Ik ook dit weekend. Leuk om seizoen 1 weer terug te zien.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
zojuist begonnen aan het herkijken van alle vorige series zodat ik helemaal klaar ben als seizoen 5 begint
boeken lezen en je bent pas echt goed klaar voor de seriequote:Op zondag 22 februari 2015 23:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
zojuist begonnen aan het herkijken van alle vorige series zodat ik helemaal klaar ben als seizoen 5 begint
die heb ik allemaal al een keer gelezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
boeken lezen en je bent pas echt goed klaar voor de serie
Nooit gestopt.quote:
Acteerwerk van Dinklage in heel seizoen 4 vind ik sowieso ontzettend goed. Rest van de serie eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:05 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben al een stukje verder. Net de aflevering gezien met misschien wel het beste stukje acteerwerk van Peter DinklageHet stukje dat hij zijn vader confronteert met wat hem echt dwars zit, namelijk dat hij een dwarf is en daarvoor wordt veroordeeld en dat hij vervolgens wederom "trial by combat" eist.
mwah lijjkt op die shot uit begin seizoen 4, dat ie geiten bbg maaktquote:
minder geld in marketing betekent meer geld in de seriequote:
Wie gaat hier heen?quote:Zo zullen castleden van Ghostbusters, Game of Thrones, Arrow en Breaking Bad aanwezig zijn, samen met tekenaars van bekende Amerikaanse comics en Nederlandse strips.
Ook compleet out of character.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef Gezicht het volgende:
Wat is het einde van S02E07 ziek eigenlijk, helemaal vergeten dat Theon dan doet alsof 'ie Bran en Rickon heeft verbrand. Ik schrok me wel de tering toen ik dat voor het eerst zag, niet zien aankomen.
ziet er best geil uit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Volgende maand Comic Con in Nederland
[..]
Wie gaat hier heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |