Zo te zien heb ik op de juiste partij gestemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:06 schreef freako het volgende:
Hoogheemraadschap van Delfland (21 zetels)
Algemene Waterschapspartij 4 (+1)
VVD 4 (0)
PvdA 3 (-1)
CDA 3 (-1)
Water Natuurlijk 3 (-1)
PvdD 2 (0)
CU/SGP 1 (+1)
50PLUS 1 (nw)
Thnx.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo te zien heb ik op de juiste partij gestemd.
Bedankt trouwens, Freako. Deze uitslagen zijn natuurlijk wat ondergesneeuwd.
Dat is inderdaad nogal een gedoetje. Wel tof dat je dat allemaal wil uitzoeken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef freako het volgende:
[..]
Thnx..
Het is nogal een gezoek op de waterschaps-sites. Veel waterschappen maken ook pas vanavond de uitslagen bekend. Ze zijn ook afhankelijk van de gemeenten, die moeten de uitslagen doorsturen naar de waterschappen.
Ik stond ook even te kijken, volgens mij heb ik jaren de belasting aan een ander waterschap betaald.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:02 schreef Wespensteek het volgende:
We hebben gisteren voor het waterschap gestemd maar op de terugweg wisten we eigenlijk beide niet voor welk waterschap.
Ja, die opmerking heb ik gisteren ook continu gehoord. Wij hadden oranje stembiljetten voor het waterschap, en die moesten in de stembus met de groene sticker.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef Kowloon het volgende:
Wat ik enigszins verwarrend vond was dat de stembiljetten voor de Waterschapsverkiezingen een groen merkbandje hadden, en de stembiljetten voor de Provinciale Statenverkiezingen een blauw merkbandje. Ik gok dat een hoop mensen water met blauw associëren, dus ik had het andersom gedaan.
Mooi, dan was ik niet de enige die het opviel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:40 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die opmerking heb ik gisteren ook continu gehoord. Wij hadden oranje stembiljetten voor het waterschap, en die moesten in de stembus met de groene sticker..
Hier.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:02 schreef Infection het volgende:
Waar zijn de uitslagen voor het waterschap te bekijken?
Dat het hier ook te vinden is weet ik inderdaad. Ik bedoelde meer of er niet een bepaalde pagina is waar deze te vinden zijn, net zoals met de Provinciale Statenverkiezingen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Hier.
Ik pluk de uitslagen van de websites van de afzonderlijke waterschappen, als ze een voorlopige uitslag geven, en (bijna) alles geteld is. Uitslagen per gemeente zijn nog niet bekend, en worden later geplubiceerd (volgende week denk ik).
Helaas niet. Ik had het ook graag gewild, scheelt mij een hoop gezoek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat het hier ook te vinden is weet ik inderdaad. Ik bedoelde meer of er niet een bepaalde pagina is waar deze te vinden zijn, net zoals met de Provinciale Statenverkiezingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |