SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
quote:Heb deze in eerste instantie puur gekozen om de kleur... Past mooi bij mijn witte fiets! Ik ben tenslotte een meisje en wil alleen maar weten hoe hard ik kan fietsen met mijn snelle Gazelle! Dan moet het natuurlijk wel matchen met de look :-)
Ben echt een muts met knopjes en dingen programmeren, maar verhip; Ik heb het zelf gedaan! Doet voor mij wat ie moet doen, snelheid en afstand meten. En dan is deze prijs/kwaliteit verhouding perfect!
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
gebruik een macbook software up to date (denk ik), maar het is gewoon irritant.
Bryton:
1. inpluggen
2. programma opstarten
3. rit vinden die je wilt exporteren
4. strava opstarten en naar fileupload gaan
5. uploaden
6. klaar!
Garmin:
1. garmin inpluggen
2. even wachten/douchen
3. klaar!
- Geen hartslagquote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef Leonos het volgende:
Waarom niet gewoon via je telefoon dan?
Ja dan snap ik dat het makkelijker is, maar ik ben geen fan. Misschien vriendin leren hoe ze het zelf kan(moet) doen...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
...
Antigenot was dat.
Ik zou m bij punt 1 al uit het raam flikkerenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Garmin 810quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Echt balen jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Oksel het volgende:
Dat zou jammer zijn voor Kano, die heeft de fiets gekozen ivm. het celeste. Komt hij er nu achter dat het een slechte foto is
Nee, heb net gemaild erover.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd man al iets bekend over de leverdatum?
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.quote:
Heb daar wel zin in. Mooi die choruscassette op m'n zondas en gaan met die banaanquote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.
Nee, vlakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, welkom bij de Chorusclub. Ik heb op beide fietsen exact dezelfde 11SP Chorus groep. Is goed. Geen record, maar wel goed genoeg. Strak en snel. En weer eens wat anders in 't peloton.
Ik heb potverdorie spijt dat ik niet op zat te letten zondag. Had hoger moeten / kunnen eindigen. Aan 't eind ramde ik er genoeg voorbij.
A.s. zondag weer, mits het weer fatsoenlijk is. Dan is het 10 ronden van 5,4km. Rondje extra dus.
Ivo's 200, is dat dezelfde route als vorige x? Dan heb ik geen compact nodig als 't goed is. Hopelijk
Ik heb één keer met Chorus gereden, deed met serieus aan Shimano Sora denkenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, welkom bij de Chorusclub. Ik heb op beide fietsen exact dezelfde 11SP Chorus groep. Is goed. Geen record, maar wel goed genoeg. Strak en snel. En weer eens wat anders in 't peloton.
Ik heb potverdorie spijt dat ik niet op zat te letten zondag. Had hoger moeten / kunnen eindigen. Aan 't eind ramde ik er genoeg voorbij.
A.s. zondag weer, mits het weer fatsoenlijk is. Dan is het 10 ronden van 5,4km. Rondje extra dus.
Ivo's 200, is dat dezelfde route als vorige x? Dan heb ik geen compact nodig als 't goed is. Hopelijk
Ah, de Email is aangekomenquote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ik was bij punt 1 al verhuist.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:26 schreef forty-two het volgende:
[..]
Garmin 810
1. Fiets in berging smijten.
2. BT aanzetten op iphone en garmin terwijl je naar de lift loopt.
3. 3 verdiepingen omhoog met de lift, terwijl je wacht op sync.
4. De lift uitstappen terwijl je BT uitschakelt.
5. Voor je de sleutel in de deur steekt staat je rit al op Strava.
Ik heb maar Ultegra. Schakelt overigens ook prima. Alleen afgelopen weken niet, want ik had goedkope kabels gebruikt.quote:
Waarom reden jullie eigenlijk maar 39gem? Werd er veel afgestopt? Ik ken dat rondje wel. Wel eens gekoerst. Maar 3 bochten.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, omdat kopgroep weg. Reden een stuk 28 zelfs..quote:Op maandag 16 februari 2015 22:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom reden jullie eigenlijk maar 39gem? Werd er veel afgestopt? Ik ken dat rondje wel. Wel eens gekoerst. Maar 3 bochten.
Dikke bak. Ook met die wielen?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
Na een Stevens en een Defy, eindelijk mijn eerste "serieuze" fiets
Heb nog geen foto's, maar deze is het:
[ afbeelding ]
O.a. Ultegra, Fulcrum Zero. Ik kijk uit naar een weekendje Ardennen
Er zit Fulcrum Zero onder. Weet niet precies welke wielen op de foto staan?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
dat is op nieuw waarde maar tweedehands is het minder waardquote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Oksel het volgende:
welke groep?
Frame 2000. Wielen 400. Groep 300-1200.
Kan je m als alles meezit meteen dit weekend lekker vies maken in de regenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik was bij punt 1 al verhuist.
Wonen in een pauperflat
De slechtweerfiets mag gewoon in de berging, de mooiweerfiets staat boven in de gang.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef quinoahipster het volgende:
Fiets in de berging
Fiets naast je bed
Laat muzas deze maar niet zien, die laat gelijk alles lopenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik iets moois gekocht te hebben, komt hij er zo overheenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:42 schreef forty-two het volgende:
[..]
Laat muzas deze maar niet zien, die laat gelijk alles lopen![]()
Mooie fiets!
Jij gaat daarom toch ook verhuizenquote:
Had je toch maar die baum moeten kopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dacht ik iets moois gekocht te hebben, komt hij er zo overheen![]()
nee we hebben straks 2 huizenquote:[..]
Jij gaat daarom toch ook verhuizen
Scheiding ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Had je toch maar die baum moeten kopen
[..]
nee we hebben straks 2 huizen
Verhuizing. Hij is nog maar net getrouwdquote:
Niet echt. Vind een nieuwe fiets ook wel fijn. Met een tweedehands moet je er toch maar op vertrouwen dat alles goed zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:15 schreef Oksel het volgende:
Ik had met jouw budget dan ook zeker MP nog even afgespeurd Kano..Of heb je dat ook gedaan?
Hij heeft een goed frame met chorus groep voor de prijs van jouw china geval maar het kon natuurlijk beter op MPquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:15 schreef Oksel het volgende:
Ik had met jouw budget dan ook zeker MP nog even afgespeurd Kano..Of heb je dat ook gedaan?
En je kocht een nepfiets uit china.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:19 schreef Oksel het volgende:
Och, daar hebben we de beroepszeikerd weer. Moet het weer Knut? Waarom meot je nu direct op de vroege ochtend direct irritant gaan lopen doen?
Als ik voor 500 meer zo'n de Rosa voorbij zie komen.. zou ik 't wel weten.
Helaas blijft het geen feest. die 500 extra heb ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:19 schreef Oksel het volgende:
Och, daar hebben we de beroepszeikerd weer. Moet het weer Knut? Waarom meot je nu direct op de vroege ochtend direct irritant gaan lopen doen?
Als ik voor 500 meer zo'n de Rosa voorbij zie komen.. zou ik 't wel weten.
Een nier doet 't goed op de zwarte markt..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helaas blijft het geen feest. die 500 extra heb ik niet
De Rosaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, en? Dat ding was nieuw nog geen 1000 EUR man. Zoiets. Laat mij lekker. Ik zeg alleen dat ik sowieso nog eens goed op MP zou kijken.
Typisch trouwens dat je altijd 'vergeet' dat mijn Chinabike mijn 2e fiets is, puur voor slecht weer / koers.. en dat ik nog altijd een 100% originele fiets heb staan van een niveau waar jij alleen maar van kan dromen.
Jij komt in 1e instantie met "kano moet dit", dan kan ik gelijk terugkaatsen dat je dat zelf overduidelijk niet hebt gedaan en dan moet ik jou "lekker laten"quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, en? Dat ding was nieuw nog geen 1000 EUR man. Zoiets. Laat mij lekker. Ik zeg alleen dat ik sowieso nog eens goed op MP zou kijken.
Typisch trouwens dat je altijd 'vergeet' dat mijn Chinabike mijn 2e fiets is, puur voor slecht weer / koers.. en dat ik nog altijd een 100% originele fiets heb staan van een niveau waar jij alleen maar van kan dromen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:23 schreef Oksel het volgende:
[..]
Een nier doet 't goed op de zwarte markt..
Zet je dan ook een zwaailamp op je kop en roep je dan na 1 rondje sloten heel hard EN NU NOG EEN KEER MAAR DAN AAAAAAAACHTER UIT UIT UIT UIT? Wat een kermisbak manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:23 schreef muzas het volgende:
[..]
De Rosa![]()
Mooi frame die superking. 2015 model is lekker fluo;
[ afbeelding ]
Wel ff je eigen fotootje zometeen neerzetten... Nu met campa en hoge wielen is natuurlijk een heel ander gezicht dan met ultegra en zero's.
Qua slijtage niet. Dat ding staat volgens mij al een half jaar weg te rotten in de schuur ofnie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:24 schreef Gripper het volgende:
Ik toep over Knut en Oksel.
Niks kan tippen aan de Simplon, dus hou nou maar op met dat kinderachtige gekibbel
Dat zegt hij niet hoor, hij zegt dat hij het zelf gedaan zou hebben in mijn geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij komt in 1e instantie met "kano moet dit", dan kan ik gelijk terugkaatsen dat je dat zelf overduidelijk niet hebt gedaan en dan moet ik jou "lekker laten"
Ok Oksel.
Meneer rijdt zelf in een opel en woont in een vinex woning in fucking almeloquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef Oksel het volgende:
Knut is de zuigert van 't topic. Zou fijn zijn als hij er eens mee stopt, de toetsenbordridder die nooit op een meet durft te komen. Grote bek, meer niet. Puisterig smal jochie, licht bovengemiddeld slim, iets te dikke vriendin. Gemiddeld milieu, ouders echte arbeiders, Opel Astra & hondje. Keurig onder maaiveld.
M'n vriendin heeft nu helemaal geen nieren meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Zo kom je dus aan dat huis?
[..]
Maar dat heeft ie dus niet. Wat hij zelf heeft gedaan is een china bike kopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet hoor, hij zegt dat hij het zelf gedaan zou hebben in mijn geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |