Kut newbiequote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
Domme Mo, topic sluiten en niet een nieuw topic openen
Ik neem aan dat je nog op zoek bent naar een passend plaatje bij deze tt?quote:
En dan bof jij wel. Pics als bewijs nu natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn hele kop is gevuld ik zit genetisch bepaald ruim in het haar.
misschien hing zijn haar voor zijn ogen...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien hing zijn haar voor zijn ogen...
te hoog op zijn bolquote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invallerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog op zoek bent naar een passend plaatje bij deze tt?
Ik zie het ook meteen voor mequote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan snap ik de tt ook meteen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invaller
TH is een kloon van jou?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invaller
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
komt wel goed schatjequote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.
kusje erop, overquote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken.
dat doen die 40+ers wel vaker.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken.
dat doen die 40+ers wel vaker.
Dit dus, zie jou hier ook wel eens rondsnuffelen, beetje plaatjes voor anderen maken. Tsss.quote:
Waaraan jij vrolijk mee doet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie brengen Choco in de war met al dat sarcastische gedoe.
Wie anders?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Glittert weer flink. Heeft Isax hem gemaakt?
Ik pas me slechts aan als ik bij jullie op bezoek kom.quote:
Je had het over sloom en lang haar in het vooroordelen topic en opeens wist ik het:quote:
Ik weiger me aan te passen. Ben er ook helemaal niet goed in.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik pas me slechts aan als ik bij jullie op bezoek kom.
[..]
quote:
Was dat een pic van jezelf en dat ging echt te snel dan hoor. Heel flauw dan. Zeg het dan van te voren, zodat ik kan op letten.quote:
Ik ben een kameleon. Als ik er zin in heb.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ik weiger me aan te passen. Ben er ook helemaal niet goed in.
Wie is er nou sloom?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat een pic van jezelf en dat ging echt te snel dan hoor. Heel flauw dan. Zeg het dan van te voren, zodat ik kan op letten.
Waar je zin in hebt dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een kameleon. Als ik er zin in heb.
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.
Je krijgt nog wel eens een kans, maar niet nu.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vertrouw jullie voor geen meter....
Check je DM.quote:
Eigenlijk vind ik dat raar, hoever moet je wel niet gaan om een ban te krijgen? Jij lijkt me niet iemand die er door je mening te ventileren een zou verdienen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.
Nou, vooruit dan maar weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt nog wel eens een kans, maar niet nu.
Beter ook. De schrik is veel te groot anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto's voor nog geen 5 secondes plaatsen, dan ziet niemand ze
Dat dus. Ging echt te snel.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto's voor nog geen 5 secondes plaatsen, dan ziet niemand ze
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eigenlijk vind ik dat raar, hoever moet je wel niet gaan om een ban te krijgen? Jij lijkt me niet iemand die er door je mening te ventileren een zou verdienen.
So be it, maar ik formuleer ook altijd netjes of er zit een als ik te ver ga een ironische ondertoon aan, maar mocht ik daarom een ban krijgen dan zij het maar zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.
Dat zal hier op 40+ niet zo snel gebeuren. Had het meer over andere subfora op FOK!quote:Op maandag 16 februari 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
So be it, maar ik formuleer ook altijd netjes of er zit een als ik te ver ga een ironische ondertoon aan, maar mocht ik daarom een ban krijgen dan zij het maar zo.
Ik lees inderdaad reacties die ik ver vind gaan, maar ik stoor me er gewoon niet aan, dan denk ik die gasten zijn nu eenmaal niet wijzer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal hier op 40+ niet zo snel gebeuren. Had het meer over andere subfora op FOK!
Wat wel en niet getolereerd wordt verschilt enorm per subforum en als je daar niet van op de hoogte bent en/of je je daar niet aan wil aanpassen, dan kun je een probleempje krijgen.
quote:
Ik dans nergens anders dan op de tafel.quote:
ik heb even mijn directeur uitgezwaaid tot na de vakantie hahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dans nergens anders dan op de tafel.
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een beetje aan het bankhangen voordat ik naar mijn werk ga
Extra lange vakantie bedoel jequote:Op maandag 16 februari 2015 14:01 schreef just me het volgende:
Alle schooldirecteuren hebben vlak voor de vakantie een studie 2-daagse, lekker handig
ik heb nog een paar afleveringen van vorige week online in te halen, dus da's niet ergquote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.
Nee het is niet handig als er geen "verantwoordelijke" is , ik weet dat ze echt 2 dagen weg zijn heb ook het programma gezien. Directeur blijft toch altijd eindverantwoordelijk. Een vraag die nu gesteld zou worden kan pas na de vakantie antwoord krijgen.quote:
Na woensdag is die onzin voorbij en kan ik me ook weer op straat bewegen, heb er nu echt helemaal geen zin in en had me voorbereid om de hele carnaval thuis te kunnen blijven, en dat is wat ik ook doe.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.
oh wat onhandigquote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Nee het is niet handig als er geen "verantwoordelijke" is , ik weet dat ze echt 2 dagen weg zijn heb ook het programma gezien. Directeur blijft toch altijd eindverantwoordelijk. Een vraag die nu gesteld zou worden kan pas na de vakantie antwoord krijgen.
quote:
Een ban op z'n tijd kan rustgevend zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.
ik heb er zelf om gevraagdquote:
jij bent mij toch niet aan het stalken sjoef ???quote:
Nee dan had ik wel een crosspost hier geplaatstquote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent mij toch niet aan het stalken sjoef ???
was een grapje hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel een crosspost hier geplaatst
arme Mo die denkt had ik mijn mond maar gehoudenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht net dat je met je staart tussen je benen was vertrokken
dat denk ik ookquote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
arme Mo die denkt had ik mijn mond maar gehouden
Hoe komt dat dan Fann...?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
Ik heb écht een lelijke pijnlijke snee in mijn duimdat is verdomd lastig trouwens
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
Ik heb écht een lelijke pijnlijke snee in mijn duimdat is verdomd lastig trouwens
in mijn duim gesneden toen ik de paprika en uien enzo aan het snijden was voor de Chili con Carnequote:Op maandag 16 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan Fann...?
Met eengaat het vast beter
vroeg gaan slapenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
in mijn duim gesneden toen ik de paprika en uien enzo aan het snijden was voor de Chili con Carne
vorige week dus hij zit er alweer een tijdje, maar hij wordt steeds groter lijkt wel![]()
Kusje helpt niet
ja, en iedere keer als ik iets afwas gaat dat er weer vanaf, ik heb er nu van die vloeibare plijsterquote:
jaquote:Op maandag 16 februari 2015 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
...."duim in je snee was" wilde je zeggen?
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef FANN het volgende:
Ik staart?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat je staart nou maar effe zien jij ....
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee dat was Moik moet nog een beetje aan jullie wennen sorry
O is dat alles?quote:
Werd tijd na een weekquote:Op maandag 16 februari 2015 17:43 schreef FANN het volgende:
En Treehut wil er een pleister opplakken
Wat ga je vanavond eten?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
als het mijn eigen duim is wel![]()
nah.... ander onderwerp
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O is dat alles?
Zal een leuk plaatje voor een glitterplaatje voor je opleveren
Stapelbakquote:
die kosten maar 2,19quote:
oe... een afsparaak klinkt wel spannendquote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb een afsparaak met de wijk-wethoudster.
stapelen denk ikquote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een afsparaak klinkt wel spannendwat gaan jullie doen?
Je kunt er in doen wat je maar wiltquote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik had ze ook in mijn tijd van het antikraakpand voor de uien een aardappels enzo
dat denk ik ook wel, maar ik gebruikte ze dus daarvoor...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er in doen wat je maar wilt
Nee...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er in doen wat je maar wilt
Wat probeerde je?quote:
je bewaarde je aardappels bij het oud papier?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef drakin het volgende:
Nooit gehad die stapeldingen, mijn aardappels waren wel eens verdwenen de dag nadat het oud papier opgehaald werd.
Nee, maar heb wel eens de zak op het papier gelegd om hem "even" daar neer te leggen, en dan dus te vergetenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
je bewaarde je aardappels bij het oud papier?
ah... tja dan heeft de ophaalpapierman ze meegenomen, da's logischquote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel eens de zak op het papier gelegd om hem "even" daar neer te leggen, en dan dus te vergeten
Ik at en eet nog steeds gewoon te weinig aardappels, dan vergeet je die dingen ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... tja dan heeft de ophaalpapierman ze meegenomen, da's logisch
Bestel je die nu vanwege je duim?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef FANN het volgende:
Ik ga trouwens zo eerst effe een pizza bestellen, kan ik nog mooi effe een champignonsoepje eten
voordat dat ding komt ....
oh, ik eet ze regelmatig, gekookt, gebakken, gestampt, gefrituurd ... ik hou wel van aardappelen eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik at en eet nog steeds gewoon te weinig aardappels, dan vergeet je die dingen ook.
Ook een beetje, geen zin om nu af te wassen en snijden is lastig, maar ook omdat ik bestquote:
Is ook lekker, ik haal meestal bio pizzasquote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook een beetje, geen zin om nu af te wassen en snijden is lastig, maar ook omdat ik best
wel weer eens trek in hebdie Griek begon erover trouwens , ik ga wel bij Pizza New
York bestellen zo'n 4 cheese ding, die vin ik lekker....
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oh, ik eet ze regelmatig, gekookt, gebakken, gestampt, gefrituurd ... ik hou wel van aardappelen eigenlijk
Ik deed alleen vierkantjesquote:
New York Pizza, dat zijn geen pizza's.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook een beetje, geen zin om nu af te wassen en snijden is lastig, maar ook omdat ik best
wel weer eens trek in hebdie Griek begon erover trouwens , ik ga wel bij Pizza New
York bestellen zo'n 4 cheese ding, die vin ik lekker....
Bij de marokkaan tegen over de Lidlquote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New York Pizza, dat zijn geen pizza's.
Bestel alsjeblieft een echte pizza, please...
Dit....echt verschrikkelijk. 1 keer gegeten en echt nooit meer.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
New York Pizza, dat zijn geen pizza's.
"Samen leven en wonen in de wijk. Over dit thema organiseren wij als gemeente een tweetal bijeenkomsten."quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een afsparaak klinkt wel spannendwat gaan jullie doen?
Desnoods, al zou die dan koud zijn bij het afrekenen....quote:Op maandag 16 februari 2015 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de marokkaan tegen over de Lidl
Ik begrijp niet dat die toko nog klanten heeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit....echt verschrikkelijk. 1 keer gegeten en echt nooit meer.
Vanwege de prijs gok ik. Dat is vaak een reden waarom mensen voor dat soort "troep" kiezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp niet dat die toko nog klanten heeft.
Dikke, grote, ronde broodjes met vies beleg, echt niet te vreten...![]()
Een goede pizza kost niet eens zo veel meer en je moet toch ook principes hebben als het om je dagelijkse voedsel gaat...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanwege de prijs gok ik. Dat is vaak een reden waarom mensen voor dat soort "troep" kiezen.
Inb4 smaken verschillen.
Ik heb de áller áller lekkerste pizza gegeten in Italiëquote:Op maandag 16 februari 2015 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die toko nog klanten heeft.
Dikke, grote, ronde broden met vies, zompig beleg, echt niet te vreten...![]()
Als je dit besteld, dan heb je nog nooit een goede pizza gegeten...
Wil je nou echt dat ik jouw quotes op ga zoeken met "gelukkig heb ik geen last van principes? "quote:Op maandag 16 februari 2015 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Een goede pizza kost niet eens zo veel meer en je moet toch ook principes hebben als het om je dagelijkse voedsel gaat...
Hier in Assen hebben ze ook zo'n toko en daar hangen altijd van die aanbiedingen op het raam met 2 voor 5 Euro enzo.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Even gechecht en die zooi is nog duurder ook: http://www.newyorkpizza.nl/
Daar heb ik juist de allersmerigste gegeten, lieten ze half aanbranden, bodem van karton en wat erop lag wil je ook niet weten.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de áller áller lekkerste pizza gegeten in Italiëen die zijn grooooooooooooooooooot,
niet normaal![]()
maar bij New York Pizza moet je ook voor de Italian Dunne Bodum kiezen
kijk maar je kan de bodum kiezen...
http://www.newyorkpizza.nl/nl/bestellen/Pizza/Vegetarisch
In Assen zijn ze nog goedkoopquote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je nou echt dat ik jouw quotes op ga zoeken met "gelukkig heb ik geen last van principes? "
[..]
Hier in Assen hebben ze ook zo'n toko en daar hangen altijd van die aanbiedingen op het raam met 2 voor 5 Euro enzo.
Als je je daartoe geroepen voelt, be my guest....quote:Op maandag 16 februari 2015 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je nou echt dat ik jouw quotes op ga zoeken met "gelukkig heb ik geen last van principes? "
Komt nog wel en op die foto heb ik geen staart.....quote:Op maandag 16 februari 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
Ben ik even weg staat het hier vol glitterplaatjes![]()
En ik heb die foto's van Mo niet gezien![]()
mag ie nog één keer, ik wil die staart wel eens zien
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
arme Mo die denkt had ik mijn mond maar gehouden
Jullie moeten niet denken....quote:
en zeker niet voor 'n anderquote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten niet denken....
Spannendquote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
"Samen leven en wonen in de wijk. Over dit thema organiseren wij als gemeente een tweetal bijeenkomsten."
ik zit nu aan een bak griekse joghurt met blauwe bessenquote:
Ik heb spek met ei en ui gehad op brood, en ik warm straks nog iets anders op, nu zit ik vol.quote:
Gewoon niet laten meten, dan heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef just me het volgende:
tering, wat een aanslag op je cholesterol
Ik heb nooit ergens last van...ik schijn vrij taai te zijn en goed geconserveerd.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef just me het volgende:
tering, wat een aanslag op je cholesterol
Ja dat moet dom geluk zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zal wel dom geluk zijn, want ik doe me weinig moeite om gezond te blijven.
maar je moet wel zuinig op jezelf zijn!quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar zonder gekheid, ik sport niet, daar hou ik niet van.
Ik doe alleen alles binnen de stad hier op de fiets, dat moet genoeg zijn.
*Geeft JPS pakje door aan just me*quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef just me het volgende:
maar je moet wel zuinig op jezelf zijn!
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Geeft JPS pakje door aan just me*
Ach, het schijnt vanzelf te gaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
maar je moet wel zuinig op jezelf zijn!
Dat was vroegâh een exclusief merk.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
*Geeft JPS pakje door aan just me*
Heb geen drank in huis, maar voor jou ga ik nu nog even weg om wat te halen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef just me het volgende:
zet je er later ook 'n drankje bij ?
je hebt nog even de tijd want ik ga eerst golfenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb geen drank in huis, maar voor jou ga ik nu nog even weg om wat te halen.
Ken je die plastic potjes van JPS nog?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:13 schreef just me het volgende:
met mijn pauper cigaretten, lekker goedkoop
Ook vergane glorie.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik rook mijn bussen Lancia tabak, ook iets met auto's.
Rookte ik vroeger wel dit merk, maar later smaakte het niet meer dus stopte ik er maar mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je die plastic potjes van JPS nog?
Die waren reteduur. Nu is JPS één van de goedkopere merken.
Vind ik intrigerend, of je het nu wel of niet rookt...
[ afbeelding ]
Geen idee, ik rook al een paar jaar niet of nauwelijks nog sigaretten...quote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Rookte ik vroeger wel dit merk, maar later smaakte het niet meer dus stopte ik er maar mee.
Misschien is er iets veranderd en daarom ook zo goedkoop geworden? Ik mot t in elk geval niet meer.
Go and leave me alone!!quote:Op maandag 16 februari 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik rook al een paar jaar niet of nauwelijks nog sigaretten...
Sorry MM, ik was te laat en miste die van KT.quote:
No problem, recht gebreeën...quote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry MM, ik was te laat en miste die van KT.
Die heb ik nog steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:37 schreef MadMaster het volgende:
These boots are made for walkin'...
[ afbeelding ]
Die hierboven zijn van mij, hier een deel van de totale collectie van ons beide.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds.
Zijn deze allemaal van jou MM of zitten er ook van mevrouw MM tussen
Ga je gang, maar ik wil wel het resultaat zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag ik een uitspraak van jouw bingokaart lenen?
Prima voor in de sneeuw...quote:Op maandag 16 februari 2015 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Krijg deze altijd gratis.
[ afbeelding ]
Heb er aantal paar van, krijg elke 2 jaar nieuwe.quote:
Ik heb O-1 van jouw kaart geleend.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:52 schreef Deisyy het volgende:
Ga je gang, maar ik wil wel het resultaat zien.
Als je automatsiche updates aan hebt staan, dan kun je tijdens het maken van je posting zien dat er nieuwe reacties zijn cq dat er eerdere postings gewijzigd zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sorry MM, ik was te laat en miste die van KT.
Hier staat ie zodra ik in het invoerveld kom op updates gepauzeerd, kan ik dat ergens uitzetten? En staan ze dan in alle fokvensters uit? Of alleen in dat betreffende venster? Het zou bij de muziek-ketting wel handig zijn in ieder gevalquote:Op maandag 16 februari 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je automatsiche updates aan hebt staan, dan kun je tijdens het maken van je posting zien dat er nieuwe reacties zijn cq dat er eerdere postings gewijzigd zijn.
Ik zit mobiel en zie die updates dan sowieso niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier staat ie zodra ik in het invoerveld kom op updates gepauzeerd, kan ik dat ergens uitzetten? En staan ze dan in alle fokvensters uit? Of alleen in dat betreffende venster? Het zou bij de muziek-ketting wel handig zijn in ieder geval
Kquote:Op maandag 16 februari 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en zie die updates dan sowieso niet.
Dan is het een kwestie van post aanpassen en een nieuwe poging doen...
Bij mij staat er ook updates gepauzeerd, maar als je daar op klikt, dan kun je hem aanzetten geloof ik. Even uitproberen en dan krijg je tijdens het typen dus het schermpje rechtsonder op de pic te zien.quote:Op maandag 16 februari 2015 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier staat ie zodra ik in het invoerveld kom op updates gepauzeerd, kan ik dat ergens uitzetten? En staan ze dan in alle fokvensters uit? Of alleen in dat betreffende venster? Het zou bij de muziek-ketting wel handig zijn in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook updates gepauzeerd, maar als je daar op klikt, dan kun je hem aanzetten geloof ik. Even uitproberen en dan krijg je tijdens het typen dus het schermpje rechtsonder op de pic te zien.
Bij de muziekketting luister ik meestal de muziekjes, dus als daar in sneltreintempo gepost wordt, dan laat ik het meestal voor wat het is. Als de SC snel gaat is het soms ook erg handig.Is wel zo handig als je even luistert wat de anderen aandragen, mijn eigen bijdragen die ken ik wel. Dus die skip ik wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat doen we dus allemaal blijkbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Het meeste in de muziekketting ken ik wel en als het interessant is/iets wat ik lang niet gehoord heb, klik ik wel. Soms nadat ik zelf de opvolger gepost heb...
Mijn muziekinteresse is behoorlijk breed en ik post vaak bewust songs die haaks staan op het voorgaande genre. De hele tijd punk, new wave, hardrock, zelfs synthpop of wat voor genre dan ook gaat me vervelen...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doen we dus allemaal blijkbaar.
Ik had niet anders verwacht.
Niks mis met breed.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn muziekinteresse is behoorlijk breed en ik post vaak bewust songs die haaks staan op het voorgaande genre. De hele tijd punk, new wave, hardrock, zelfs synthpop of wat voor genre dan ook gaat me vervelen...
Straks KTs collectie....quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef sacha het volgende:
mannen die hun schoenencollectie op Internet plaatsen![]()
skatties
En dan nog roze schoenen hebben ookquote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef sacha het volgende:
skatties
Zaterdag elfstedentocht hoorde ikquote:Op maandag 16 februari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
héél koud, 2 meter sneeuw, echt afzien
mijn collectie past niet op 1 foto ( ook niet op 2 of 3)quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn collectie is maar klein, 4 paar
Tuurlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
héél koud, 2 meter sneeuw, echt afzien
Wel in 1 kast?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn collectie past niet op 1 foto ( ook niet op 2 of 3)
ik heb volgens mij 15 paar lange laarzen, 7 paar Birkenstocks, 10 paar enkellaarsjes en nog heeeeel veel meer andere schoenen, ik denk in totaal wel zo'n 60 paar ( als het niet nog meer is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, lang verhaal, had de foto's toch nog en toen de muziekketting en zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:28 schreef sacha het volgende:
skatties
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 15 paar lange laarzen, 7 paar Birkenstocks, 10 paar enkellaarsjes en nog heeeeel veel meer andere schoenen, ik denk in totaal wel zo'n 60 paar ( als het niet nog meer is)
Mw. MM wel...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan nog roze schoenen hebben ook
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM wel...
[ afbeelding ]
Bloemetjes ook:
[ afbeelding ]
En in lak:
[ afbeelding ]
En afgeragde groene suede:
[ afbeelding ]
En Schotse, maar dan even via Google gejat, want die zijn van na de fotoshoot:
[ afbeelding ]
En zo...
Goed plan! Ik zal die van mij onder een spoiler zetten, zodat DDM niet zo schrikt.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
'Show your boobs' is het vanavond...
Ik dacht dat wij veel schoenen hadden...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb volgens mij 15 paar lange laarzen, 7 paar Birkenstocks, 10 paar enkellaarsjes en nog heeeeel veel meer andere schoenen, ik denk in totaal wel zo'n 60 paar ( als het niet nog meer is)
Ik niet op Birkenstocks, ik hoop dat je ze beroepsmatig draagt...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan echt niet lopen op Allstars
Spice Up Your Life...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
In deze reeks kom je de gekste dingen tegen
Ik ook niet, zool is te dun en te weinig steun. Ik loop eerder nog liever op mijn kisten die geven betere steunquote:Op maandag 16 februari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
tuurlijk!quote:Op maandag 16 februari 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lang verhaal, had de foto's toch nog en toen de muziekketting en zo.
Begrijp je?
quote:Op maandag 16 februari 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ook niet, ik vind de Habanero en soms een madame Jeanette al pittig genoeg (niet puur natuurlijk).quote:
quote:Een Indiaas bedrijf heeft een waarde van 1.041.427 gemeten met HPLC-analyse. Daarmee is de Naga Jolokia twee keer zo heet als de Rode Savina. Ter vergelijking, Tabasco heeft een waarde tussen de 2.500-5.000, en pure capsaïcine 15.000.000–16.000.000.
Er gaat niks boven Nike Air...quote:Op maandag 16 februari 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Binnenkort deze weer eens uit de kast halen.
[ afbeelding ]
Ik hoef helemaal geen pepers die ik expliciet proef.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind de Habanero en soms een madame Jeanette al pittig genoeg.
[..]
Ik hou er wel van, alleen mijn eeuhhmm ingewanden en de dag na consumptie het einde van mijn ingewanden zeg maar niet bepaaldquote:Op maandag 16 februari 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen pepers die ik expliciet proef.
Beetje ter aanvulling is OK, maar de rest skip ik...
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Binnenkort deze weer eens uit de kast halen.
[ afbeelding ]
niet alleen, de hele zomer loop ik op die dingenquote:Op maandag 16 februari 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet op Birkenstocks, ik hoop dat je ze beroepsmatig draagt...
Mw. MM heeft die ook in het roze, zwart en weet ik wat voor motiefjes, maar ik vind ze afschuwelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet alleen, de hele zomer loop ik op die dingen
Ik heb o.a. deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moet alleen nog deze sokken aanschaffen, laatste paar is versleten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |