Wat heb je nou weer gezegd?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot mijn teleurstelling heeft Sjek, the real one, me geblokkeerd op Twitter.
Ik weet het allemaal niet meer. Na verloop van tijd wis ik automatisch mijn tweets van mijn profiel.quote:
De lama's was een stuk leuker en spontaner.quote:
Goede constatering van jou, Ambro.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
Ik kijk t ook tegenwoordig.
Alleen de viooltjes doen wat denken aan Glory Box, verder weinig overlap zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede constatering van jou, Ambro.
Dit is best goede muziek wel. Beetje zoals Dummy van Portishead.
Ik heb zelfs een oud seizoen teruggekeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
met een beetje Fok! ernaast gaat dat heel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
Gibbons kan wel iets beter zingen ja.quote:
het is een puist met dikke laag makeup er over.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Nynke heeft een soort puist tussen haar ogen
TV aanlaten voor VIquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Gaan ze ni serieus BZV nabeschouwenmijn hemel. -> tv uit
Zit ook qua beats wel in die triphophoek al is het minder sterk aanwezig dan bij Portishead, Tricky en Massive. Beetje a la Alt-J maar dan wat eerlijker en minder expirimenteelquote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alleen de viooltjes doen wat denken aan Glory Box, verder weinig overlap zou ik zeggen
het is een Geert Wilders puist. Die heeft ook altijd overal puisten over zijn kopquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
het is een puist met dikke laag makeup er over.
Ze klinkt een beetje als Roisin Murphy van Moloko.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is raar. Maar ze kan wel zingen.
Zometeen naar NPO 2 voor met het mes op tafelquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Daarom zijn er knoppen aan die toestellen gemaakt, je hoeft niet te kijken. (Maar wij weten wat je mist).quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Zolang we onszelf maar niet te serieus nemen,quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen nemen BZV blijkbaar echt serieus
nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Claudia de Breij is een van de walgelijkste vrouwen ooit
En ze likken en ze likken almaar. Niet achterlangs. Dat kost te veel tijd. Maar ze pleurt die grote onderbroek van de reet. Gquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet totaal niet dat ze lesbisch zijn.
doen alle mannen dat nietquote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zegt al 'ja / ja precies' voordat de vrouw haar verhaal heeft verteld.
je zou schrijver moeten wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ze likken en ze likken almaar. Niet achterlangs. Dat kost te veel tijd. Maar ze pleurt die grote onderbroek van de reet. G
Komend weekend begint Zondag Met Lubach weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog liever die kneuzige taalrubriek van Arjan en Paulien.
Beter, goed nieuws!quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komend weekend begint Zondag Met Lubach weer.
Komend weekend weer genieten van de Eredivisie, mooi man.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Katrinka straks weer een enorm tyfusnummer spelen met haar kutgitaar?
Ik denk dat de beveiliging vandaag iets is aangescherpt.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef densmee het volgende:
Kan er nu iemand met een geweer de studio in komen?
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, kijken of PEC uit bij ADO het clubrecord qua puntenaantal weet te breken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend weer genieten van de Eredivisie, mooi man.
zo zondequote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk dat de beveiliging vandaag iets is aangescherpt.
dat is die show die John Oliver probeert na te apen?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, kijken of PEC uit bij ADO het clubrecord qua puntenaantal weet te breken.
Echt wel. Toevallig kwamen de kijkcijfers van Nederland 3 net voorbij in dit topic. Sorry, maar Lubach scoorde op dat tijdstip beduidend beter dan het programma dat nu wordt uitgezonden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
Ohja dat is wel tof idd, maar geen tijdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen naar NPO 2 voor met het mes op tafel
Verder een volledig terechte klacht
ik ookquote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicano en ik gaan naar Met Het Mes Op Tafel.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:57 schreef tong80 het volgende:
Wast mis ik
Ik zie Anne de Musical.
Hitler met de beentjes omhoog.
LaLaLa daar hebben we Adolf dat kan iet missen. FF pissen en ik hou het niet droog. La La La beentjes omhoog met Anne. Anders verspeel je je kansen.
Zing met ons mee. Dan zijn we tevréé.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef OProg het volgende:
Doooorrrrr.
En nee, ik heb die boeken niet gelezen of in de kast staan.
quote:
Here's Johnny!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef Vatta het volgende:
Ik ga lekker de nieuwe aflevering van Better Call Saul kijken. Weg aids tv DWDD
Oké?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef Vatta het volgende:
Ik ga lekker de nieuwe aflevering van Better Call Saul kijken. Weg aids tv DWDD
Kenny van Hummel houdt hem niet meer bij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Matthijs fietst nog een tandje harder.
Matthijs liet het ook wel blijken. Als je maar doet alsof je diepzinnig bezig bent geloven dat soort types dat ze iets heel intellectueels horen of zien terwijl het gewoon koppen uit de telegraaf zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:08 schreef OProg het volgende:
Zo veel verschilt menig gedicht niet van dit.
'Langs de schaduw van jouw wanhoop'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Matthijs liet het ook wel blijken. Als je maar doet alsof je diepzinnig bezig bent geloven dat soort types dat ze iets heel intellectueels horen of zien terwijl het gewoon koppen uit de telegraaf zijn.
Ik ook..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:10 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit een beetje alsof ze iemand herdenken die nog niet dood is
Vakantiedia's van een vervelende oom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
Wat vertelt deze man saai over iets machtig interessants
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:14 schreef Pandaplint het volgende:
Wat vertelt deze man saai over iets machtig interessants
Leptis Magnaquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
Het wordt tijd de de Romeinen eens opnieuw wat beschaving gaan brengen in Libië.
Hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij bent voor Ajax EN vindt SP niet leuk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
Hoe heet zij en waar staan haar FHM foto's?
Hallo!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
avond, ben alleen nog aan het eten..as usual.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
Uh, okéquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
Hoi Roland, geef dit vrolijke meisje eens een cijfer.quote:
Mani zei gisteren dat ik ook hier moest posten, vandaar.quote:
Soort De Zomergasten draaien door dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we niet wekelijks iemand een uitzending samen laten stellen? De #unieketalenten worden vanavond de les gelezen.
We zijn heel blij dat je er bent!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mani zei gisteren dat ik ook hier moest posten, vandaar.
Niemand neemt Mani serieus. Gewoon wat advies voor jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mani zei gisteren dat ik ook hier moest posten, vandaar.
Dit doen pijn, zeker van een poster die iedereen heel serieus neemt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand neemt Mani serieus. Gewoon wat advies voor jou.
Sorry man. Ze pushen mij steeds om dit bekend te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit doen pijn, zeker van een poster die iedereen heel serieus neemt.
3,65 dagen per boekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
100 per jaar.Dat ga ik in mijn hele leven niet redden.
Dat is bijna 1 boek per 3 dagenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
100 per jaar.Dat ga ik in mijn hele leven niet redden.
Laat je toch niet zo makkelijk opjutten joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry man. Ze pushen mij steeds om dit bekend te maken.
Ik wel..soms, als het mij uitkomt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niemand neemt Mani serieus. Gewoon wat advies voor jou.
8/10quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi Roland, geef dit vrolijke meisje eens een cijfer.
Nee joh andersom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3,65 boek per dag. Kom op maar.
Als je me maar soms serieus neemt vind ik het prima.quote:
Eens, zou bikini pics op facebook willen zien.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Specularium het volgende:
Ik lees de gebundelde werken van Elflettering.
Niet door te komen.
Dat is voor amateurs. Ik lees het oeuvre van Bram_van_Loon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:30 schreef Specularium het volgende:
Ik lees de gebundelde werken van Elflettering.
Niet door te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |