mwah lijjkt op die shot uit begin seizoen 4, dat ie geiten bbg maaktquote:
minder geld in marketing betekent meer geld in de seriequote:
Wie gaat hier heen?quote:Zo zullen castleden van Ghostbusters, Game of Thrones, Arrow en Breaking Bad aanwezig zijn, samen met tekenaars van bekende Amerikaanse comics en Nederlandse strips.
Ook compleet out of character.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
Wat is het einde van S02E07 ziek eigenlijk, helemaal vergeten dat Theon dan doet alsof 'ie Bran en Rickon heeft verbrand. Ik schrok me wel de tering toen ik dat voor het eerst zag, niet zien aankomen.
ziet er best geil uit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgende maand Comic Con in Nederland
[..]
Wie gaat hier heen?
ook een zwaardvechterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zie net dat de cast zich beperkt tot ''Pycelle''
voor wat?quote:
quote:
san diego comic con misschien danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga alleen als ik Jon Snow van dichtbij kan besnuffelen
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.quote:
Weet iemand waar Daenaris?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.
- Joffrey dood
- Mountain vs red viper
- Battle at Castle Black
- Tywin die wordt (dood?)geschoten door Tyrion
- Tyrion's trial
- Alles wat gebeurt bij on rondom the Vale
Alleen de verhaallijn van Daenaris is een beetje boring.
"Your sister"quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.
- Joffrey dood
- Mountain vs red viper
- Battle at Castle Black
- Tywin die wordt (dood?)geschoten door Tyrion
- Tyrion's trial
- Alles wat gebeurt bij on rondom the Vale
Alleen de verhaallijn van Daenaris is een beetje boring.
Moet je wel een krukje voor hem meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga alleen als ik Jon Snow van dichtbij kan besnuffelen
Dat vond ik juist het kutste moment. Slecht gefilmd, "your sister" is veel minder cool dan wat hij in de boeken zegt en littlefinger die als een disney-boef die chick duwt.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Your sister"![]()
Dat was voor mij wel het hoogtepunt denk ik. Misschien omdat ik het niet aan zag komen, itt tot de andere schokkende dingen.
Ik denk het ook met m'n 1.80mquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je wel een krukje voor hem meenemen
Ik vond het storend hoe Lysa het moordplan op Arynn zo haastig tegen Littlefinger priegelde.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het kutste moment. Slecht gefilmd, "your sister" is veel minder cool dan wat hij in de boeken zegt en littlefinger die als een disney-boef die chick duwt.
Onderdeel van het verhaal, ik weet, maar voor mij juist een anti-climax. Uit die scene kon veel meer gehaald worden.
Dat was inderdaad ook zo'n "oh wacht, dat moet er ook wel even in" momentje.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het storend hoe Lysa het moordplan op Arynn zo haastig tegen Littlefinger priegelde.
Nou, dat bedoel ikquote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook zo'n "oh wacht, dat moet er ook wel even in" momentje.
Bitch, bijna de gehele situatie van Game of Thrones waar we ons nu in bevinden is in de kern een gevolg van hun Jon Arryn-plot. Daar mag echt wel wat meer tijd voor genomen worden dan een scene van 10 seconden waarin Lysa even snel alles eruit gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |