Precies, die dude met die punten op zijn hoofd die aan het eind van S04E04 Crasters laatste zoon geofferd krijgt!quote:
quote:Carice krijgt gemene rollen dankzij GoT
Daan (daan1601) 18-02-2015 19:00 print
Carice van Houten krijgt dankzij haar rol in Game of Thrones meer werk aangeboden. Tijdens een internationaal persevent in Londen vertelde de actrice volgens The Post Online dat het vooral veel rollen van 'sterke, nou ja, eigenlijk gemene vrouwen' zijn.
"Wraakzuchtige echtgenotes bijvoorbeeld. Terwijl ik in mijn land wel de vrolijke en luchtige rollen krijg", vervolgde de brunette die in Game of Thrones de rol van heks Melisandre speelt. "Heb ik een chagrijnige kop ofzo?", zei Carice lachend.
Momenteel is het vijfde seizoen van de populaire serie in de maak. Of haar karakter de serie overleeft? Carice zegt niks. "Mocht Melisandre onverhoopt doodgaan, nou, dan wil ik dat ze ook spectaculair wordt afgemaakt. Volgens mij is daar ook veel behoefte aan bij het kijkerspubliek, dat haar dat wel zou gunnen."
Voor haar scènes is Carice veel in Ierland. "Ik ben echt genaaid met die rol, het is altijd koud in Ierland en ik ben zowat de enige van de cast die geen thermische kleding kan dragen, omdat ik halfnaakt ben, of dunne jurkjes aan heb. En dan ben ik ook nog iemand die 't al in de zomer koud heeft", aldus Van Houten.
Een bitchy resting face Carice.quote:"Heb ik een chagrijnige kop ofzo?", zei Carice lachend.
Kan ze niet eens in een film of serie haar kleren aanhouden ofzo?quote:
qftquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
Een bitchy resting face Carice.
qftquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:27 schreef Funzel het volgende:
Jullie zouden haar allemaal doen ouwe rukkers.
gelukkig nietquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze niet eens in een film of serie haar kleren aanhouden ofzo?
Waarom? Prima lijf.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ze niet eens in een film of serie haar kleren aanhouden ofzo?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:18 schreef Gezicht het volgende:
Gisteren bij DWDD hield ze haar kleren aan.
Ik heb niet gekeken, maar er was wel iets met haar tanden blijkbaar, nogal erg wit:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:18 schreef Gezicht het volgende:
quote:Carice van Houten treedt in de voetsporen van Yolanthe Sneijder-Cabau. Waar de voetbalvrouw in december trending topic werd door haar opvallende uiterlijk in RTL Late Night, was Van Houten donderdagavond trending topic door haar stralende gebit in De Wereld Draait Door. Dat was te volgen op Twitter. Veel kijkers vonden het gebit van Van Houten maar verdacht wit. “
Bron
Waar men zich tegenwoordig al niet druk om kan maken. Oké, ze heeft haar tanden laten bleken. So whatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar er was wel iets met haar tanden blijkbaar, nogal erg wit:
[..]
Ze ging iets zingen met een of andere hippe knaap. Ze hebben het wel even over GoT gehad maar niet echt uitgebreid.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:55 schreef planethugo het volgende:
waar ging het over bij dwdd? Alles behalve GoT vermoed ik? Lijkt wel of Mathijs dat onderwerp nooit mag aansnijden als ze daar zit...
En over dat ze als GoT actrice afspraken heeft dat ze op elke moment gebeld kan worden voor opnames en dat ze dan meteen moet komen opdraven.quote:
Vond ik wel opvallend. Had verwacht dat er een vaste opnameperiode met een redelijk vaste planning zou zijn, maar je moet dus blijkbaar de hele tijd standby zitten voor het geval dat ze je ineens vanuit het niets nodig hebben. Klinkt best pittig. Kun je bijna niks vooruit plannen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:02 schreef Aristoteless het volgende:
En over dat ze als GoT actrice afspraken heeft dat ze op elke moment gebeld kan worden voor opnames en dat ze dan meteen moet komen opdraven.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:18 schreef Gezicht het volgende:
Er word meestal toch ook wel in een bepaalde periode opgenomen. Alleen standby als scènes dan blijkbaar niet helemaal goed blijken te zijn bij de edit en dan maar opnieuw worden geschotenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:27 schreef Weakling het volgende:
[..]
Vond ik wel opvallend. Had verwacht dat er een vaste opnameperiode met een redelijk vaste planning zou zijn, maar je moet dus blijkbaar de hele tijd standby zitten voor het geval dat ze je ineens vanuit het niets nodig hebben. Klinkt best pittig. Kun je bijna niks vooruit plannen.
stumper theon, doet ook heel hard zijn best om bad ass over te komenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
Wat is het einde van S02E07 ziek eigenlijk, helemaal vergeten dat Theon dan doet alsof 'ie Bran en Rickon heeft verbrand. Ik schrok me wel de tering toen ik dat voor het eerst zag, niet zien aankomen.
Hij luisterde vooral naar het advies van zijn "first mate" (Dagner heette hij geloof ik). Jammer dat Theon zo diep is gezonken vanaf seizoen 2.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
stumper theon, doet ook heel hard zijn best om bad ass over te komen
niks mis mee in het wereldje van GRRMquote:Op zondag 22 februari 2015 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
Theon "effe lekker mijn zus vingeren" Greyjoy
Ik ook dit weekend. Leuk om seizoen 1 weer terug te zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
zojuist begonnen aan het herkijken van alle vorige series zodat ik helemaal klaar ben als seizoen 5 begint
boeken lezen en je bent pas echt goed klaar voor de seriequote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
zojuist begonnen aan het herkijken van alle vorige series zodat ik helemaal klaar ben als seizoen 5 begint
die heb ik allemaal al een keer gelezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
boeken lezen en je bent pas echt goed klaar voor de serie
Nooit gestopt.quote:
Acteerwerk van Dinklage in heel seizoen 4 vind ik sowieso ontzettend goed. Rest van de serie eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben al een stukje verder. Net de aflevering gezien met misschien wel het beste stukje acteerwerk van Peter DinklageHet stukje dat hij zijn vader confronteert met wat hem echt dwars zit, namelijk dat hij een dwarf is en daarvoor wordt veroordeeld en dat hij vervolgens wederom "trial by combat" eist.
mwah lijjkt op die shot uit begin seizoen 4, dat ie geiten bbg maaktquote:
minder geld in marketing betekent meer geld in de seriequote:
Wie gaat hier heen?quote:Zo zullen castleden van Ghostbusters, Game of Thrones, Arrow en Breaking Bad aanwezig zijn, samen met tekenaars van bekende Amerikaanse comics en Nederlandse strips.
Ook compleet out of character.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
Wat is het einde van S02E07 ziek eigenlijk, helemaal vergeten dat Theon dan doet alsof 'ie Bran en Rickon heeft verbrand. Ik schrok me wel de tering toen ik dat voor het eerst zag, niet zien aankomen.
ziet er best geil uit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgende maand Comic Con in Nederland
[..]
Wie gaat hier heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |