Ik durf t toch niet zo goed, bovendien drink ik ook al zwarte thee . van koffie wil ik nog wel eens hartkloppingen krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:34 schreef mousemicky het volgende:
Quickie, smaakt de koffie je niet? Want een kopje per dag kan toch geen kwaad? (zegt t voedingscentrum)
Mijn huidige parktijk is ook klein en de eerste keer is het super goed bevallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef pessie het volgende:
Ik vind het ook heel fijn als het een kleinere praktijk is
Ik ben toen ik 6 weken was ook sushi gaan eten met mijn broertje, maar die had echt niet door dat ik wel hele specifieke sushi koos hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij gaan over 2,5 week sushi eten. Dat staan al heel lang gepland! Samen met vrienden een nicht + man van mijn vriend. Dan ben ik 10 weken zwanger en willen we het ook vertellen. Dat is iets makkelijk kiezen vanaf de kaart en hun hebben het toch wel door als ik bepaalde dingen niet eet![]()
Gelukkig is er tegenwoordig ook heel veel open op zondagquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef coccinelle het volgende:
Ik hoop zo dat ik niet beval op een zondag! Mijn man heeft mij een meergranen triangel met heel veel filet american beloofd zodra ik bevallen ben. Is het al augustus?
Maar de hormonen doen wel rare dingen hoor! Zo was ik eerst van het hartige en nu heb ik na een paar chipjes al genoeg gehad en moet ik kokhalzen van borrelnootjes. Vlees is ook heel erg goor. Zoet daarintegenVolgens mij heb ik mijzelf serieus al een gat in mijn kies gegeten aan snoep. Yoghurtgums, banaantjes en perzikken, I love it! Vanmiddag een heel zak yoghurtgums naar binnen gewerkt.
Hier helaas nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig ook heel veel open op zondag
Haha, ja precies! Ik weet dat het goed vers wel kan, maar bij een all you can eat sushi restaurant neem ik toch maar geen risico. Genoeg ander lekkers idd!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:22 schreef Mariposas het volgende:
Rauwe vis kun je gewoon eten, mits goed vers. Maar als een restaurant het al heeft over veilige sushi zou ik het ook niet vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |