Zo?quote:
Als je nog kunt editten: een lijstje met definities die in de loop van deze reeks ontstaan zijn. Bumperklever en linksplakker kennen we wel, maar voorrangsziekte is een vrij algemene term geworden in deze reeks.quote:
Dat is volgens mij meer in het dashcam topic?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als je nog kunt editten: een lijstje met definities die in de loop van deze reeks ontstaan zijn. Bumperklever en linksplakker kennen we wel, maar voorrangsziekte is een vrij algemene term geworden in deze reeks.
Brace for impact...quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Oef, apart hoe je dat een paar minuten later dat terugvoelt in je armen en knieën als je weer rustig aan het rijden bent
Ja precies dat! Schijt irritant is dat, die zullen wel verlamd op de cc rijden oid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef Fer het volgende:
Mensen die achter je plakken, maar als je naar rechts gaat, schuin achter je blijven rijden. Als je dan weer naar links gaat, houden ze opeens wel afstand. Bij teruggaan naar rechts komen ze weer dichterbij om weer linksachter je te blijven hangen, half in de dode hoek.
Om je later een keer wel in te halen, waarna je erachter aanhaakt. En deze persoon weer naar rechts gaat, gas lost en zichzelf klem rijdt. Met 110pk kan ik dan niet ff erlangs schieten als ik al 130 rijdt.
En dan denk je: diegene is niet bezig met autorijden, zit vast te bellen of te praten. Maar niks van dat. Gewoon stom denk ik.
Uhm nee, ik was degene op cc 125km/h.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:35 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Ja precies dat! Schijt irritant is dat, die zullen wel verlamd op de cc rijden oid.
Heb je er wat van gezegd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:43 schreef Jihawti het volgende:
Gisteren bij iemand anders in de auto gezeten. Urenlang heb ik me zitten verbazen over hoe hij bleef linksplakken, bumperkleven en zichzelf vastrijden achter vrachtwaggels. Het leek wel of hij alleen naar rechts ging om zichzelf achter zo'n bakbeest te laten klemrijden![]()
Enniehoe, ik vraag me vaak af wat voor soort mensen er nou zo rijdt, en nu weet ik het: doodnormale vriendelijke en doorgaans sociale mensen die een ander uit de brand helpen door ze aan te bieden om te carpoolen en eenmaal in de auto een knop om voelen gaan (of oogkleppen op krijgen?)
Ja, dat zie je vaker. Genoeg lieve, aardige, sociale mensen die achter het stuur veranderen in een egocentrische kleuter die zichzelf en anderen rustig in gevaar brengen om drie meter asfalt of twee seconden tijdwinst.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:43 schreef Jihawti het volgende:
Gisteren bij iemand anders in de auto gezeten. Urenlang heb ik me zitten verbazen over hoe hij bleef linksplakken, bumperkleven en zichzelf vastrijden achter vrachtwaggels. Het leek wel of hij alleen naar rechts ging om zichzelf achter zo'n bakbeest te laten klemrijden![]()
Enniehoe, ik vraag me vaak af wat voor soort mensen er nou zo rijdt, en nu weet ik het: doodnormale vriendelijke en doorgaans sociale mensen die een ander uit de brand helpen door ze aan te bieden om te carpoolen en eenmaal in de auto een knop om voelen gaan (of oogkleppen op krijgen?)
Er beiden wel eens bij stil gestaan dat het ook wel eens domweg het totaal ontbreken van enig verkeersinzicht zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaker. Genoeg lieve, aardige, sociale mensen die achter het stuur veranderen in een egocentrische kleuter die zichzelf en anderen rustig in gevaar brengen om drie meter asfalt of twee seconden tijdwinst.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:22 schreef Ciora het volgende:
Rij ik rustig naar m'n werk vanochtend, hoor ik een luide knal en ligt m'n hele achterruit eruit![]()
Heb niet het gevoel dat er iets op kwam, volgens mij knapte 'ie gewoon door de kou/verwarming.
Bel ik Carglass, weten ze me te melden dat het serieus 1500 EUR moet gaan kosten. Dat gaan we dus lekker niet doen.
Exact. Ik had dat een beetje met mijn collega. Een super vriendelijke rustige jongen, die volgens mij het liefst alle vormen van conflicten uit de weg gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaker. Genoeg lieve, aardige, sociale mensen die achter het stuur veranderen in een egocentrische kleuter die zichzelf en anderen rustig in gevaar brengen om drie meter asfalt of twee seconden tijdwinst.
Heb jij een exotische auto, of gebruiken ze goud voor de elektrische achterruitverwarming?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:22 schreef Ciora het volgende:
Rij ik rustig naar m'n werk vanochtend, hoor ik een luide knal en ligt m'n hele achterruit eruit![]()
Heb niet het gevoel dat er iets op kwam, volgens mij knapte 'ie gewoon door de kou/verwarming.
Bel ik Carglass, weten ze me te melden dat het serieus 1500 EUR moet gaan kosten. Dat gaan we dus lekker niet doen.
Herkenbaar. Het zal wel te maken hebben met het stukje veiligheid en onbereikbaarheid dat een auto op dat moment biedt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exact. Ik had dat een beetje met mijn collega. Een super vriendelijke rustige jongen, die volgens mij het liefst alle vormen van conflicten uit de weg gaat.
Toen ik vervolgens voor de eerste keer bij hem in de auto zat (en hij heeft een oude daihatsu cuore, kan je nagaan) dacht ik echt OMG wat de fuck doe je?!?!?!
Ook gewoon vrijwel continu met dat koekblikje links rijden, gewoon doodleuk 130 rijden en dan alsnog bij een dikke mercedes gaan bumperkleven (ja echt.... ik dacht ook...WHY?)
Ook bij afritten, gewoon links blijven rijden en dan met 90 km/u die bocht in gaan.... op 13 inch bandjes...ik vond het best freaky.
Dezequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Heb jij een exotische auto, of gebruiken ze goud voor de elektrische achterruitverwarming?
Ohhh dat vind ik mooie wagens! Ik had bijna een Rover 75 als eerste auto gekocht, maar werd me afgeraden omdat ze (schijnbaar?) niet bekend stonden als betrouwbare wagens en vrij duur/zwaar in verbruik, onderhoud etc.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:10 schreef Ciora het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
maar dan nog, 1500 EUR, doe normaal. Ze hadden hem wel gewoon op voorraad, dus het hoefde niet speciaal besteld te worden.
M'n eigen garage vervangt hem nu voor 700 euro, incl. twee dagen een kekke Rover 200 leenauto. Alsnog zuur geld, maar gelukkig een stukje minder
Ik vind het ook veel. Heb hiervoor jarenlang oudere auto's gehad die ik WA+ had verzekerd en natuurlijk nooit wat mee had. Nu 1x gewoon WA en voila.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En ja, 700eu om even een ruit te vervangen vind ik alsnog best wel...pfiieeewwww duur.
Heb hem daar nogal lomp ver naar achteren gezet jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef twiFight het volgende:
Lekker handig stoepje/parkeerwerk/parkeervak ook op die foto. Als je daar in je rolstoel langs moet dan heb je blijkbaar gewoon pech.
Doe ik soms ook, bij de winkels hier kan ik de trekhaak zelfs de stoep in rijden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Ciora het volgende:
[..]
Heb hem daar nogal lomp ver naar achteren gezet ja
Was niet alleen een opmerking naar jou hoor. Die fietsen staan niet handig, de stoep is vrij smal en het parkeervak is ook niet zo heel lang, want als je van de stoep af gaat staan sta je alweer op de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Ciora het volgende:
[..]
Heb hem daar nogal lomp ver naar achteren gezet ja
Daarom moeten ze ook omlopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:57 schreef twiFight het volgende:
Je wilt senioren juist zo lang mogelijk in beweging houden.
Herkenbare klacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef BigSmurf het volgende:
Spitsstroken blijven toch zo'n lastig begrip voor velen.
Hoe wil jij op die spitsstrook komen als er een doorgetrokken streep langs ligt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:09 schreef BigSmurf het volgende:
Spitsstroken blijven toch zo'n lastig begrip voor velen.
Lees artikel 76, lid 2, sub a uit het RVV1990 voor je antwoord.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hoe wil jij op die spitsstrook komen als er een doorgetrokken streep langs ligt?
Daar mag je niet over heen.
Tuurlijk mag je daar wel overheenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hoe wil jij op die spitsstrook komen als er een doorgetrokken streep langs ligt?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Flikker een eind op met je getroll ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als de stoep er breed genoeg voor is, waarom niet? Staat bij mij ook op de stoep zodat automobilisten ruimte hebben om te parkeren aan de weg. Met mijn motor op de stoep is er alsnog zo'n anderhalve meter breedte vrij om op te lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar het valt mij vaak op hoe de stoep blijkbaar een beetje vogelvrij is en iedereen maar doet wat hem goed uitkomt. Genoeg mensen die slecht ter been zijn die dan een probleem hebben en daar lijken mensen dan weer niet rekening mee te houden (motor parkeren op de stoep is ook zo'n ding...).
Zowieso mogen motoren, canta's, fietsen en bloembakken tocht eigenlijk alleen op de stoep zolang ze geen hinder veroorzaken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:08 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Als de stoep er breed genoeg voor is, waarom niet? Staat bij mij ook op de stoep zodat automobilisten ruimte hebben om te parkeren aan de weg. Met mijn motor op de stoep is er alsnog zo'n anderhalve meter breedte vrij om op te lopen.
Als je hem nou op een stoepje zet die nauwelijks een meter breed is, ja, dat is niet de bedoeling. Maar als we allemaal onze motoren gewoon op de parkeerplaats zouden zetten, krijg je gezeur dat er te weinig ruimte is voor auto's.
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Zowieso mogen motoren, canta's, fietsen en bloembakken tocht eigenlijk alleen op de stoep zolang ze geen hinder veroorzaken?
Vergeet brom- en snorfietsen niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:12 schreef caspervc het volgende:
[..]
Zowieso mogen motoren, canta's, fietsen en bloembakken tocht eigenlijk alleen op de stoep zolang ze geen hinder veroorzaken?
Bij mijn weten wordt het gedoogd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vergeet brom- en snorfietsen niet.
Maar mogen motoren echt op de stoep??
Lijkt mij een goed moment om 112 te bellen en lokatie en kenteken door te geven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Gwywen het volgende:
Ik reed vanmorgen achter iemand die waarschijnlijk dronken was.
Op de provinciale weg bleef hij hangen bij 60 km/h, maar toen hij de bebouwde kom naderde ging het gas erop en verdween hij aan de horizon.
Later, weer buiten de bebouwde kom, ging hij weer extreem zacht rijden, tot vlak voor een bocht, toen gaf hij weer gas. Op een gegeven moment bij een splitsing leek hij rechtdoor te gaan en ik moest daar linksaf dus ik was blij dat ik van 'm af was, maar nee, zonder richting te geven ging hij toch linksaf, kwam half in de berm terecht en creëerde zodoende een ruimte voor mij om er eindelijk langs te gaan.
Hij werd al snel heel klein in mijn spiegel, want harder dan 30-40 reed hij daarna niet meer...
Heel raar!
Zat hij niet te bellen? Dat kan ook zulk gedrag veroorzaken.. Wel fijn dat je er zonder schade langs kon.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef Gwywen het volgende:
Ik reed vanmorgen achter iemand die waarschijnlijk dronken was.
Op de provinciale weg bleef hij hangen bij 60 km/h, maar toen hij de bebouwde kom naderde ging het gas erop en verdween hij aan de horizon.
Later, weer buiten de bebouwde kom, ging hij weer extreem zacht rijden, tot vlak voor een bocht, toen gaf hij weer gas. Op een gegeven moment bij een splitsing leek hij rechtdoor te gaan en ik moest daar linksaf dus ik was blij dat ik van 'm af was, maar nee, zonder richting te geven ging hij toch linksaf, kwam half in de berm terecht en creëerde zodoende een ruimte voor mij om er eindelijk langs te gaan.
Hij werd al snel heel klein in mijn spiegel, want harder dan 30-40 reed hij daarna niet meer...
Heel raar!
Fietsen? Daar wordt je moe van joh, dat trekken ze niet...quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn irritatie van net: wijf met "pittig rood kapsel" in haar SMARTdie gewoon, ondanks dat er werkelijk niemand voor haar reed stoïcijns 25 km/u bleef rijden in de stad, waar je gewoon 50 mag.
Godzijdank werd de weg op een gegeven moment tweebaans waardoor ik er snel voorbij kon.
Binnen no time zag ik haar ook gewoon niet meer in mijn binnenspiegel zo langzaam ging ze. Echt, serieus... mens.... ga fietsen ofzo.
Ja echt he...... sowieso dit soort Josti's kunnen me echt kapotvallen hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef daNpy het volgende:
Rijd in de auto van de rondweg Eindhoven de Kennedylaan op. Is 2 baans, links gaat rechtdoor en rechts gaat rechtsaf. Moet een meneer in een Volvo nog tussen op het laatste moment. Dat kan, en voor mij is ruimte. Hij moest het echter eerst nog 1 auto eerder proberen, maar dat ging niet. Ondertussen ging de handel op de rem, en was het gat voor mij weg.
Hij achter mij ingevoegd en zodra het mogelijk was over de dubbele doorgetrokken streep meteen 2 banen naar links de Kennedylaan op (natuurlijk).
Tot zover niks raars, ik voeg ook in en kijk terwijl hij mij voorbij komt.
Maar hij ging naast me rijden en ik kijk hem aan. Medelander met zonnebril op (het is helemaal bewolkt), allemaal gebaren wat voor een ontzettende idioot ik wel niet was dat ik hem er niet tussen liet etc etc. Ik:
Als je de verkeersregels niet kent ga je maar met de bus hoor.
Wáárom menen mensen dat als ze hun knipperlicht aandoen dat iedereen dan een eind op moet rotten om voor hún plaats te maken?
En wat is er mis met je verlies nemen? Ik probeer dat ook wel eens hoor, als het druk is (was het niet trouwens) om zo laat mogelijk nog een gaatje te zoeken. Maar dan moet je wel voor je uit kijken en anticiperen en niet anderen dwingen een gat te maken
En als het niet lukt, dan rijd ik gewoon rechtdoor. Pech gehad noemen ze dat, volgende keer beter.
Nee, een zonnebril op met bewolkt weer, op de brandstapel met die man!quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef daNpy het volgende:
Rijd in de auto van de rondweg Eindhoven de Kennedylaan op. Is 2 baans, links gaat rechtdoor en rechts gaat rechtsaf. Moet een meneer in een Volvo nog tussen op het laatste moment. Dat kan, en voor mij is ruimte. Hij moest het echter eerst nog 1 auto eerder proberen, maar dat ging niet. Ondertussen ging de handel op de rem, en was het gat voor mij weg.
Hij achter mij ingevoegd en zodra het mogelijk was over de dubbele doorgetrokken streep meteen 2 banen naar links de Kennedylaan op (natuurlijk).
Maar hij ging naast me rijden en ik kijk hem aan. Medelander met zonnebril op (het is helemaal bewolkt), allemaal gebaren wat voor een ontzettende idioot ik wel niet was dat ik hem er niet tussen liet etc etc. Ik:
Wáárom menen mensen dat als ze hun knipperlicht aandoen dat iedereen dan een eind op moet rotten om voor hún plaats te maken?
En wat is er mis met je verlies nemen? Ik probeer dat ook wel eens hoor, als het druk is (was het niet trouwens) om zo laat mogelijk nog een gaatje te zoeken. Maar dan moet je wel voor je uit kijken en anticiperen en niet anderen dwingen een gat te maken
En als het niet lukt, dan rijd ik gewoon rechtdoor. Pech gehad noemen ze dat, volgende keer beter.
Was ook mijn gedachte. My god, als het licht genoeg is prop ik ook een zonnebril op mijn harsens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, een zonnebril op met bewolkt weer, op de brandstapel met die man!
Ja ik draag zelf ook erg snel een zonnebril, maar daar was met dit weer echt geen behoefte aan dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte. My god, als het licht genoeg is prop ik ook een zonnebril op mijn harsens.
Tenzij het om twaalf uur buiten het er hetzelfde uitziet als om acht uur in de morgen heb ik in de auto een zonnebril op als het even kan... Maar ik ben nogal gevoelig voor licht denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik draag zelf ook erg snel een zonnebril, maar daar was met dit weer echt geen behoefte aan dus
Laat ik het anders zeggen. Ik werk bij de spoorwegen. En je wil niet weten hoe vaak mensen met kinderen in de auto doodleuk zichzelf én hun kinderen bij overwegen in gevaar brengen door een paar seconden winst te boeken bij een aanstormende trein. En ook in andere verkeerssituaties zie ik soortgelijke capriolen gebeuren. Sommige mensen raken achter het stuur alle besef van gevaar kwijt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er beiden wel eens bij stil gestaan dat het ook wel eens domweg het totaal ontbreken van enig verkeersinzicht zou kunnen zijn?
Mijn moeder droeg vroeger 's avonds ook een zonnebril i.v.m. verblinding van auto's, waar zij gevoelig voor was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik draag zelf ook erg snel een zonnebril, maar daar was met dit weer echt geen behoefte aan dus
Misschien was hij wel blind, ga niet oordelen man.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:32 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Misschien was hij wel blind, ga niet oordelen man.
zonnebril is kut? Verlies nemen? Ga je druk maken om dingen die er wél toe doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:47 schreef daNpy het volgende:
Over verblinding gesproken, vanmiddag in de file een mongool achter me gehad met grootlicht aan. Alarmlichten, lampen aan/uit, mistlamp en remlichten seinen, niks hielp. Dan ben je blij met automatisch dimmende spiegels.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mijn moeder droeg vroeger 's avonds ook een zonnebril i.v.m. verblinding van auto's, waar zij gevoelig voor was.
Wat denkt diegene dan, vraag je je afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik had vandaag een bumperklever die zo zat te plakken dat ik mn eigen achterlichten zag in zijn voorruit, toen ik eindelijk naar rechts kon haalt ie me nauwelijks in en gaat verderop naar rechts waarna ik hem weer inhaal.
Niet alleen achter het stuur hoor. Gisteren bij een kruispunt, ik sta voor rood te wachten als voetgangers groen krijgen. Moeder met lege kinderwagen loopt zo al bellend de weg over en K.oter waggelt langzaam in zijn uppie erachteraan. Pas als moeders aan overkant is, kijkt ze om.. "Waar blijf je nou, loop eens door."quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Ik werk bij de spoorwegen. En je wil niet weten hoe vaak mensen met kinderen in de auto doodleuk zichzelf én hun kinderen bij overwegen in gevaar brengen door een paar seconden winst te boeken bij een aanstormende trein. En ook in andere verkeerssituaties zie ik soortgelijke capriolen gebeuren. Sommige mensen raken achter het stuur alle besef van gevaar kwijt.
Idd, of dat een moeder aan de andere kant van de weg loopt dan haar peuter.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet alleen achter het stuur hoor. Gisteren bij een kruispunt, ik sta voor rood te wachten als voetgangers groen krijgen. Moeder met lege kinderwagen loopt zo al bellend de weg over en K.oter waggelt langzaam in zijn uppie erachteraan. Pas als moeders aan overkant is, kijkt ze om.. "Waar blijf je nou, loop eens door."
Op dat soort momenten wil je als burger toch de bevoegdheid hebben een kind permanent van een zogenaamde ouder af te pakken?
Dat gebeurt mij ook wel eens, wil hij perse aan de overkant lopen. Hij steekt echt niet zelf over, dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:01 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Idd, of dat een moeder aan de andere kant van de weg loopt dan haar peuter.<-- mijn gedachten toen ik het zag... 't was in een dorp maar op die weg rijden relatief veel auto's.
Zonnebril is niet kut, maar het was m.i. niet echt nodig omdat het erg bewolkt wasquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
zonnebril is kut? Verlies nemen? Ga je druk maken om dingen die er wél toe doen.
Zullen we in de toekomst jou eerst even een berichtje sturen om te vragen of het acceptabel is om een zonnebril op te doen? Godsamme, al zou ik 's nachts een zonnebril op willen doen, al zou ik met zon juist geen zonnebril op willen doen. Feit alleen al dat jij je druk maakt of zoiets acceptabel is. Zelf kijk je op een zonnige dag zeker eerst 10 andere auto's in om te zien of anderen er ook wel eentje op hebben voordat je het zelf aan durft. Hahahahahaha, ongekend ditquote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zonnebril is niet kut, maar het was m.i. niet echt nodig omdat het erg bewolkt was
En 'verlies nemen', sja het is een omschrijving.
Je neemt gewoon het risico dat je er niet meer tussen kan als je de rij met wachtende auto's voorbij rijdt en er uiteindelijk geen gaatje is. Maar om hem er dan tóch tussen te pleuren omdat je vind dat je die afslag toch moet nemen, dat vind ik asociaal. Dan moet je ook gewoon accepteren dat wat je wilde, niet lukte. Of gewoon achteraan sluiten als je die afslag per sé moet hebben.
Nee dat durfde ik ook weer niet. Ik heb dus zo'n ex die ook enorm asociaal rijdt en ik heb zodoende de ervaring dat het niet op prijs wordt gesteld om aanmerkingen te geven, hoe tactisch ook. Ik heb dus óók een schat aan ervaring opgedaan aan op mijn tong bijten om ruzie te voorkomenquote:
Volgens mij maak je het zelf een _klein_ beetje groter dan het is ->quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Zullen we in de toekomst jou eerst even een berichtje sturen om te vragen of het acceptabel is om een zonnebril op te doen? Godsamme, al zou ik 's nachts een zonnebril op willen doen, al zou ik met zon juist geen zonnebril op willen doen. Feit alleen al dat jij je druk maakt of zoiets acceptabel is. Zelf kijk je op een zonnige dag zeker eerst 10 andere auto's in om te zien of anderen er ook wel eentje op hebben voordat je het zelf aan durft. Hahahahahaha, ongekend dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Ciora het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Binnen de BK? Pannenmerk? Bangkok?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:57 schreef Descendent het volgende:
Valt me op dat er de laatste tijd erg veel mensen door rood rijden. (vooral op kruisingen binnen de BK).
Soms zie je het net goedgaan dan met een stel voetgangers / fietsers, maar ook wel zelf een keer flink in de rem gemoeten voor zo een mongool.
Lijkt wel of er de laatste tijd vaker mensen door rood rijden; agree anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |