Wat heb je nou weer gezegd?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot mijn teleurstelling heeft Sjek, the real one, me geblokkeerd op Twitter.
Ik weet het allemaal niet meer. Na verloop van tijd wis ik automatisch mijn tweets van mijn profiel.quote:
De lama's was een stuk leuker en spontaner.quote:
Goede constatering van jou, Ambro.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
Ik kijk t ook tegenwoordig.
Alleen de viooltjes doen wat denken aan Glory Box, verder weinig overlap zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede constatering van jou, Ambro.
Dit is best goede muziek wel. Beetje zoals Dummy van Portishead.
Ik heb zelfs een oud seizoen teruggekeken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
met een beetje Fok! ernaast gaat dat heel goedquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Boer zoekt Vrouw![]()
Gibbons kan wel iets beter zingen ja.quote:
het is een puist met dikke laag makeup er over.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Nynke heeft een soort puist tussen haar ogen
TV aanlaten voor VIquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Gaan ze ni serieus BZV nabeschouwenmijn hemel. -> tv uit
Zit ook qua beats wel in die triphophoek al is het minder sterk aanwezig dan bij Portishead, Tricky en Massive. Beetje a la Alt-J maar dan wat eerlijker en minder expirimenteelquote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alleen de viooltjes doen wat denken aan Glory Box, verder weinig overlap zou ik zeggen
het is een Geert Wilders puist. Die heeft ook altijd overal puisten over zijn kopquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
het is een puist met dikke laag makeup er over.
Ze klinkt een beetje als Roisin Murphy van Moloko.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is raar. Maar ze kan wel zingen.
Zometeen naar NPO 2 voor met het mes op tafelquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Daarom zijn er knoppen aan die toestellen gemaakt, je hoeft niet te kijken. (Maar wij weten wat je mist).quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Gehenna het volgende:
Zolang we onszelf maar niet te serieus nemen,quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen nemen BZV blijkbaar echt serieus
nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Claudia de Breij is een van de walgelijkste vrouwen ooit
En ze likken en ze likken almaar. Niet achterlangs. Dat kost te veel tijd. Maar ze pleurt die grote onderbroek van de reet. Gquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet totaal niet dat ze lesbisch zijn.
doen alle mannen dat nietquote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zegt al 'ja / ja precies' voordat de vrouw haar verhaal heeft verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |