abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149770072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gelukkig is er tegenwoordig ook heel veel open op zondag ;)
Hier helaas niet :'(
pi_149770117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
Rauwe vis kun je gewoon eten, mits goed vers. Maar als een restaurant het al heeft over veilige sushi zou ik het ook niet vertrouwen. :D
Haha, ja precies! Ik weet dat het goed vers wel kan, maar bij een all you can eat sushi restaurant neem ik toch maar geen risico. Genoeg ander lekkers idd!
pi_149770262
Jantina, ik zou voor de laatste gaan.

Hier ook n kleine praktijk met 3 verloskundigen en eigen apparatuur.

Het harte was hier trouwens met ruim 7 weken niet te horen.

Ik heb verder nog niet alles gelezen, gaat zo snel hier. Wij hebben morgen de termijn echo! Dan kan ik hopelijk ook in t lijstje!
pi_149770324
Fijn, goede SEO voor kris en NPM voor Starbuck!

Ik eet af en toe ook een boterham met paté, mits met mate is dat idd oké volgens het Voedingscentrum en daar houd ik me maar aan. Verder mis ik vooral af en toe een speciaalbiertje :9

De baby wordt echt zo snel sterker :D Ik voel hem elke paar dagen harder schoppen.

Weet iemand toevallig (obv wetenschappelijke bron) of het verband tussen PCO en zwangerschapsdiabetes een causaal/direct verband is of gaat het erom dat PCO vaak samengaat met overgewicht en daarom geassocieerd wordt met zwangerschapssuiker?

(Ik heb PCO, bijna geen kenmerken alleen lange cycli. Ook normaal gewicht (BMI 20/21 pre-zwangerschap) en hoorde van de verloskundige dat ik waarschijnlijk de glucosetolerantietest moet doen. Voelt vrij onzinnig en kost (werk)tijd, ik vroeg me daarom af hoe die relatie PCO-diabetes in elkaar zit)
pi_149770359
Volgens de vk mag rauwe ham wel. Staat hier in t boekje. Salami mag niet.

Toen ik van zoon was bevallen heb ik tig broodjes filet american op in de kraamweek! Ik MOEST dat hebben. De kraamhulp vond t wel lollig!

Smeerworst mag toch ook gewoon, 1 a 2 keer per week.

Kris en Starbuck *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door gestreeptestoel op 17-02-2015 19:46:31 ]
pi_149770468
Hoi! Ik kom me ook weer voorzichtig melden. Vorig jaar januari miskraam gehad met lange nasleep. Vandaag zou ik een vruchtbaarheidsonderzoek gaan doen, maar dat was niet meer nodig :D Vandaag op verzoek een vroege echo gehad en een knipper! Eind september uitgerekend, over twee weken termijnecho. Nu dus 8,5 week zwanger. En ik zag al flink wat meer meiden die in september zijn uitgerekend.

Pessie ook zwanger van de 3e! We gingen gelijk op met de eerste..en Fannetje zie ik ook... En nog wel een paar bekende namen (Mc Laura, Vlindur, Spring)

Cholula samen ongeveer gelijkertijd een miskraam en nu kunnen we toch nog even samen posten.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:40:39 #127
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149770484
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:36 schreef Minarosa het volgende:
Fijn, goede SEO voor kris en NPM voor Starbuck!

Ik eet af en toe ook een boterham met paté, mits met mate is dat idd oké volgens het Voedingscentrum en daar houd ik me maar aan. Verder mis ik vooral af en toe een speciaalbiertje :9

De baby wordt echt zo snel sterker :D Ik voel hem elke paar dagen harder schoppen.

Weet iemand toevallig (obv wetenschappelijke bron) of het verband tussen PCO en zwangerschapsdiabetes een causaal/direct verband is of gaat het erom dat PCO vaak samengaat met overgewicht en daarom geassocieerd wordt met zwangerschapssuiker?

(Ik heb PCO, bijna geen kenmerken alleen lange cycli. Ook normaal gewicht (BMI 20/21 pre-zwangerschap) en hoorde van de verloskundige dat ik waarschijnlijk de glucosetolerantietest moet doen. Voelt vrij onzinnig en kost (werk)tijd, ik vroeg me daarom af hoe die relatie PCO-diabetes in elkaar zit)
Hmm, hier 1e zwangerschap ook pco (daarna was het over!) en ook overgewicht maar hoefde geen glucosetolerantietest. .. liep nog wel bij een gyn ook. Ik heb geen idee verder maar dit is mijn ervaring :+
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:46:31 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149770704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Mereltje het volgende:
Hoi! Ik kom me ook weer voorzichtig melden. Vorig jaar januari miskraam gehad met lange nasleep. Vandaag zou ik een vruchtbaarheidsonderzoek gaan doen, maar dat was niet meer nodig :D Vandaag op verzoek een vroege echo gehad en een knipper! Eind september uitgerekend, over twee weken termijnecho. Nu dus 8,5 week zwanger. En ik zag al flink wat meer meiden die in september zijn uitgerekend.

Pessie ook zwanger van de 3e! We gingen gelijk op met de eerste..en Fannetje zie ik ook... En nog wel een paar bekende namen (Mc Laura, Vlindur, Spring)

Cholula samen ongeveer gelijkertijd een miskraam en nu kunnen we toch nog even samen posten.
:o Wat onwijs tof zeg dat je weer zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_149770855
Gefeliciteerd Mereltje! Wat fijn dat je ook al een knipper hebt gezien! :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149770865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:40 schreef Mereltje het volgende:

Wat ontzettend gaaf zeg!
Gefeliciteerd!

Ik moest laatst nog aan je denken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')