Omdat hij nodig moest pissen? Koude handen kreeg? Batterij leeg was? Voor donker bij de hutjes wilde zijn? Wel gefilmd maar niet gemonteerd heeft? Vraag het hem zelf?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou Edwin nog 3 uur verder (en dus 3 uur langer terug) gaan lopen zonder te filmen, waar hij dat eerst bijna constant deed?
Dat denk ik ook niet maar 542 is duidelijk met deze afbeelding.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat niet. Die stenen zijn te donker van kleur en bemost. Die van 550 krijgt denk ik meer lucht en zonlicht, ligt in opener gebied. Dat donkere, dicht begroeide ligt volgens mij ook niet achter het hutje.
Snoopy! Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht. Ik zat nog met Pino in m'n hoofd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:31 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat denk ook niet maar 542 is duidelijk met deze afbeelding.
https://www.google.nl/sea(...)K&sqi=2&ved=0CCAQsAQ.
Zo zie ik het
Sorry ik bedoelde dit niet als een grap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Snoopy! Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht. Ik zat nog met Pino in m'n hoofd.
Verkeerde link geplakt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:40 schreef vronie het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde dit niet als een grap.
Ik mis m.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:40 schreef vronie het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde dit niet als een grap.
Ik krijg 6000 Snoopy's te zienquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:48 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat niet maar de afbeelding op foto 542 kwam wel overeen.
Dit is inderdaad als hut 13 benoemd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als het 3 a 3,5 km is dan doen ze daar door te lopen in open gebied toch geen 3 uur over?
Kris en Lisanne lopen ruim 5 km bergopwaarts in minder dan 2 uur en dan zullen deze zeer jonge jongens daar dan bergafwaarts veel langer over doen?
BTW dit is dan volgens Matteo hut 13 op deze kaart?
http://i.imgur.com/Ub5jPGa.jpg
Deze jongen knipt maar 5 minuten film voor een wandeling van 4 - 5 uur. Leuk montagewerk en beelden wat extra spannend gemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat hij nodig moest pissen? Koude handen kreeg? Batterij leeg was? Voor donker bij de hutjes wilde zijn? Wel gefilmd maar niet gemonteerd heeft? Vraag het hem zelf?
De zoekroute van sinaproc loopt langs de locatie. Ik denk dat ze er geweest zijn en overal hebben rondgekeken. Mogelijk met honden (?).quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:07 schreef Poekje01 het volgende:
Als ik de dames zo inschat, lijkt de kans me bijzonder klein dat zij 'in de buitenlucht' zijn gaan slapen, als er ergens van deze hutjes te vinden zijn. Zeker gezien hun ontoereikende kleding. In de bergen in Frankrijk of Spanje bv zijn soms van dit soort hutjes 'open' voor gestrande wandelaars. Iedereen kan er overnachten in een noodsituatie, of schuilen voor een hoosbui bv. (en aangezien telefoon en camera blijkbaar droog zijn gebleven, is een verblijf onder een dak voor al die weken/dagen m.i. zeker niet ondenkbeeldig te noemen).
Deze hutjes lijken mij ook voor zo een soort doel bestemd: voor veehoeders op weg naar het slachthuis, en daarna weer op weg naar huis. Is op de een of andere manier te achterhalen van wie die hutjes nog meer zijn, naast die ene van Sarracin? En waarom de politie/Sinaproc daar blijkbaar niet zijn geweest?
De honden ook niet dan? Vind dat vreemd. Zou toch denken dat je daar als eerste gaat zoeken.
Ook vreemd dat niemand terug is gegaan naar dat gebied van die zoete parfum en geluid van blik en schreeuw. Niet echt logisch toch? Is dat wel echt gebeurd? Is er alsnog navraag over te doen? Wie waren die onderzoekers toen? Wie weet dat? En is aan te geven op een kaartje waar dat was? Kan de FOK! expeditie daar dan straks ook naar toe gaan?
of zijn de dode lichamen soms toch wel al ooit gevonden (zoals toen die melding in de MSM)
en vervolgens weggemoffeld plus wat botten naderhand verspreid, en kan het daarom niemand meer wat schelen?
https://i.imgur.com/WDm6HZW.jpgquote:
Sorry ik begrijp echt niet wat je bedoelt.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt met je vondst .quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:55 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Deze jongen knipt maar 5 minuten film voor een wandeling van 4 - 5 uur. Leuk montagewerk en beelden wat extra spannend gemaakt.
In "jouw" scenario wordt die 4-5 uur ineens 10-11 uur, dat is het probleem...quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:55 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Deze jongen knipt maar 5 minuten film voor een wandeling van 4 - 5 uur. Leuk montagewerk en beelden wat extra spannend gemaakt.
In 1,5 uur naar die verre Huis13-paddock? Lijkt me bits. Maar dan nog; waarom niets ertussen filmen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:33 schreef jackie12 het volgende:
Als die jongens om 9 uur beginnen aan de Pianista
11 uur top
12 uur 1e quebrada
1230 paddock
1330 hut 13
1400 weer terug
1500 weer paddock
1630 top
1830 weer thuis
kan prima denk ik
Het in kaart brengen en het trachten te begrijpen van de keuzes die Kris en Lisanne gemaakt moeten hebben lijkt me nuttiger en interessanter dan het zoveelste kringetje dat herhaald wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 02:38 schreef jackie12 het volgende:
Maar voor alle verdwalers: waatom is deze locatie zo belangrijk voor jullie?
Verandert deze open paddock met hutjes koeien rivier en een weids uitzicht iets aan jullie gedachtes?
Serieuze vraag.
Je ziet hem zelf zowat alles op zijn weg filmen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat hij nodig moest pissen? Koude handen kreeg? Batterij leeg was? Voor donker bij de hutjes wilde zijn? Wel gefilmd maar niet gemonteerd heeft? Vraag het hem zelf?
Het laatste beeld van de video TAMF zou de omgeving van de nachtlocatie kunnen voorstellen. Dus ergens in de buurt van de huisjes/hutjes.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:09 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik denk dat t m wel is.
Aan het eind van de video van Edwin (na 5.11 min) wordt geeindigd met beelden van een rivier.
Als ze alles van A naar B naar C filmen dan zou dit heel goed de rivier achter t laatste hutje kunnen zijn.
En als ik kijk naar de rotsen een goede mogelijkheid van de foto takjes met zakjes
Staat op mijn lijstje als ik ga. Contact gezocht via fb met Marcia S. del R. Hoop op antwoord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:57 schreef matteo_111 het volgende:
Ook vreemd dat niemand terug is gegaan naar dat gebied van die zoete parfum en geluid van blik en schreeuw. Niet echt logisch toch? Is dat wel echt gebeurd? Is er alsnog navraag over te doen? Wie waren die onderzoekers toen? Wie weet dat? En is aan te geven op een kaartje waar dat was? Kan de FOK! expeditie daar dan straks ook naar toe gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |