SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
quote:Heb deze in eerste instantie puur gekozen om de kleur... Past mooi bij mijn witte fiets! Ik ben tenslotte een meisje en wil alleen maar weten hoe hard ik kan fietsen met mijn snelle Gazelle! Dan moet het natuurlijk wel matchen met de look :-)
Ben echt een muts met knopjes en dingen programmeren, maar verhip; Ik heb het zelf gedaan! Doet voor mij wat ie moet doen, snelheid en afstand meten. En dan is deze prijs/kwaliteit verhouding perfect!
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
gebruik een macbook software up to date (denk ik), maar het is gewoon irritant.
Bryton:
1. inpluggen
2. programma opstarten
3. rit vinden die je wilt exporteren
4. strava opstarten en naar fileupload gaan
5. uploaden
6. klaar!
Garmin:
1. garmin inpluggen
2. even wachten/douchen
3. klaar!
- Geen hartslagquote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef Leonos het volgende:
Waarom niet gewoon via je telefoon dan?
Ja dan snap ik dat het makkelijker is, maar ik ben geen fan. Misschien vriendin leren hoe ze het zelf kan(moet) doen...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
...
Antigenot was dat.
Ik zou m bij punt 1 al uit het raam flikkerenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Garmin 810quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Echt balen jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Oksel het volgende:
Dat zou jammer zijn voor Kano, die heeft de fiets gekozen ivm. het celeste. Komt hij er nu achter dat het een slechte foto is
Nee, heb net gemaild erover.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd man al iets bekend over de leverdatum?
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.quote:
Heb daar wel zin in. Mooi die choruscassette op m'n zondas en gaan met die banaanquote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.
Nee, vlakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, welkom bij de Chorusclub. Ik heb op beide fietsen exact dezelfde 11SP Chorus groep. Is goed. Geen record, maar wel goed genoeg. Strak en snel. En weer eens wat anders in 't peloton.
Ik heb potverdorie spijt dat ik niet op zat te letten zondag. Had hoger moeten / kunnen eindigen. Aan 't eind ramde ik er genoeg voorbij.
A.s. zondag weer, mits het weer fatsoenlijk is. Dan is het 10 ronden van 5,4km. Rondje extra dus.
Ivo's 200, is dat dezelfde route als vorige x? Dan heb ik geen compact nodig als 't goed is. Hopelijk
Ik heb één keer met Chorus gereden, deed met serieus aan Shimano Sora denkenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, welkom bij de Chorusclub. Ik heb op beide fietsen exact dezelfde 11SP Chorus groep. Is goed. Geen record, maar wel goed genoeg. Strak en snel. En weer eens wat anders in 't peloton.
Ik heb potverdorie spijt dat ik niet op zat te letten zondag. Had hoger moeten / kunnen eindigen. Aan 't eind ramde ik er genoeg voorbij.
A.s. zondag weer, mits het weer fatsoenlijk is. Dan is het 10 ronden van 5,4km. Rondje extra dus.
Ivo's 200, is dat dezelfde route als vorige x? Dan heb ik geen compact nodig als 't goed is. Hopelijk
Ah, de Email is aangekomenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ik was bij punt 1 al verhuist.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef forty-two het volgende:
[..]
Garmin 810
1. Fiets in berging smijten.
2. BT aanzetten op iphone en garmin terwijl je naar de lift loopt.
3. 3 verdiepingen omhoog met de lift, terwijl je wacht op sync.
4. De lift uitstappen terwijl je BT uitschakelt.
5. Voor je de sleutel in de deur steekt staat je rit al op Strava.
Ik heb maar Ultegra. Schakelt overigens ook prima. Alleen afgelopen weken niet, want ik had goedkope kabels gebruikt.quote:
Waarom reden jullie eigenlijk maar 39gem? Werd er veel afgestopt? Ik ken dat rondje wel. Wel eens gekoerst. Maar 3 bochten.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, omdat kopgroep weg. Reden een stuk 28 zelfs..quote:Op maandag 16 februari 2015 22:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom reden jullie eigenlijk maar 39gem? Werd er veel afgestopt? Ik ken dat rondje wel. Wel eens gekoerst. Maar 3 bochten.
Dikke bak. Ook met die wielen?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
Na een Stevens en een Defy, eindelijk mijn eerste "serieuze" fiets
Heb nog geen foto's, maar deze is het:
[ afbeelding ]
O.a. Ultegra, Fulcrum Zero. Ik kijk uit naar een weekendje Ardennen
Er zit Fulcrum Zero onder. Weet niet precies welke wielen op de foto staan?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
dat is op nieuw waarde maar tweedehands is het minder waardquote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
welke groep?
Frame 2000. Wielen 400. Groep 300-1200.
Kan je m als alles meezit meteen dit weekend lekker vies maken in de regenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik was bij punt 1 al verhuist.
Wonen in een pauperflat
De slechtweerfiets mag gewoon in de berging, de mooiweerfiets staat boven in de gang.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef quinoahipster het volgende:
Fiets in de berging
Fiets naast je bed
Laat muzas deze maar niet zien, die laat gelijk alles lopenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik iets moois gekocht te hebben, komt hij er zo overheenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:42 schreef forty-two het volgende:
[..]
Laat muzas deze maar niet zien, die laat gelijk alles lopen![]()
Mooie fiets!
Jij gaat daarom toch ook verhuizenquote:
Had je toch maar die baum moeten kopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ik iets moois gekocht te hebben, komt hij er zo overheen![]()
nee we hebben straks 2 huizenquote:[..]
Jij gaat daarom toch ook verhuizen
Scheiding ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Had je toch maar die baum moeten kopen
[..]
nee we hebben straks 2 huizen
Verhuizing. Hij is nog maar net getrouwdquote:
Niet echt. Vind een nieuwe fiets ook wel fijn. Met een tweedehands moet je er toch maar op vertrouwen dat alles goed zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:15 schreef Oksel het volgende:
Ik had met jouw budget dan ook zeker MP nog even afgespeurd Kano..Of heb je dat ook gedaan?
Hij heeft een goed frame met chorus groep voor de prijs van jouw china geval maar het kon natuurlijk beter op MPquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:15 schreef Oksel het volgende:
Ik had met jouw budget dan ook zeker MP nog even afgespeurd Kano..Of heb je dat ook gedaan?
En je kocht een nepfiets uit china.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:19 schreef Oksel het volgende:
Och, daar hebben we de beroepszeikerd weer. Moet het weer Knut? Waarom meot je nu direct op de vroege ochtend direct irritant gaan lopen doen?
Als ik voor 500 meer zo'n de Rosa voorbij zie komen.. zou ik 't wel weten.
Helaas blijft het geen feest. die 500 extra heb ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:19 schreef Oksel het volgende:
Och, daar hebben we de beroepszeikerd weer. Moet het weer Knut? Waarom meot je nu direct op de vroege ochtend direct irritant gaan lopen doen?
Als ik voor 500 meer zo'n de Rosa voorbij zie komen.. zou ik 't wel weten.
Een nier doet 't goed op de zwarte markt..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helaas blijft het geen feest. die 500 extra heb ik niet
De Rosaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, en? Dat ding was nieuw nog geen 1000 EUR man. Zoiets. Laat mij lekker. Ik zeg alleen dat ik sowieso nog eens goed op MP zou kijken.
Typisch trouwens dat je altijd 'vergeet' dat mijn Chinabike mijn 2e fiets is, puur voor slecht weer / koers.. en dat ik nog altijd een 100% originele fiets heb staan van een niveau waar jij alleen maar van kan dromen.
Jij komt in 1e instantie met "kano moet dit", dan kan ik gelijk terugkaatsen dat je dat zelf overduidelijk niet hebt gedaan en dan moet ik jou "lekker laten"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, en? Dat ding was nieuw nog geen 1000 EUR man. Zoiets. Laat mij lekker. Ik zeg alleen dat ik sowieso nog eens goed op MP zou kijken.
Typisch trouwens dat je altijd 'vergeet' dat mijn Chinabike mijn 2e fiets is, puur voor slecht weer / koers.. en dat ik nog altijd een 100% originele fiets heb staan van een niveau waar jij alleen maar van kan dromen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Een nier doet 't goed op de zwarte markt..
Zet je dan ook een zwaailamp op je kop en roep je dan na 1 rondje sloten heel hard EN NU NOG EEN KEER MAAR DAN AAAAAAAACHTER UIT UIT UIT UIT? Wat een kermisbak manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:23 schreef muzas het volgende:
[..]
De Rosa![]()
Mooi frame die superking. 2015 model is lekker fluo;
[ afbeelding ]
Wel ff je eigen fotootje zometeen neerzetten... Nu met campa en hoge wielen is natuurlijk een heel ander gezicht dan met ultegra en zero's.
Qua slijtage niet. Dat ding staat volgens mij al een half jaar weg te rotten in de schuur ofnie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:24 schreef Gripper het volgende:
Ik toep over Knut en Oksel.
Niks kan tippen aan de Simplon, dus hou nou maar op met dat kinderachtige gekibbel
Dat zegt hij niet hoor, hij zegt dat hij het zelf gedaan zou hebben in mijn geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij komt in 1e instantie met "kano moet dit", dan kan ik gelijk terugkaatsen dat je dat zelf overduidelijk niet hebt gedaan en dan moet ik jou "lekker laten"
Ok Oksel.
Meneer rijdt zelf in een opel en woont in een vinex woning in fucking almeloquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef Oksel het volgende:
Knut is de zuigert van 't topic. Zou fijn zijn als hij er eens mee stopt, de toetsenbordridder die nooit op een meet durft te komen. Grote bek, meer niet. Puisterig smal jochie, licht bovengemiddeld slim, iets te dikke vriendin. Gemiddeld milieu, ouders echte arbeiders, Opel Astra & hondje. Keurig onder maaiveld.
M'n vriendin heeft nu helemaal geen nieren meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Zo kom je dus aan dat huis?
[..]
Maar dat heeft ie dus niet. Wat hij zelf heeft gedaan is een china bike kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet hoor, hij zegt dat hij het zelf gedaan zou hebben in mijn geval.
Probeer het eens opnieuw. Je mist volledig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meneer rijdt zelf in een opel en woont in een vinex woning in fucking almelo
Mijn 1ste Bianchi + mijn ATB komen van MP. Weer mis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie dus niet. Wat hij zelf heeft gedaan is een china bike kopen.
Hou nou op man. Jij zit hem tegenwoordig vaker af te zeiken dan andersom. Hij vond jouw opmerking vreemd over marktplaats (mag, mening enzo) en jij gooit dit er ff in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef Oksel het volgende:
Knut is de zuigert van 't topic. Zou fijn zijn als hij er eens mee stopt, de toetsenbordridder die nooit op een meet durft te komen. Grote bek, meer niet. Puisterig smal jochie, licht bovengemiddeld slim, iets te dikke vriendin. Gemiddeld milieu, ouders echte arbeiders, Opel Astra & hondje. Keurig onder maaiveld.
Dit hoeft ook niet he?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef Oksel het volgende:
Zelfs als mijn auto een 'gewone' Opel zou zijn.. ik heb tenminste een auto. Twee. En zelfs als ik in een Vinex woning in Almelo zou wonen. Wat niet klopt. Ik heb tenminste een woning. Twee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
INB4 pics van de koelkast van oksel
Ik vind 't niet echt sjiek om z'n vriendin en ouders bij te halen en hun eventuele werk als afzeikpunt te gebruiken.quote:
Wel fijn, die meelevendheid met mn mooie Simplonquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Qua slijtage niet. Dat ding staat volgens mij al een half jaar weg te rotten in de schuur ofnie?
HAha ja hij is flamboyant. Moet je van houden denk ik. Maar ik shift wat da tbetreft ook wel steeds meer naar het kamp van oksel; overwegend (mat)zwart begint saai te worden op straat. Jouw focus is ook erg mooi!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Zet je dan ook een zwaailamp op je kop en roep je dan na 1 rondje sloten heel hard EN NU NOG EEN KEER MAAR DAN AAAAAAAACHTER UIT UIT UIT UIT? Wat een kermisbak man
De noodzaak voelen je moeten te verdedigen met argumenten als " het is geen normale opel"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zelfs als mijn auto een 'gewone' Opel zou zijn.. ik heb tenminste een auto. Twee. En zelfs als ik in een Vinex woning in Almelo zou wonen. Wat niet klopt. Ik heb tenminste een woning. Twee.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel fijn, die meelevendheid met mn mooie Simplon. Maar maak je geen zorgen, hij staat op zolder. En om m niet te hard te laten schrikken, gaat ie straks rechtstreeks vanaf de tacx in de koffer naar Mallorca, zodat de temperatuurshock niet al te groot is.
Vanuit een kouwe schuur ineens naar 20 graden en zon zou m anders misschien verkouden kunnen maken.
Er zit wel campa op dus wat dat betreft is er nog iets geredquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:31 schreef muzas het volgende:
[..]
HAha ja hij is flamboyant. Moet je van houden denk ik. Maar ik shift wat da tbetreft ook wel steeds meer naar het kamp van oksel; overwegend (mat)zwart begint saai te worden op straat. Jouw focus is ook erg mooi!
Ik? Jij loopt altijd te zuigen en te zeiken terwijl je geen hol voorstelt. Je hebt geen enkel recht van spreken. Dus kap eens met je eeuwige gezeik en gezever op mij, dan laat ik jou ook lekker in je lage waarde. Het is altijd typisch. Knutje komt, en gaat op mij zeiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De noodzaak voelen je moeten te verdedigen met argumenten als " het is geen normale opel"
Man man man wat ben jij een zielig klein mannetje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik? Jij loopt altijd te zuigen en te zeiken terwijl je geen hol voorstelt.
Muzas heeft gesproken. Ga maar lekker verder in DM, vanaf hier verwijder ik het gekat tegen elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Hou nou op man. Jij zit hem tegenwoordig vaker af te zeiken dan andersom.
Dat je mekaar niet mag, prima. Maar zullen we normaal tegen elkaar doen?
't Wordt tijd dat je de troll gewoon eens banned. Ik ben niet degene die het trollen start, maar wel degene die zich irriteert. Doe er wat eens wat aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Muzas heeft gesproken. Ga maar lekker verder in DM, vanaf hier verwijder ik het gekat tegen elkaar.
Wat heb jij gekocht dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ik iets moois gekocht te hebben, komt hij er zo overheen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:37 schreef Oksel het volgende:
Stukje jaloezie van Knut. Uit dat even een keer niet. Kap daar eens mee. Laat mij eens met rust. Ga lekker op je eigen niveau in het voetbaltopic zitten rellen. Waar blijven je voetbalvriendjes? Die roep je nu toch altijd?
Die focus. Scherp blijven he?quote:
Zo hoort het ook te gaan bij een succesvolle troll natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:37 schreef Oksel het volgende:
't Wordt tijd dat je de troll gewoon eens banned. Ik ben niet degene die het trollen start, maar wel degene die zich irriteert.
Blijft een mooi frame. Misschien kan je een stuurlint nemen wat beter schoon te maken is?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik ben niet echt blij met de kleur van mn stuurlint (zie je snel zooi op) en ik zou opzich een wat fijner zadel willen hebben. Welke kleur en merk zadel raden jullie me aan? Zadel moet vooral mn allround fit lichaam ontzien als ik er op zit...dus 20 gram lichter omdat het carbon is etc is niet belangrijk.
iig niet tijdens die wietfietstochtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:48 schreef very het volgende:
[..]
Toch wel
Wanneer gaan we samen fietsen?
Cervélo ftwquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:24 schreef Gripper het volgende:
Ik toep over Knut en Oksel.
Niks kan tippen aan de Simplon, dus hou nou maar op met dat kinderachtige gekibbel
Andere kleuren dan wit of zwarte zadels vind ik geen porum. Dus als wit niks is dan zwartquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik ben niet echt blij met de kleur van mn stuurlint (zie je snel zooi op) en ik zou opzich een wat fijner zadel willen hebben. Welke kleur en merk zadel raden jullie me aan? Zadel moet vooral mn allround fit lichaam ontzien als ik er op zit...dus 20 gram lichter omdat het carbon is etc is niet belangrijk.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
iig niet tijdens die wietfietstocht
Neen, iets westelijker, ik kijk wel link uit straks woon ik naast Okselquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee als het maar niet in het oosten wordt gezocht.
Ja, dat moet je niet hebben. Kwam pas ook al iemand klagen dat we élke dag de open haard aan hadden. Vond 'tie niet normaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:12 schreef forty-two het volgende:
[..]
Neen, iets westelijker, ik kijk wel link uit straks woon ik naast Oksel
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:31 schreef Patroon het volgende:
Kano koopt een babyblauwe celeste eenheidsworst en de dames vallen over elkaar heen..haha
"Je zal met deze maten op een XL uitkomen,"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:32 schreef Oksel het volgende:
't Mooie is; als hij L had gekocht hadden we kunnen zeiken dat 't frame te klein is. Nu heeft hij een XL, gaan we met z'n allen zeiken dat het frame te groot is..
Ben je al bij dat robic langsgeweest?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Je zal met deze maten op een XL uitkomen,"
gr gr van de bewegingswetenschapper
Nope, zodra ik 'm binnen heb maak ik een nieuwe afspraak.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ben je al bij dat robic langsgeweest?
Ik ben gelukkig een toerderquote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef Oksel het volgende:
XL is idd de juiste maat voor toerders. L was perfect geweest voor 't koersen.
Of was de jouwe niet verkochtquote:
Mn meisje klaagt soms dat ik mn fiets meer vertroetel dan haar. Niet dat ze nou heel graag met die aardbeien polish wil worden opgepoetst natuurlijk, maar als ik de hele avond in een kouwe schuur met een oude tandenborstel kettingschakeltjes poetsen verkies boven een goeie wip op de fatboy....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
You know how to treat a bike. Je vriendin zal trots zijn!
Nemen jullie allebei je eigen fiets mee naar Mallorca?
Al zou die transfer me 40 ¤ kosten, dan nog wil ik op dequote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:21 schreef Oksel het volgende:
Vergeet niet dat je ook meer voor je transfer betaald van vliegveld naar je hotel.
Wat voor doos is dat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Al zou die transfer me 40 ¤ kosten, dan nog wil ik op deSimplon
rijden. Maar neen, we worden netjes opgehaald met een busje van de organisatie, graties.
En t is maar 6 km van aeroport naar hotel, je zou t desnoods kunnen fietsen. Wel een beetje moeilijk met koffer in 1 hand en fietsdoos in de andere hand.
Ik zag er laatst 1tje met een metalen frame waar je je fiets op zet met je snelspanners. Dat zag er wel sjiek uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:29 schreef Oksel het volgende:
Ik leen een fietskoffer. Krengen zijn duur.
Wil die Giro idd ook lekker op de Bianchi rijden. Topfietsje.
Hmm ja lekker, dan ga ik liever in een kartonnen doos wonen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef Oksel het volgende:
Lekker wonen in Groningen. Fietsen met Tom, Yankee. Af en toe daten met Patty.
http://www.funda.nl/koop/borgsweer/huis-48986151-borgsweer-49/
In dat budget fulcrum racing 3 of campa zonda.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:27 schreef Z het volgende:
Ik moet nieuwe wielen, tenminste er zitten (te veel) scheurtjes in m'n achterwiel volgens de fietsenmaker. Hebben jullie tips? Ik heb een fiets met een stalen frame en wil bijpassende wielen (liefst zwart en lage velgen) die vooral sterk moeten zijn (want ik ben groot, circa 95kg), gewicht is van minder belang.
Zoiets als:
http://road.cc/content/re(...)nts-pave-28-wheelset
http://road.cc/content/review/140430-miche-altur-wheelset
Zadels zijn heel persoonlijk... Ik ben zelf wel een fan van Specialized zadels, maar ik zit ook altijd erg fijn op Prologo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:45 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk dat Oksel altijd betrokken is bij die "relletjes"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oksel en Knut, de Geer en Goor van dit topic
Busje? Of de Fiat Panda van Odwin?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Al zou die transfer me 40 ¤ kosten, dan nog wil ik op deSimplon
rijden. Maar neen, we worden netjes opgehaald met een busje van de organisatie, graties.
En t is maar 6 km van aeroport naar hotel, je zou t desnoods kunnen fietsen. Wel een beetje moeilijk met koffer in 1 hand en fietsdoos in de andere hand.
Daar kom ik nooit, veels te desolaatquote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:07 schreef Oksel het volgende:
Lekker wonen in Groningen. Fietsen met Tom, Yankee. Af en toe daten met Patty.
http://www.funda.nl/koop/borgsweer/huis-48986151-borgsweer-49/
Zit effe op je strava te kijken zie avg hf van 57bpm, en een max van 127bpm goede vorm heb je te pakken vriend.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:19 schreef muzas het volgende:
Vertrekken met grijs en regen, en ineens patsboem zon en een pittig windje in mn snufferd. GabbaNiet koud of te warm gehad.
Haha meer dan de helft van de tijd zag ik op mn fietscomputer "--" staan. Hij had geen verbinding ofzo. Batterijtje zal wel leeg wezen. Die zit er ook al meer dan 2 jaar in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zit effe op je strava te kijken zie avg hf van 57bpm, en een max van 127bpm goede vorm heb je te pakken vriend.
Ik heb juist het tegenovergestelde, Trek factory racing heeft hun fietsen nu ook in Viper red, die van mij was dat alquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef very het volgende:
De Focus Culebro SL3.0 van 2015 is dezelfde kleur als de SL1.0 van 2014
Nu zullen de mensen denken dat ik een cheapskate tiagra-loser ben
[ afbeelding ]
Hoe durven ze
Vind hem trouwens wel minder mooi ook, het 2015 model.
Dank. Mag ook wel duurder hoor. Moet vooral sterk zijn want mn huidige achterwiel heeft het dus maar een jaar uitgehouden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In dat budget fulcrum racing 3 of campa zonda.
Of de Easton EA70 sl maar die kosten nu weer 450
Ben je #viesdik aan de stevige kant?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:59 schreef Z het volgende:
[..]
Dank. Mag ook wel duurder hoor. Moet vooral sterk zijn want mn huidige achterwiel heeft het dus maar een jaar uitgehouden.
Wat heb je nu dan voor wiel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:59 schreef Z het volgende:
[..]
Dank. Mag ook wel duurder hoor. Moet vooral sterk zijn want mn huidige achterwiel heeft het dus maar een jaar uitgehouden.
haha shimanoloserquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:50 schreef very het volgende:
De Focus Culebro SL3.0 van 2015 is dezelfde kleur als de SL1.0 van 2014
Nu zullen de mensen denken dat ik een cheapskate tiagra-loser ben
[ afbeelding ]
Hoe durven ze
Vind hem trouwens wel minder mooi ook, het 2015 model.
neem dan gewoon 36 spaaks wielenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:59 schreef Z het volgende:
[..]
Je laat hem toch wel op je werk afleveren, anders loop je risico dat je straks naar dpd magazijn mag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit de site waar ik m'n track en trace in kan vullen te F5en. Wil mijn nieuwe fietsje knuffelen
Bij m'n ouders.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Je laat hem toch wel op je werk afleveren, anders loop je risico dat je straks naar dpd magazijn mag.
Kan jij niet effe naar Unna rijden om 'm op te halen en naar m'n huis te brengen? Krijg een kanoburger zodat je geen hongerklop krijgt onderweg naar huis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
heb net je ouders gebeld kano, nog niks aangekomen daar
quote:
Ik ben niet dik maar gewoon groot en relatief zwaar (ik weeg al 25 jaar min of meer hetzelfde). Al kunnen er altijd een paar kilo's af natuurlijk. Handgespaakt klinkt goed, dank.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je #viesdik aan de stevige kant?
Dan zou je ook voor goed handgespaakt setje kunnen gaan met veel spaken. Van http://bikexperto.com/ bijvoorbeeld.
Meer spaken voorkomen dus scheurtjes in de velg?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
neem dan gewoon 36 spaaks wielen
Meer spaken is steviger ja. De krachten worden immers over meer punten verdeelt. Of dat een garantie is dat je geen scheuren meer krijgt weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:54 schreef Z het volgende:
[..]
Meer spaken voorkomen dus scheurtjes in de velg?
het beste wiel is een wiel wat zo gebouwd is dat alle spaken het even zwaar te verduren krijgen, en waarbij de spaken de optimale spanning hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meer spaken is steviger ja. De krachten worden immers over meer punten verdeelt. Of dat een garantie is dat je geen scheuren meer krijgt weet ik niet.
Nee per gebeurtenisquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:31 schreef Carb het volgende:
Is dat max 1000 euro per valpartij of per jaar?
Volgens mij wel. DDX was enige tijd terug vrij stellig in zijn overtuiging van het tegenovergestelde.quote:
preciesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens mij wel. DDX was enige tijd terug vrij stellig in zijn overtuiging van het tegenovergestelde.
Zou afkloppenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:38 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat mijn fiets geen drol meer waard is dan en ik nooit val.
quote:Dit betreft een zogenoemde premier risque verzekering, waarbij de eerste ¤ 1.000,00 van de fiets is verzekerd, ongeacht de aanschafwaarde van het object. Van onderverzekering is hier geen sprake. Uiteraard is bijverzekering tot het bedrag van aanschaf mogelijk.
Duidelijk dat ze er niet zelf mee hebben gereden, dat rijdt alsof je een remparachute achter je fiets hebt hangen namelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:07 schreef very het volgende:
Nooit meer lekke banden!
http://racefietsblog.nl/e(...)tannus-solid-banden/
Is op te lossen. Een paar jaar terug moest ik de hele zwik ook vervoeren van het ene naar het andere station in Moskou. Ik had een grote sporttas gevuld met fietstassen bij me. Bij aankomst de tassen aan de dragers hangen en de sporttas in een tas frotten. Dan de doos vastbinden aan de achtertassen. Gewoon recht omhoog stekend, lage bruggen hebben ze toch niet in Moskou.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Alweer 3000 km woon werk zonder lekke band. Per jaar zijn het er misschien 5. Dan kan ik dus 5 x 10 minuten ergeren aan een band vervangen of 200 uur per jaar ergeren aan massieve kutbanden waar je niks aan hebt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:23 schreef very het volgende:
Hoe bedoel je een "niet bestaand probleem"?
Banden gaan lek, dus het probleem is er. Ik las een tijdje terug iemand hier die geen 50km kon fietsen zonder lekke band
Of je zo'n oplossing moet willen is een tweede natuurlijk...
Hoiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 17:23 schreef very het volgende:
Hoe bedoel je een "niet bestaand probleem"?
Banden gaan lek, dus het probleem is er. Ik las een tijdje terug iemand hier die geen 50km kon fietsen zonder lekke band
Of je zo'n oplossing moet willen is een tweede natuurlijk...
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef dop het volgende:
ga voor de lol eens tellen wie afgelopen jaar onderweg heeft moeten wisselen.
ik in 5000km 1x
wie bied meer (en dan wel mensen die weten hoe ze moeten wisselen)
Daarom een extra patroon mee en zo'n minuscuul plaksetjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef Oksel het volgende:
En volgens je patroon verkloten. Of 't ventiel voor je pomp werkt niet. Of je steekt je band lek. Of je hebt je band er toch niet goed op en je patroon is op.
Ja, ik ben niet zo handig.
niet meer dan 5 keer per jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef dop het volgende:
ik in 5000km 1x
zo vaak? of zo weinig? of heb je geen idee of je weet hoe je een band wisseldquote:
gewetens vraag , als de vrouw lek heeft wie wisseld er dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
niet meer dan 5 keer per jaar
Als je werkelijk moeite hebt met een band wisselen kan je beter gewoon stoppen met deze hobby. Dat is hetzelfde als willen voetballen maar je veters niet kunnen strikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef dop het volgende:
[..]
gewetens vraag , als de vrouw lek heeft wie wisseld er dan?
je voelt de volgende vraag al komen ?zij kan dat zelf, enne geen idee hoevaak ik lek rijd, niet zo vaak iig. Maar soms ook wel ineens 2 of 3x in een kort tijdsbestek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:07 schreef muzas het volgende:
VIJF MINUTEN?!?
Doe je kunstjes terwijl je wisselt ofzo?
Afgelopen zaterdag. De keer daarvoor was ergens van het najaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef dop het volgende:
ik in 5000km 1x
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:05 schreef dop het volgende:
[..]
gewetens vraag , als de vrouw lek heeft wie wisseld er dan?
je voelt de volgende vraag al komen ?Ik natuurlijk, doe dat 3x zo snel, maar heb er wel een punt van gemaakt dat ze het kan. Het hoort bij fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je niet plakt word er en niet gefietst en niet geneukt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, doe dat 3x zo snel, maar heb er wel een punt van gemaakt dat ze het kan. Het hoort bij fietsen
er zijn fietsen van zowel carbon als bijvoorbeeld Alu die zo licht zijn geconstrueerd dat er een max berijders gewicht geld canyon bijvoorbeeld zet geloof ik max 125kg op hun site.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Leonos het volgende:
Nu zit ik zo te lezen dat very een papzak is, dat hij daarom geen carbon fiets heeft.
Dat kan natuurlijk allemaal prima.
Maar waar slaat het op, wat is het max gewicht van zo'n carbon fiets?
En zijn er filmpjes dat er very's doorheen zakken?
Ah, dan is het wel een goede keuze voor very.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef dop het volgende:
[..]
er zijn fietsen van zowel carbon als bijvoorbeeld Alu die zo licht zijn geconstrueerd dat er een max berijders gewicht geld canyon bijvoorbeeld zet geloof ik max 125kg op hun site.
maar doorgaans zullen vooral wieltjes het eerste bezwijken. snelle en lichte setjes gaan tot max 90/95 kg
Ik doe sowieso niet aan neuken, dat past niet in mn training / rust weekindelingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef dop het volgende:
[..]
als je niet plakt word er en niet gefietst en niet geneukt.![]()
maar mijn vrouw schijnt het ook te kunnen , maar is erg lang geleden dat ze dat zelf deed.
Kakquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
Carbon fiets zou ik toch max 79kg aanraden anders kan je beter op pisbakkenstaal gaan rijden.
primary ¤1,80 per kiloquote:
dat eerder #viesdikquote:
nog steeds in Unnaquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Patroon het volgende:
Yankee en Tommeke hadden pech onderweg![]()
![]()
Ik heb geen carbon fiets omdat ik mijn vorige fiets (van carbon) steeds kapot trapte. Elke keer die lagers weer los in dat carbonframe.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef Leonos het volgende:
Nu zit ik zo te lezen dat very een papzak is, dat hij daarom geen carbon fiets heeft.
Dat kan natuurlijk allemaal prima.
Maar waar slaat het op, wat is het max gewicht van zo'n carbon fiets?
En zijn er filmpjes dat er very's doorheen zakken?
Ik kan zo vanaf hier al zien wat ze mis doenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:26 schreef Patroon het volgende:
Hahahaha ik lig nog dubbel. Die handen helemaal zwart![]()
Het achterwiel mist?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik kan zo vanaf hier al zien wat ze mis doen![]()
Ket-ver-keeme!!
Ik versta er geen zak van, stelletje holbewoners. Ik zat te wachten tot ze een knuppel te voorschijn zouden halen om er lekker op te meppen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Patroon het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef Andyy het volgende:
Mijn fiets in wintersetup:
Gereedschapsbidonnetje en een asssaver.
[ afbeelding ]
Bonus, met m'n bitch erbij.Japanse hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
per direct in mn top 3 favoriete wielrentopicuserts
Probeer maar niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef very het volgende:
Netjes hoor
Vraagje: ik heb dus die Mavic Cosmic Elite wielen, maar dat zijn geen carbon wielen.
Zouden deze remblokjes dan helemaal niet meer werken, of werkt het net zo goed op normale velgen maar alleen NOG beter op carbon velgen?
[ afbeelding ]
http://www.featherbikes.nl/mavic-carbon-shimano-remblokken.html
1,5 uur geleden nog een lekke band gehad. Ik heb wel 20 minuten lopen kloten met die kou. Maar gelukkig lukte het en kon ik met koude handen weer verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:54 schreef dop het volgende:
ik in 5000km 1x
Zou gewoon blokjes gebruiken die voor aluminium bedoeld zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:43 schreef very het volgende:
Netjes hoor
Vraagje: ik heb dus die Mavic Cosmic Elite wielen, maar dat zijn geen carbon wielen.
Zouden deze remblokjes dan helemaal niet meer werken, of werkt het net zo goed op normale velgen maar alleen NOG beter op carbon velgen?
[ afbeelding ]
http://www.featherbikes.nl/mavic-carbon-shimano-remblokken.html
Nog een paar foto's van haarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanse hont
per direct in mn top 3 favoriete wielrentopicuserts
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zou gewoon blokjes gebruiken die voor aluminium bedoeld zijn.
Als je zo graag gele blokjes wilt: http://www.discobrakes.com/?s=0&t=2&c=52&p=281&tb=001
Heb ze ook, in het geel
Is dat een Doge hond?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nog een paar foto's van haar
http://imgur.com/a/sLf3t
Geen idee, maar als ze standaard Shimano blokjes gebruiken kan je die er gewoon uitwippen en die erin doen. Had hiervoor Tektro blokjes erin zitten, die waren ruk. Die van Discobrakes zijn echt een stuk beter. Heb alleen geen ervaring met betere remmen dan ditquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef very het volgende:
[..]![]()
Ik ben natuurlijk ontzettende noob, maar mijn remmen zijn van Focus Concept Ex.
Zou dit daar gewoon op passen?
4 paar remmen kost trouwens maar 12,74, terwijl 1 paar 7,25 kost
Scheelt wel aanzienlijk in prijs t.o.v. die Mavics dingen. Is dit wel een beetje kwaliteit, dat je weet?
Keer bijna 1 meegenomen uit dierenzaak in Kyoto. Konden niet op tijd regelgeving vinden en moesten vlucht halen. Nog steeds beetje spijt vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nog een paar foto's van haar
http://imgur.com/a/sLf3t
Zijn genoeg Fokkers hier in Nederland hoor als je nog geïnteresseerd bent. Ultieme chickmagnet is ze wel, je hoeft maar even door een stad te lopen om genoeg hoofden om te zien meedraaien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keer bijna 1 meegenomen uit dierenzaak in Kyoto. Konden niet op tijd regelgeving vinden en moesten vlucht halen. Nog steeds beetje spijt van
Volgende keer neem ik kai ken mee. Die zie je echt niet in nlquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zijn genoeg Fokkers hier in Nederland hoor als je nog geïnteresseerd bent. Ultieme chickmagnet is ze wel, je hoeft maar even door een stad te lopen om genoeg hoofden om te zien meedraaien.
Over magneten gesproken, ik ga wat magneten bestellen die m'n cadansmagneet vervangt. Heb nu zo'n lelijke met tierap vastgemaakt.
[ afbeelding ]
Iemand interesse in een magneet dan als ik ze binnenheb? Komen per 10 namelijk
Of een Shikokuquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik kai ken mee. Die zie je echt niet in nl
[ afbeelding ]
Tik m aan Japan fanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
Of een Shikoku
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er van de zomer weer heenWel zonder fiets alleen
Mooie fietsen ja. Gek genoeg bijna alles campa. Sowieso rijkelui sport daar.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:13 schreef Z het volgende:
Neem voor mij dan een Japans fietsje mee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gvd hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef Patroon het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef Andyy het volgende:
Mijn fiets in wintersetup:
Gereedschapsbidonnetje en een asssaver.
[ afbeelding ]
Bonus, met m'n bitch erbij.Het blijft een schitterende fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
18.02.2015 07:31 AMSTERDAM (NL)
Onderweg voor uitlevering
And suddenly the plot thickens![]()
Je kunt het ook even opmeten, dan is het sowieso goed voor in je km teller. Qua rijgevoel zal het niet veel schelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een vraag als je nu 23mm banden heb dan is de omtrek 2096. Maar wat bij 25mm is dat dan 2133? Maakt dat veel uit?
37 mm.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een vraag als je nu 23mm banden heb dan is de omtrek 2096. Maar wat bij 25mm is dat dan 2133? Maakt dat veel uit?
fotoquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
Fiets is binnen.
Vanmiddag neem ik maar effe vrij
Wel benieuwd hoe je 'm dan vast zet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zijn genoeg Fokkers hier in Nederland hoor als je nog geïnteresseerd bent. Ultieme chickmagnet is ze wel, je hoeft maar even door een stad te lopen om genoeg hoofden om te zien meedraaien.
Over magneten gesproken, ik ga wat magneten bestellen die m'n cadansmagneet vervangt. Heb nu zo'n lelijke met tierap vastgemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
Fiets is binnen.
Magneetje past op plek van inbus van je trapper.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe je 'm dan vast zet.
Vanmiddag/vanavondquote:
Wees blij dat hij er tussen bestellen/binnen krijgen maar paar dagen zitquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:34 schreef Oksel het volgende:
De meeste mensen kopen gewoon een fiets.
Kano heeft een heel topic die meeleeft.
Ja, hehe.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:47 schreef ddx het volgende:
[..]
Wees blij dat hij er tussen bestellen/binnen krijgen maar paar dagen zit
Fiets is binnen.
Fiets is binnen.
Tokyo sowieso en dan misschien ook nog andere plekken verkennen. Ken Tokyo onderhand wel al redelijk op een paar stadsdelen naquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tik m aan Japan fan
Welke streek deze zomer?
Wat bedoel je met 37mm 3700? want ik weet dat de conti gp 4 season 2133 aangeeft. Ik kan het ook in de Garmin op automatisch zetten maar is dat accuraat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
37 mm.
Het zal qua trappen iets anders aanvoelen. Met de nadruk op iets. En je kilometerteller zal niet meer 100% accuraat zijn als hij op je wiel afleest ipv gps
Je omtrek is 37 mm lang schatquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:58 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 37mm 3700? want ik weet dat de conti gp 4 season 2133 aangeeft. Ik kan het ook in de Garmin op automatisch zetten maar is dat accuraat?
Volgende week toch ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:55 schreef Oksel het volgende:
Wellicht tijd voor een speciale inwijdingsmeet voor de nieuwe fiets van Kano?
Het is wel iets heel bijzonders merk ik aan jullie
ik!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Casette versleten kan, maar soms moet het gewoon even inslijten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Z het volgende:
Ik heb m'n ketting vervangen maar nu trapt hij door. Dat doet hij zowel op het grote als kleine verzet voor. Doortrappen doet hij zowel op een wiel met een oude als op een wiel met een nieuwere cassette. De ketting (shimano ultegra) zit er goed op volgens mij (richting en lengte). Waar zou het nog aan kunnen liggen? Schakel die niet soepel is? Derailleur?
Met aardige mensen wordt gewoon meer meegeleefd dan met naarlingen, dus het is logisch dat Kano zoveel schouderklopjes krijgt en nu van alle kanten bepoteld wordt. t is ook deels de macht van een blauwe username natuurlijk, die gast kan je maken of breken hier op fokquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:55 schreef Oksel het volgende:
Wellicht tijd voor een speciale inwijdingsmeet voor de nieuwe fiets van Kano?
Het is wel iets heel bijzonders merk ik aan jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |