moet kunnen tochquote:
laterss Guus, goede wedstrijdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben weg jongens, zie jullie later vanaaf wel weer.
hondquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje mina, wat een botte reactie op een normale vraag! allemachtig hey.
als ik maar mensen mad kan maken, dan is het goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij maakt je ook niet echt populair hé Herrie.
ja hermannquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, ik hoop iig wel dat je er werk van gaat maken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, boven de 21 doe ik zo, onder de 21 heb ik een filmpje nodig...
graden dan he
picsquote:
Ik kom hier net zolang posten totdat jullie elkaar allemaal doodgeknuffeld hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, ik hoop iig wel dat je er werk van gaat maken.
ik denk nog steeds dat jij S_Z bent, je zei dat al je kloons rode kruisjes hadden en deze heet letterlijk RoodKruisjequote:
buk danquote:
die is wel scherp, maar helaas ik ben het echt nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat jij S_Z bent, je zei dat al je kloons rode kruisjes hadden en deze heet letterlijk RoodKruisje
kun je nog wel fatsoenlijk zitten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kom hier net zolang posten totdat jullie elkaar allemaal doodgeknuffeld hebben.
crewbashquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nog wel fatsoenlijk zitten?
mijn moeder eet niet uit de vuilnisbak, gekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast van die vuilnisbakvreters, net als t baasje
wel, vast net zo'n smerig monster als jijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder eet niet uit de vuilnisbak, gek
Niet erg volwassen van je herman, zo afgeven op de vrouw die je baarde en voedde...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder eet niet uit de vuilnisbak, gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |