SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 19-02-2015 13:39:40 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goeie TT![]()
Wolve, kun je mij trouwens nog toevoegen aan de Den Drieschloop op 30 aug? Ook HMMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe ver zou je moeten fietsen voor het een ultra mag heten? >400km op een dag gok ik
Nog even een herhaling van mijn vraagje in het vorige topic; wat was ook alweer het trucje als je Garmin activiteiten heeeeel langzaam upload naar de pc?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heeeeel lang wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe ver zou je moeten fietsen voor het een ultra mag heten? >400km op een dag gok ik
Nog even een herhaling van mijn vraagje in het vorige topic; wat was ook alweer het trucje als je Garmin activiteiten heeeeel langzaam upload naar de pc?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja maar dat ben ik een beetje zat. Er was een reset optie of zo iemand heeft dat wel eens verteld.quote:
Misschien eerst maar eens oude activiteiten van het horloge verwijderen, dat wil ook nog wel helpen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Done!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:04 schreef Guard het volgende:
Goeie TT![]()
Wolve, kun je mij trouwens nog toevoegen aan de Den Drieschloop op 30 aug? Ook HMVolgens mij is de oude loopjes er uit halen inderdaad de manier om 'm weer sneller te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik een beetje zat. Er was een reset optie of zo iemand heeft dat wel eens verteld.
Misschien eerst maar eens oude activiteiten van het horloge verwijderen, dat wil ook nog wel helpen.
Zou ik zelf ook moeten doen. Aan het begin was het inladen echt een paar tellen, nu duur thet een minuut ofzo.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hier dus 28 minuten en toen was hij nog niet klaar dus toen heb ik het opgegevenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Done!
[..]
Volgens mij is de oude loopjes er uit halen inderdaad de manier om 'm weer sneller te maken.
Zou ik zelf ook moeten doen. Aan het begin was het inladen echt een paar tellen, nu duur thet een minuut ofzo.Met heel lang bedoel ik ook echt heel lang..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat lijkt me inderdaad wel iets te lang...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hier dus 28 minuten en toen was hij nog niet klaar dus toen heb ik het opgegevenMet heel lang bedoel ik ook echt heel lang..
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Thanksquote:
Das wel echt lang jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hier dus 28 minuten en toen was hij nog niet klaar dus toen heb ik het opgegevenMet heel lang bedoel ik ook echt heel lang..
Nu het toch over vakanties en ultra's gaat, m'n gepensioneerde buurman gaat deze zomer een wandeltochtje maken naar Santiago de Compostella. Hij wil gemiddeld 25 km per dag lopen en zal dan zo'n 100 dagen onderweg zijn![]()
![]()
Geweldig om een keer te doen toch! Ik denk dat je op den duur wel makkelijk de 35-40km per dag haalt, maar je zult natuurlijk ook sommige dagen niet lopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:27 schreef Voccar het volgende:
Nu het toch over vakanties en ultra's gaat, m'n gepensioneerde buurman gaat deze zomer een wandeltochtje maken naar Santiago de Compostella. Hij wil gemiddeld 25 km per dag lopen en zal dan zo'n 100 dagen onderweg zijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook naar de kathedraal van Santiago de Compostella gelopen en ik moet zeggen dat het het waard is: echt een prachtige kathedraalGrootste probleem is het weer tijdens het wandelen.Ook mooi hoe druk het op het plein voor de kathedraal is, waar iedereen elkaar (weer) ontmoet.
Ok, gelopen vanaf het huis van familie van mijn vrouw dan he, die daar wonen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bijzondere ervaring lijkt me dat ook ja, de Camino lopen.
Maar ik zou niet hier beginnen, maar gewoon aan de Spaanse grens
Ik snap best dat het heel tof is om keer naartoe te gaan (lopen). Hij is er paar jaar geleden ook op de fiets naartoe gegaan. Heb daar wel erg veel respect voor.![]()
Klanten met wie ik naar Peru ben geweest hadden het ook gefietst, vanuit België. Hadden echt vreselijk weer gehad (als in vreselijk warm). Maar zij waren dan ook erg sportief... ik niet zo
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Voor het eerst in een week weer spierpijnvrij
Voelt best lekker, waarom doen we het onzelf ook alweer aan?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Omdat het kan![]()
Zelf ben ik dankzij 3x fysio (en rust) ook weer terug van weggeweest. Benen voelen weer normaal. Nu weer rustig verder. Moet nog schema kiezen voor komende weken. Loopt toch fijner. Heb er weer zin in![]()
![]()
Brrrr.....quote:In het Zeeuwse Dishoek is vanochtend een vrouw gevonden, die tijdens het hardlopen zwaargewond is geraakt. De politie tast echter in het duister over haar identiteit. De vrouw was niet aanspreekbaar en had ook geen papieren bij zich die meer over haar kunnen vertellen, zo meldt de politie
Ze was aan het hardlopen in het Vebenabos en is daar hoogstwaarschijnlijk van een stenen trapje afgevallen, waardoor ze haar hoofd heeft gestoten en zwaargewond is geraakt. De vrouw is ter plekke gereanimeerd en daarna overgebracht naar het Erasmus MC in Rotterdam.
Het is niet duidelijk wie de vrouw is, dus roept de politie op om tips door te geven. De vrouw is volgens de politie tussen de 45 en 55 jaar oud, heeft een slank postuur en donkerrood, halflang haar. Ze is tussen de 1.70 en 1.75 meter lang en had een lange, blauwe legging en een blauwgroen jasje aan.
De vrouw is gevonden in het Vebenabos, bij het Zeeuwse Dishoek, in de buurt van vakantiehuisjes en het strand. Mocht u weten wie deze vrouw is, dan vraagt de politie om dit via het meldnummer 112 door te geven.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rgewonde-vrouw.dhtml
Ik loop ook maar zelden met iets van een ID op zak. Slechte zaak eigenlijk
F means you're fucked![]()
Er is zo'n bedrijf wat nu ID-tags aan het ontwikkelen/verkopen is om in je hardloopschoenen te veteren. Inderdaad eigenlijk wel slim om te doen..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef YUR het volgende:
vanochtend een vrouw gevonden, die tijdens het hardlopen zwaargewond is geraakt. De politie tast echter in het duister over haar identiteit. De vrouw was niet aanspreekbaar en had ook geen papieren bij zich die meer over haar kunnen vertellen, zo meldt de politie
Ze was aan het hardlopen in het Vebenabos en is daar hoogstwaarschijnlijk van een stenen trapje afgevallen, waardoor ze haar hoofd heeft gestoten en zwaargewond is geraakt. De vrouw is ter plekke gereanimeerd en daarna overgebracht naar het Erasmus MC in Rotterdam.
Het is niet duidelijk wie de vrouw is, dus roept de politie op om tips door te geven. De vrouw is volgens de politie tussen de 45 en 55 jaar oud, heeft een slank postuur en donkerrood, halflang haar. Ze is tussen de 1.70 en 1.75 meter lang en had een lange, blauwe legging en een blauwgroen jasje aan.
De vrouw is gevonden in het Vebenabos, bij het Zeeuwse Dishoek, in de buurt van vakantiehuisjes en het strand. Mocht u weten wie deze vrouw is, dan vraagt de politie om dit via het meldnummer 112 door te geven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet het ja....Volgens mij zijn er al meer van dat soort manieren om je ID toch op zak te hebben. Binnenkort maar eens in verdiepenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is zo'n bedrijf wat nu ID-tags aan het ontwikkelen/verkopen is om in je hardloopschoenen te veteren. Inderdaad eigenlijk wel slim om te doen..F means you're fucked![]()
Die bestaan al een tijdje.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is zo'n bedrijf wat nu ID-tags aan het ontwikkelen/verkopen is om in je hardloopschoenen te veteren. Inderdaad eigenlijk wel slim om te doen..
bijv. https://www.safe-id.nl/product/running-tag/![]()
Oh ja ik bedoelde deze: http://instagram.com/mh_tags/quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die bestaan al een tijdje.
bijv. https://www.safe-id.nl/product/running-tag/
Maar is hetzelfde idee natuurlijk. Ik zit gelukkig niet aan de medicijnen of iets dergelijks en ik gok dat ze me toch wel snel kunnen linken aan iemand als er iets gebeurt, maar dit gaat natuurlijk veel sneller.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik nooit, ik vul ook nooit het medisch paspoort achterop een startnummer inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Brrrr.....
Dat doe ik dan weer welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:11 schreef Guard het volgende:
[..]
ik nooit, ik vul ook nooit het medisch paspoort achterop een startnummer in
Ik moest het verplicht invullen van Gogo bij mijn marathon. Verder vul ik het nooit in.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik hoef gelukkig alleen maar een gekke bloedgroep in te vullen....dat ik geestelijk niet helemaal goed ben, hoeft dan weer niet op dat startnummer te staanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moest het verplicht invullen van Gogo bij mijn marathon. Verder vul ik het nooit in.F means you're fucked![]()
Toen heb ik wel een noodnummer ingevuld (2 noodnummers zelfs), maar weer geen bloedgroep en andere medische info.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moest het verplicht invullen van Gogo bij mijn marathon. Verder vul ik het nooit in.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar gaan ze vanuit, aangezien je voor je lol met een startnummer op je borst in luide, strakke kleding aan het rondrennen bent...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig alleen maar een gekke bloedgroep in te vullen....dat ik geestelijk niet helemaal goed ben, hoeft dan weer niet op dat startnummer te staan
Bloedgroep begrijp ik nooit helemaal. Daar gaan ze toch nooit blind van uit in geval van nood. Als ze het niet weten, pakken ze neutraal. Als ze ook maar een beetje tijd hebben, testen ze het toch voor ze je wat geven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Omdat ik het niet weet (mijn bloedgroep dan, net zo min dat ik weet of ik ergens allergisch voor ben, of ik wellicht een lichte vorm van astma heb etc etc)quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ID gegevens meenemen of de achterkant van het startnr invullen, heb ik nog nooit gedaan. Ik ga er altijd maar vanuit dat ik een gezonde jonge man ben die zoiets nooit kan overkomen.![]()
Nu is de kans dat er iets gebeurt natuurlijk erg klein als je verder geen klachten heb, maar door dit soort incidenten ga ik toch twijfelen of ik iet iets moet meenemen![]()
Precies dit...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:20 schreef Mr.B. het volgende:
ID gegevens meenemen of de achterkant van het startnr invullen, heb ik nog nooit gedaan. Ik ga er altijd maar vanuit dat ik een gezonde jonge man ben die zoiets nooit kan overkomen.![]()
Nu is de kans dat er iets gebeurt natuurlijk erg klein als je verder geen klachten heb, maar door dit soort incidenten ga ik toch twijfelen of ik iet iets moet meenemen
Ik ga er ook vanuit dat ik niet zomaar in elkaar zak, maar struikelen en je hoofd stoten, dat kan iedereen gebeuren...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De meesten van ons zouden er juist van opknappenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Precies dit...
Ik ga er ook vanuit dat ik niet zomaar in elkaar zak, maar struikelen en je hoofd stoten, dat kan iedereen gebeuren...F means you're fucked![]()
Ik weet m'n bloedgroep omdat ik donor ben, maar je kan de vragen toch invullen voor zover bekend? Naam, geboortedatum, contactpersoon in geval van nood, medicatie/allergieën waar je wel van weet...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat ik het niet weet (mijn bloedgroep dan, net zo min dat ik weet of ik ergens allergisch voor ben, of ik wellicht een lichte vorm van astma heb etc etc)
Je kan altijd ergens allergisch voor zijn zonder het te weten. Daar houden de hulpverleners ook wel rekening mee. Maar je helpt hulpverleners én je dierbaren enorm door wel iets op je startnummer te zetten. En blijkt het onnodig ingevuld (zoals in 99,9% van de gevallen), dan heb je hooguit een minuutje verloren.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
de meeste spullen die ik om doe tijdens hardlopen hebben wel ergens een label waar ik mijn ID in kan vullen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde deze: http://instagram.com/mh_tags/
Maar is hetzelfde idee natuurlijk. Ik zit gelukkig niet aan de medicijnen of iets dergelijks en ik gok dat ze me toch wel snel kunnen linken aan iemand als er iets gebeurt, maar dit gaat natuurlijk veel sneller.
Of... je schrijft wat gegevens op een papiertje en die omring je goed met plakband. Die doe je om bijv om je bandje van je horloge.
Zie foto´s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoeft allemaal niet moeilijk te zijn![]()
Ik heb dit altijd bij als ik alleen weg ben. Want ook al heb ik geen drinken bij me, mijn horloge wel. Hoe wil je anders je gegevens loggen
Maar idd, als je gaat lopen zonder horloge enzo, dan kan zoiets wel handig zijn.![]()
ik weet het, en toch doe ik het nooitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet m'n bloedgroep omdat ik donor ben, maar je kan de vragen toch invullen voor zover bekend? Naam, geboortedatum, contactpersoon in geval van nood, medicatie/allergieën waar je wel van weet...
Je kan altijd ergens allergisch voor zijn zonder het te weten. Daar houden de hulpverleners ook wel rekening mee. Maar je helpt hulpverleners én je dierbaren enorm door wel iets op je startnummer te zetten. En blijkt het onnodig ingevuld (zoals in 99,9% van de gevallen), dan heb je hooguit een minuutje verloren.
In m'n hesje zit zo'n labeltje met een ID en in m'n drinkgordel ook. Die heb ik ingevuld. Verder zit er geen lock op m'n iPhone en kan iedereen dus ICE bellen als het moet. En daarna m'n telefoon jatten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn telefoon neem ik ook al zelden mee op mijn rondjes hier door de bebouwde kom...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb altijd iets bij me qua identificatie. Ook in de sportschool...
Mijn naaste familie vinden ze anders nooit want die wonen in de US en Chili.
Zo, nu even mijn ontbijt laten zakken en dan een climaxloop van 75'. Heerlijk die nachtdiensten...![]()
![]()
Die heb in inderdaad ook nooit mee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:40 schreef Guard het volgende:
Mijn telefoon neem ik ook al zelden mee op mijn rondjes hier door de bebouwde kom...
Toch maar eens wat meer aan veiligheid doen. Heb nu wel zo'n kerstboomvest, dat vond ik al een goed begin
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb mijn iphone wel altijd mee, en er zit tegenwoordig een functie op voor noodgevallen zonder dat je hem moet unlocken. Zo hebben ze dus alle info en nummers die ze nodig hebben. Alleen zo'n schoentag ofzo lijkt me opzich ook wel handig.. Als je (hard) valt is je telefoon meestal ook kaduuk...Maargoed nog niet echt iets voor mij aangezien ik nog niet alleen loop...
Ik ga vanavond badmintonnenKijken of ik het nog kan
![]()
![]()
Niet dat ze iets met mijn telefoon kunnen als ik voor pampus op straat lig... Maar als ik struikel en mijn enkel breek kan ik wel hulp inroepen natuurlijk (buurman appen, die is ambulance chauffeurquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die heb in inderdaad ook nooit mee...
Toch maar eens wat meer aan veiligheid doen. Heb nu wel zo'n kerstboomvest, dat vond ik al een goed begin)
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 17-02-2015 14:57:36 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
UPDATE De identiteit van de zwaargewonde vrouw, die gevonden was in het Zeeuwse Dishoek, is achterhaald. De politie stelde een zoektocht in naar haar identiteit, omdat zij niet aanspreekbaar was en ook geen papieren bij zich had die meer over haar kunnen vertellen, zo meldt de politie.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je kunt ook gewoon je NAW op je been laten tatoeëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig! Gelijk ingesteld. Maar ik vind wel dat het erg verstopt zit. Je moet het maar net weten te vinden als je scherm geblokkeerd is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:45 schreef xMissi het volgende:
Ik heb mijn iphone wel altijd mee, en er zit tegenwoordig een functie op voor noodgevallen zonder dat je hem moet unlocken. Zo hebben ze dus alle info en nummers die ze nodig hebben.
Voor hardlopen heeft het iig geen zin bij mij, want dan ligt ie bijna altijd thuis
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als ze echt willen kunnen ze op mijn Garmin ook wel het start en eindpunt van mijn loopjes vinden
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
old school dog tags:
http://nl.aliexpress.com/(...)tems/1696231354.htmlMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit is ook nog een optie, naam en (ICE) telefoonnummer erop en klaar ben je.
http://www.mijnarmbandje.nl/homepagina"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Niet gerelateerd aan bovenstaande, maar voor Enschede is het plan wat ambitieuzer geworden. Mee met de pacer van 1.50, in plaats van 1.55. Doe je ook mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:27 schreef Voccar het volgende:
Nu het toch over vakanties en ultra's gaat, m'n gepensioneerde buurman gaat deze zomer een wandeltochtje maken naar Santiago de Compostella. Hij wil gemiddeld 25 km per dag lopen en zal dan zo'n 100 dagen onderweg zijn![]()
Ik heb mijn rijbewijs altijd achter mijn telefoon aan mijn arm (dus in de houder zeg maar).quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet het ja....Volgens mij zijn er al meer van dat soort manieren om je ID toch op zak te hebben. Binnenkort maar eens in verdiepen
Als iemand me zou vinden na een ongeval, gok ik er maar op dat ze toch in mijn telefoon gaan kijken voor een ICE nummer. En dan ook meteen mijn rijbewijs zien, die of in die houder blijft zitten of meekomt en dan waarschijnlijk valt. Maar het blijft een gokje, in ieder geval loop ik niet zonder ID (ook niet als ik met de groep train, dan ga ik met de auto naar de training en neem ik hem ook maar mee "just in case").![]()
Ik vind het nog lastig in te schatten wat voor tijd ik zou kunnen halen en op welke tempo ik dus ga beginnen, ligt beetje aan hoe mijn loopjes de komende tijd gaan. Kom er tzt nog wel even op terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:42 schreef McTwente het volgende:
[..]
Niet gerelateerd aan bovenstaande, maar voor Enschede is het plan wat ambitieuzer geworden. Mee met de pacer van 1.50, in plaats van 1.55. Doe je ook mee?![]()
In mijn telefoon kun je zonder de ontgrendeling te kennen sowieso 112 bellen (dat is volgens mij ook Europees vastgelegd) én bij mijn ICE contactpersonen. Dus dat ze niets met je telefoon kunnen is niet helemaal waar. Je moet alleen even de moiete nemen om de ICE contacten aan te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet dat ze iets met mijn telefoon kunnen als ik voor pampus op straat lig... Maar als ik struikel en mijn enkel breek kan ik wel hulp inroepen natuurlijk (buurman appen, die is ambulance chauffeur)
[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 17-02-2015 16:18:24 ]![]()
ICE staat op mijn telefoonschermen, heb er 2. Een oude voor het sporten en een nieuwere. Verder soms wel rijbewijs bij me. En de hond is er ook nog (die gaat altijd mee) en die heeft een chip dus kunnen ze via de hond er achter komen wie ik ben
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Zo. Ik heb weer een doos gels (Gu Energy) besteld. Want ik gebruik die lekker wel tijdens mijn lange duurlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb deze:
Te koop bij Perry. Zit dus een klein ID-kaartje in en doe je met klittenband door je veters.
Voordeel hiervan is dat je niet eerst een QRscan-app hoeft te downloaden als je mij dood op straat ziet liggen.![]()
En mijn wedstrijdchip past er ook in, dat scheelt met schoenen wisselen.
Ik vul verder ook altijd de achterkant van een startnummer in, het is echt geen moeite. Bloedgroep is inderdaad een beetje onzin, in het ziekenhuis testen ze het áltijd alsnog, en anders gaat er 0 negatief in. Allergieën zijn alleen boeiend als het gaat om een allergie voor antibiotica en contrastvloeistof.
In het donker neem ik altijd actieve verlichting mee. Reflectie werkt namelijk alleen als je aanrijder zelf ook verlichting heeft (en dan doel ik op fietsers).
Op fietspaden loop ik altijd links zodat ik onoplettende fietsers zelf zie aankomen en ze wakker kan klappen ipv een wiel tussen mijn benen te krijgen.
Volgens mij ben ik best wel een veilige loper.![]()
![]()
Stipstreep, ik denk dat ik ofwel via de Ooijpolder de grens oversteek, of misschien gewoon even heen en weer naar Arnhem ren. In het bos raak ik vast verdwaald.Ik heb ook een setje besteld om uit te proberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:03 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Ik heb weer een doos gels (Gu Energy) besteld. Want ik gebruik die lekker wel tijdens mijn lange duurlopen.
Gu is het lievelingsmerk van SEMTEX, dacht ik. Nu ben ik wel benieuwd.
Welke smaak heb jij?![]()
Ik heb ook altijd Gu. Meestal Jet Blackberry, maar die was er nu niet. Dus heb nu een mix gemaakt met vooral Triberry, Espresso Love en nog wat zoete meuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef wyccie het volgende:
Stipstreep, ik denk dat ik ofwel via de Ooijpolder de grens oversteek, of misschien gewoon even heen en weer naar Arnhem ren. In het bos raak ik vast verdwaald.
[..]
Ik heb ook een setje besteld om uit te proberen.
Gu is het lievelingsmerk van SEMTEX, dacht ik. Nu ben ik wel benieuwd.
Welke smaak heb jij?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jet en espresso bevatten caffeïne?
Ik heb ooit van Powerbar de gel met kersen en caffeïne geprobeerd, maar die kreeg ik echt niet weg. Nu lust ik ook al geen koffie, maar ik vroeg me af het toevallig die combi was of dat alle caffeïnegels zo ranzig zijn. Ik ben er huiverig voor nog zo'n ding te proberen.
Ik heb Triberry, Lemon en Strawberry Banana besteld.![]()
De Ooij is mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:06 schreef wyccie het volgende:
Stipstreep, ik denk dat ik ofwel via de Ooijpolder de grens oversteek, of misschien gewoon even heen en weer naar Arnhem ren.quote:In het bos raak ik vast verdwaald.Dat is inderdaad het voordeel van het bos.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2015 17:22:54 ]![]()
Ah, ik zie nu inderdaad pas welke knop dat is. Ze hadden beter ook de letters ICE erbij kunnen zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Handig! Gelijk ingesteld. Maar ik vind wel dat het erg verstopt zit. Je moet het maar net weten te vinden als je scherm geblokkeerd is.
Voor hardlopen heeft het iig geen zin bij mij, want dan ligt ie bijna altijd thuis
Daarom heb ik het nu ook als persoonlijk bericht in het vergrendelscherm staan.![]()
Ja 112 bellen kunnen ze ook wel met hun eigen telefoon...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:05 schreef McTwente het volgende:
[..]
In mijn telefoon kun je zonder de ontgrendeling te kennen sowieso 112 bellen (dat is volgens mij ook Europees vastgelegd) én bij mijn ICE contactpersonen. Dus dat ze niets met je telefoon kunnen is niet helemaal waar. Je moet alleen even de moiete nemen om de ICE contacten aan te maken.
En ICE contacten instellen kan volgens mij bij niet, ik zou iig niet weten waar dat in te stellen is...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het hardlopen gaat voorlopig niet lukken, helaas. De pijn zit volgens mij in het scheepvormig been en is vandaag erger dan gisteren. Gisteren heb ik een paar minuten gefietst op de hometrainer en dat was niet fijn. Proberen te dribbelen in de woonkamer was dat ook niet.
Enfin, het zou me verbazen als ik komend weekend zou kunnen lopen.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Het hardlopen gaat voorlopig niet lukken, helaas. De pijn zit volgens mij in het scheepvormig been en is vandaag erger dan gisteren. Gisteren heb ik een paar minuten gefietst op de hometrainer en dat was niet fijn. Proberen te dribbelen in de woonkamer was dat ook niet.
Enfin, het zou me verbazen als ik komend weekend zou kunnen lopen.het moet gewoon weer kut gaan, niet niet
Ja doei.![]()
Heb een super loopje achter de rug, zonder noemenswaardige inspanning bijna 14 km weggetikt op een tempo wat ik heel stiekem dit jaar nog wel eens op een marathon als gemiddelde wil lopen.
Zal wel compensatie zijn voor de "meh"-training van zondag
Wat voor telefoon heb je?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja 112 bellen kunnen ze ook wel met hun eigen telefoon...
En ICE contacten instellen kan volgens mij bij niet, ik zou iig niet weten waar dat in te stellen is...
Zwabber, is je enkel nog gezwollen?![]()
Fijn, dat die fysio wil dat ik op de niet-rendagen ga lopen krachttrainen/core strengthenen, maar het zou me niets verbazen als ik morgen weer niet kan lopen van de pijn in mijn bovenbenen![]()
!
#lunges #intensepain #stronger #fitter #better
#:')Ja doei.![]()
Lunges zijn goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn, dat die fysio wil dat ik op de niet-rendagen ga lopen krachttrainen/core strengthenen, maar het zou me niets verbazen als ik morgen weer niet kan lopen van de pijn in mijn bovenbenen![]()
!
#lunges #intensepain #stronger #fitter #better
#:')
Zeker in Hong Kong gekocht?quote:![]()
Ik heb zelf een Samsung. Bij mij staat het onder Contacten -> groepen -> ICE.![]()
Ja, zeg...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Enfin, het zou me verbazen als ik komend weekend zou kunnen lopen.![]()
Is dat midden bovenop je voet? Opmerkelijke plek.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat niet. Nog wel bloeduitstortingen zichtbaar, bijna onderaan aan de zijkanten van de hiel, aan beide kanten.quote:![]()
Gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeker in Hong Kong gekocht?![]()
Ik heb zelf een Samsung. Bij mij staat het onder Contacten -> groepen -> ICE.![]()
Ik heb ICE contact nu op lock screen staan.
If only I'd bring my phone along on runs
Je hebt die grote knobbel aan de binnenkant/zijkant voet. Aan de zelfde kant, alleen iets naar voren en lager zit nog een kleinere knobbel. Die is pijnlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, zeg...![]()
Is dat midden bovenop je voet? Opmerkelijke plek.![]()
Je hebt kans dat je enkelbanden zijn ingescheurd, dat gaat wel even duren. Ga vooral niet haasten met opbouw, maar houd je enkel wel soepel. Stevige schoen dragen en op geleide van de pijn normaal belasten. Mocht je het niet vertrouwen en het wordt niet beter, ga dan naar de huisarts.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat niet. Nog wel bloeduitstortingen zichtbaar, bijna onderaan aan de zijkanten van de hiel, aan beide kanten.
Toen ik ooit mijn banden scheurde mocht ik 6 weken niet sporten. Gelijk maar gestopt met turnen.![]()
![]()
Het lijkt verdacht veel op een verstuikte enkel. De foto's die je dan ziet lijken op mijn voet. Alleen heb ik alleen zo'n bloeduitstorting net boven de hiel, aan beide kanten. De pijn zit daar echter niet.![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt die grote knobbel aan de binnenkant/zijkant voet. Aan de zelfde kant, alleen iets naar voren en lager zit nog een kleinere knobbel. Die is pijnlijk.![]()
Jij neemt dit jaar de hardloopvakantie van pijll over? Samen lopen gaat echt beter als jullie allebei heel zijn!
Ik zelf zou geneigd zijn er even naar te laten kijken, zodat je weet wat het is en wat je moet verwachten qua hersteltijd. Maar voel je vrij het zelf anders te doen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bloeduitstortingen verplaatsen zich, denk aan afzakkende blauwe ogen. Dus dit verbaast me niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:37 schreef Zwabberhark het volgende:
Het lijkt verdacht veel op een verstuikte enkel. De foto's die je dan ziet lijken op mijn voet. Alleen heb ik alleen zo'n bloeduitstorting net boven de hiel, aan beide kanten. De pijn zit daar echter niet.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik snap je goede bedoelingen. Voorlopig heb ik gewoon mijn poot op vrij forse manier verzwikt. Sindsdien gaat het iedere dag een beetje beter. Vorige week kon ik er niet op staan. Vandaag een kleine terugslag. Het zal tijd nodig hebben en ik ga niet bij ieder pijntje meteen naar een huisarts. De gezondheidszorg kan de tijd en het geld wel aan belangrijkere zaken besteden.![]()
Nee, dat bloed is gewoon uitgezakt.
Ik heb mijn enkels al zo vaak verstuikt, maar nooit echt oefeningen gedaan.
Van de sportarts heb ik huiswerk gekregen (App Verstevig je enkel), dat heb ik de laatste tijd wat verzuimd.Maar ik kan van hier natuurlijk niet beoordelen of jij die oefeningen al kunt doen of dat je er juist meer schade mee maakt. Je huisarts kan zien of je enkels stabiel genoeg zijn.
![]()
Is ook goedquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik snap je goede bedoelingen. Voorlopig heb ik gewoon mijn poot op vrij forse manier verzwikt. Sindsdien gaat het iedere dag een beetje beter. Vorige week kon ik er niet op staan. Vandaag een kleine terugslag. Het zal tijd nodig hebben en ik ga niet bij ieder pijntje meteen naar een huisarts. De gezondheidszorg kan de tijd en het geld wel aan belangrijkere zaken besteden.
Hardloopvakantie dusSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heel goed. Maar jouw zorg is ook zorg.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Vandaag een kleine terugslag. Het zal tijd nodig hebben en ik ga niet bij ieder pijntje meteen naar een huisarts. De gezondheidszorg kan de tijd en het geld wel aan belangrijkere zaken besteden.
Doe rustig aan.![]()
Wow dit kan zo in de nieuwe folder van achmeaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel goed. Maar jouw zorg is ook zorg.
Doe rustig aan.
Over de huisarts gesproken, wanneer komt de uitslag van je bloedonderzoek?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik snap je goede bedoelingen. Voorlopig heb ik gewoon mijn poot op vrij forse manier verzwikt. Sindsdien gaat het iedere dag een beetje beter. Vorige week kon ik er niet op staan. Vandaag een kleine terugslag. Het zal tijd nodig hebben en ik ga niet bij ieder pijntje meteen naar een huisarts. De gezondheidszorg kan de tijd en het geld wel aan belangrijkere zaken besteden.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zal ze even een factuurtje sturen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow dit kan zo in de nieuwe folder van achmea![]()
Moet eind deze week zelf bellen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over de huisarts gesproken, wanneer komt de uitslag van je bloedonderzoek?![]()
Zo, mijn ldl zit er op voor deze week. Nu een beetje taperen
Zwabber: Kusje erop?F means you're fucked![]()
Je hebt geen PA die dat even voor je doet?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Moet eind deze week zelf bellen.
Ja doei.![]()
Ik loop daar ook regelmatig in de buurt (Dishoek dus), gelukkig zijn er meestal wel mensen aan het wandelen/hardlopen daar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Brrrr.....
Heb trouwens de uitslag van afgelopen zondag inmiddels, net geen podiumplaats, 5e v/d 50 renners op de 10k![]()
![]()
En terecht, dat was een behoorlijke afstand.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:37 schreef YUR het volgende:
Zo, mijn ldl zit er op voor deze week. Nu een beetje taperen
Zwabber: Kusje erop?![]()
![]()
Dat is al ff aan de gang hoor. Hoka's zijn prima schoenen, ik zit er zelf ook aan te denkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het moet nu ineens helemaal extreme......![]()
http://www.nytimes.com/20(...)bicmet=1419773522000F means you're fucked![]()
Als het maar opvaltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het moet nu ineens helemaal extreme......![]()
http://www.nytimes.com/20(...)bicmet=1419773522000![]()
![]()
Niemand verplicht je ze te dragen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het een beetje jaren 70 retro...Ja doei.![]()
Ja maar........... als iedereen ze draagt.......... dan moet ik toch ook?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niemand verplicht je ze te dragen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ze zijn veel lichter dan je denktquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind het idee erachter cool, maar ik ben bang voor het gewicht.
Nee joh, als je maar lol hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar........... als iedereen ze draagt.......... dan moet ik toch ook?
Of nou ja, nu ik er zo over nadenk.. moet iedereen maar lol hebben, want iedereen heeft het, dus jij en ik ook
Ja doei.![]()
haha,jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Dacht ik al, populair modelletje.![]()
![]()
Ze zijn lichter dan mijn New Balance, maar mijn New Balance zijn misschien zwaarder dan jouw schoenen. Voor zo'n enorme zool zijn ze ongelooflijk licht.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind het idee erachter cool, maar ik ben bang voor het gewicht.![]()
Ter vergelijking, mijn NB (1080) en mijn oude Brooks (Glycerin) wegen 10 Oz en mijn Hoka Clifton weegt 7 Oz.
Ze zien er wel lomp uit, maar ik kan er een HM in rennen zonder mijn enkel te voelen terwijl ik op mijn dagelijkse schoenen wel mijn enkel voel.![]()
Ow, ik zie inderdaad dat de Hoka One One Clifton 0.6oz lichter is dan mijn Brooks Glycerin 11...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef wyccie het volgende:
Ter vergelijking, mijn NB (1080) en mijn oude Brooks (Glycerin) wegen 10 Oz en mijn Hoka Clifton weegt 7 Oz.
Ze zien er wel lomp uit, maar ik kan er een HM in rennen zonder mijn enkel te voelen terwijl ik op mijn dagelijkse schoenen wel mijn enkel voel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag voor het eerst sinds de 25 km op 1 februari (Asselronde Apeldoorn) weer een stukje van 5 km rondgesjokt..
Reden van deze lange pauze was een behoorlijke verkoudheid die gaandeweg uitmondde in serieuze klachten, compleet met koorts, spierpijn, nekklachten, hoofdpijn; zeg maar griep.
Als een echte strijder gewoon gaan werken, uitgeziekt in het weekend. (De volgende keer meld ik me wél gewoon ziek..)
Maar verdorie zeg, het viel niet mee, die 5 km. Ik heb het gevoel dat het nog wel even duurt voordat de conditie weer op peil is. Nu moet ik gaan proberen realistisch te zijn over de Stevensloop. Meedoen is belangrijker dan PR's (1.45.18)
We gaan het zien. Hopend op snel herstel in ieder geval!I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Gogo83 het volgende:
Nieuw blogje; over hardlopen en muziek dit keer. http://stasera.nl/hardlopen-en-muziek/Leuk
Ik heb dat ook, muziek is echt heel belangrijk voor me. En mij maakt het tempo van de songs ook niet uit, rock heeft wel de voorkeur (en ska !!!). Geen loopje zonder de koptelefoon hier![]()
![]()
Enkel is nog maar een klein beetje irritant!Nog een dag of 2 rust en dan weer knallen
.
Zondag samen met een gebroken YUR gezellig een clinic bij Oosterbeek, beetje met stokken lopen enzo.
Nu zit ik met trillende armpjes achter de pc, trainen met eigen gewicht, olé olé. Toch voor de MudMasters nog even wat leuke oefeningen doen. Kettlebell, push up bars en optrekstang heb ik gelukkig nog thuis liggen en dat heb ik geweten.
Wou eigenlijk vanmiddag naar de Basic-fit, Kom op nou! Maar toen merkte ik dat mijn boiler lekt. Dus de verwarmingsman erbij en donderdag krijgen we een nieuwe combiketel, met smartgeval. Nou ja, maar iets rustiger aan doen in Zwitserland met het bier...
/liefdagboek![]()
Wat een koning ben jequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Enkel is nog maar een klein beetje irritant!Nog een dag of 2 rust en dan weer knallen
.
Zondag samen met een gebroken YUR gezellig een clinic bij Oosterbeek, beetje met stokken lopen enzo.
Nu zit ik met trillende armpjes achter de pc, trainen met eigen gewicht, olé olé. Toch voor de MudMasters nog even wat leuke oefeningen doen. Kettlebell, push up bars en optrekstang heb ik gelukkig nog thuis liggen en dat heb ik geweten.
![]()
![]()
Hee, ben jij er ook bij zondagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Jero_nimo het volgende:
.
Wou eigenlijk vanmiddag naar de Basic-fit, Kom op nou! Maar toen merkte ik dat mijn boiler lekt. Dus de verwarmingsman erbij en donderdag krijgen we een nieuwe combiketel, met smartgeval. Nou ja, maar iets rustiger aan doen in Zwitserland met het bier...
/liefdagboek
Zo slecht als het afgelopen zondag ging, zo lekker ging het vanavond. De kilometers vlogen voorbij alsof het vanzelf ging: 1:00:20/10,78km. Gemiddelde hartslag was met 148/min. nog een paar slagen hoger dan normaal maar dat komt ook wel goed. Donderdag nog wat lange intervallen en dan kijken of de heuvels zondag a.s. goed te verteren zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2015 21:51:46 ]![]()
Ska kan ik ook wel eens op lopen ja, nooit geprobeerd! Ik loop zelf ook regelmatig zonder muziek, vind allebei gewoon heel fijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef thelaudprince het volgende:
[..]Leuk
Ik heb dat ook, muziek is echt heel belangrijk voor me. En mij maakt het tempo van de songs ook niet uit, rock heeft wel de voorkeur (en ska !!!). Geen loopje zonder de koptelefoon hier![]()
Loop je dan op een gegeven moment ook zo rond?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ska kan ik ook wel eens op lopen ja, nooit geprobeerd! Ik loop zelf ook regelmatig zonder muziek, vind allebei gewoon heel fijn.
![]()
![]()
Tokyo ska paradise orchestra loopt fantastisch !!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ska kan ik ook wel eens op lopen ja, nooit geprobeerd! Ik loop zelf ook regelmatig zonder muziek, vind allebei gewoon heel fijn.
Ik loop alleen zonder muziek als ik met iemand anders loop![]()
Even offtopic: is iemand hier bekend in Nijkerk? Moet een afspraak plannen met mijn scriptiebegeleidster en Nijkerk is qua reistijd halverwege..... Maar weet niet waar ik dan af kan spreken
Belangrijk detail: ik ga met de trein.![]()
't Koetshuis, tegenover het station.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:56 schreef Serinde het volgende:
Even offtopic: is iemand hier bekend in Nijkerk? Moet een afspraak plannen met mijn scriptiebegeleidster en Nijkerk is qua reistijd halverwege..... Maar weet niet waar ik dan af kan spreken
Belangrijk detail: ik ga met de trein.
https://www.google.nl/map(...)raERRLztZ-A-cQoQ!2e0![]()
Ik zag al dat Ermelo niet ver weg was dus had hoop... En jawel!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
't Koetshuis, tegenover het station.
https://www.google.nl/map(...)raERRLztZ-A-cQoQ!2e0
Ontopic nog evenmorgen weer een stukje hobbelen.
![]()
Ik moest even flink denken aan de core stability oefeningen toen we 'opstaan na een val' gingen oefenen bij skiles vanavond.
Bijna iedereen kwam vanaf zitten vanuit de knieën omhoog. Ik niet zo![]()
![]()
![]()
Haha, dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:26 schreef Quoi het volgende:
Ik moest even flink denken aan de core stability oefeningen toen we 'opstaan na een val' gingen oefenen bij skiles vanavond.
Bijna iedereen kwam vanaf zitten vanuit de knieën omhoog. Ik niet zo![]()
Ik moest omrollen, vanaf m'n knieën opkrabbelen en dus vooral geen ski's meer aan m'n voeten hebben
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt bekend
Ik moest omrollen, vanaf m'n knieën opkrabbelen en dus vooral geen ski's meer aan m'n voeten hebben
Ik ben één keer gevallen vanavond en dat was op de band omhoog (kutding; lift is fijner)Ik heb ze maar uitgeklikt en ben zo verder gegaan.
![]()
Kijk!! Mijn nieuwe 'medaille-houder'. Ik heb al een enorme collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:49 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wauw !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil ook zoiets![]()
![]()
omstandigheden zijn verandert dus mijzelf alsnog maar ingeschreven voor de 50km tijdens de Northburn100 over 4 weken...
een beter begin van mijn Naseby schema is er volgens mij niet, 2200m D+
bonusprijs voor degene wie als eerste de loper in het fimpje herkent
[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-02-2015 06:12:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bedankt Quoi, Murmeli en thelaudprince.
Ideetje van pinterest, doel is om de letters uiteindelijk niet meer te zien. Maar dat zal nog wel ff duren![]()
![]()
GotC wees me net op deze:
Maar met al onze medailles zouden wij er eentje moeten hebben met train.race.beer.beer.beer.beer.beer
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:02 schreef YUR het volgende:
GotC wees me net op deze:
[ afbeelding ]
Maar met al onze medailles zouden wij er eentje moeten hebben met train.race.beer.beer.beer.beer.beer![]()
![]()
Waarom is Nederland zo plat!!!!quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
omstandigheden zijn verandert dus mijzelf alsnog maar ingeschreven voor de 50km tijdens de Northburn100 over 4 weken...
een beter begin van mijn Naseby schema is er volgens mij niet, 2200m D+
bonusprijs voor degene wie als eerste de loper in het fimpje herkent
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat komt omdat er geen platentektoniek plaatsvind in Nederlandquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom is Nederland zo plat!!!!
tsja....quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom is Nederland zo plat!!!!Ja doei.![]()
Verhuizenquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom is Nederland zo plat!!!!
Het lijkt erop dat ik wellicht volgende week een restart ga maken met hardlopen
Deze week maar eens een paar keer lekker wandelen om de benen vast te laten wennen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
Deze week maar eens een paar keer lekker wandelen om de benen vast te laten wennen.Good news !
Ik wil wel...quote:Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
Deze week maar eens een paar keer lekker wandelen om de benen vast te laten wennen.![]()
Jep, heb een schema gevonden waar ik me wel OK bij voelde, dus geen Evy helaas
http://www.fysiotherapier(...)twoord-hardlopen.pdf<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
Deze week maar eens een paar keer lekker wandelen om de benen vast te laten wennen.![]()
Dat zou toch een stuk sneller zijn je onlangs dacht... maar het duurt natuurlijk ook al veel te lang.![]()
Ah, ik moest vanmorgen nog aan je denken en wilde vragen hoe t ging. Hoeft al niet meer dusquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
Jep, heb een schema gevonden waar ik me wel OK bij voelde, dus geen Evy helaas
http://www.fysiotherapier(...)twoord-hardlopen.pdfgoed nieuws!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt, ik had verwacht dat de fase waar ik nu in zit meer afvalstoffen los zou maken, maar dat lijkt enorm mee te vallen, dus vandaar dat het sneller gaat dan verwachtquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:43 schreef McTwente het volgende:
[..]![]()
Dat zou toch een stuk sneller zijn je onlangs dacht... maar het duurt natuurlijk ook al veel te lang.Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ah, ik moest vanmorgen nog aan je denken en wilde vragen hoe t ging. Hoeft al niet meer dusgoed nieuws!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Lekker MD! En verder.. rennen op ska.. dat lijkt mij nou helemaal niets
Ontbijten met 'n left-over pannenkoek van Pancake Day (volkoren/spelt)![]()
Als dat geen goede bodem voor de training van vanavond legt
Ja doei.![]()
Ik heb je loopje net bekeken en ik vind dat je daar nog wel 15 seconden per km af kunt halen. Dat moet jij echt kunnen!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:08 schreef Guard het volgende:
Heb een super loopje achter de rug, zonder noemenswaardige inspanning bijna 14 km weggetikt op een tempo wat ik heel stiekem dit jaar nog wel eens op een marathon als gemiddelde wil lopen.
Zal wel compensatie zijn voor de "meh"-training van zondagIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Denk je lekker gelopen te hebben. Krijg je hier nog even een schop onder je kont dat je sneller moet. #nopressure![]()
In dit artikel had Jero's naam zeker niet misstaan..
Ik heb er zin inquote:Westenschouwen strijdtoneel van twee zware trailruns
Datum:
18-02-2015
RENESSE - Al weer enkele maanden wordt er in het bos van Westenschouwen, door lokale hardlopers volop getraind voor de fysiek zware hardloopwedstrijd ' Trail by the Sea'. Aanstaande zaterdag 21 is alweer de 4e editie van deze zware hardlooptrail op de Kop van Schouwen. Om 11.00 uur starten ruim 900 traillopers vanaf de nieuwe locatie op het strand van Westenschouwen. Naast de vele deelnemers uit eigen land, staan er dit jaar 60 buitenlandse deelnemers op de startlijst, waaronder de vorig jaar achter winnaar Sebastien Schlettern eindigende, uit Frankrijk afkomstige Michel Verhaeghe.
‘TRAIL BY THE SEA' is een trailloop op de Kop van Schouwen. Dit jaar kon (na-inschrijven is niet meer mogelijk) er voor het eerst gekozen worden uit twee afstanden: Naast de lange trail, die dit jaar officieel op papier de afstand heeft van een marathon (42.2 KM) kan er nu ook gestart worden op de halve marathonafstand van 21.1 kilometer. Deze afstand is in de plaats gekomen van de korte versie van ‘Trail by the Sea’ die werd gelopen in september.
De start vindt plaats op het strand ter hoogte van de trap bij de rotonde, duinovergang Westenschouwen, waarbij de lange afstand richting de Oosterscheldekering weggeschoten wordt en de korte afstand richting de Brouwersdam. Het parkoers van de 21.1 kilometer vormt de basis voor de marathontrail, waarbij de deelnemers aan deze afstand drie extra ‘uitstapjes’ maken om aan de afstand van 42.2 kilometer te komen. (Zie kaart) De finish van beide afstanden is via het strand en de hierboven genoemde trap, het laatste obstakel alvorens te eindigen onder de boog voor standpaviljoen Duinzigt. Beide afstanden krijgen een uitdagend trailparkoers voorgeschoteld.
Trailrunning op de Kop van Schouwen zware fysieke uitdaging
Het strijdtoneel is de boswachterij van Westenschouwen, het strand, de Zeepeduinen met de steile trap naar de top van de bunker en de beruchte Meeuwenduinen. Organisatie Sportpromotion Zeeland heeft, na lang wikken en wegen weer een spannend parkoers uitgezet, waarbij alle facetten van het traillopen zijn opgenomen.
Er wordt gelopen door de vrije natuur en over smalle onverharde paadjes (trails), waarbij de unieke combinatie van zee en land, met haar Zeeuwse elementen niet uit het oog is verloren. Het gevarieerde terrein over heuvels, door het bos, over duinen en het rennen langs het strand biedt vele uitdagingen.
Trailrunning door dit gebied is een zware fysieke inspanning, waarbij de benen en enkels niet ontzien worden omdat er over oneffen ondergrond gelopen wordt. Met je bovenlichaam moet je balans zien te houden. Verder vergt deze manier van lopen een grote mate van concentratie. Constant moet er gekeken worden waar je loopt, of je je hoofd niet tegen takken stoot of struikelt over een afgewaaide tak, een boomwortel of een losliggende steen. Hierdoor ben je nog meer bezig met de natuur om je heen.
Trailrunning ongekend populair
Met meer dan 900 deelnemers zijn alle verwachtingen van Sportpromotion Zeeland ruimschoots overtroffen! Voor de marathonafstand hebben zich 342 atleten ingeschreven en voor de 21.1 kilometer 570 deelnemers. Met het organiseren van 2 wedstrijden op een dag, vis je in elkaars vijver. Hierdoor zullen niet alle atleten die bij de vorige edities de lange afstand liepen, dit jaar ook automatisch hebben gekozen voor deze afstand. Toch is de indruk dat er op beide afstanden een sterke bezetting van atleten is die aan kop kunnen zorgen voor een spannende strijd.
Deelnemers op de marathontrail
Zoals eerder vermeld staat de uit Frankrijk afkomstige Michel Verhaeghe weer aan de start van de 42.2 KM, evenals de winnaar van de heroïsche winterse editie van 2013, Pascal van Norden uit Gouda. Verder nog enkele namen van atleten die hoge ogen kunnen gaan gooien. Ralph Apeldoorn uit Beverwijk, Michiel Otten uit Tilburg, Rik Wolswinkel uit Woudenberg, Dennis Postma uit Hellevoetsluis en Tom Groot uit Dirksland. Uit België Aaike de Wever en Leo Smets en uit de eigen provincie Remy Vasseur uit Vlissingen, Wouter van Caspel uit Oost-Souburg en uit Zierikzee Johnny Ravia en Niels Goudswaard.
Bij de vrouwen staat de winnares van de 2e editie Irene Kinnegim uit Den Haag weer aan de start. Verder Ilonka van den Hengel uit Woudenberg.
21.1 kilometer
Op de halve marathontrail is Tim Pleijte uit Zoutelande de favoriet. Hij won twee keer eerder de ‘korte versie van Trail by the Sea’ (deze is in september komen te vervallen).Verder wordt Martijn de Kok uit Heinkenszand ook getipt voor een podiumplek. In de lange lijst van deelnemers staan er ongetwijfeld andere sterke atleten zaterdag aan de start, die over het hoofd worden gezien en voor een verrassing kunnen zorgen.
Voor de vrouwen geldt hetzelfde. Enkele namen die de organisatie opvallen zijn Leonie Ton uit Wissenkerke, Anne Kwist uit Tholen en Amber Hulleman uit Oud-Beijerland.
Zuinig met energie
Als laatste wil de organisatie de deelnemers op het hart drukken, de wedstrijden rustig te beginnen en zuinig met je energie om te gaan. Het venijn zit in de staart van het parkoers, met name de laatste kilometers na de laatste verversingspost, die centraal in het bos is opgesteld ter hoogte van de uitkijktoren bij de Adriaan v.d. Weijdeweg. Enkele pittige beklimmingen zullen de kuiten nog eens flink doen branden, voordat het laatste stuk over het strand begint en de trap voor de finish in zicht komt. Na deze barriëre is het gedaan en kan er nagenoten worden en verbruikte energie aangevuld worden.F means you're fucked![]()
Pancake day, dat is mijn favoriet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ontbijten met 'n left-over pannenkoek van Pancake Day (volkoren/spelt)![]()
Als dat geen goede bodem voor de training van vanavond legt![]()
Niks moetquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:19 schreef Devv het volgende:
Denk je lekker gelopen te hebben. Krijg je hier nog even een schop onder je kont dat je sneller moet. #nopressureIk denk alleen dat Guard zichzelf een beetje onderschat.. op basis van PRs op andere afstanden!
Who cares. Als hij maar lol heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks moetIk denk alleen dat Guard zichzelf een beetje onderschat.. op basis van PRs op andere afstanden!
Ja doei.![]()
Zucht.. die eeuwige strijd hier, alsof zo'n opmerking niet los op zichzelf kan staan en alsof snelheid altijd het tegenovergestelde is van lol maken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarschijnlijk heb je daar gelijk inquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niks moetIk denk alleen dat Guard zichzelf een beetje onderschat.. op basis van PRs op andere afstanden!
Oké, van jou wel danquote:Maar niet van iedereen hier.
Komt allemaal door streamnl dit weekend, nagenoeg elke zin werd afgesloten met " maarjaaaaaaals je maar lol hebt
"
Ja doei.![]()
Als je langzamer loopt heb je natuurlijk wel lánger lol. Alhoewel.. tijdens het laatste halfuur van de marathon heb je meestal niet superveel lol dus dan kun je dat maar beter snel afronden!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
"godverdomme flikker op met je leuk bedoelde signs, ga zelf maar eens lopen"quote:
Dat is toch ook zo? Wanneer mijn plezier in rennen verdwijnt, dan zoek ik een andere hobby.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Komt allemaal door streamnl dit weekend, nagenoeg elke zin werd afgesloten met " maarjaaaaaaals je maar lol hebt
"
![]()
Wel een goeie, daar zou ik ruim een km over doen om te bedenken of er nu echt stond dat ik beter op kan gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hardmoors Encouragement
Dat dacht ik ook van het lezen en posten op Fok!, maar blijkbaar werkt dat nietquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Wanneer mijn plezier in rennen verdwijnt, dan zoek ik een andere hobby.
Wie weet kom je na die km ook wel daadwerkelijk langs een pubquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Wel een goeie, daar zou ik ruim een km over doen om te bedenken of er nu echt stond dat ik beter op kan geven
Ja doei.![]()
De aanmoedigingsborden bij de marathon zijn wel één van de beste dingen daaraan...
Run now, poop later! Smile if you pooped your pants!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap je... Het was niet alleen door mijn studie dat ik bijna een maand lang niets gepost had.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:39 schreef YUR het volgende:
Dat dacht ik ook van het lezen en posten op Fok!, maar blijkbaar werkt dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik snap je... Het was niet alleen door mijn studie dat ik bijna een maand lang niets gepost had.En dan toch een weekend bij ze in huis gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan toch een weekend bij ze in huis gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga trouwens mee op clubkamp van mijn de senioren bij onze AV. Maar het heeft een thema en volgens mij wordt er ook verwacht dat je een outfit meeneemt en zo.. Ehhhh
Sommige mensen noemen dat carnaval.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga trouwens mee op clubkamp van mijn de senioren bij onze AV. Maar het heeft een thema en volgens mij wordt er ook verwacht dat je een outfit meeneemt en zo.. Ehhhh
Goed nieuws MD, hopelijk kun je nu weer rustig op gaan bouwen.![]()
Thanks iedereen! Hopelijk juich ik over een weekje ook nog
En staat de verjaardagsekiden heel licht met potlood in de agendaRunning wild?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga trouwens mee op clubkamp van mijn de senioren bij onze AV. Maar het heeft een thema en volgens mij wordt er ook verwacht dat je een outfit meeneemt en zo.. Ehhhh<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het ging over gluten op de radioquote:
Zag in de OP dat jij ook de marathon van Parijs loopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:36 schreef Devv het volgende:
Als je langer loopt, ben je later bij de bar. Dus dat meer lol hebben is ook maar relatief.
Hoe doe jij dat met die medische verklaring? Haal je die bij huisarts, (sport)fysiotherapeut of doe je een ontspanningstest bij een cardiocentrum?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik zou dit eerst tijdens een sportmedisch onderzoek laten doen. Maar aangezien ik niet meer voor een snelle tijd ga lopen, laat ik het bij de huisarts ondertekenen. De keuze is dus aan jou.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zag in de OP dat jij ook de marathon van Parijs loopt.
Hoe doe jij dat met die medische verklaring? Haal je die bij huisarts, (sport)fysiotherapeut of doe je een ontspanningstest bij een cardiocentrum?![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het ging over gluten op de radioPrachtig, denk dat ik maar 'no-gluten' als middle name moet aannemen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik post hier niet meer zovaak maar lees wel nog geregeld mee. Maar ik heb even jullïe hulp/advies nodig.
Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen aan de Venloop, 5km. Dat is over 4 weken. Ik ben nog bezig met een schema, dat in tien weken (volgens mij) opbouwt naar 70minuten hardlopen. Ik ben nu bij week 5. Dit houdt in, telkens 5minuten hardlopen met 1 minuut rust. Opbouwend van 6 intervallen naar 12 intervallen. Na deze week worden het 10 minuten hardlopen, daarna 20minuten en daarna 30minuten.
Als ik me aan het schema houdt zou ik tijdens die Venloop die 30minuten wel kunnen hardlopen. Helaas lukt het schema aanhouden niet altijd (4x per week trainen). Maar tijdens de 10 en 12 intervallen zijn mijn rondjes al groter dan 5km.
Wat zouden jullie doen/aanraden? Gewoon inschrijven?! Wandelpauzes kan ik tussendoor sowieso wel nemen maar wil niet dat het een grote wandelpauze wordt.....![]()
Als je nu al 5 km loopt tijdens een training, zie ik geen reden om dat niet te kunnen in een wedstrijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik post hier niet meer zovaak maar lees wel nog geregeld mee. Maar ik heb even jullïe hulp/advies nodig.
Ik ben aan het twijfelen of ik mee zal doen aan de Venloop, 5km. Dat is over 4 weken. Ik ben nog bezig met een schema, dat in tien weken (volgens mij) opbouwt naar 70minuten hardlopen. Ik ben nu bij week 5. Dit houdt in, telkens 5minuten hardlopen met 1 minuut rust. Opbouwend van 6 intervallen naar 12 intervallen. Na deze week worden het 10 minuten hardlopen, daarna 20minuten en daarna 30minuten.
Als ik me aan het schema houdt zou ik tijdens die Venloop die 30minuten wel kunnen hardlopen. Helaas lukt het schema aanhouden niet altijd (4x per week trainen). Maar tijdens de 10 en 12 intervallen zijn mijn rondjes al groter dan 5km.
Wat zouden jullie doen/aanraden? Gewoon inschrijven?! Wandelpauzes kan ik tussendoor sowieso wel nemen maar wil niet dat het een grote wandelpauze wordt.....
Sterker nog, in een wedstrijd probeer je waarschijnlijk langer te blijven lopen. In een training maakt dat immers niet uit...![]()
Drie keer per week trainen is ook meer dan genoeg. Jouw 5km rondjes is wel incl wandelen. Misschien is het niet eens nodig maar als jij daar geen probleem mee hebt tijdens dat loopje, gewoon inschrijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat zouden jullie doen/aanraden? Gewoon inschrijven?! Wandelpauzes kan ik tussendoor sowieso wel nemen maar wil niet dat het een grote wandelpauze wordt.....![]()
Hmm daar heb je een puntquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:00 schreef McTwente het volgende:
[..]
Als je nu al 5 km loopt tijdens een training, zie ik geen reden om dat niet te kunnen in een wedstrijd.
Sterker nog, in een wedstrijd probeer je waarschijnlijk langer te blijven lopen. In een training maakt dat immers niet uit...
Het is alleen bij wedstrijden dat ik me teveel laat meeslepen door de rest dus vaak veel te snel start en het daardoor minder lang volhoudt. Maar ik hoop dat ik dat deze keer los kan laten en gewoon op mijn eigen tempo kan starten.
daarnaast twijfel ik ook nog over de 10km van de Marikenloop....Volgens mijn schema zou dat moeten kunnen en dus haalbaar zijn. Maar denk dat het verstandig is om de Venloop af te wachten.....met het risico dat ie al vol zit.... Dilema![]()
![]()
Marikenloop is half maart meestal nog niet vol. Als je dat risico toch niet durft te nemen, kan je ook gewoon inschrijven. Je kan zonder moeite overstappen van 10 naar 5 km bij de Marikenloop, mocht je onverhoopt de 10 niet redden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hmm daar heb je een punt
Het is alleen bij wedstrijden dat ik me teveel laat meeslepen door de rest dus vaak veel te snel start en het daardoor minder lang volhoudt. Maar ik hoop dat ik dat deze keer los kan laten en gewoon op mijn eigen tempo kan starten.
daarnaast twijfel ik ook nog over de 10km van de Marikenloop....Volgens mijn schema zou dat moeten kunnen en dus haalbaar zijn. Maar denk dat het verstandig is om de Venloop af te wachten.....met het risico dat ie al vol zit.... Dilema
Doe mij ook een ontspanningstest! Biertje erbij, lekker op de bank hangen enzo. Kijken hoe lang je dat volhoud.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zag in de OP dat jij ook de marathon van Parijs loopt.
Hoe doe jij dat met die medische verklaring? Haal je die bij huisarts, (sport)fysiotherapeut of doe je een ontspanningstest bij een cardiocentrum?![]()
Ik zou sowieso voor de 5 km gaan TylerLukt vast! Inschrijven helpt je vast met het volhouden.
Even hoor. Ik moet vandaag mezelf even meerdere keren knijpen, anders geloof ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds even geen hardlopen. Vannacht ben ik in mijn dromen nog 20x de piste af geskied.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef Quoi het volgende:
Ik zou sowieso voor de 5 km gaan TylerLukt vast! Inschrijven helpt je vast met het volhouden.
Even hoor. Ik moet vandaag mezelf even meerdere keren knijpen, anders geloof ik het niet.Leuk hoor! Goed om te horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds even geen hardlopen. Vannacht ben ik in mijn dromen nog 20x de piste af geskied.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef Quoi het volgende:
Even hoor. Ik moet vandaag mezelf even meerdere keren knijpen, anders geloof ik het niet.Jeuj voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds even geen hardlopen. Vannacht ben ik in mijn dromen nog 20x de piste af geskied.
Hier lijkt wat extra rust goed te zijn voor m'n benen. Even toegeven aan "ik heb geen zin" maakt ook dat ik, gek genoeg, wel weer begin te denken aan een rondje hobbelen, vanavond of morgen. Misschien.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Huh ik zie het verband tussen een snelle tijd willen lopen en wel of geen sportmedisch onderzoek niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:26 schreef Devv het volgende:
Ik zou dit eerst tijdens een sportmedisch onderzoek laten doen. Maar aangezien ik niet meer voor een snelle tijd ga lopen, laat ik het bij de huisarts ondertekenen. De keuze is dus aan jou.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, dat had ik ook op wintersport. Heb ik ook heel erg met autorijden trouwens, maar dat is minder prettig, soort van sensory overload.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:28 schreef Quoi het volgende:
Nog steeds even geen hardlopen. Vannacht ben ik in mijn dromen nog 20x de piste af geskied.
Net weer een stukje van 7.5 km met collega's gelopen. Veel te veel gekletst (hartslag 152 bij tempo 6.30, what the fuck) maar wel lekker gelopen want het is echt suuuperlekker kortemouwenweer!
Ik kan nog niet voluit gaan dus is het nutteloos om een onderzoek te doen waarbij je juist tot het uiterste moet gaan. Dat staat nog even los van de kosten die in een bodemloze put zouden verdwijnen. Nu hoef ik alleen even langs de huisarts te gaan en klaar. Dat sport medisch onderzoek doe ik wel ergens in het najaar als ik voor New York ga trainen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Huh ik zie het verband tussen een snelle tijd willen lopen en wel of geen sportmedisch onderzoek niet?![]()
Bij een standaard sportmedisch onderzoek zit geen inspanningstest, maar ik snap op zich wel dat als je het doet dat je dan gelijk voor het uitgebreide onderzoek wilt gaan..quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik kan nog niet voluit gaan dus is het nutteloos om een onderzoek te doen waarbij je juist tot het uiterste moet gaan. Dat staat nog even los van de kosten die in een bodemloze put zouden verdwijnen. Nu hoef ik alleen even langs de huisarts te gaan en klaar. Dat sport medisch onderzoek doe ik wel ergens in het najaar als ik voor New York ga trainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oeps
Verkeerde topic!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Even eenvanuit Zwitserland.
Lopen gaat hier even ruk, druk druk druk en kan in de stad niet alleen gaan savonds als vrouw. Dusch, voor nu afhankelijk van mijn collega's.
Parelloop ga ik niet lopen want dat gaat teveel zijn met even op en neer reizen, maar hoop dat de Marikenloop wel gaat lukken.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
In Zwitserland kun je niet alleen 's avonds als vrouw over straat? Dat lijkt me nou juist zo'n utopisch land zonder criminaliteitquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:09 schreef Ynske het volgende:
Even eenvanuit Zwitserland.
Lopen gaat hier even ruk, druk druk druk en kan in de stad niet alleen gaan savonds als vrouw. Dusch, voor nu afhankelijk van mijn collega's.
Parelloop ga ik niet lopen want dat gaat teveel zijn met even op en neer reizen, maar hoop dat de Marikenloop wel gaat lukken.
Ynske
![]()
Waar wij zitten is t niet verstandigquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In Zwitserland kun je niet alleen 's avonds als vrouw over straat? Dat lijkt me nou juist zo'n utopisch land zonder criminaliteit
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Waar zit je dan waar zit je dan? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waar wij zitten is t niet verstandig![]()
Ynske
![]()
DMquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar zit je dan waar zit je dan? *nieuwsgierig*
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Damn you autocorrect! Moest uiteraard inspanningstest doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doe mij ook een ontspanningstest! Biertje erbij, lekker op de bank hangen enzo. Kijken hoe lang je dat volhoud.
Het liefste zou ik ook een uitgebreide sport- en inspanningstest, maar ik moet hier de prijs nog van opvragen. Mocht dit te duur zijn ga ik ook gewoon voor een ondertekende verklaring van de huisartsCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ben nu ook wel erg nieuwsgierig, zit zelf in september in bij Interlaken in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar zit je dan waar zit je dan? *nieuwsgierig*![]()
Begin er dan ook niet over.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:08 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Zwabberloopje gedaan. Niet meer over hebben.![]()
![]()
Dat is ook mijn loopmuziek, al maanden! En verder Fatboy Slim en Foster the people.quote:
Hoera voor MD en voor Quoi!
[ Bericht 3% gewijzigd door Angel-A op 18-02-2015 19:40:38 ]![]()
Vertel!quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:08 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Zwabberloopje gedaan. Niet meer over hebben.![]()
snelheidstraining gedaan. Netjes op tijd gestopt met de reps en er 3 minder dan de rest gedaan.ging goed!
Ja doei.![]()
Gisteren weer lekker getraind. Na het gebruikelijke inlopen en rekken en strekken 2 rondjes van 3,2 km elk gelopen, waarbij de tweede iets sneller moest dan de eerste. Het tempo lag al best hoog tijden het eerste rondje (5.05-5.10/km), maar ik kon het tweede rondje het tempo goed vasthouden en zelfs nog wat sneller lopen (4.55-5.00/km). Het viel me eigenlijk enorm mee hoe makkelijk dit tempo me afging. Dat moet ook eigenlijk wel, als ik half april de HM in 1.50 wil lopen.
Ook het aantal kilometers dat ik dit jaar heb gelopen is boven verwachting. Door de UHT een aantal ldl's gelopen en dat hielp goed mee. Ik verwacht aan het einde van de maand meer dan 200 kilometer gelopen te hebben dit jaar. Voor mij, met als doel 1000 km dit jaar, best veel.
Als ik over 2 maanden nog steeds ruim boven mijn doelstelling zit, ga ik deze toch maar wat ambitieuzer zetten...
TL; DR: hardlopen![]()
![]()
![]()
Lekker bezig!quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:44 schreef McTwente het volgende:
Gisteren weer lekker getraind. Na het gebruikelijke inlopen en rekken en strekken 2 rondjes van 3,2 km elk gelopen, waarbij de tweede iets sneller moest dan de eerste. Het tempo lag al best hoog tijden het eerste rondje (5.05-5.10/km), maar ik kon het tweede rondje het tempo goed vasthouden en zelfs nog wat sneller lopen (4.55-5.00/km). Het viel me eigenlijk enorm mee hoe makkelijk dit tempo me afging. Dat moet ook eigenlijk wel, als ik half april de HM in 1.50 wil lopen.
Ook het aantal kilometers dat ik dit jaar heb gelopen is boven verwachting. Door de UHT een aantal ldl's gelopen en dat hielp goed mee. Ik verwacht aan het einde van de maand meer dan 200 kilometer gelopen te hebben dit jaar. Voor mij, met als doel 1000 km dit jaar, best veel.
Als ik over 2 maanden nog steeds ruim boven mijn doelstelling zit, ga ik deze toch maar wat ambitieuzer zetten...
TL; DR: hardlopen
Geen zin gisteren, omdat het aan het schemeren was. Lopen in het licht is veel aangenamer. Vanmiddag maar wat eerder weg van het werk en lekker door het bos lopen.![]()
Nog even over die Hoka's. Ik zie nu pas hoe licht ze zijn in vergelijking met de schoenen die ik nu heb van bijna 300 gram. Ze zijn met 300 kilometer nog lang niet aan vervanging toe maar ik ga toch een nieuw paar aanschaffen om straks de marathon op te lopen. De Nike LunarTempo komt met 210 gram toch wel aardig in de buurt maar oogt veel minder lomp en is wat neutraler. En stiekem, niet geheel onbelangrijk vind ik ze ook wel een stuk mooier
.
![]()
![]()
Geen idee hoe zwaar mijn schoenen zijn. Die 300 gram kan er makkelijker bij mezelf af
Het gewicht van mijn schoenen maakt me eigenlijk helemaal niet zo veel uit. Als ze maar lol hebben lekker zitten en lekker lopenF means you're fucked![]()
Wisselen van schoenen tijdens het trainen voor een marathon kan erg onverstandig zijn, gezien de omvang van je trainingen en je snel tegen pijntjes / irritatie aanloopt als je nieuwe schoenen net anders zijn. Zeker als je ineens neutrale schoenen pakt, want wie zegt dat die beter voor je zijn? Een aanpassing in je techniek doen zou kunnen, maar is erg lastig te combineren met marathontraining. Verder gaan 90 gram lichtere schoenen gaan je niks helpen tijdens een marathon, een gedegen voorbereiding met regelmatig lopen wel. En het laatste argument snap ik echt he-le-maal niks van, sinds wanneer is hardlopen een modeshow?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:57 schreef Devv het volgende:
Nog even over die Hoka's. Ik zie nu pas hoe licht ze zijn in vergelijking met de schoenen die ik nu heb van bijna 300 gram. Ze zijn met 300 kilometer nog lang niet aan vervanging toe maar ik ga toch een nieuw paar aanschaffen om straks de marathon op te lopen. De Nike LunarTempo komt met 210 gram toch wel aardig in de buurt maar oogt veel minder lomp en is wat neutraler. En stiekem, niet geheel onbelangrijk vind ik ze ook wel een stuk mooier
.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook andere schoenen geprobeerd de afgelopen weken, maar ben naar één model teruggegaan omdat ik merk dat de net andere stand / afwikkeling gewoon irritatie veroorzaakte en gezien de intensieve training voor een marathon m'n lichaam dat er niet bij kon hebben tijdens het herstel. Dus nu weer lekker terug naar m'n Inov-8's, waarvan ik geen idee heb hoe zwaar ze zijn.
Jack does it in real time...![]()
Ik heb altijd al op neutrale schoenen gelopen hoor. Dus die Hoka's waren het sowieso niet geworden. Het was mij meer om het gewicht te doen. Ik geloof ook niet dat het in werkelijkheid verschil maakt. Het is meer iets waar ik mij lekker bij voel. Het placebo-effect zeg maar. Dat van die voorbereiding heb je wel gelijk in. En ik vind het persoonlijk wel belangrijk dat ze er ook nog een beetje leuk uitzien. Ik ben echt niet van de modeshows maar het hoeft voor mij ook niet altijd alleen maar functioneel te zijn. Ik draag de schoenen die ik nu heb ook vaak gewoon.
![]()
Aan de sportuniversiteit van 't land studeren heeft zo z'n voordelen. Ik mag waarschijnlijk meedoen aan een studie die mij een gehele hardlopers/sport-check up inclusief VO-MAX shizzle etc twv 300 pond voor nop geeft!
Ja doei.![]()
Hiep hiep, hoera!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel tof! Ik ga misschien ook nog zo'n test doen voor m'n marathon, al krijg ik die maar deels vergoed van de zorgverzekering, maar ik vind het wel een keer interessant.
Verder:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
f! Ik ga misschien ook nog zo'n test doen voor m'n marathon, al krijg ik die maar deels vergoed van de zorgverzekering, maar ik vind het wel een keer interessant.
Verder:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk MoBlo!
En gefeliciteerd DeeBee!
Ik ga straks denk ik even lopen...
Heb aardige spierpijn van het badmintonnen in mn arm. Gelukkig valt het in mijn benen allemaal heeeel erg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks all, het was ook prima weer om te lopen! Wat hardere wind dan dinsdag, maar verder heerlijk weer om even 10 x 400 meter af te raffelen.Jack does it in real time...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel tof! Ik ga misschien ook nog zo'n test doen voor m'n marathon, al krijg ik die maar deels vergoed van de zorgverzekering, maar ik vind het wel een keer interessant.
Verder:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd DeeBee
Staat inderdaad wel een straf windje, waardoor het de eerst paar kilometers weer koude handen hebben was, verder lekker met streamnl 25 km door bos, hei en modder en over wiebelbruggetjes gelopen, in fucking Middelbeers
Gefeliciteerd DeeBee!![]()
Wolve: mag ik in de WLWW?
Ik weet niet of ik het zo goed doe (mijn eerste keer), maar vooruit:
1
2
1
2[b]6 september 2015 - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*] Steffelonio - 10 EM
Bedankt!![]()
![]()
Het topic is al te lang open. Ik kan m'n post al niet meer editten.
Je zal dus even moeten wachten tot we deze volgeouwehoerd hebben (of er toevallig een modje voorbij komt die 'm er in zet).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:08 schreef xMissi het volgende:
Leuk MoBlo!
En gefeliciteerd DeeBee!
Ik ga straks denk ik even lopen...
Heb aardige spierpijn van het badmintonnen in mn arm. Gelukkig valt het in mijn benen allemaal heeeel erg mee
Niet miepen maar bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt weer editten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:28 schreef Wolve000 het volgende:
Het topic is al te lang open. Ik kan m'n post al niet meer editten.
Je zal dus even moeten wachten tot we deze volgeouwehoerd hebben (of er toevallig een modje voorbij komt die 'm er in zet).Ja doei.![]()
Ja ik belde net ... Sorry mevrouw hij is in bespreking. Om 3 uur is hij wel ongeveer klaar. Bel dan maar terug. Grrrrrquote:Had ik weer.
Ontopic. Ik moet lopen maar heb geen zin *miepmiep*![]()
Thanks! Mijn eerste "echte" WLWW-wedstrijd! Nu wordt het definitief. Mooi!quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:40 schreef Wolve000 het volgende:
In dat geval, steffelonio, je staat er bij!![]()
![]()
Ik begin het ook leuk te vinden dat de eerste wedstrijden er aan komen, maar besef daarbij ook dat ik wel vaker moet trainen.
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met die hele hoge hartslag moet en ik word binnen 8 wk nog geopereerd. (niets groots, maar toch zeker 2wk uit de running)
Voor maart dus nog maar geen wedstrijd gepland, de 1e is eind april. En vanaf dan wil ik er minimaal 1 per maand doen.![]()
Is de inschrijving al geopend? Das op tijd zegquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:25 schreef steffelonio het volgende:
Wolve: mag ik in de WLWW?
Ik weet niet of ik het zo goed doe (mijn eerste keer), maar vooruit:
1
2
[ code verwijderd ]
Bedankt!
Die had ik ook zien staan ja, het is wel mijn rustweek dan, maar het gebied lijkt me ook zo mooi.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/events/772248336191291/
Dit klinkt best leuk.. De biesbosch is mooi!
Ik denk dat ik maar last minute moet beslissen of ik ga.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is inderdaad heerlijk weer om te hardlopen vandaag! Dus iedereen die de deur nog uit kan vandaag, ga! Dit soort dagen brengen de lente/zomerkriebels toch wel dubbel zo hard naar boven. Duurlopen gewoon kunnen verplaatsen naar de avond zonder toeters en bellen, kort-kort, fluitende vogels, mooie natuur. Afijn, reden genoeg waarom het snel lente mag wordenZelf 6,1 km gelopen, alleen vond mijn horloge het jammer genoeg na twee kilometer wel voldoende.
Dus de overige 4km zullen jullie van mij moeten aannemen dat ik die ook daadwerkelijk heb gelopen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Same here.. Mijn trainer vind waarschijnlijk dat ik dan teveel omvang maak maar qua tempo kan het prima als duurloopje en 20km valt op zich ook nog wel meequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Die had ik ook zien staan ja, het is wel mijn rustweek dan, maar het gebied lijkt me ook zo mooi.
Ik denk dat ik maar last minute moet beslissen of ik ga.Wel lekker laagdrempelig georganiseerd in ieder geval!
Ow wow, de Biesbosch lijkt me ook fantastisch. Jammer dat het geen wedstrijd is, dat het een trail is en dat ik die dag moet bowlen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een paar uurtjes verlof opgenomen vandaag, dus ik ga zo ook eens een stukkie lopen.![]()
Dat het geen wedstrijd is en een trail maakt toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Ow wow, de Biesbosch lijkt me ook fantastisch. Jammer dat het geen wedstrijd is, dat het een trail is en dat ik die dag moet bowlen.
Ik heb een paar uurtjes verlof opgenomen vandaag, dus ik ga zo ook eens een stukkie lopen.Dan kun je lekker van de omgeving genieten en ondertussen evt wat kletsen. En het is per definitie een trail omdat er geen asfalt in een natuurgebied ligt. En moet je bowlen om 11 uur 's ochtends?
We kunnen er een keer een duurloopje doen, over (half) verharde paden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Ow wow, de Biesbosch lijkt me ook fantastisch. Jammer dat het geen wedstrijd is, dat het een trail is en dat ik die dag moet bowlen.Verstandig, want morgen eindigt het prachtige weer voorlopig.quote:Ik heb een paar uurtjes verlof opgenomen vandaag, dus ik ga zo ook eens een stukkie lopen.
Gisteravond heb ik gegeten in Blaricum, aan de rand van een heidegebied. Van tevoren een stukje gewandeld en ik dacht alleen maar "hier wil ik ooit eens hardlopen".
[ Bericht 3% gewijzigd door Zwabberhark op 19-02-2015 14:31:33 ]![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel tof! Ik ga misschien ook nog zo'n test doen voor m'n marathon, al krijg ik die maar deels vergoed van de zorgverzekering, maar ik vind het wel een keer interessant.![]()
Ik denk nou juist dat ik tijdens een wedstrijd veel meer van de omgeving geniet, omdat ik alleen loop, en met niemand hoef te kletsen. Een keer daar samen lopen met Zwabber klinkt dan wel weer erg aanlokkelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat het geen wedstrijd is en een trail maakt toch niet zoveel uit?Dan kun je lekker van de omgeving genieten en ondertussen evt wat kletsen. En het is per definitie een trail omdat er geen asfalt in een natuurgebied ligt. En moet je bowlen om 11 uur 's ochtends?
En het bowlen is 's middags, maar dan wel helemaal aan de andere kant van het land.![]()
Je eerste wedstrijd en dan gelijk een 10 EMquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Thanks! Mijn eerste "echte" WLWW-wedstrijd! Nu wordt het definitief. Mooi!.
![]()
Feliz cumple DB!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Klote. Ik met volle moed begonnen. Ging goed. Knie goed. Jahoor. Kramp in mn kuiten. Deze keer hielp strekken tussendoor niet. dus helaas maar 1 interval van 9 minuten gedaan.Nu ben ik weer rustig naar de auto aan het lopen.Voelt niet goed. Zelfs als ik het weer probeer dan voel ik het... Het andere positieve is dat ik eigenlijk helemaal niet buiten adem was
.
![]()
Wel genoeg gedronken vandaag?quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:59 schreef xMissi het volgende:
Klote. Ik met volle moed begonnen. Ging goed. Knie goed. Jahoor. Kramp in mn kuiten. Deze keer hielp strekken tussendoor niet. dus helaas maar 1 interval van 9 minuten gedaan.Nu ben ik weer rustig naar de auto aan het lopen.Voelt niet goed. Zelfs als ik het weer probeer dan voel ik het... Het andere positieve is dat ik eigenlijk helemaal niet buiten adem was
.
Niet heel veel maar ook niet weinig. Maar het gekke is dat ik het tijdens training met de groep ook heb. Ben net even na de trainer/fysio gelopen om te vragen. Hij gaf ff wat advies en oefeningen en andere fysio hielp me ff daarbij. Nu is de kramp wel weer wat weg getrokken gelukkig. Maandag kijkt hij ff mee. Vind het niet leuk als dit elke x is...quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel genoeg gedronken vandaag?![]()
Hier staan er nog een paar, wat dichterbij huis:quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/ropatrail?fref=nf![]()
Leuk!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:39 schreef McTwente het volgende:
[..]
Hier staan er nog een paar, wat dichterbij huis:
https://www.facebook.com/ropatrail?fref=nfIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb mijn rondje ook weer gelopen, een testloopje van 4.5km, kijken wat mijn enkel doet. Hij is nog steeds wat gevoelig, maar geen pijn gehad tijdens het lopen. Zag vanmorgen dat nog wel iets dikker is dan normaal. Dus nog even goed in de gaten houden. Ik denk dat ik de komende week nog even geen snelle trainingen ga doen en vooral vlak ga lopen. Ben in ieder geval blij dat ik mijn langste duurloop er al op heb zitten, nu maar hopen op een goede supercompensatie.
![]()
Zou ik het straks weer proberen? Of gewoon tot maandag rusten? Voelt nu wel weer gewoon normaal opzich![]()
![]()
Leuk die trail! 20 km ga ik nu niet doen maar ooit als ik groot ben...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, als het een paar uur geleden niet ging, gaat het nu ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:37 schreef xMissi het volgende:
Zou ik het straks weer proberen? Of gewoon tot maandag rusten? Voelt nu wel weer gewoon normaal opzichMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oke oke. Ik zal voor deze keer eens luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, als het een paar uur geleden niet ging, gaat het nu ook niet.. Voel me nu alleen zo rot dat ik het niet heb afgemaakt.. Maargoed dan wacht ik wel tot maandag haha..
![]()
Een training niet afmaken of overslaan is niet erg hoor, al snap ik wel dat dat niet echt fijn voelt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:47 schreef xMissi het volgende:
[..]
Oke oke. Ik zal voor deze keer eens luisteren. Voel me nu alleen zo rot dat ik het niet heb afgemaakt.. Maargoed dan wacht ik wel tot maandag haha..
Maandag weer nieuwe kansen, komt goed
Laat het los. 1 training missen is niet erg. Ik heb deze week al 2,75 km gelopen. Vind ik jammer, maar slaap er geen minuut minder omquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:47 schreef xMissi het volgende:
[..]
Oke oke. Ik zal voor deze keer eens luisteren. Voel me nu alleen zo rot dat ik het niet heb afgemaakt.. Maargoed dan wacht ik wel tot maandag haha..
Ik ben vandaag maar een halte eerder uit de tram gestapt en gaan hobbelen naar het adres waar ik moest zijn. Mijn benen zitten namelijk vol loopenergie, toch welZou goed zijn als er nu een wedstrijd kwam.
![]()
Je had er toch elke maand één gepland?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef Quoi het volgende:
Ik ben vandaag maar een halte eerder uit de tram gestapt en gaan hobbelen naar het adres waar ik moest zijn. Mijn benen zitten namelijk vol loopenergie, toch welZou goed zijn als er nu een wedstrijd kwam.
Ik heb een beetje maag/darm hommeles vanmiddagmaar voel me behalve dat niet ziek dus ga wel proberen te trainen.. Soms wordt het van sporten juist beter..
Jullie zijn lief thanks.![]()
Ik moet mijn beentjes toch gaan sparen voor over 2 weken.. Ga ik en hele dagen werken en dat betekend heel heel heel veel heen en weer lopen.
@LT dat heb ik ook wel eens en bij mij gaat het tijdens sporten ook meestal over. Dus er is hoop!
[ Bericht 19% gewijzigd door xMissi op 19-02-2015 18:35:20 ]![]()
Kijk je wel uit met je knie met deze afstanden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Laat het los. 1 training missen is niet erg. Ik heb deze week al 2,75 km gelopen. Vind ik jammer, maar slaap er geen minuut minder om![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met je knie met deze afstanden.kapot moet ie
Zo...voedselpakket voor zaterdag gekocht...ik ben klaar voor een dagje hardlopen
Niet trainen vandaag. Ben een beetje grieperig, last van mijn keel, hoofdpijn, algeheel gemmel, dat soort meuk. En ik wil zaterdag wel 30k lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt! Maar morgenochtend richting Oostenrijk, dus even weinig loopactiviteitenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je had er toch elke maand één gepland?
Ik heb een beetje maag/darm hommeles vanmiddagmaar voel me behalve dat niet ziek dus ga wel proberen te trainen.. Soms wordt het van sporten juist beter..
(en vanavond laatste spoedcursus-les)![]()
Ik heb al 10 dagen niet gelopen. Poot gaat nu wel de goede kant op. Bloeduitstortingen zijn aan het verdwijnen. Ik hoop zondag weer een duurloopje te doen, twee weken voor de cpc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef mosselmossel het volgende:
Niet trainen vandaag. Ben een beetje grieperig, last van mijn keel, hoofdpijn, algeheel gemmel, dat soort meuk. En ik wil zaterdag wel 30k lopen.![]()
Vandaag was het in ieder geval nog lekker buiten. Iets te koud door de wind, misschien, maar voor februari was dit goed te doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Verstandig, want morgen eindigt het prachtige weer voorlopig.
En ik heb er dus weer een leuk rondje door de polder op zitten. 32 km in een behoorlijk vlak tempo, ben er best trots op. En moe, ik ben moe. Pfffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inschrijving start medio april. Maar dan ben ik er wel meteen bij (hoop ik)quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Is de inschrijving al geopend? Das op tijd zeg![]()
![]()
Nee, eerste die in de WLWw komt. Vorig jaar 5 km loopje gedaan (warandeloop Tilburg) en dit jaar 9,6 km (singelcross Zaltbommel). En ik wil tussen nu en september nog wat 10km loopjes doen. Hangt af van o.a. agenda... Lastig somsquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Je eerste wedstrijd en dan gelijk een 10 EM.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef pijll het volgende:
[..]
Vandaag was het in ieder geval nog lekker buiten. Iets te koud door de wind, misschien, maar voor februari was dit goed te doen.
En ik heb er dus weer een leuk rondje door de polder op zitten. 32 km in een behoorlijk vlak tempo, ben er best trots op. En moe, ik ben moe. Pfffff.Aardig rondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moet ik nog steeds aan wennen: als iemand schrijft "lekker rondje gelopen". En dat daarmee dan een tocht van 32 km wordt bedoeld. 32 km is voor mij nog soort van ultra.quote:
Gefeliciteerd pijll!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:05 schreef pijll het volgende:
[..]
Vandaag was het in ieder geval nog lekker buiten. Iets te koud door de wind, misschien, maar voor februari was dit goed te doen.
En ik heb er dus weer een leuk rondje door de polder op zitten. 32 km in een behoorlijk vlak tempo, ben er best trots op. En moe, ik ben moe. Pfffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan! Je perfect goed op schema voor de marathon (Leiden? De Groene? Rotterdam?)
Misschien zelfs voor op het schema.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: