ook een zwaardvechterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zie net dat de cast zich beperkt tot ''Pycelle''
voor wat?quote:
quote:
san diego comic con misschien danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga alleen als ik Jon Snow van dichtbij kan besnuffelen
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.quote:
Weet iemand waar Daenaris?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.
- Joffrey dood
- Mountain vs red viper
- Battle at Castle Black
- Tywin die wordt (dood?)geschoten door Tyrion
- Tyrion's trial
- Alles wat gebeurt bij on rondom the Vale
Alleen de verhaallijn van Daenaris is een beetje boring.
"Your sister"quote:Op zondag 1 maart 2015 12:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heel S4 heeft wel meer goede momenten.
- Joffrey dood
- Mountain vs red viper
- Battle at Castle Black
- Tywin die wordt (dood?)geschoten door Tyrion
- Tyrion's trial
- Alles wat gebeurt bij on rondom the Vale
Alleen de verhaallijn van Daenaris is een beetje boring.
Moet je wel een krukje voor hem meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga alleen als ik Jon Snow van dichtbij kan besnuffelen
Dat vond ik juist het kutste moment. Slecht gefilmd, "your sister" is veel minder cool dan wat hij in de boeken zegt en littlefinger die als een disney-boef die chick duwt.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Your sister"![]()
Dat was voor mij wel het hoogtepunt denk ik. Misschien omdat ik het niet aan zag komen, itt tot de andere schokkende dingen.
Ik denk het ook met m'n 1.80mquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je wel een krukje voor hem meenemen
Ik vond het storend hoe Lysa het moordplan op Arynn zo haastig tegen Littlefinger priegelde.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het kutste moment. Slecht gefilmd, "your sister" is veel minder cool dan wat hij in de boeken zegt en littlefinger die als een disney-boef die chick duwt.
Onderdeel van het verhaal, ik weet, maar voor mij juist een anti-climax. Uit die scene kon veel meer gehaald worden.
Dat was inderdaad ook zo'n "oh wacht, dat moet er ook wel even in" momentje.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het storend hoe Lysa het moordplan op Arynn zo haastig tegen Littlefinger priegelde.
Nou, dat bedoel ikquote:Op zondag 1 maart 2015 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook zo'n "oh wacht, dat moet er ook wel even in" momentje.
Bitch, bijna de gehele situatie van Game of Thrones waar we ons nu in bevinden is in de kern een gevolg van hun Jon Arryn-plot. Daar mag echt wel wat meer tijd voor genomen worden dan een scene van 10 seconden waarin Lysa even snel alles eruit gooit
Eensquote:Op zondag 1 maart 2015 18:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oneens. Als jij samen met iemand plannen hebt bekokstoofd en je hebt het er later weer over met diegene, dan ga je dat niet al uitleggend in 10 minuten vertellen, dan vertel je dat zoals Lysa deed tegenover Petyr. Hij weet alle ins en outs toch al, hij heeft er ook aan meegewerkt! Dan is verdere uitleg niet nodig. En als mensen het missen dan moeten ze maar opletten en niet hun Facebook oid checken tijdens het kijken.
Het gaat niet om de noodzaak om dat specifieke verhaal te tonen, het gaat erom hoe ze het deden. Of je doet zoiets uitgebreid op een andere manier dan terwijl Lysa boven de afgrond hangt, of je slaat het over en stopt het in een gesprek tussen Petyr en weetikveelwiequote:Op zondag 1 maart 2015 18:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oneens. Als jij samen met iemand plannen hebt bekokstoofd en je hebt het er later weer over met diegene, dan ga je dat niet al uitleggend in 10 minuten vertellen, dan vertel je dat zoals Lysa deed tegenover Petyr. Hij weet alle ins en outs toch al, hij heeft er ook aan meegewerkt! Dan is verdere uitleg niet nodig. En als mensen het missen dan moeten ze maar opletten en niet hun Facebook oid checken tijdens het kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor wie het interesseert ; de boekversie van Lysa's onthulling;Dat is wel een heel stuk anders dan in de serie ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke versie vind je beter?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel stuk anders dan in de serie ja.
Wauw dat is nog zoooooo langquote:Op zondag 1 maart 2015 20:57 schreef DragonFodder het volgende:
net klaar met een herkijk van seizoen 4. Heerlijk! Nu helaas nog een maand wachten
Boek versie was ook maar 1 alinea. Maar ik snap niet waarom ze die bekentenis losgetrokken hebben met Lysa's moord.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Welke versie vind je beter?
Het volk stond ook op z'n achterste poten toen ik een TT had gemaakt met ''Only Cat.''
mwah valt best meequote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel stuk anders dan in de serie ja.
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je wel een krukje voor hem meenemen
oke, heel stuk anders is idd overdreven. Maar ook dat bealish iemand de schuld geeft, sansa commandeert om de guards op te halen. Dat is allemaal weggelaten.quote:
Dus zoveel anders is het nou ook weer niet in het boek.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Voor wie het interesseert ; de boekversie van Lysa's onthulling;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik de scene van de onthulling niet geforceerd. Dat het tussen neus en lippen door onthuld werd vond ik juist realistisch (en bijdragen aan de WTF moment). Petyr gaat echt niet uitgebreid vertellen hoe hij zijn plannen uitvoert, hij weet als geen ander dat de muren oren hebben. Het paste wel bij Lysa's personage om dit even aan te halen om vervolgens Petyr meteen ta laten ingrijpen. Ik denk dat dit voor de meeste kijkers wel allemaal duidelijk is geweest. Alleen de kijkers die alleen kijken voor de epische scenes en de blootte borsten (en het verhaal maar half volgen) zullen het gemist hebben.
Smaug is toch nog de enige die vrij los vliegt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Smaug![]()
Die lijkt met Tyrion nog groter.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Smaug is toch nog de enige die vrij los vliegt?
of is die ook opgesloten?
nee dat is ser pouncequote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft deze Smaug een vervelendere stem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Smaugvolgens mij gaan jullie lekker hier.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft deze Smaug een vervelendere stem.
mmmm fuck verkeerde draakquote:
Die had ik ook als eerste in gedachten, maar wist niet hoe dat beest ook alweer heette en te lui om te googlenquote:
darudequote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die had ik ook als eerste in gedachten, maar wist niet hoe dat beest ook alweer heette en te lui om te googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |