shitlistquote:
omg kk grappig ahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
niet zo mad doen allemaal, het is gewoon een zeer terechte ban.
nee want dat ben jij ook niet kk kindquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet grappig bedoeld, josti
heb ik wel tijd om eindelijk eens wat series te kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
Misschien kunnen we Hermann ruilen voor TARDIS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een idioten zijn het ook met carnaval![]()
![]()
VOORquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want dat ben jij ook niet kk kind
zou 1.623.000 euro en wat kleingeld meegevenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
doen het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een idioten zijn het ook met carnaval
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
omg kk grappig weerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
Godverdomme het is ook nooit goed hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:32 schreef HPLC het volgende:
Wilders: geklungel van amateurs van kabinet
ik ben wel benieuwd hoe hij zijn eigen optreden in het gedoogkabinet zou omschrijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme het is ook nooit goed hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |