Oh srsquote:
de meeste ''doodsverwensingen'' zijn fatoe, hier kon je zien dat het echt diep bij 'm zatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
als ik voor elke doodsverwensing een tr maak was ik miljardair
wooowquote:
kistgrap?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
En wel lachen om de kistgrap over fylax en hierom janken
joh dat zeg ik toch, slimpiequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draag je sowieso al bitchboy
Weet ik veel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh srsEn hij denkt dat ik TR heb gedaan? Zoals de waard is
je leeft in je eigen wereld..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de meeste ''doodsverwensingen'' zijn fatoe, hier kon je zien dat het echt diep bij 'm zat
Echt hé, walgelijk volk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Matip het volgende:
Jullie zijn echt allemaal kk hypocriet.
hetzalallemaalwel zegt waar het op staat en jullie gaan allemaal kk mad doen
joh, jij ook. iedereen op deze aarde. wat is dezequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je leeft in je eigen wereld..
Zeg wil je mij er even buiten laten jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Matip het volgende:
Jullie zijn echt allemaal kk hypocriet.
hetzalallemaalwel zegt waar het op staat en jullie gaan allemaal kk mad doen
Ja, en dan nog TR's maken ook..quote:
Hey Veer ;$quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg wil je mij er even buiten laten ja
omg, diep, filosoof, omg hermann begrijpt de wereldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
joh, jij ook. iedereen op deze aarde. wat is deze
Ja even over m'n bol aaien nuquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey Veer ;$
heb het niet over jou hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg, diep, filosoof, omg hermann begrijpt de wereld
kk mbo'er
best koud buiten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg wil je mij er even buiten laten ja
barney.gifquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg, diep, filosoof, omg hermann begrijpt de wereld
kk mbo'er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |