quote:
Ik vind het een beetje chanant mensen van den foks op facebook te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk
Paxcon Is ook mijn vriend. En lr![]()
![]()
Knotsgekke wedstrijd, ik kon het niet helemaal bekijken. Griepquote:Op maandag 16 februari 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Scoor je vier keer, win je nog maar net.
Ik heb het niet gekeken omdat ik dacht dat het al gespeeld wasquote:Op maandag 16 februari 2015 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Knotsgekke wedstrijd, ik kon het niet helemaal bekijken. Griep
Blimeytwitter:GaryLineker twitterde op maandag 16-02-2015 om 21:55:09Blimey! We have ourselves a cup tie. Preston lead. reageer retweet
Ik dacht aan Barneyquote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef Caland het volgende:
Blimeytwitter:GaryLineker twitterde op maandag 16-02-2015 om 21:55:09Blimey! We have ourselves a cup tie. Preston lead. reageer retweet
Zwaar balen maar deze week kunnen wij weer genieten.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gekeken omdat ik dacht dat het al gespeeld was
Ah ik ook wel eerst maar zolang ze niets posten wat aan fok linktquote:Op maandag 16 februari 2015 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje chanant mensen van den foks op facebook te hebben.
Alhoewel ik met mooiboys als vrienden wel indruk maak.
Dat kan ik niet uitsluiten met Paxcon. Hij is helemaal the man in Stk nu het dorp weet dat hij succesvol SES mod is.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah ik ook wel eerst maar zolang ze niets posten wat aan fok linkt
Dit weekend ook?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zwaar balen maar deze week kunnen wij weer genieten.
KOMT ZO IK GA EVEN NAAR UNITED KIJKENquote:Op maandag 16 februari 2015 22:00 schreef Smoofie het volgende:
WAAR IS MP4 DAN??????????????????????????????????????????????
Ik zet ook even een stream aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
KOMT ZO IK GA EVEN NAAR UNITED KIJKEN
Hij woont daar toch niet meerquote:Op maandag 16 februari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet uitsluiten met Paxcon. Hij is helemaal the man in Stk nu het dorp weet dat hij succesvol SES mod is.
Ook te zien op de BBC.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet ook even een stream aan.
Hopelijk gaan ze eruit.
Paupurquote:Op maandag 16 februari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ontvang ik niet op mijn televisie.
Hij is daar vaak aan een feunen. Jij en ik zijn vast welkom bij een meet daar in het plaatselijke café.quote:
hebben ze daar brandquote:Op maandag 16 februari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is daar vaak aan een feunen. Jij en ik zijn vast welkom bij een meet daar in het plaatselijke café.
Tijdens VI wordt iedereen die er een beetje kijk op heeft gelukkig wakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gaat t nog goed hier, ik vernam dat het wat minder druk werd op FOK
Het kan nooit zó rustig zijn dat we op jouw aanwezigheid zitten te wachten.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Gaat t nog goed hier, ik vernam dat het wat minder druk werd op FOK
barney.gifquote:Op maandag 16 februari 2015 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan nooit zó rustig zijn dat we op jouw aanwezigheid zitten te wachten.
Misschien moet je op zijn foto's reageren op facebook.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is Mortaxx ALTIJD ineens weg als ik hem begroet
wat een paardenlul
Ja die heb ik dus laatst gelikedquote:Op maandag 16 februari 2015 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op zijn foto's reageren op facebook.
Paardenlul bedoel je.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus laatst geliked
wat een ondankbare lul
Stuur een DM dan. En ga dat niet in dit topic vragenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
johannes_vermeer, kunnen we even dm'en?![]()
Ik geef je bij deze toestemming.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
Mag ik ook met jou DM'en?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze toestemming.
Ach maak maar een nieuw account aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is het mogelijk om de naam van je account aan te passen? Ik wil voortaan door het leven gaan als Omhooggevallen_IJscoboer. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
In dat kader zou ik jou ook aan willen raden om een nieuw account aan te maken, want dan kun je weer met een schone lei op dit forum beginnen weet je wel. Voor mij is dat geen optie, want ik heb met mijn huidige account een reputatie opgebouwd daar krijgt een paard de hik van.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach maak maar een nieuw account aan.
Niemand die het doorheeft
Bedankt, maar wederom Mislukt - Netwerkfout, wtf.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)0e4-b259ab17a452.mp4
Oeh.. mag ik je aanraken?quote:Op maandag 16 februari 2015 23:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In dat kader zou ik jou ook aan willen raden om een nieuw account aan te maken, want dan kun je weer met een schone lei op dit forum beginnen weet je wel. Voor mij is dat geen optie, want ik heb met mijn huidige account een reputatie opgebouwd daar krijgt een paard de hik van.
Nou, nee, moet dat? Soms heb ik het gevoel dat jij niet helemaal spoort.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Fylax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de fragmenten. Zit alles van dit seizoen terug te kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Alleen de eerste minuut al over de reclame van Depay is geniaal
Depay doelt natuurlijk op de Spaanse en Franse competitie waar het nog spannend is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:15 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Alleen de eerste minuut al over de reclame van Depay is geniaal
Goede uitspraak van Humberto Tan, soms vind ik dat hij wat overdrijft maar hier slaat hij de spijker op de kop. Ik vind dat een club van het formaat Chelsea veel harder kan optreden tegen supporters.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Oliver23 het volgende:
Tan: ''Wat mij betreft mag Chelsea en Vitesse voor altijd worden uitgesloten door de FIFA en UEFA''
Waar slaat dit op? Dan had de club Real Madrid dus maatregelen kunnen nemen, zoals hem een levenslang stadionverbod geven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff Humberto Tan loopt weer eens met zijn eigen domheid te koop. Een voetbalclub straffen om iets wat in een metrostation gebeurt is. Als Anders Breivik supporter van Real Madrid was geweest dan had die club zeker opgeheven moeten worden volgens zijn logica.
Hij probeert nu goedkoop te scoren over de rug van de Koninklijke.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Dan had de club Real Madrid dus maatregelen kunnen nemen, zoals hem een levenslang stadionverbod geven.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
pff Humberto Tan loopt weer eens met zijn eigen domheid te koop. Een voetbalclub straffen om iets wat in een metrostation gebeurt is. Als Anders Breivik supporter van Real Madrid was geweest dan had die club zeker opgeheven moeten worden volgens zijn logica.
zak in elkaar joh zielepootquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zak in elkaar joh zielepoot
Als Humberto boos is moet de redactie gewoon even een muziekje instarten, dan gaat hij vanzelf weer dansen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Oliver23 het volgende:
Tan: ''Wat mij betreft mag Chelsea en Vitesse voor altijd worden uitgesloten door de FIFA en UEFA''
Het is deze selectief verontwaardigde beroepsdemagoog blijkbaar ook ontgaan dat Chelsea direct een uitstekend statement heeft afgegeven, nadat ze tot hun grote spijt vernamen wat een kleine minderheid van de 'supporters' in Parijs heeft gedaan en gezongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Oliver23 het volgende:
quote:The club (Chelsea) said: “Such behaviour is abhorrent and has no place in football or society. We will support any criminal action against those involved, and should evidence point to involvement of Chelsea season-ticket holders or members the club will take the strongest possible action against them, including banning orders.”
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is deze selectie verontwaardigde beroepsdemagoog blijkbaar ook ontgaan dat Chelsea direct een uitstekend statement heeft afgegeven, nadat ze tot hun grote spijt vernamen wat een kleine minderheid van de 'supporters' in Parijs heeft gedaan en gezongen.
[..]
Atouba!quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tranen in de ogen van het lachen zul je bedoelen! Ha-Ha!
Nee maar dat kan natuurlijk niet wat daar allemaal gebeurt is. Hier in Leeuwarden is er nog nooit een zwarte man uit de metro gezet. Waar gaat het over allemaal. Nou ja. Dan nu verder met het Gillette Pro Klassement. Rene, wie denk jij dat er op 1 staat?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tranen in de ogen van het lachen zul je bedoelen! Ha-Ha!
Nee maar dat kan natuurlijk niet wat daar allemaal gebeurt is. Hier in Leeuwarden is er nog nooit een zwarte man uit de metro gezet. Waar gaat het over allemaal. Nou ja. Dan nu verder met het Gillette Pro Klassement. Rene, wie denk jij dat er op 1 staat?
WAT NOU WEER JOH VERVELENDE PAARDENLUL!quote:
zak in elkaar joh zielepootquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
WAT NOU WEER JOH VERVELENDE PAARDENLUL!
Wat ben jij een vervelende man zeg.quote:
quote:Ongeschoren gasten
Ergert u zich net als Jan de Bruin ook zo aan de vele ongeschoren gasten in in tv-uitzendingen? We horen graag uw mening.
Jan de Bruin schrijft:
Wat mij opvalt is het respect van de zgn. gasten in diverse uitzendingen.
Bestuursleden, voetbalgrootheden, vakbondsleden, politieke lieden, toplieden van diverse bedrijven zien er uit of ze reclame moeten maken voor een scheermesjesmerk!
Onverzorgd met baardstoppels van enkele dagen op de beeldbuis, wil je dan opvallen of is dit een nieuwe trend?
Ze hebben volgens mij geen enkel respect voor de TV kijkers.
Meediscussiëren over dit en andere onderwerpen doet u op wuz.nl
schijnheilig figuur.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Humberto is een slappe demagoog die roept wat het publiek graag wil horen, en dan zitten we allemaal voor de open haard met tranen in onze ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:44 schreef Oliver23 het volgende:
Vanaf 31 maart 2015 te koop: Topshow!
[ afbeelding ]
Al vijf jaar lang kunnen VI's eindredacteuren Jan Hillenius en Michel van Egmond feestje nog café bezoeken of altijd komen weer diezelfde vragen:
Zijn de ruzies tussen Genee en Derksen nou echt? (Ja.) Heeft Hansie-Hansie nooit de neiging boos weg te lopen? (Nee.) Is René van der Gijp voor en na de uitzending ook zo grappig? (Soms.) En slaat Jan Boskamp hen ook altijd zo hard op de schouders? (Helaas wel.)
Om voor eens en voor altijd antwoord te geven op deze en alle andere vragen, schreven ze een hilarisch verslag van vijf jaar VI op TV.
http://www.bol.com/nl/p/topshow/9200000030244386/
Vandaag ook nog een jarig. Hoop als cadeautje een heerlijke topshow vanavondHet zou leuker zijn als een onafhankelijke journalist een periode meeloopt en daarover schrijft. Dan voorkom je censuur tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ziet er niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:45 schreef Arn0 het volgende:
Is dat de echte cover, of een tijdelijke foto? Het lijkt alsof iemand voor het eerst Paint heeft gebruikt.
Net zo slecht als die Amstel filmpjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha, ziet er niet uit inderdaad.
Chelsea mag wat mij betreft sowieso uitgesloten worden voor alles wat met voetbal te maken heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Oliver23 het volgende:
Net zo'n plaatje die je moeder maakt voor de cover van de videoband waar de vakantiefilmpjes opstaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:45 schreef Arn0 het volgende:
Is dat de echte cover, of een tijdelijke foto? Het lijkt alsof iemand voor het eerst Paint heeft gebruikt.
Kan jij lezen dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:46 schreef Ties02 het volgende:
Mooi man, boekje
Niks mis mee, weer lekker lezen deze zomer aan het strand
Iedereen is om te kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje rare vraag dit.
Anders had ik ook geen 10 gehaald toch?
Dat vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe het in mekaar zit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is om te kopen.
Valentijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
Nog twee uur en we kunnen weer genieten![]()
Wie schuift er aan?
Ik ook eigenlijk en ik zie op de vrijdag gewoon liever een ander. Boskamp bijvoorbeeld. Perfect begin van het weekend wmb .quote:
Het wordt tijd dat Emile weer eens van stal wordt gehaald.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk liever anderhalf uur naar een pot augurken dan dat ebolahoofd van Valentijn.
Ik zet elke dag een bakje haver bij zijn hok.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Emile weer eens van stal wordt gehaald.
En dan gewoon anderhalf uur over Italiaans voetbal pratenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Emile weer eens van stal wordt gehaald.
Of Beleggen Internationalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon weer VI On Tour doen. Dat is zelfs nog beter dan Valentine Driessen
Namens Jessica, nog vele jaren!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Jessica Alba Verjaardagsgifje?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Namens Jessica, nog vele jaren!
[ afbeelding ]
Of NEC Internationalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of Beleggen International
https://vimeo.com/110981723
Totti laat zijn broek zakken en laat even zijn pik zien aan het legioen en ze zijn gelijk de rest van de wedstrijd stil.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof die topspelers onder de indruk zijn van de Kuip
Zelfs bij Ajax lachen ze daar al jaren om
De bal is rond, elf tegen 11 etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Feyenoord heeft toch gewoon een redelijk goeie kans.
Hoedt schijnt een wereldtalent te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Is er eigenlijk een Nederlandse club die wel minstens 1 goede verdediger heeft?
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Willems. Arias. Isimat. Rekik.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
nacquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Die waren niet gemotiveerdquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:40 schreef Marcoss het volgende:
Sevilla heeft ook op elke positie een betere voetballer rondlopen..
Zoveel jaren nog nietquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:40 schreef Adames het volgende:
Feyenoord heeft ook al jaren 1:1 betere spelers dan Ajax
Nu al teveel.quote:
Dat moet de hoop zijn voor Feyenoord, maar niet dat gelul van het Legioen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan voor Roma komende donderdag ook gelden..
Nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:40 schreef Adames het volgende:
Feyenoord heeft ook al jaren 1:1 betere spelers dan Ajax
Daarom. Gewoon een mythe, die in stand word gehouden door de media in Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
Het legioen is ook gewoon stil als ze achter staan.
Valentijn zit er bovenop en heeft al 3 pagina;s gereserveerd in de Telesport van 16 maartquote:
Tegen Sevilla is het wel een voordeel geweest hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon een mythe, die in stand word gehouden door de media in Nederland.
Als die wedstrijd in de CL was als het erom ging had Sevilla gewoon gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Sevilla is het wel een voordeel geweest hoor.
Sevilla was ook niet 100% gemotiveerd. In een wedstrijd om inzet, wint Sevilla altijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Sevilla is het wel een voordeel geweest hoor.
Ja en Ajax heeft de beste selectie van Nederland.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in de CL was als het erom ging had Sevilla gewoon gewonnen hoor.
Awh jij wil natuurlijk weer het Legioen sprookje in stand houden hoor, schattig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja en Ajax heeft de beste selectie van Nederland.
De beste selectie is die van PSVquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Net als Barcelona ook gewoon van Ajax wint .quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Awh jij wil natuurlijk weer het Legioen sprookje in stand houden hoor, schattig.
Maar in een wedstrijd die erom gaat wint Sevilla dan gewoon van Feyenoord.
Sevilla was gewoon gemotiveerd, echt debiel dat je denkt van niet. Ik geloof ook niet zo in de altijd kolkende Kuip, maar tegen Sevilla was het duidelijk een inspirerende factor.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Awh jij wil natuurlijk weer het Legioen sprookje in stand houden hoor, schattig.
FC Twentequote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De beste selectie is die van PSV
als mens of mens zijndequote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:51 schreef GGMM het volgende:
Zeker als mens zijnde is het heel jammer.
Precies hetzelfde verhaal. Als een topclub op 60% speelt, dan zijn ze door Ajax, PSV en Feyenoord te pakken. Anders is het een kansloze missie.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Barcelona ook gewoon van Ajax wint .
Al denken sommigen nog steeds dat Barcelona gemotiveerd was tegen Ajax vorig seizoen
Oké JR.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben er bijquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Dordrecht gaat verrassen tegen PSV.
Sevilla B moet ook gewoon te pakken zijn voor Feyenoordquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal. Als een topclub op 60% speelt, dan zijn ze door Ajax, PSV en Feyenoord te pakken. Anders is het een kansloze missie.
Het wordt geen 6-0 maar 6-1?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Dordrecht gaat verrassen tegen PSV.
Klopt. Is mooi als je wint maar dat soort potjes win je alleen als het voor hun er niet om gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Barcelona ook gewoon van Ajax wint .
Al denken sommigen nog steeds dat Barcelona gemotiveerd was tegen Ajax vorig seizoen
Ik denk dat je alleen schapengeluiden zult horen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke liedjes zingen ze bij Dordt?
Nee joh. Als Sevilla echt gemotiveerd is winnen ze echt wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sevilla was gewoon gemotiveerd, echt debiel dat je denkt van niet. Ik geloof ook niet zo in de altijd kolkende Kuip, maar tegen Sevilla was het duidelijk een inspirerende factor.
Ik zit in het PSV vak.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke liedjes zingen ze bij Dordt?
Zand in de ogen strooien want sindsdien denken veel spelers van Ajax dat ze heel wat zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Is mooi als je wint maar dat soort potjes win je alleen als het voor hun er niet om gaat
En bij dat soort overwinningen denken supporters ook ineens dat ze veel invloed hadden op het resultaat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien want sindsdien denken veel spelers van Ajax dat ze heel wat zijn
Dat is een wet van Meden en Perzen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Als Sevilla echt gemotiveerd is winnen ze echt wel.
410 zijn geen supporters hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij dat soort overwinningen denken supporters ook ineens dat ze veel invloed hadden op het resultaat.
Schattig wel
Afstand van nemen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
We staan voor aap. Feijenoord bedankt!
Nee dat is ook belachelijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
410 zijn geen supporters hoor
Ze willen die doorgesnoven debielen in het stadion laten zitten zodat er daar zo'n lekker "sfeertje" is,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Feyenoord is blijkbaar bang voor haar eigen achterban. laf.
Ah ja . Ach ze moeten toch wat met hun kansloze bestaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is ook belachelijk.
Maar had het dus ook over het Legioen
Allemaal verwarde mensen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef Coco98 het volgende:
Moslimextremisten zijn ook geen moslims.
Studentjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
410 zijn geen supporters hoor
Als ze worden gekort op de uitkering is er paniek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja . Ach ze moeten toch wat met hun kansloze bestaan
Dan gaan ze Achmed bedreigen ,quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze worden gekort op de uitkering is er paniek.
Tja die mensen zijn er helaas ookquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja . Ach ze moeten toch wat met hun kansloze bestaan
Als ze kampioen worden(nooit) dan gaan ze Rotterdam slopenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die mensen zijn er helaas ook
Houd ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga ik weer genieten van NAC - SCC
G-voetbalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga ik weer genieten van NAC - SCC
Johan raapte soms nog wat leuke teksten op van de redactievloer. Nu heeft hij alleen nog Cuby en zijn vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:00 schreef Arnhemunited het volgende:
Johan hangt het geweten van
Nederland uit.
Dat zijn 40-45 taferelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden(nooit) dan gaan ze Rotterdam slopen
Tja maar dat deden sommige "Ajax supporters" ook. En bij PSV straks met een huldiging zullen er ook wel wat debielen rellen en mensen doodrijden met hun tractorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden(nooit) dan gaan ze Rotterdam slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |