SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg![]()
quote:Heb deze in eerste instantie puur gekozen om de kleur... Past mooi bij mijn witte fiets! Ik ben tenslotte een meisje en wil alleen maar weten hoe hard ik kan fietsen met mijn snelle Gazelle! Dan moet het natuurlijk wel matchen met de look :-)
Ben echt een muts met knopjes en dingen programmeren, maar verhip; Ik heb het zelf gedaan! Doet voor mij wat ie moet doen, snelheid en afstand meten. En dan is deze prijs/kwaliteit verhouding perfect!
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:10 schreef MarcoD het volgende:
[..]
gebruik een macbook software up to date (denk ik), maar het is gewoon irritant.
Bryton:
1. inpluggen
2. programma opstarten
3. rit vinden die je wilt exporteren
4. strava opstarten en naar fileupload gaan
5. uploaden
6. klaar!
Garmin:
1. garmin inpluggen
2. even wachten/douchen
3. klaar!
- Geen hartslagquote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef Leonos het volgende:
Waarom niet gewoon via je telefoon dan?
Ja dan snap ik dat het makkelijker is, maar ik ben geen fan. Misschien vriendin leren hoe ze het zelf kan(moet) doen...quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
...
Antigenot was dat.
Ik zou m bij punt 1 al uit het raam flikkerenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe het ook met de mac. En op die manier ja, kost me nog geen 2 minuten maar wel minder efficient als met de garmin. Maar dat ligt meer aan strava dan aan bryton.
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Garmin 810quote:Op maandag 16 februari 2015 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met polar moest ik
1. verbinding maken met bluetooth usb wat 1 x in de 30 keer lukt
2. programma opstarten
4 uploaden naar polar websync
5 polar websync opstarten
6 downloaden van rit naar je computer
7 strava opstarten en naar fileupload gaan
8. uploaden
9. klaar!
Antigenot was dat.
Echt balen jaquote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Oksel het volgende:
Dat zou jammer zijn voor Kano, die heeft de fiets gekozen ivm. het celeste. Komt hij er nu achter dat het een slechte foto is
Nee, heb net gemaild erover.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd man al iets bekend over de leverdatum?
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.quote:
Heb daar wel zin in. Mooi die choruscassette op m'n zondas en gaan met die banaanquote:Op maandag 16 februari 2015 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt m vast voor ivo's 200 en dat is wel supercool denk ik. Kan je lekker op een nieuw karretje koersen op sloten man.
Nee, vlakker.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:25 schreef Oksel het volgende:
Ja, welkom bij de Chorusclub. Ik heb op beide fietsen exact dezelfde 11SP Chorus groep. Is goed. Geen record, maar wel goed genoeg. Strak en snel. En weer eens wat anders in 't peloton.
Ik heb potverdorie spijt dat ik niet op zat te letten zondag. Had hoger moeten / kunnen eindigen. Aan 't eind ramde ik er genoeg voorbij.
A.s. zondag weer, mits het weer fatsoenlijk is. Dan is het 10 ronden van 5,4km. Rondje extra dus.
Ivo's 200, is dat dezelfde route als vorige x? Dan heb ik geen compact nodig als 't goed is. Hopelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |