Kut newbiequote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
Domme Mo, topic sluiten en niet een nieuw topic openen
Ik neem aan dat je nog op zoek bent naar een passend plaatje bij deze tt?quote:
En dan bof jij wel. Pics als bewijs nu natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn hele kop is gevuld ik zit genetisch bepaald ruim in het haar.
misschien hing zijn haar voor zijn ogen...quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien hing zijn haar voor zijn ogen...
te hoog op zijn bolquote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invallerquote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog op zoek bent naar een passend plaatje bij deze tt?
Ik zie het ook meteen voor mequote:Op maandag 16 februari 2015 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan snap ik de tt ook meteen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invaller
TH is een kloon van jou?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
nee hoor, ik voel me niet verantwoordelijk voor dit topic, ik ben alleen maar de invaller
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:09 schreef just me het volgende:
komt wel goed schatjequote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Shit was ik de laatste post, sorry ik was net opgestaan en zag het niet.
kusje erop, overquote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken.
dat doen die 40+ers wel vaker.
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef isax het volgende:
[..]
hart gebroken.
dat doen die 40+ers wel vaker.
Dit dus, zie jou hier ook wel eens rondsnuffelen, beetje plaatjes voor anderen maken. Tsss.quote:
Waaraan jij vrolijk mee doet.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jullie brengen Choco in de war met al dat sarcastische gedoe.
Wie anders?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Glittert weer flink. Heeft Isax hem gemaakt?
Ik pas me slechts aan als ik bij jullie op bezoek kom.quote:
Je had het over sloom en lang haar in het vooroordelen topic en opeens wist ik het:quote:
Ik weiger me aan te passen. Ben er ook helemaal niet goed in.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik pas me slechts aan als ik bij jullie op bezoek kom.
[..]
quote:
Was dat een pic van jezelf en dat ging echt te snel dan hoor. Heel flauw dan. Zeg het dan van te voren, zodat ik kan op letten.quote:
Ik ben een kameleon. Als ik er zin in heb.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ik weiger me aan te passen. Ben er ook helemaal niet goed in.
Wie is er nou sloom?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat een pic van jezelf en dat ging echt te snel dan hoor. Heel flauw dan. Zeg het dan van te voren, zodat ik kan op letten.
Waar je zin in hebt dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een kameleon. Als ik er zin in heb.
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.
Je krijgt nog wel eens een kans, maar niet nu.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vertrouw jullie voor geen meter....
Check je DM.quote:
Eigenlijk vind ik dat raar, hoever moet je wel niet gaan om een ban te krijgen? Jij lijkt me niet iemand die er door je mening te ventileren een zou verdienen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik overal daadwerkelijk zou posten wat ik vind, dan kreeg ik een ban die langer is als die van Hepyro.
Nou, vooruit dan maar weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt nog wel eens een kans, maar niet nu.
Beter ook. De schrik is veel te groot anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto's voor nog geen 5 secondes plaatsen, dan ziet niemand ze
Dat dus. Ging echt te snel.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto's voor nog geen 5 secondes plaatsen, dan ziet niemand ze
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eigenlijk vind ik dat raar, hoever moet je wel niet gaan om een ban te krijgen? Jij lijkt me niet iemand die er door je mening te ventileren een zou verdienen.
So be it, maar ik formuleer ook altijd netjes of er zit een als ik te ver ga een ironische ondertoon aan, maar mocht ik daarom een ban krijgen dan zij het maar zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.
Dat zal hier op 40+ niet zo snel gebeuren. Had het meer over andere subfora op FOK!quote:Op maandag 16 februari 2015 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
So be it, maar ik formuleer ook altijd netjes of er zit een als ik te ver ga een ironische ondertoon aan, maar mocht ik daarom een ban krijgen dan zij het maar zo.
Ik lees inderdaad reacties die ik ver vind gaan, maar ik stoor me er gewoon niet aan, dan denk ik die gasten zijn nu eenmaal niet wijzer.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal hier op 40+ niet zo snel gebeuren. Had het meer over andere subfora op FOK!
Wat wel en niet getolereerd wordt verschilt enorm per subforum en als je daar niet van op de hoogte bent en/of je je daar niet aan wil aanpassen, dan kun je een probleempje krijgen.
quote:
Ik dans nergens anders dan op de tafel.quote:
ik heb even mijn directeur uitgezwaaid tot na de vakantie hahahaquote:Op maandag 16 februari 2015 13:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dans nergens anders dan op de tafel.
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een beetje aan het bankhangen voordat ik naar mijn werk ga
Extra lange vakantie bedoel jequote:Op maandag 16 februari 2015 14:01 schreef just me het volgende:
Alle schooldirecteuren hebben vlak voor de vakantie een studie 2-daagse, lekker handig
ik heb nog een paar afleveringen van vorige week online in te halen, dus da's niet ergquote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.
Nee het is niet handig als er geen "verantwoordelijke" is , ik weet dat ze echt 2 dagen weg zijn heb ook het programma gezien. Directeur blijft toch altijd eindverantwoordelijk. Een vraag die nu gesteld zou worden kan pas na de vakantie antwoord krijgen.quote:
Na woensdag is die onzin voorbij en kan ik me ook weer op straat bewegen, heb er nu echt helemaal geen zin in en had me voorbereid om de hele carnaval thuis te kunnen blijven, en dat is wat ik ook doe.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt geeneens Rote Rosen kijken ivm al die carnavalsonzin.
oh wat onhandigquote:Op maandag 16 februari 2015 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Nee het is niet handig als er geen "verantwoordelijke" is , ik weet dat ze echt 2 dagen weg zijn heb ook het programma gezien. Directeur blijft toch altijd eindverantwoordelijk. Een vraag die nu gesteld zou worden kan pas na de vakantie antwoord krijgen.
quote:
Een ban op z'n tijd kan rustgevend zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik normaal gesproken in staat ben om mijn mening dusdanig te formuleren dat het qua taalgebruik nooit te ver gaat. Helaas is het zo dat als ik een keer seieus reageer dat het als trollen wordt gezien en als ik loop te trollen, dan wordt het serieus genomen. Bottomline: Liefdevol trollen.
ik heb er zelf om gevraagdquote:
jij bent mij toch niet aan het stalken sjoef ???quote:
Nee dan had ik wel een crosspost hier geplaatstquote:Op maandag 16 februari 2015 15:30 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent mij toch niet aan het stalken sjoef ???
was een grapje hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 15:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel een crosspost hier geplaatst
arme Mo die denkt had ik mijn mond maar gehoudenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht net dat je met je staart tussen je benen was vertrokken
dat denk ik ookquote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
arme Mo die denkt had ik mijn mond maar gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |