en voedde...
godsklerequote:Een lerares uit Colombia heeft haar naam laten veranderen in ABCDEFG HIJKLMN OPQRST UVWXYZ. Ze heeft er twee jaar voor moeten vechten, ambtenaren van de burgerlijke stand wezen haar verzoek meerdere malen af. Maar nu is haar paspoort met haar letterrijke naam dan eindelijk binnen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
godsklere
http://www.metronieuws.nl(...)ijklmn-opqrst-uvwxyz
ik verdedig haar tochquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet erg volwassen van je herman, zo afgeven op de vrouw die je baarde en voedde...
Nee last van zo'n cyste rond mijn kringspierquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nog wel fatsoenlijk zitten?
We zijn niet aan het haxballen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef SideEffect het volgende:
jongens van haxball, willen jullie please linkje sturen?
we hebben ff rust .. straks weer denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef SideEffect het volgende:
jongens van haxball, willen jullie please linkje sturen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Matip het volgende:
Wel bijzonder, Pharkus is hier en Fylax is nergens te bekennen.
Die moet een nieuw stukje voor de weblog maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Matip het volgende:
quote:
okequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
we hebben ff rust .. straks weer denk ik
quote:
tr gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nog wel fatsoenlijk zitten?
die zit onder z'n reet verstoptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Matip het volgende:
Wel het risico dat er binnenkort iemand met een AK voor m'n deur staat.quote:
dan dreig je gewoon met een TRquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel het risico dat er binnenkort iemand met een AK voor m'n deur staat.
Die nee is fylaxquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:29 schreef eend112 het volgende:
Poll: TARDIS. moet unbanned worden
• Ja unban die boi
• Sowieso
• Nee
• Boeit me niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |